شرایط ساختمان پیوندی که باید بدانید: واژه نامه نهایی

آیا تا به حال اصطلاحات ایجاد لینک را بطور اتفاقی در اطراف می شنوید و تعجب می کنید که منظور آنها چیست؟

اگر چنین است ، این پست برای شما مناسب است.

در اینجا لیستی از الفبای اصطلاحات ساخت پیوند که باید بدانید وجود دارد.

آ

متن لنگر

این متن در داخل عنصر لنگر و کلمه کلیدی (بازدید کنندگان) است که برای رفتن به یک صفحه هدف بر روی آن کلیک می کنید.

به روزرسانی های الگوریتم

تقریباً همیشه وقتی از به روزرسانی های الگوریتم صحبت می کنیم ، به Google مراجعه می کنیم. برای لیستی از به روزرسانی های اصلی ، به تاریخچه به روزرسانی های الگوریتم Google مراجعه کنید.

در اصل ، این بدان معنی است که چیزی در نحوه نگاه گوگل به سایت ها تغییر کرده است.

برچسب ها / ویژگی های Alt

Alt صفتی است (که در زیر توضیح داده شده است) که باید برای توصیف یک تصویر استفاده شود. خوانندگان صفحه نمایش از صفات alt برای توصیف یک تصویر به یک کاربر کم بینا استفاده می کنند.

ویژگی های

به طور خلاصه ، صفات بیشتر درباره یک عنصر HTML خاص توضیح می دهند. همانطور که در بالا ذکر شد ، alt یک ویژگی برای پیوند تصویر است. برای توضیح کامل به این راهنما مراجعه کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

ب

بک لینک

این اصطلاح به پیوندهایی اشاره دارد که از سایت دیگری به سایت شما نشان می دهند. مردم همچنین آنها را “پیوندها” می نامند ، به لینک ها ، لینک های ورودی و لینک های ورودی مراجعه می کنند.

رباتها

ربات ها / خزنده ها / عنکبوت ها نیز نامیده می شوند ، ربات ها اطلاعات را از وب سایت ها بازیابی می کنند.

ذکر نام تجاری

اگر نام تجاری شما بدون پیوند ، در وب سایت یا رسانه های اجتماعی در محتوای شما ذکر شده است ، این یک نام تجاری است.

پیوندهای شکسته

پیوند شکسته ارتباطی است که به یک منبع موجود وجود ندارد.

ج

متعارف

یک عنصر متعارف به یک موتور جستجو می گوید که برای جلوگیری از تکرار مطالب ، از کدام صفحه مطلبی است که می توانید به عنوان منبع اصلی از آن استفاده کنید.

جریان استناد

این یک علامت تجاری بزرگسنجی است که ارزش لینک یک وب سایت را اندازه گیری می کند.

استناد

این موارد ذکر شده در مورد اطلاعات شغلی شما مانند نام و شماره تلفن است. آنها معمولاً به هم مرتبط نیستند و می توانند به موتورهای جستجوگر اعتماد کنند تا به یک تجارت بهتر اعتماد کنند.

کلاس C

مردم این را یک شبکه یا بلوک کلاس C می نامند و به آدرسهای IP نیز اشاره دارد. اگر به تعریف فنی دیگری نیاز دارید ، اینجا را کلیک کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

پاک کردن

این به تمیز کردن پیوندهای بالقوه بد / اسپم اشاره دارد ، اما می تواند به مرتب سازی سایر موارد مربوط به یک سایت اشاره کند.

نرخ کلیک کنید

CTR معیاری است که در واقع چند نفر بر روی پیوند سایت شما کلیک می کنند ، در مقابل چند بار سایت شما در جایی ظاهر می شود.

استناد

این یک اندازه گیری معنایی از رابطه بین چندین مورد است.

تحلیل رقابتی

این به مراجعه به سایت در رابطه با رقبای خود اشاره دارد. سازندگان پیوندها برای شناسایی پیوندهایی که سایر سایتها دارند از تجزیه و تحلیل رقابتی استفاده می کنند اما سایت آنها اینطور نیست.

محتوا

محتوا هر چیزی قابل مصرف است از جمله متن ، فیلم ، اینفوگرافی و غیره.

بازاریابی محتوا

اغلب به عنوان شیوه ای بهتر برای گفتن لینک در نظر گرفته می شود ، بازاریابی محتوا عملی برای ایجاد محتوا است که می تواند به طور طبیعی پس از اشتراک گذاری ، پیوندها را جذب کند.

نرخ تبدیل

این درصد از کاربران / بازدید کنندگان است که یک هدف خاص را تکمیل می کنند. این هدف می تواند ارسال فرم تماس با ما ، بارگیری کتاب الکترونیکی ، خرید یک محصول و غیره باشد.

خزنده

این به چگونگی دستیابی عناصر عنکبوت موتورهای جستجو در وب سایت شما مربوط می شود.

د

پیوندهای عمیق

پیوندهای عمیق به پیوندهایی اشاره دارند که به صفحات غیر از صفحه اصلی می روند.

Deindexed

این مربوط به سایتی است که به دلایل مختلف از فهرست موتور جستجو حذف می شود ، معمولاً نقض دستورالعمل ها.

مقاله پیشنهادی  استراتژی ها ، افسانه ها و فرصت های تبلیغاتی در LinkedIn [PODCAST]

راهنماها

دایرکتوری ها سایت هایی هستند که سایر سایت ها را در دسته های مختلف لیست می کنند. برخی از آنها هنوز هم می توانند با ارزش باشند ، به خصوص در سطح محلی ، اما برخی از آنها به سادگی لیست های اسپم از سایت های بدون ارزش واقعی هستند.

رد کردن

وقتی پیوند را رد می کنید ، به Google می گوئید که نمی خواهید پیوند به سایت شما اعتبار یابد. می توانید لیست های Disavow را مستقیماً به Google ارسال کنید.

سلب مسئولیت

سلب مسئولیت می تواند برای مقاصد مختلف مورد استفاده قرار گیرد ، اما در رابطه با ایجاد لینک ، این یک اعلامیه است که می گوید پیوندها در یک صفحه خریداری شده اند یا مقاله حمایت مالی می شود.

پیوندهای Dofollowed

پیوندها بطور خودکار دنبال می شوند مگر اینکه یک ویژگی nofollow اضافه شود (و احتمالاً مگر اینکه افزونه های وردپرس شما همه چیز را نادیده بگیرند) و از نظر فنی چیزی به عنوان پیوند dofollowed وجود ندارد. برچسب dofollow وجود ندارد اما مردم از این اصطلاح زیاد استفاده می کنند تا به معنای پیوند دنبال شده باشند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

اداره دامنه

Domain Authority معیاری است که توسط Moz ایجاد شده است تا پیش بینی کند رتبه سایت چگونه خواهد بود.

رتبه بندی دامنه

این یک متریک Ahrefs است که برای نشان دادن قدرت پروفایل لینک سایت یک سایت طراحی شده است.

محتوای تکراری

محتوای تکراری به دلایل زیادی ممکن است رخ دهد اما تصور می شود که یک سیگنال ضعیف برای Google است بنابراین نامطلوب است. از برچسب های Canonical برای کمک به یک ربات موتور جستجو استفاده می شود تا بفهمد صفحه اصلی کجاست.

ه

پیوندهای تحریریه

اگر کسی پیوندی به شما بدهد بدون اینکه به طریقی درخواست کنید ، آن پیوند سرمقاله ای است.

محتوای همیشه سبز

محتوا که به راحتی منسوخ نمی شود ، به عنوان محتوای همیشه سبز در نظر گرفته می شود.

ف

پیوندهای دنبال شده

پیوندها به طور طبیعی دنبال می شوند ، مگر اینکه در کد دارای ویژگی rel = “nofollow” باشند. اصطلاح “دنبال شده” برای گفتن موتورهای جستجو به “اعتبار” پیوندها به سایتهایی که به آنها اشاره دارند استفاده می شود تا به آنها در رتبه بندی سایتها کمک کند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

پیوندهای پاورقی

این پیوندها در صفحه اصلی سایت است. آنها قبلاً به شدت اسپم شده بودند ، اما این روزها به طور معمول دیده نمی شود.

404s

کد پاسخ 404 HTTP صفحه ای را که یافت نمی شود علامت می بخشد.

ج

تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل

یک برنامه تجزیه و تحلیل رایگان وب سایت است که انواع و اقسام اطلاعات در مورد سایت شما را در اختیار شما قرار می دهد.

کنسول جستجوی Google

یکی دیگر از برنامه های رایگان Google ، که قبلاً Webmaster Tools نامیده می شد. کنسول جستجو همچنین اطلاعاتی در مورد سایت خود به شما می دهد و می تواند به Analytics متصل شود. گزارش های مختلفی وجود دارد که می تواند برای کمک به شما در کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد سایت شما در SERP ها به شما کمک کند.

دستورالعمل های مدیر وب گوگل

در اینجا یافت شده است ، رهنمودهای Google Webmaster در معرض تغییر هستند. به دلیل نقض دستورالعمل های سایت شما می توانید مجازات یا تغییر دهید.

پست های مهمان

اینها مقالاتی است که توسط شخصی نوشته شده است که به طور معمول برای وب سایتهایی که در آن قرار داده نمی شود ، می نویسد. پست های مهمان در مقیاس بزرگ با مجلات غنی از کلمات کلیدی به عنوان نقض دستورالعمل های Google برای پیوندها ذکر شده است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

ح

پیوندهای پنهان

پیوندهای پنهان پیوندهایی هستند که کدنویسی شده اند تا به عنوان پیوند ظاهر نشوند.

هرف

این یک ویژگی از تگ لنگر برای لینک ها است. این شامل URL و متن لنگر است.

من

پیوندهای تصویر

این تصویری است که به صفحه دیگری ، داخلی یا خارجی پیوند می یابد. همه تصاویر حاوی یک پیوند نیستند.

پیوندهای ورودی

پیوندهایی که از سایت دیگری به سایت شما نشان می دهند ، لینک های ورودی هستند.

مقاله پیشنهادی  7 گناه ساختن پیوند مرگبار که همه مرتکب شده اند

نمایه سازی

این به چگونگی یک موتور جستجوی سایت خزیده و فهرست شده اشاره دارد.

اینفوگرافیک

اینفوگرافیک ها با داشتن هر دو تصویر و متن در یک قالب واحد ، یک شکل متداول از محتوا هستند.

پیوندهای داخلی

اینها پیوندهایی به صفحات دیگر در سایت شما هستند. پیوندهای داخلی شما برای پیمایش و خزیدن بسیار مهم است.

آدرس های IP

آدرس IP مجموعه ای از اعداد است که یک کامپیوتر را شناسایی می کند.

ج

آب میوه

بسیاری از افراد از این اصطلاح بسیار بیزار هستند ، اما این عبارت “آب پیوند” هنوز برای نشان دادن ارزش یک لینک به کار می رود.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

ک

کلید واژه ها

اینها کلمات و عباراتی هستند که موضوع یک صفحه ، محتوای یک تصویر یا اصطلاحات مربوط به یک لینک را در قالب متن لنگر آن نشان می دهد.

ل

صفحات فرود

این صفحاتی هستند که کاربر هنگام بازدید از سایت شما از هر راه بازدید می کند.

تبادل لینک

هنگامی که یک شکل رایج در ایجاد لینک ، مبادله پیوند برقرار می شود وقتی سایت A در ازای پیوند به B به سایت B لینک می دهد.

پیوند دادن دامنه ها

این تعداد دامنه های منحصر به فرد است که به یک سایت پیوند می خورند. با تعداد ناخالص پیوندها تفاوت دارد.

بازآفرینی پیوند

بازگرداندن لینک فرایندی است برای اضافه کردن پیوندها به سایت شما از لینک های خراب یا ذکر نشده

طرح های پیوند

Google لیستی از موارد نقض دستورالعمل های خود را به شما می دهد ، از جمله مجموعه ای از شیوه هایی که به نظر آنها طرح پیوند است.

صفحات پیوندها

اینها صفحاتی هستند که چندین لینک دارند و به عنوان یک منبع منبع در نظر گرفته شده اند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

م

مجازات دستی

Google شما را از مجازات دستی از طریق کنسول جستجو به شما اطلاع می دهد. یک مجازات دستی (رسماً توسط یک اقدام دستی توسط Google خوانده می شود) با یک مسئله الگوریتمی متفاوت است. (برای اطلاعات بیشتر در مورد تفاوت ، لیست کامل مجازات های Google و نحوه بازیابی را مطالعه کنید.) با یک مجازات دستی این فرصت را دارید که مشکلات را برطرف کنید و یک درخواست تجدید نظر را به Google ارسال کنید.

فهرست اول موبایل

این روش جدیدی است که گوگل یک سایت را فهرست بندی می کند. آنها ابتدا نسخه موبایل را خزیده و نمایه می کنند. اگر فقط نسخه دسک تاپ دارید ، این فهرست بندی خواهد شد.

ن

پیوندهای Nofollowed

اضافه کردن یک برچسب rel = nofollow به یک لینک به یک موتور جستجو می گوید که آن را به سمت سایت مورد نظر خود بشمارد.

لنگرهای نویز

این کلمات کلیدی مانند “اینجا را کلیک کنید” “وب سایت” و غیره.

ای

صفحه خاموش

ساخت لینک یک عمل SEO غیرفعال است زیرا نیازی به کار مستقیم با وب سایت نیست.

در صفحه

در صفحه سئو از کارهای انجام شده در سایت به منظور بهبود جایگاه آن در SERP ها استفاده شده است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

نرخ باز

این درصد افرادی است که ایمیل دریافت می کنند و آن را باز می کنند.

تماس با ما

دسترسی به روش عملی تماس با سایتهایی است که می خواهید از طریق ایمیل ، تلفن یا رسانه های اجتماعی به سایت خود پیوند دهید.

پ

صفحه قدرت

Page Authority معیاری است که توسط Moz ایجاد شده است تا پیش بینی کند که چگونه یک صفحه رتبه بندی می شود.

صفحه یافت نشد

خطای 404 نیز نامیده می شود ، این صفحه ای است که دیگر در جایی که قبلاً وجود داشته باشد وجود ندارد.

رتبه صفحه

PageRank روش Google برای اندازه گیری اهمیت یک وب سایت است. این دیگر یک معیار در دسترس عموم نیست. نوار ابزار PageRank یک بار برای دیدن همه در دسترس بود.

پیوندهای پرداخت شده

نقض دستورالعمل های Google ، یک پیوند پرداخت شده یکی از مواردی است که در ازای پول به صورت زنده رفته است.

پیگیری موقعیت

روش ردیابی جایی که برای کلمات کلیدی مختلف در طی یک دوره زمانی رتبه بندی می کنید.

PBN

شبکه های وبلاگ خصوصی (PBN) شبکه ای از سایت ها هستند.

س

پرس و جو

پرس و جو درخواستی است که برای بدست آوردن اطلاعات به موتور جستجو ارسال شده است.

ر

رتبه بندی

این مربوط به جایی است که برای هر پرس و جو در SERP ها ظاهر می شوید.

پیوندهای متقابل

در غیر این صورت به عنوان مبادله پیوند نامیده می شود ، پیوندهای متقابل پیوندهایی هستند که پیوندهای A به B و B به A باز می گردند.

درخواست تجدید نظر

اگر به دلیل دستیابی به یک مشکل دستی تحت تأثیر قرار گرفتید یا تحت تأثیر مشکلات امنیتی قرار گرفتید ، پس از رفع مشکل ، درخواست تجدیدنظر را به Google ارسال کنید.

تغییر مسیرها

تغییر مسیرها سایت یا صفحه ای را به جای دیگر ارسال می کند.

با مراجعه به دامنه ها

در پروفایل پیوند شما ممکن است 15000 پیوند داشته باشید اما به دلیل داشتن چندین لینک از همان سایت ، فقط 5000 دامنه ارجاع شده وجود دارد.

رابطه

Rel صفتی است که فقط در کد برای پیوند موجود است.

صفحات منبع

صفحاتی که بیشتر منابع و پیوندها را لیست می کنند.

Robots.txt

این یک فایل متنی است که برای دادن دستورالعمل به موتورهای جستجو استفاده می شود. این معمولاً برای مسدود کردن خزنده ها از مناطق خاص سایت استفاده می شود.

س

جستجوگرها

اپراتورهای جستجو کلمات و نمادهایی هستند که برای کم کردن محدود کردن جستجو استفاده می شوند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

پیوندهای درجه دوم

پیوندهایی که به سایتهایی که به سایت شما پیوند دارند اشاره دارد.

SERP ها

SERP ها صفحات نتایج موتورهای جستجو هستند ، که لیست سایتهای برگشت یافته در یک پرس و جو است.

نقشه سایت

نقشه سایت به موتور جستجو می گوید که چگونه به تمام صفحات مورد نظر خود برسید.

پیوندهای سایت

این پیوندها در هر صفحه از سایت ، از جمله در پاورقی یا بلاگرول است.

کد منبع

کد واقعی صفحه ای که در یک مرورگر مشاهده می شود. همه کد از این طریق قابل مشاهده نیست.

هرزنامه ها

به شوخی به عنوان “سایت هایی که بالاتر از ماین قرار گرفته اند” ، هرزنامه ها می توانند به هر چیزی که آنلاین یا نامطلوب یا ناخواسته باشد اشاره کنند.

عنکبوت ها

خزنده های موتور جستجو.

پست های حمایت شده

اگر برای انتشار پستی پول مبادله شود ، این یک پست حمایت شده است. بیشتر پست های حمایت شده حاوی سلب مسئولیت هستند اما همه آنها این کار را نمی کنند.

تی

اهداف

هدف همان صفحه ای است که شما می خواهید پیوندی را برای هدایت شخصی به سمت خود داشته باشید.

قالب ها

بسیاری از متخصصان دسترسی به لینک از الگوهای استفاده می کنند (که قابل تغییر است) برای دسترسی. یک الگوی صرفاً یک طرح کلی برای چیزی است که اغلب مورد استفاده قرار می گیرد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

پیوندهای سمی

اینها پیوندهایی هستند که تصور می شود به طور بالقوه به سایت شما آسیب می رسانند.

ترافیک

میزان بازدید کنندگان یک صفحه یا سایت.

Trust Flow

این یک علامت تجاری بزرگسنجی است که طبقه بندی یک وب سایت را اندازه گیری می کند.

تو

گفتار بدون لینک

این در حالی است که نام تجاری شما در محتوا ذکر شده و پیوندی به سایت شما ندارد.

پیوندهای غیر طبیعی

پیوندهایی که پرداخت می شوند ، هرزنامه یا بخشی از یک طرح پیوند هستند.

آدرس های اینترنتی

آدرس اینترنتی یک آدرس وب است.

رتبه بندی URL

یک معیار دیگر Ahrefs ، رتبه بندی URL قدرت نمایه بک گراند هدف را اندازه گیری می کند.

V

سرعت

سرعت رشد لینک.

W

دستگاه راه برگشت

با استفاده از دستگاه Wayback می توانید صفحات بایگانی شده سایت را از تاریخ های مختلف مشاهده کنید.

ویجت

ابزارک ها بیت هایی از کد هستند که در یک صفحه تعبیه شده اند و معمولاً برای ارائه لینک به صفحه طراحی شده اند.

ایکس

نقشه سایت XML

این مورد برای گفتن موتورهای جستجو در مورد تمام صفحات شما و مکان یافتن آنها استفاده می شود. XML یک زبان نشانه گذاری است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

Y

یاندکس

Yandex یک موتور جستجوی روسی است.

ز

من همه چیز را از ذن تا زوزز در اینجا دیده ام – اما تا آنجا که می دانم هیچ اصطلاح ساختمانی وجود ندارد که با حرف Z شروع شود.


اعتبار تصویر برجسته: پائولو بابیتا