شکستن برنامه های نمایه Google برای کسب و کار من

Google ممکن است ضمانت Google را برای برخی از فرصتهای جستجوی ارگانیک محلی باز کند – و این می تواند به معنای تغییرات بزرگی در روش جدا کردن کسب و کارهای کوچک باشد.

در اواخر ماه ژوئیه ، متوجه شدیم که به نظر می رسد Google ویژگی های ارتقا یافته نمایه را به اعضای Google برای کسب و کار من ارائه می دهد.

با پرداخت 50 دلار در ماه ، مشاغل محلی که قبلاً بخشی از برنامه تبلیغات خدمات محلی Google (LSA) نبوده اند ، نشان مشابهی را ارائه می دهند و از آنها پشتیبانی می کنند مانند ضمانت نامه Google.

این تغییر آشکار به سمت ارائه عضله SEO آن به جستجوی ارگانیک ، علاوه بر پرداخت ، قابل توجه است.

همچنین دارای پیامدهای جالب توجهی برای مشاغل محلی و مصرف کنندگان است.

بگذارید معنی این مورد را بدانیم و تلاش های Google از اینجا به کجا برسد.

چه اتفاقی می افتد با Google Guarantee؟

ابتدا یک جستجوی سریع در Google Guarantee انجام دهید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این برنامه – که قبلاً به پرداخت مشتریان تبلیغات خدمات محلی Google محدود بود – یک نشان سبز قابل شناسایی به ارائه دهندگان خدمات معتبر و مورد تأیید Google می دهد.

اما ارزش برنامه در لیدها نهفته است.

مشاغل به ازای هر بار فروش مستقیم پرداخت می کنند که با افزایش رتبه بندی جستجوی Google امکان پذیر می شود.

مقاله پیشنهادی  10 نکته محلی در زمینه SEO برای بهبود وب سایت های املاک و مستغلات شما

این ضمانت همچنین با پیشنهاد بازپرداخت در صورت نامشروع بودن یک ارائه دهنده خدمات ، از مصرف کنندگان در برابر تقلب محافظت می کند – با این کار مشتریانی که کورکورانه به دنبال خدماتی می گردند ، احتمال انتخاب گزینه مورد پشتیبانی Google را بسیار بیشتر می کنند.

تنها وجه تمایز واقعی از ضمانتی که ظاهراً اکنون ارائه شده است و آنچه LSA ها از قبل دارند این است که اولین تلاش گوگل در کنار گذاشتن شهرت خود در پس مشاغلی است که قبلاً بخشی از برنامه تبلیغاتی آنها نبوده اند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این همچنین یک تغییر دهنده بازی برای جستجوی ارگانیک است.

با یک قیمت 50 دلاری ، به مشاغل کوچک فرصت مغتنمی ارائه می شود تا خود را از سایر ارائه دهندگان خدمات در منطقه محلی متمایز کنند – کاری دشوار با بودجه محدود و کمبود وقت برای صاحبان مشاغل کوچک.

چه چیزی در پشت حرکت بالقوه Google قرار دارد؟

واضح است که این پیشنهاد جدید می تواند یک بازی در جهت جذب مشاغل بیشتر در کانال LSA باشد. و هوشمندانه است.

با دادن طعم به کسب و کارهای کوچک از آنچه تضمین و رتبه بندی گوگل می تواند به انجام برساند ، این شرکت شرط می بندد که ارزش مبلغ نسبتاً کوچک 50 دلار را می بیند و می خواهد بیشتر هزینه کند.

مقاله پیشنهادی  چرا و چگونه باید مفهوم رتبه های ملی را دوباره بررسی کنید

اما این حرکت همچنین می تواند با برنامه تضمینی خود ، از هدف اصلی Google بیشتر دور شود.

این ویژگی در ابتدای راه اندازی ، مقابله با هرزنامه و کلاهبرداری بود.

گوگل برای در امان نگه داشتن لیست از رقبا و بازیگران بد ، حق بیمه دریافت می کرد.

اکنون ، با راه اندازی این برنامه برای جستجوی ارگانیک و گشودن تضمین برای تجارت بیشتر ، مشخص است که هدف این شرکت بیشتر در مورد اطمینان از قانونی بودن نتایج آنها و جذب شرکای بیشتر در اکوسیستم تبلیغات آنها است.

چگونه تغییرات Google Guarantee می تواند بر مصرف کنندگان و تجارت تأثیر بگذارد

پیروزی مصرف کنندگان در اینجا بدون هیچ مشکلی است.

مشاغل تضمین شده بیشتر به معنای جستجوی بهتر و ریسک کمتر هنگام تصمیم گیری های مالی بزرگ درباره ارائه دهندگان خدمات است.

همچنین ، اگر سرویس در یک منطقه جغرافیایی مشخص به توده حیاتی برخورد کند ، می توانید این استدلال را مطرح کنید که Google به شما کمک می کند تا در سطح محلی از تقلب و اقدامات بد تجاری جلوگیری کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

تأثیرات آن بر مشاغل محلی پیچیده است.

از نظر قیمت ، 50 دلار برای تضمین نسبتاً ارزان است و هزینه های آن احتمالاً بسیار کمتر از تبلیغات محلی موجود است.

مقاله پیشنهادی  یک لیست کامل بررسی محلی SEO

همچنین احتمالاً ارزان ترین راهی است که یک شرکت کوچک می تواند رتبه بندی ارگانیک خود را هنگام تبدیل آگهی ها بهبود بخشد.

اما آنچه باید دید این است که مشاغل پذیرنده چگونه خواهند بود.

به طور طبیعی ، اگر آنها شروع به از دست دادن تجارت به یک رقیب با نشان ضمانت کنند ، مشخص خواهد شد که 50 دلار هزینه لازم است.

با این حال ، این اقدام نگرانی هایی را ایجاد می کند که در هر مرحله ، اگر هر کسب و کاری از آن عبور کند ، نشان ها از دست می روند.

همچنین این یک قمار برای Google است – با مجبور کردن دست مشاغل محلی ، آنها خطر حریص به نظر می رسند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

خط پایین در تغییرات Google Guarantee

ضمانت Google گسترده برای تماشای گیک های تبلیغاتی جالب خواهد بود.

Google هدف قرار دادن مشاغل کوچک خارج از برنامه LSA خود ، بدان معنی است که قیف فروش شرکت فقط در حال رشد است.

و فرصتی که اکنون مشاغل کوچک برای بهبود جستجوی ارگانیک خود از طریق این برنامه فراهم می کنند ، نتیجه ای را به دست خواهد آورد که بازاریابان گرسنه می شوند تا دست خود را به دست بگیرند.

منابع بیشتر: