شکست عمده عمده Google Suffers – باید به ناشران فرانسوی بپردازید

گوگل یک پرونده مهم را در فرانسه از دست داد که گوگل را موظف می کند ناشران خبرهای فرانسوی را به دلیل استفاده از محتوای آنها جبران كنند.

Google به سوء استفاده از موقعیت غالب متهم شد

حكم سازمان رقابت فرانسه ، گوگل را به عدم رعايت قوانين فرانسه كه به سازمان هاي ديجيتالي دستور مي دهد براي قيمت مناسب براي استفاده از محتوا مذاكره كنند ، متهم كرد.

مشخص شد که فعالیتهای Google به سازمانهای خبری فرانسوی که مجبور شده اند از شرایط Google در استفاده مجانی از استفاده از مطالب خود در Google News استفاده کنند ، آسیب دیده است.

این حکم همچنین گفت که به جای پیروی از الزام 2019 ، گوگل در مورد سیستم پرداخت عادلانه با سازمان های خبری مذاکره کند که گوگل به سادگی از نمایش اخبار فرانسوی کنار گذاشته است.

مقاله پیشنهادی  بهترین تعداد Word Word برای SEO چیست؟

طبق نسخه ترجمه شده این تصمیم:

گوگل گفت: “Google به طور یک جانبه تصمیم گرفت که دیگر عصاره های مقاله ، عکس ها و فیلم ها را در خدمات مختلف خود نمایش ندهد ، مگر اینکه ناشران آنرا به آنها ارائه دهند. مجانی.

در عمل ، اکثریت قریب به اتفاق ناشران مطبوعات مجوزهای رایگان Google را برای استفاده و نمایش محتوای محافظت شده خود ، بدون مذاکره و بدون دریافت هیچ گونه پاداش از Google اعطا کرده اند. “

طبق گزارشی در رسانه فرانسه ،

Google سه ماه فرصت دارد تا با حسن نیت با ناشران خبر مذاکره کند تا حق استفاده از عناوین ، تصاویر و قطعه ها را بپردازد.

مقاله پیشنهادی  توییتر شروع به اجازه دادن به توئیت ها در پیشبرد کاربران می کند

علاوه بر این ، Google باید چهار هفته گزارش را ارائه دهد تا جزئیات آن را در مورد پیشرفت و پیگیری گزارش ها هر ماه پس از آن ارائه کند.

طبق گزارش خبری فرانسه ، این پاسخ گوگل بود:

وی گفت: “ما با تعداد زیادی از ناشران مطبوعات در حال گفتگو هستیم تا حمایت و سرمایه گذاری خود را به نفع بخش مطبوعات افزایش دهیم. ما با تصمیم سازمان رقابت ، که ما در حال تجزیه و تحلیل هستیم ، ضمن ادامه این مذاکرات ، عمل خواهیم کرد. “

شکست اصلی برای Google

این یک ضرر بزرگ برای Google است زیرا به نظر می رسد که پیش زمینه ای را برای Google ایجاد می کند که مجبور به پرداخت ناشران اخبار برای استفاده از حق استفاده از قطعات ، عناوین و تصاویر است. گوگل همیشه استدلال کرده است که با ارسال ترافیک به سازمان های خبری ، ناشران عملکرد خوبی داشته است. تنظیم کننده رقابت فرانسه در غیر این صورت یافته است. آنها دریافتند که اقدامات Google به ناشران آسیب رسانده است.

مقاله پیشنهادی  چرا Google در جستجوی سوسیالیسم و ​​نژادپرستی سرمایه داری را نشان می دهد

به نظر می رسد مدل تجاری Google در استفاده از محتوا از ناشران خبر در Google News به پایان رسیده است.

سوالی که پیش می رود اینست که آیا اقدامات مشابهی در سراسر جهان به Google اعمال می شود.