سئو محلی برای موسسات حقوقی: مشتریان محلی بیشتری پیدا کنید

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یکی از استراتژیهای اصلی بازاریابی برای شرکتهای حقوقی است زیرا مشتریان احتمالی معمولاً از موتورهای جستجو مانند Google برای یافتن وکلا در منطقه خود استفاده می کنند. یک جستجوی ساده برای “بهترین وکیل خانواده” در نزدیکی من احتمالاً تعداد زیادی از موسسات حقوقی را به همراه خواهد داشت – چه در نتایج آلی منظم و چه در Google Maps.

این بدان معناست که چندین شرکت حقوقی برای جلب بیشترین مشتریها برای کسب رتبه های برتر رقابت می کنند.

اگر صاحب یک شرکت حقوقی هستید ، می خواهید به رتبه اول صعود کنید ، بنابراین شرکت شما قبل از رقبا مورد توجه قرار می گیرد. برای انجام این کار ، شما باید یک استراتژی محلی SEO را اجرا کنید که مشتریانی را از منطقه محلی شما جذب می کند.

SEO محلی برای موسسات حقوقی چیست؟

SEO محلی نوعی بهینه سازی موتور جستجو است که شامل بهینه سازی وب سایت شما برای جستجوی محلی – یعنی جستجوی خاص جغرافیایی است. این بدان معنی است که اگر کسی به دنبال خدماتی در منطقه محلی خود است و یا از اصطلاحات جستجوی محلی استفاده می کند (مانند “بهترین وکیل در سیاتل”) ، می توانید برای آن جستجوها رتبه بندی کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

سئو محلی برای دفاتر حقوقی مهم است زیرا اکثر دفاتر حقوقی به مشتریان در یک منطقه خاص جغرافیایی خدمات ارائه می دهند. تا زمانی که به مشتری در سطح ملی خدمات ندهید ، احتمالاً فقط از افرادی که واقعاً در شهرستان ، شهرستان یا ایالت شما هستند ، راهنمایی می خواهید.

علاوه بر این ، تلاش برای رتبه بندی برای کلمات کلیدی محلی نسبت به کلمات کلیدی گسترده کمتر رقابتی است.

ممکن است افراد کمتری در جستجوی “وکیل کیفری در کلمبوس” باشند ، اما تعداد کمی از شرکت های حقوقی که برای رتبه بندی در این مدت در مقایسه با دوره “بهترین وکیل کیفری” رتبه بندی می کنند نیز کمتر خواهد بود.

م Keyلفه های اصلی SEO محلی برای موسسات حقوقی

اگر آماده سرمایه گذاری در یکی از موثرترین روش های بازاریابی برای شرکت های حقوقی هستید ، وقت آن است که انگشتان پا را به SEO محلی فرو ببرید.

در زیر ، اجزای اصلی SEO محلی برای شرکت های حقوقی و نحوه پیاده سازی آنها برای سایت شما شرح داده شده است ، بنابراین می توانید مشتری های محلی بیشتری را جذب کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بهینه سازی وب سایت

اولین م componentلفه SEO محلی برای موسسات حقوقی بهینه سازی وب سایت است ، زیرا برای جذب ترافیک ارگانیک به وب سایتی سریع ، عملکردی و مناسب SEO احتیاج دارید.

مقاله پیشنهادی  "رتبه بندی همیشه هدف نیست"

اگر قبلاً وب سایتی دارید ، این به معنای پیروی از بهترین روشهای جستجوگرها در صفحه و فنی به منظور حل مشکلات داخلی است. این ممکن است شامل اصلاح پیوندهای خراب ، بهینه سازی سرعت بارگذاری وب سایت شما ، استفاده از کلمات کلیدی مورد نظر خود از طریق عنوان صفحه و محتوای سایت و طرح ساختار سایت کاربر پسند باشد.

اگر در حال ساخت سایت جدید هستید ، مطمئن شوید که توسعه دهنده وب شما SEO را می فهمد و می تواند سایتی را برای موتورهای جستجو و افراد بهینه سازی کند. اگر وب سایت شما به سرعت بارگیری می شود ، پیمایش آن آسان است و می تواند توسط موتورهای جستجو نمایه شود ، شانس بیشتری برای رتبه بندی در نتایج جستجوی محلی خواهید داشت.

تجربه موبایل

تخمین زده می شود که حدود 60٪ بازدیدهای Google از طریق دستگاه های تلفن همراه انجام می شود. این بدان معنی است که افراد از تلفن های هوشمند و تبلت ها برای جستجوی کالاها و خدمات استفاده می کنند و سپس در حال مرور وب سایت ها هستند.

به عنوان یک مالک وب سایت ، شما می خواهید سایت شما برای تلفن همراه مناسب باشد ، بنابراین مشتریان احتمالی می توانند حتی در یک صفحه نمایش کوچک به سایت شما پیمایش کنند. برای انجام این کار ، شما باید یک نسخه مناسب برای موبایل از وب سایت خود با متن واضح ، تصاویر بارگیری سریع و دکمه های مستقیم برای اقدام ایجاد کنید.

تمرکز بر تجربه تلفن همراه نه تنها به این دلیل است که دوستی موبایل یک فاکتور مهم در رتبه بندی است ، بلکه همچنین به این دلیل است که بازدید کنندگان را برای مدت طولانی تری در وب سایت خود نگه می دارد.

ایجاد محتوا

محتوای وب سایت شما همان چیزی است که به بازدیدکنندگان می گوید کار شما چیست ، چگونه می توانید به آنها کمک کنید و چگونه می توانند با شما تماس بگیرند. همچنین هنگامی که از کلمات کلیدی محلی در سرتاسر عناوین ، توضیحات متا و متن اصلی صفحات وب خود استفاده می کنید ، برای جذب بازدیدکنندگان ارگانیک کار می کند.

در انجام تحقیقات کلمات کلیدی برای استراتژی محتوای شرکت حقوقی خود ، از ابزار تحقیق کلمات کلیدی مانند SEMrush استفاده کنید تا اصطلاحاتی را پیدا کنید که مربوط به 1) منطقه ای که شما خدمت می کنید و 2) خدماتی که ارائه می دهید.

به عنوان مثال ، اگر خدمات حقوقی کیفری در لاس وگاس ارائه دهید ، ممکن است بخواهید کلمات کلیدی مانند “وکیل کیفری لاس وگاس” یا “وکلای حقوق کیفری در لاس وگاس” را هدف قرار دهید. سپس می توانید از این اصطلاحات در صفحه خدمات “Criminal Criminal” یا در صفحه اصلی سایت خود استفاده کنید.

فراتر از آن ، می توانید مقالاتی آموزنده منتشر کنید که مشتریان احتمالی را به خود جلب می کند.

پست های وبلاگ مانند “قوانین جدید DUI برای ساکنان لاس وگاس چه معنی دارد” یا “در صورت دستگیری در لاس وگاس چه کاری می توانم انجام دهم؟” می تواند برای جذب مشتری های احتمالی در منطقه محلی شما کار کند.

پس از یافتن کلمات کلیدی موردنظر برای هدف قرار دادن ، باید محتوای آموزنده بنویسید که با علایق مشتری شما صحبت کند. به طور طبیعی از هدف و کلمات کلیدی مرتبط در کل صفحه استفاده کنید تا بتوانید برای این اصطلاحات در جستجوی محلی رتبه بندی کنید.

Google برای کسب و کار من

Google برای کسب و کار من اساساً یک فهرست آنلاین است که به شما امکان می دهد اطلاعات کسب و کار خود را برای رتبه بندی در Google Maps ارائه دهید.

شروع کار با Google برای کسب و کار من رایگان است و چندین زمینه وجود دارد که می توانید ساعات کاری ، خدمات ، آدرس ، شماره تلفن ، URL وب سایت ، عکس های کسب و کار و موارد دیگر را در آن وارد کنید. با پر کردن کامل لیست Google برای کسب و کار من ، می توانید رقبای خود را در Google Maps پیشی بگیرید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

برای نمونه ای از شکل ظاهری ، یکی از کلمات کلیدی محلی خود را جستجو کنید و لیست هایی را که در نتایج جستجوی ارگانیک ظاهر می شوند ، مشاهده کنید.

Google برای کسب و کار من همچنین به شما امکان می دهد از مشتریان گذشته نظرات خود را جمع کنید ، که همچنین می تواند باعث اعتبار شهرت شرکت حقوقی و رتبه بندی محلی شما شود.

اعتبار و بررسی

در مورد افزایش اقتدار دفتر حقوقی ، اعتبار آنلاین و رتبه بندی موتور جستجو ، بررسی های مشتری مثبت می تواند معجزه کند.

در نظر بگیرید که اگر مشتری احتمالی در جستجوی یک وکیل است و می بیند که شرکت شما بیشترین نظر مثبت را دارد ، ممکن است تمایل داشته باشد که شما را به جای رقابت انتخاب کند. می توانید از مشتری ها بخواهید که نظرات خود را در لیست Google My Business ، در Facebook و سایر فهرست های فهرست خود بگذارند.

مقاله پیشنهادی  Google در مورد بهترین روشهای جستجوگرها برای سایتهای خبری و مقالات کوتاه

داشتن انبوهی از بررسی های مثبت می تواند واقعاً موسسه حقوقی شما را از یکدیگر متمایز کند در حالی که به گوگل نشان می دهد که حقوقی بودن شرکت حقوقی شماست.

پیوند ساختمان و نقل قول ها

آخرین م SEOلفه SEO محلی برای شرکتهای حقوقی ایجاد لینک است – که شامل جذب لینک از سایتهای دیگر به وب سایت شماست.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

از آنجا که پیوند از یک سایت دیگر (“بک لینک”) اساساً رأی اعتماد از طرف آن سایت است که شرکت حقوقی شما معتبر و منبع خوبی از اطلاعات است ، جذب انواع پیوندهای با کیفیت بالا می تواند رتبه محلی شما را بهبود بخشد.

نکته کلیدی در اینجا جذب پیوندها از سایت های معتبر و مرتبط با صنعت است.

یکی از راه های انجام این کار ارسال اطلاعات کسب و کار خود به دایرکتوری ها است. روش های دیگر شامل ارسال پست های مهمان به وب سایت ها ، ارسال مصاحبه در نشریات صنعت ، ایجاد محتوای با ارزش بالا که به طور طبیعی لینک ها را به خود جذب می کند و بازاریابی محتوای / کتاب های الکترونیکی / PDF شما به وبلاگ های خارج از کشور.

اکنون ، وقتی نوبت به ایجاد پیوند می رسد ، این فقط نوک کوه یخ است ، اما ارزش این را دارد که به جای خرید پیوندهای ارزان ، انواع استراتژی ها را امتحان کنید.

روی کیفیت بیش از کیفیت تمرکز کنید. بهترین پیوندها به شما کمک می کند رتبه محلی خود را ارتقا دهید و حتی ترافیک ارجاع بیشتری ایجاد کنید.

موسسه حقوقی شما به SEO محلی احتیاج دارد

تا زمانی که شرکت حقوقی شما از یک استراتژی تبلیغاتی با پرداخت قوی برخوردار نباشد ، نمی توانید از عهده سرمایه گذاری در SEO محلی برآیید. سئو محلی به سادگی یکی از بهترین استراتژی های بازاریابی برای شرکت های حقوقی است زیرا اکثر مشتریان احتمالی در جستجوی وکلا در منطقه محلی خود هستند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اگر در جستجوی محلی از سایر شرکت های حقوقی پیشی نمی گیرید ، به احتمال زیاد ترافیک و مشتریان خود را از دست می دهید. اجزای فوق را در استراتژی SEO خود بگنجانید یا یک متخصص SEO استخدام کنید تا به شما کمک کند سایت خود را روی نقشه قرار دهید – به معنای واقعی کلمه.

با این کار می توانید مشتریان محلی بیشتری جذب کنید ، اعتبار آنلاین خود را ارتقا دهید و شرکت خود را به عنوان یک نیروگاه در جایگاه خود تاسیس کنید.


اعتبار ویژه تصویر: پائولو بوبیتا