سندیکا بودن محتوا چگونه بر عملکرد محتوای اصلی شما تأثیر می گذارد

این هفته س SEOال سئو بپرسید از مارکوس در شرق یورکشایر می آید. او می پرسد:

اگر قطعه ای از محتوای منحصر به فرد را بنویسم و ​​آن را روی وب سایت مشاغل خود قرار دهم ، سپس همان محتوا را به یک وب سایت شخص ثالث می دهم که از طریق پیوند پیوندی به من بازگردد ، آیا این عملکرد بالقوه محتوای موجود در من را کم می کند وب سایت خود را داشته یا بر روی آن تأثیری نمی گذارد زیرا منبع اصلی است؟ یا توصیه می کنید نسخه جدیدی از همان محتوا را به وب سایت شخص ثالث ارائه دهید؟

اشتراک مطالب می تواند مشکل باشد.

از یک طرف ، شما می خواهید مطالب شما توسط افراد بیشتری خوانده شود.

اما از طرف دیگر ، شما می خواهید تا آنجا که ممکن است افراد بیشتری به وب سایت شما بیایند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

وقتی مطالب خود را در سایت شخص دیگری قرار می دهید ، این خطر را دارید که آنها مطالب شما را بخوانند ، اما هرگز به سایت شما مراجعه نکنید.

اما اگر محتوا در سایت دیگر نباشد ، ممکن است افراد هرگز به هیچ وجه محتوا را نبینند.

مقاله پیشنهادی  5 چالش برتر SEO Enterprise

و این حتی در نظر نگرفته است که نتایج SEO محتوای سندیکایی را در نظر بگیرید.

برای پاسخ به س questionال ، ما باید به سراغ جواب آزمایش شده و واقعی بسیاری از س SEOالات SEO برویم:

بستگی دارد

مجازات محتوای تکراری؟

با وجود آنچه ممکن است شنیده باشید ، چیزی به عنوان مجازات محتوای تکراری وجود ندارد.

شما به دلیل داشتن محتوای تکراری در وب سایت خود یا اینکه شخص دیگری محتوای مشابه شما را در سایت خود داشته باشد ، هرگز از طرف Google مجازات نخواهید گرفت.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اما قطعاً پیام هایی برای محتوای تکراری وجود دارد.

وقتی Google نسخه مشابه را در دو صفحه مختلف تشخیص می دهد ، الگوریتم باید تصمیم بگیرد که کدام نسخه از محتوا برای یک درخواست خاص رتبه بندی می شود.

فاکتورهای زیادی وجود دارد که به کدام صفحه رتبه بندی می شود و این عوامل همه متفاوت وزن می شوند – و به نظر می رسد وزن این عوامل به طور مکرر تغییر می کند.

احتمال زیادی وجود دارد که سایز صفحه شما با محتوایی مشابه محتوای سایت شما بیشتر شود.

و از آنجا که گوگل می خواهد SERP ها دارای تنوع باشند ، اگر سایت دیگر شما را نسبت به یک س specificال خاص بالاتر از حد خود قرار دهد ، احتمال زیادی وجود دارد که سایت شما در صفحه اول همان سeryال نمایش داده نشود.

مقاله پیشنهادی  چیست ، چگونه محاسبه شود و چرا باید مراقبت کنید

آیا Google منبع اصلی را می داند؟

برای Google ممکن است دانستن منبع اصلی یک محتوا دشوار باشد – مگر اینکه شما بتوانید منبع اصلی را به Google بگویید.

تراشیدن محتوا یک مشکل واقعی است.

برخی مطالعات تخمین می زنند که حداکثر 30٪ از کل محتوای وب به نوعی محتوای تکراری باشد.

و سایت های بسیاری وجود دارند که به سادگی محتوای رتبه بندی شده را خراشیده و به امید اینکه بتوانند از منبع اصلی خود پیشی بگیرند ، آن را در سایتی از سایت خود قرار می دهند.

خبر خوب این است که گوگل می خواهد محتوای اصلی را درجه اول رتبه بندی کند – حتی اگر همیشه این اتفاق نیفتد.

اگر محتوای خود را به درستی سندیکا می کنید ، روش های مختلفی وجود دارد که می توانید به Google بگویید که محتوای اصلی در کجا قرار دارد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بهترین راه این است که اطمینان حاصل کنید که هر سایتی که محتوای شما را سندیکا می کند به نسخه اصلی احاطه شده توسط گزاره ای درباره اثر “مقاله اصلی در اینجا ظاهر شده” پیوند داده است.

مقاله پیشنهادی  10 سؤالی که هنگام سوء استفاده از مشتری محتوای SEO می توانید بپرسید

اطمینان حاصل کنید که شرکای سندیکا شما به URL اصلی و اصلی پیوند داده و از پارامترها خودداری می کنند.

داشتن پیوندی به محتوای اصلی برای نمایه پیوند شما نیز مفید است – بنابراین اگر می توانید این کار را انجام دهید ، این کار را انجام دهید.

برای محافظت بیشتر ، همچنین می توانید از هرکسی که محتوای شما را سندیکا می کند بخواهید یک برچسب بدون شاخص در صفحه محل قرارگیری محتوا قرار دهد.

این به گوگل می گوید که محتوای همزمان را فهرست بندی نکند و آن را بالاتر از اصل قرار دهد.

با این حال ، این تاکتیک معایبی دارد.

محتوای توزیع شده در SERP ظاهر نمی شود و شما ممکن است از هیچ پیوندی که به سایت شما باز می گردد بهره چندانی نداشته باشید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اگر در استفاده از محتوای تکراری در سایت خود با مشکل روبرو هستید ، خود را در زمینه متعارف سازی آموزش دهید.

اما بدانید که قانون متعارف برای موارد تکراری محتوای ناشی از سندیکا کارایی ندارد.

منابع بیشتر: