فقط 3 سال داده موجود است

Google برای تمرکز بر اطلاعات دقیق تر ، از بروزرسانی قابل توجه داشبورد AdSense Reporting خبر داد. Google برای بهبود صحت ، سرعت و قابلیت استفاده از گزارش ها ، داده های گزارشگری تاریخی قدیمی تر از سه سال را حذف کرده است.

راهی برای بارگیری اطلاعات وجود دارد. اما فقط برای مدت بسیار کوتاهی در دسترس خواهد بود.

Google همچنین داده های YouTube و AdMob را حذف کرده است.

محدود کردن گزارش گزارش به سه سال

گوگل گفت که آنها اطلاعات عملکرد تاریخی ارائه شده برای بهبود صحت گزارش ها را محدود می کنند.

از این به بعد ، Google فقط سه سال داده های تاریخی را گزارش می کند.

در حالی که در این اطلاعیه گفته شده است که این کار برای بهبود صحت گزارش ها انجام شده است ، اما صفحه پشتیبانی آنها ادعا می کند که برای بهبود سرعت و قابلیت استفاده انجام شده است.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

این همان چیزی است که در اعلامیه AdSense آمده است:

“برای دقیقتر کردن گزارش ها ، ما داده های گزارش را برای همه محصولات AdSense مانند Adsense برای محتوا ، AdSense برای جستجو و غیره به سه سال محدود می کنیم.”

و این همان چیزی است که صفحه پشتیبانی می گوید:

“برای بهبود سرعت و قابلیت استفاده در صفحه گزارش جدید AdSense ، برخی تغییرات را در داده های گزارش در AdSense ایجاد کرده ایم.

data ما اطلاعات گزارش دهی برای همه محصولات AdSense (Adsense برای محتوا ، AdSense برای جستجو و غیره) را در 3 سال گذشته محدود کرده ایم. این به این معنی است که شما فقط می توانید گزارش ها را برای داده های کمتر از 3 سال اجرا کنید. “

عدم تشابه دلایل حذف داده های تاریخی

تفاوت این دو جمله باعث می شود که کدام یک از آنها صحیح و درست است.

  • آیا حذف سه سال داده برای بهبود سرعت و قابلیت استفاده انجام شده است؟
  • آیا این تغییر برای بهبود صحت گزارش ها انجام شده است؟
  • آیا محدود کردن داده های تاریخی به سه سال باعث بهبود سرعت ، قابلیت استفاده و صحت گزارش ها شده است؟

چگونه داده های گزارشگری AdSense تاریخی خود را بارگیری کنیم

داده های گزارشگری تاریخی که از سه سال بیشتر است هنوز از بین نمی روند. هنوز هم می توانید آن را بارگیری کنید اما برای مدت زمان محدود.

داده ها را می توان با استفاده از داشبورد گزارش AdSense قدیمی تا پایان سپتامبر 2020 بارگیری کرد.

پس از سپتامبر ، شما باید تا پایان سال 2020 داده های گزارشگری کامل تاریخی خود ، از جمله داده های YouTube و AdMob را بارگیری کنید.

در اینجا نحوه بارگیری اطلاعات شما آورده شده است:

  • وارد حساب AdSense خود شوید.
  • گزارشات را کلیک کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که به نسخه جدید صفحه گزارشات خودداری کرده اید.
  • گزارشی را که می خواهید بارگیری کنید پیدا کنید.
  • در کنار Save as ، بیشتر را کلیک کنید و سپس بارگیری داده های قدیمی را کلیک کنید.
  • داده های شما به عنوان پرونده CSV بارگیری می شوند.

گزارش گزارش برای YouTube و AdMob حذف شد

گوگل همچنین اعلام کرد که داده های YouTube و AdMob را از گزارش های AdSense حذف می کنند. در حالی که این اعلامیه برای بهبود دقت گفته شده بود ، صفحه پشتیبانی اعلام کرد که برای سرعت و قابلیت استفاده است.

مقاله پیشنهادی  پیوندها و JavaScript را انجام ندهید

اطلاعات YouTube و AdMob هنوز در جاهای دیگر موجود است. فقط از داشبورد اصلی گزارش AdSense در دسترس نیست.

طبق صفحه پشتیبانی Google برای گزارش به روز شده AdSense:

“اگر ناشر YouTube هستید ، از YouTube Analytics برای نظارت بر عملکرد کانال ها ، فیلم ها و محتوای ادعایی خود استفاده کنید.

اگر ناشر AdMob هستید ، از صفحه گزارشات در حساب AdMob خود بازدید کنید. “

صفحه پشتیبانی از محصول YouTube Analytics دارای شش بخش است:

  1. اصول YouTube Analytics
  2. برگه نمای کلی
  3. به برگه دسترسی برسید
  4. برگه نامزدی
  5. برگه مخاطب
  6. برگه درآمد

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

عکس صفحه از صفحه پشتیبانی YouTube Analytics

حذف داده های گزارش دهی YouTube از پانل AdSense احتمالاً یک اقدام مفید است. صفحه پشتیبانی دارای شش بخش با 21 موضوع است.

واضح است که نیازهای یک سازنده YouTube در خارج از محیط گزارش AdSense و در تجزیه و تحلیل اختصاصی YouTube ارائه می شود.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

کمک متنی

تمرکز بروزرسانی این است که داشبورد گزارش دهی AdSense برای استفاده راحت تر باشد. برای انجام این کار ، آنها در زمینه های اصلی ، مانند معیارها ، نکات راهنمای زمینه را اضافه می کنند. اکنون ناشر می تواند روی نماد اطلاعات شناور کند و اطلاعات درون زمینه ای را دریافت کند.

مقاله پیشنهادی  Google پشتیبانی از داده های ساختاری ویدیوی منطقه ای را اضافه می کند

این پیشرفت به ایجاد گردش کار بدون اصطکاک بیشتر کمک می کند.

کمتر از رابط های کاربری بصری یک مشکل قدیمی در Google است. بنابراین خوب است که آنها را در ساخت آسانتر محصولات خود متمرکز کنند.

این تغییرات برای سهولت دستیابی به اطلاعات کسب درآمد و کسب بینش در مورد عملکرد در نظر گرفته شده است.

موبایل بهینه شده

گوگل همچنین اعلام کرد که همه پیشرفت های دسک تاپ در نسخه موبایل وب سایت در دسترس خواهد بود. تمام معیارها و عملکرد در تلفن همراه در دسترس خواهد بود.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

نمای کلی گزارشات جدید AdSense

حذف داده های تاریخی و تنها گذاشتن سه سال داده ممکن است برای برخی از ناشران مشکل ساز باشد.

معامله عملکرد سریعتر و احتمالاً داده های دقیق تری است.

به نظر می رسد چنین اطلاعات کوچکی در دسترس قرار دادن این اطلاعات در جای دیگر داشبورد گزارش باشد. برخی ممکن است دریابند که محدود کردن داده ها به سه سال نوعی سخت است.

خوشبختانه ، داده ها برای بارگیری در دسترس است. ممکن است بخواهید قبل از اینکه برای همیشه از بین برود ، آن را بارگیری کنید.

استناد

اطلاعیه رسمی Google: گزارش جدید AdSense زنده است

صفحه پشتیبانی برای تغییرات در AdSense Reporting