در پاسخ به تغییر سریع از کنفرانس های حضوری و شخصی ، صفحات LinkedIn با امکان ایجاد رویدادهای مجازی به روز می شوند.
رویدادهای مجازی با ترکیب دو ویژگی موجود امکان پذیر می شوند: LinkedIn Events و LinkedIn Live.
این دو ویژگی اکنون می توانند با هم کار کنند ، به بازاریابان این امکان را می دهد تا محتوای ویدیوی زنده را مستقیماً به شرکت کنندگان در رویدادهای LinkedIn انتقال دهند.
ما در حال حاضر در میان رسانه های اجتماعی رونق زندگی می کنند و LinkedIn در آن گنجانده شده است.
مطابق با داده های LinkedIn ، ویدیوی زنده نسبت به سایر انواع فیلم ها مشغول افزایش قابل توجهی است.
فیلم زنده در LinkedIn در هر پست 23 برابر نظر بیشتر و 6 برابر واکنش بیشتر نسبت به فیلم های بومی مشاهده می کند.
این موثرترین راه حل برای ایجاد تعامل در زمان واقعی بین یک صفحه LinkedIn و دنبال کنندگان آن است.
چرا میزبان یک رویداد مجازی در LinkedIn؟
LinkedIn در یک اطلاعیه ، بر مزایای زیر از میزبانی یک رویداد مجازی بر روی سکوی خود تأکید می کند:
- یک محیط امن و قابل اعتماد: با استفاده از LinkedIn Live ، می توانید به صورت مستقیم به دنبال کنندگان صفحه یا شرکت کنندگان در رویداد بپردازید ، بنابراین می توانید مخاطبان را در آن مکان ملاقات کنید.
- مخاطبان حرفه ای مناسب را جذب کنید: رویداد خود را فقط برای پیروان صفحه باز کنید و دعوت های مستقیم را به اتصالات پروفایل درجه یک خود ارسال کنید.
- وزوز و درگیری اضافی: با ارسال به روزرسانی به صفحه یا فید رویداد خود ، حواشی را برای رویداد خود یا پخش زنده بسازید.
- طول عمر بیشتر: پخش مستقیم در برگه فیلم صفحه برای مشاهده بعدی ذخیره می شود.
در ضمن موضوع مزایا ، لازم به ذکر است که رویدادهای مجازی رایگان و آسان تنظیم می شود.
مربوط: 5 راه استفاده از LinkedIn برای تأمین انرژی در تجارت خود
نحوه میزبانی یک رویداد مجازی در LinkedIn
به منظور ایجاد رویدادهای مجازی ، ابتدا صفحه شما باید برای دسترسی به LinkedIn Live درخواست داده و تأیید شود.
تبلیغات
ادامه خواندن زیر
برای تأیید در LinkedIn Live صفحه شما باید حداقل 1000 دنبال کننده داشته باشد.
LinkedIn همچنین متذكر می شود كه فقط صفحاتی را كه به طور فعال با جوامع خود درگیر می شوند با پاسخ دادن به نظرات و ایجاد گفتگوی پشت و رو تأیید می كند.
برای افرادی که برای LinkedIn Live تأیید شده اند ، روند ایجاد یک رویداد مجازی به شرح زیر است:
- یک رویداد LinkedIn ایجاد کنید
- در طی فرآیند ایجاد نشان می دهد که این برنامه فقط “آنلاین” است.
- در روز رویداد ، ابزار پخش شخص ثالث خود را باز کنید و به جای صفحه سازمان خود ، این رویداد را به عنوان مقصد جریان انتخاب کنید.
در حال حاضر ، ابزارهای پخش شخص ثالث که شامل رویدادهای LinkedIn Live و LinkedIn هستند شامل Streamyard ، Restream ، Wirecast و Socialive است. Wowza به زودی می آید.
به محض شروع جریان ، به کلیه شرکت کنندگان در رویداد اطلاع داده می شود.
تصمیم گیری در زمان مناسب برای زنده ماندن
مطمئن نیستید که کی باید زندگی کنیم؟
این یک نکته حرفه ای است!
با بررسی “” می توانید زمان بهینه برای پخش زنده را دریابید.دنبال کنندگان“برگه در زیر تجزیه و تحلیل.
با استفاده از داده های موجود در این برگه می توانید قسمت اعظم مخاطبان خود را در آن ببینید.
تبلیغات
ادامه خواندن زیر
سپس ، در ساعتی زندگی کنید که به بزرگترین بخش مخاطبان شما امکان پیوستن را بدهد (مثلاً در طول کلمه روز یا درست بعد از آن).
این قابلیت جدید اکنون به عنوان بخشی از به روزرسانی منظم سه ماهه در صفحات LinkedIn در دسترس است.
منبع: وبلاگ راه حل های بازاریابی لینکدین