شروع کار در 9 مرحله ساده

به راحتی می توان گفت کمبود محتوا وجود ندارد.

میلیون ها مقاله جدید در وبلاگ هر روز منتشر می شود.

با این حال ، بسیاری از آنها ارزش بسیار کمی دارند ، و بیشتر مقالاتی که توجه آنها را جلب نمی کنند.

چرا؟

زیرا محتوا توزیع نمی شود.

مردم آن را نمی خوانند ، زیرا آنها درمورد آن چیزی نمی دانند.

این فقط محتوا است که در یک سایت نشسته و گرد و غبار الکترونیکی را جمع می کنید.

بازاریابی محتوا شامل مواردی بیش از ایجاد محتوا است.

پس از ایجاد آن ، باید اطمینان حاصل کنید که مردم آن را می خوانند.

متأسفانه ، بیشتر بازاریابان محتوا مقالاتی را برای به اشتراک گذاشتن در بافر صف می کنند ، وظیفه خود را به عنوان انجام شده علامت گذاری می کنند و به سمت نوشتن مقاله بعدی خود حرکت می کنند ، که تعداد بازدید کنندگان به همان اندازه کم دارند.

این اشتباه است.

همه باید از طریق بازاریابان محتوا در یک شرکت پاسخگو باشند.

یک استراتژی محتوا ایجاد کنید که اهداف مورد نظر خود را به وضوح مشخص کند.

راس Tavendale در اینجا چارچوب به اصطلاح COPE خود را ارائه داده است ، که بسیار جامع است – آن را بررسی کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

چگونه می توانید حتی به کارهای خود نگاه کنید و از آنچه اتفاق افتاده است یاد بگیرید و چه چیزی بدون این اهداف نبود؟

ROI انجام بازاریابی محتوا بدون توزیع بسیار پایین خواهد بود.

مخصوصاً در بازارهای پر رقابت.

شانس جنگیدن را نخواهید داشت.

مردم محتوای رقابت شما را می خوانند ، حتی اگر ممکن است نیمی از محصولات شما باشد.

به نظر می رسد ناامید کننده است ، درست است؟ و ناعادلانه

خوب به این دلیل است که این دو مورد است.

در حالی که Google بهتر و بهتر می داند محتوای با کیفیت چیست ، اما بسیار عالی است.

شما اغلب با محبوب ترین مطالب به جای بهترین محتوای در بالای SERP ها روبرو می شوید.

در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، این محبوبیت است ، به شکل درگیری با محتوای شما ، موفقیت محتوا را ایجاد می کند یا می شکند.

آیا تا به حال جمله “اگر آن را بسازید ، می آیند” شنیده اید؟

بله ، در بیشتر موارد درست نیست

بله ، شما می توانید کاری بسیار دیدنی انجام دهید که ویروسی شود.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

اما بیشتر مردم فقط مجبور هستند که الاغ خود را خاموش کنند تا مردم بیایند و محصول خود را خریداری کنند.

در مورد بازاریابی محتوا نیز همین اتفاق می افتد – شما باید خون ، عرق و اشک را در توزیع محتوای خود قرار دهید. سپس مشاهده خواهید کرد که محتوای شما جلب توجه می کند ، پیوندها را جذب می کند و شروع به رتبه بندی می کند.

مقاله پیشنهادی  نحوه ادغام بازاریابی محتوا و سئو

توزیع محتوا مربوط به درک مخاطبان هدف شما ، ایجاد روابط و ایجاد یک چارچوب قابل تکرار است.

در زیر ما نه مرحله را برای شروع کار با توزیع محتوا طی می کنیم.

1. مخاطب هدف خود را پیدا کنید

مخاطب هدف شما در کدام سیستم عامل ها حضور دارد؟

پیدا کنید ، و درگیر شوید.

هر جامعه ای مکانهایی دارد که اعضا بطور واقعی – و در زندگی واقعی – جمع می شوند.

کشف کنید که اینها کجا هستند.

در اینجا چند مثال برای بازاریابی دیجیتال آورده شده است:

  • Reddit
  • GrowthHackers.
  • هکرنون
  • IndieHackers.
  • لاغر
  • فضاهای کاری اختلاف نظر.
  • گروه های فیس بوک.
  • تلگرام.
  • گروه های WhatsApp.

نکته: در Reddit ، می توانید با مراجعه به این آدرس ، لینک های مربوط به یک دامنه خاص را جستجو کنید: https://www.reddit.com/domain/example.com. فقط “shembull.com” را با دامنه جایگزین کنید.

2. تحقیق در قالب های موفقیت آمیز محتوای

چه قالب هایی از محتوا روی سیستم عامل هایی که مخاطب هدف شما در آن قرار دارد ، فوق العاده خوب عمل می کنند؟

آن محتوا را تجزیه و تحلیل کنید و بفهمید که چرا مردم آن را دوست دارند. شما باید یاد بگیرید چه چیزی باعث می شود مخاطب مورد نظر شما را لمس کند.

برای موفقیت در توزیع محتوای شما ، باید انواع متن مناسب را ایجاد کنید.

بنابراین این تحقیق ورودی برای مرحله تولید محتوا است.

مثال: افراد در فضای سئو ، مطالعات موردی را دوست دارند. این مطالعه موردی از آپولو دیجیتال با موفقیت توزیع و 88 دامنه ارجاع به دست توسط آفرس بدست آمد.

نکته: برای یافتن محتوایی که مردم دوست داشتند ، از طریق سابقه یک Subreddit جستجو کنید. در اینجا پست های موفق امسال از Subreddit BigSEO آمده است.

3. ایجاد اعتبار و تعامل با دیگران

در بحث در مورد سکوهایی که در مرحله 1 مشخص کرده اید شرکت کنید.

شهرت خود را ایجاد کنید و با دیگران در نقش های مشابه مشارکت کنید و حتی اگر رقیب هم نباشید حتی در همان فضای ممکن است.

بینش معناداری ارائه دهید ، به دیگران در حل مسائل کمک کنید و به آنها در توزیع محتوای خود کمک کنید – ایجاد یک رابطه خوب.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

نکته: در حالی که سفر ممکن است در حال حاضر به ذهن شما نرسد ، ملاقات با افراد در زندگی واقعی به نظر من قویترین ارتباط را ایجاد می کند.

مقاله پیشنهادی  برای فردا به مدت 10 ساعت جستجوگرها ، PPC ، بازاریابی اجتماعی و محتوا به ما بپیوندید

4. ایجاد یک لیست تقویت

وقتی با دیگران درگیر می شوید ، می بینید که با بعضی از این افراد واقعاً کلیک می کنید.

آنها کاندیداهای خوبی هستند که می توانند در لیست تقویت شما قرار بگیرند – افرادی که می توانید برای تقویت پیام شما با آنها تماس بگیرید.

فراموش نکنید که همکاران خود را گنجانید – آنها در این فرایند غالباً فراموش می شوند ، اما در واقع ثروت بزرگی در توزیع محتوا ایجاد می کنند.

اشتباه نکنید – ایجاد یک لیست تقویت نیاز به یک سرمایه گذاری قابل توجه دارد و فقط در صورت صحت کار می کند و اطمینان حاصل کنید که این برای هر دو طرف خوب است.

نکته: انجام کاری کوچک اما متفکر برای کسی به طول می انجامد.

اگر شخصی ذکر کرده است که یک کتاب خاص را دوست داشته است ، یا در حال گشتن به یک موضوع است: دریغ نکنید که برای آنها کتاب ارسال کنید یا با دیگران معرفی کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

این همان کاری است که شما برای دوستان “عادی” خود نیز انجام می دهید ، درست است؟

5- بازخورد بخواهید

شما مقاله ای را برای ضرب و شتم نوشته اید ، اما شاید لیست تقویت شما بتواند آن را بهتر کند؟

ذهن کندو بسیار بیشتر از شما می داند.

اکنون زمان آن رسیده است که برای بازخورد به دوستان خود مراجعه کنید.

متوجه خواهید شد که برخی موارد را از اینجا و آنجا از دست داده اید – و اینکه دوستانتان مشکلی برای کمک به شما برای به اشتراک گذاشتن کلمه در مورد محتوای خود ندارند.

آنها آن را بررسی کرده اند؛ آنها می دانند که این جامد است.

اگر مشارکت داشته باشند ، مشتاقانه کلمه را در این باره به اشتراک بگذارند.

بشویید و تکرار کنید.

نکته: عبارات مهم است. فقط سؤال نکنید “نظر شما در مورد مقاله من چیست؟”

در عوض ، بپرسید “چگونه فکر می کنید می توانم این مقاله را بهتر کنم؟”

خواهید یافت که پاسخهای مفیدتری دریافت خواهید کرد.

6. ایجاد یک چارچوب تکرار شونده

در حال حاضر ، شما موفقیت های کمی خواهید داشت – مردم راه خود را به محتوای شما پیدا کردند و آن را دوست داشتند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

عالی!

اکنون که طعم موفقیت را تجربه کرده اید ، می خواهید دوباره این کار را انجام دهید. و حتی به نتایج بهتری دست پیدا کنید.

بنابراین یک چارچوب قابل تکرار در اطراف توزیع محتوا ایجاد کنید.

شما می دانید مخاطب شما از کجا معلق است ، آنها شما را می شناسند ، شما یک گروه از دوستان برای تماس با هم دارید و اکنون می توانید استاندارد کردن رویکرد خود را شروع کنید.

مقاله پیشنهادی  تکنیک های الهام گرفته از سرمایه گذاری برای متنوع کردن نمونه کارها مشتری آژانس جستجوگرها

مراقب باشید هر چند؛ این بدان معنی نیست که “شما آن را فهمیده اید”.

تنبل نشوید – همیشه به یادگیری و پیشرفت ادامه دهید!

نکته: از هر کار توزیع که انجام می دهید یادداشت بردارید. به عنوان مثال ، بفهمید چه کسی subreddit مورد علاقه شما را اداره می کند و چه کسی خبرنامه های تأثیرگذار را جمع می کند.

7. انجام دسترسی به ایمیل

به عنوان بخشی از یک استراتژی توزیع محتوا ، قدرت دستیابی به ایمیل هدفمند را دست کم نگیرید (با این حال اسپم نکنید!).

هرچند باید رویکرد صحیحی را اتخاذ کنید. دسترسی را شخصی سازی کنید و از افرادی که قصد بازخورد دارید از آنها بخواهید.

گفتگو را شروع کنید و به سمت هدف خود هدایت شوید ، که باید از نظر متقابل سودمند باشد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

نکته: الکساندرا تاچولوا ، عضو مجله موتور جستجوگر دیگر ، راهنمای مفیدی را در این باره نوشت.

8- از دیگران الهام بگیرید

شما به افرادی که واقعاً در هنر توزیع محتوا تسلط دارند ، برخورد خواهید کرد.

سعی کنید روش خود را مهندسی معکوس کنید: آنچه را که انجام داده اند بیاموزید و سعی کنید دلیل آن را کشف کنید.

چه کار خوبی کردند؟

آیا می توانید آن را تکرار کنید و آن را به چارچوب خود اضافه کنید؟

نکته: محتوای دیگران را به SEMrush ، Ahrefs ، Moz ، Majestic و BuzzSumo رها کنید تا احساس خوبی نسبت به آنچه انجام داده اند ، و به کجا انجام دادند.

با این حال مراقب باشید: تصور نکنید که افراد دیگر کارهای دیگری انجام می دهند.

از عقل سلیم خود استفاده کنید و آزمایش کنید.

9. توزیع محتوای پرداخت شده کاوش کنید

استفاده از توزیع محتوای پولی ممکن است یک شروع خوب برای توزیع محتوای شما باشد – اما اگر در یک طاقچه بسیار شلوغ هستید ، می تواند کاملاً ضروری باشد.

من به شدت توصیه می کنم که این پست وبلاگ را از افرادی که در Grow و Convert هستند بخوانید و توضیح دهید که چرا آنها شروع به تمرکز کمتری روی توزیع ارگانیک و بیشتر در توزیع پولی کردند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

مراحل بعدی

امروز با استفاده از این نه مرحله عملی ، توزیع محتوای خود را شروع کنید.

مرتب سازی بر سطح خود ادامه دهید و برای الهام بخشیدن از ادامه این افراد در توییتر دنبال کنید:

منابع بیشتر: