فقط آگهی های تماس Google اکنون گزینه پیوند را شامل می شوند

Google Ads اعلام کرده است که تبلیغات فقط Call آنها اکنون به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد که پیوندی به وب سایت خود وارد کنند.

این اطلاعیه همچنین با تغییر نام پیشنهاد از “فقط تماس تلفنی” به سادگی “تماس با تبلیغات” همزمان می شود.

گزینه “بازدید از وب سایت” باعث می شود واحد تبلیغ کمی بزرگتر شود و تیتر اصلی آگهی همچنان منجر به تماس تلفنی می شود.

فقط تبلیغات تماس Google اکنون شامل گزینه پیوند

چگونه این متفاوت است؟

پیش از این فقط تبلیغات فقط قابلیت های عملکردی را فقط با یک تیتر قابل کلیک محدود می کرد ، که به طور خودکار شماره تلفن را توسط تبلیغ کننده شماره گیری می کرد.

مقاله پیشنهادی  11 فاکتور دامنه شما باید ارزیابی کنید

ویژگی جدید هنوز گزینه ای خواهد بود و نه یک نیاز.

Google استفاده از این ویژگی جدید را برای کاهش احتمال کلیک اشتباه توصیه می کند. این امر باعث جلوگیری از تماس های تصادفی بیشتر کاربرانی خواهد شد که به اشتباه فکر می کنند عنوان آنها را به سایر وب سایتها مانند سایر تبلیغات جستجو انجام می دهد.

چگونه می توانم ویژگی URL را فعال کنم؟

هنگام تنظیم آگهی تماس ، اکنون درست مانند آنچه در تبلیغات جستجو وجود دارد ، یک قسمت برای “URL نهایی” وجود دارد. به عنوان یک زمینه “توصیه شده” ذکر شده است.

مقاله پیشنهادی  Google راه اندازی اطلاعات پادکست جدید وعده داده نشده بدون مستند را ارائه می دهد

فقط تبلیغات Google Call اکنون گزینه گزینه لینک را شامل می شود

توجه داشته باشید که این مورد با قسمت تأیید URL متفاوت است ، که برای تأیید اعتبار شماره تلفن استفاده می شود.

تبلیغات موجود با ویژگی Final URL اکنون قابل استفاده است که امروز برای استفاده فعال شده است.

تبلیغات جدید تماس چه چیزی برای کاربران به نظر می رسد؟

مانند تبلیغات جستجو ، گزینه “مسیر نمایش” نیز وجود دارد. این مقادیر پس از نشانگر URL نهایی هنگام نمایش به کاربران ، مقادیر مشخص شده را ارائه می دهد. تجربه کاربر به این صورت است:

فقط تبلیغات تماس Google اکنون شامل گزینه پیوند

تبلیغات تماس شامل پیگیری URL است

همچنین مانند تبلیغات جستجو ، فیلدهای الگوهای ردیابی در صفحه تنظیم تبلیغات وجود دارد.

مقاله پیشنهادی  اینستاگرام دارای استیکرهای جدید تماس با ما برای کارتهای هدیه و تحویل است

این بدان معناست که می توانید همچنان مانند هر تبلیغ جستجوی پرداخت شده دیگر ، همچنان از الگوهای برچسب زدن و ردیابی استفاده کنید ، و با کلیک بر روی گزینه “بازدید از وب سایت” ، آنها از آنجا عبور می کنند.

فقط تبلیغات تماس Google اکنون شامل گزینه پیوند

دستورالعمل های دقیق در مورد تنظیم آگهی های تماس را می توان در اینجا یافت ، که در حال حاضر با ویژگی URL نهایی به روز شده اند.

آگهی های تماس با ما مطابق با همان قوانین مربوط به تبلیغات جستجوی پولی سنتی ادامه می یابد.

اطلاعیه رسمی را می توانید در اینجا بخوانید.


اعتبار تصویر: سوزان ونوگراد