سیستم عامل iOS 14 اپل برای Slash Network مخاطبان Facebook

این بازدیدها فقط برای اکوسیستم تبلیغات فیس بوک ادامه دارد. راه اندازی CCPA در ماه ژوئیه تبلیغاتی را به خطر انداخت و اکنون فیس بوک به طور جدی نسبت به بروز اختلال احتمالی جدید هشدار می دهد: راه اندازی iOS 14 آیفون در ماه آینده.

برای درک این تغییر ، چند قسمت متحرک وجود دارد.

IDFA و نحوه استفاده از آن

اپل از “IDFA” (شناسه برای تبلیغ کنندگان) به عنوان مکانیسم ردیابی برای کاربران آیفون استفاده می کند. این برنامه ها مانند برنامه های باز شده ، آنچه که با آنها ارتباط برقرار شده است را ثبت می کند – در واقع ، این کوکی آنهاست.

بسترهای تبلیغاتی برای تشخیص علایق و اقدامات کاربر به آن داده ها اعتماد می کنند. این نحوه هدف قرار دادن تبلیغات را تقویت می کند. به ویژه توسط شرکت های برنامه و بازی ، که از طریق شبکه مخاطب فیس بوک در سایت های خود تبلیغات نشان می دهند ، به آن اعتماد می کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

تغییرات حریم خصوصی IDFA

IDFS همیشه پیش فرضی بود که برای کاربران iOS وجود داشت ، اما اپل در اوایل سال جاری اعلام کرد که این یک مکانیزم انتخاب است. به عبارت دیگر ، کاربران دیگر به طور پیش فرض ردیابی نمی شوند.

این به این معنی است که گزینه ای برای کاربران در نظر گرفته می شود ، از آنها س ifال می شود که آیا اجازه اشتراک داده ها را می دهند یا نه. اگر اینگونه نباشند ، این داده ها برای هدف قرار دادن وجود ندارند ، و قرار دادن تبلیغات مناسب می توانند یک نبرد سربالایی باشند. تبلیغات کمتری که در شبکه مخاطبان قرار می گیرد به معنای درآمد تبلیغاتی کمتر برای ناشرانی است که آنها را نشان می دهد.

مقاله پیشنهادی  خصوصیات قیف بازاریابی محتوای برتر [SEMrush Survey Stats]

این به چه معنی برای فیس بوک است

یکی از گزینه های قرارگیری فیس بوک شبکه مخاطبان فیس بوک است:

این مکان بیشتر به جایگذاری تبلیغات در برنامه ها متکی است ، که دارندگان برنامه از آنها به عنوان یک استراتژی کسب درآمد استفاده می کنند. داده های IDFA با رمز SDK فیس بوک ، مکانیسم ردیابی داده ها و اقدامات درون برنامه ای کار می کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

فیس بوک به این ناشران هشدار می دهد که خود را مهار کنند. ضرر در قابلیت هدف گذاری تأثیر مهمی بر موجودی آگهی خواهد داشت و این به معنای پول کمتری است که ناشران برنامه از این طریق کسب درآمد می کنند. در آزمایشات خود ، آنها با کاهش شخصی سازی آگهی ، درآمد ناشران را با 50٪ افت مواجه کردند.

در نهایت ، علی رغم تمام تلاش های ما ، ممکن است به روزرسانی های اپل Audience Network را در iOS 14 بسیار بی اثر کند که ارائه آن در iOS 14 منطقی نخواهد بود – بیانیه فیس بوک

نظرات فیس بوک آنها انتظار دارند که درآمد تبلیغاتی خود کمتر تحت تأثیر قرار گیرد. بیشتر موجودی فیس بوک از طریق Feeds صورت می گیرد که در مجموع Audience Network میزان کمتری از درآمد را نشان می دهد.

مقاله پیشنهادی  مقدمه ای بر داده های ساخت یافته - مجله موتور جستجو

کاری که فیس بوک انجام می دهد

اقدامات مختلفی که فیس بوک برای رفع این تغییر انجام داده است وجود دارد ، بیشتر شامل رفتار با کاربران iOS 14 به عنوان یک دسته متفاوت در مقابل نسخه های قدیمی iOS است.

اولاً ، فیس بوک هیچ یک از داده های برنامه خود را برای کاربران در iOS 14 جمع آوری نخواهد کرد. این امر با از بین بردن هرگونه شانس برای ایجاد یک منطقه خاکستری در جمع آوری اطلاعات ، آنها را از آب گرم دور نگه می دارد. آنها متذکر می شوند که با ادامه کار با اپل و روشن تر شدن قوانین ، این امر ممکن است تغییر کند.

دوم ، فیس بوک از تبلیغ کنندگان که کمپین های نصب برنامه را اجرا می کنند درخواست می کند تا یک حساب تبلیغاتی جداگانه را به طور خاص برای کاربران هدفمند iOS 14 ایجاد کنند. آنها می توانند حساب های فعلی خود را که نسخه های قبلی iOS را هدف قرار می دهند ، همراه با افرادی که کاربران اندرویدی را هدف قرار می دهند ، نگه دارند.

مقاله پیشنهادی  آگهی های ارائه دهنده خدمات TikTok در سطح جهان و 100 میلیون دلار اعتبار تبلیغاتی

سوم ، نسخه به روز شده SDK آنها منتشر خواهد شد. در حالی که اپل هنوز تاریخ iOS 14 را تأیید نکرده است ، فیس بوک قبل از معرفی iOS 14 این آپدیت را منتشر خواهد کرد. آنها هنوز تاریخی را تأیید نکرده اند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

موقعیت یابی فیس بوک در اپل

لحن اظهارات فیس بوک قابل توجه است. این تغییر نشان می دهد که اپل با تصمیمی که احتمالاً به ناشران آسیب برساند ، با همکاری اندک ، در حال پیشبرد است.

ما می دانیم که iOS 14 به بسیاری از توسعه دهندگان و ناشران ما در زمان دشوار برای مشاغل آسیب می رساند. ما با بیش از 19000 توسعه دهنده و ناشر از سراسر جهان کار می کنیم¹ و در سال 2019 میلیاردها دلار پرداخت کردیم. بسیاری از این مشاغل کوچک هستند که برای تأمین معاش خود به تبلیغات وابسته هستند. – بیانیه فیس بوک

بیانیه رسمی فیس بوک در اینجا است ، با یک پست پشتیبانی وبلاگ در اینجا.