سئو تصدی چیست؟

صفحات بیشتر ، دید بیشتر ، مشکلات بیشتر.

SEO می تواند به اندازه کافی چالش برانگیز باشد ، اما وقتی صفحات و پیوندهای شما به هزاران یا حتی میلیون ها نفر می رسد ، این یک بازی کاملا جدید است.

سهام بالاتر است ، و ذینفعان داخلی بیشتری برای جلب رضایت دارند.

SEO موفقیت آمیز سازمانی باعث می شود تا وب سایت رقابت را در گروه خود بگذارد و ادراک برند آنلاین را بهبود بخشد.

از طرف دیگر ، خرابی SEO شرکت می تواند تأثیر چشمگیری بر درآمد و اعتبار برند داشته باشد.

یک خبر مهم می تواند سیل ترافیکی را به سایت شما ارسال کند.

یک مسئله فنی می تواند رتبه محصولات شما را در نتایج جستجو مخفی کند.

به علاوه ، چالش هایی وجود دارد که فقط یک مقیاس است.

یک کسب و کار می تواند هزاران صفحه (و تمام مشکلی که با آنها پیش می آید) به یک شب در سایت شما اضافه شود.

و این چیزی است که SEO شرکت را از هم جدا می کند.

مقیاس و تأثیر عملکرد سایت نیاز به مهارت هایی دارد که فراتر از SEO سنتی است.

یک سایت تصدی چیست؟

در مورد آنچه یک سایت سازمانی ایجاد می کند ، اجماع عمومی وجود ندارد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

اما موضوع متداول این است که تعداد صفحات موجود در سایت و تأثیرگذاری آنها بر درآمد و اعتبار شرکت ، شناسه های اصلی هستند.

یک مدرسه فکر می گوید که همه چیز در مورد اندازه سایت است.

حجم بالای صفحات (1000++) و مرجع نام تجاری عوامل تعیین کننده سایت یک شرکت را تشکیل می دهند.

یک تجارت کوچک مانند MarketingProfs کمتر از 50 کارمند دارد اما هزاران صفحه در سایت خود دارد. بعلاوه ، این به عنوان یک مقام پیشرو برای رهبری فکر بازاریابی شناخته می شود.

با این منطق ، یک سایت سازمانی است

یک مکتب فکری دیگر وجود دارد که می گوید سایت های سازمانی به میزان سازمانی که در سایت کار می کند تعیین می شود.

منطق این خط فکری این است که اگر یک تجارت برای حفظ سایت خود به تیم بزرگی احتیاج داشته باشد ، باید سایت برای تولید درآمد و شناخت برند مهم باشد.

صرف نظر از آنچه در مدرسه فکری قرار دارید ، همه سایتهای سازمانی مواردی مشترک دارند:

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

  • تأثیر وب سایت در خط و اعتبار اصلی شرکت.
  • سطح مدیریت پروژه و همکاری مورد نیاز برای حفظ سایت.
  • سطح اتوماسیون مورد نیاز برای انجام وظایف در هزاران یا میلیون ها صفحه است.

چرا پروژه های سئو مهم است

اصلاحات سنتی همیشه کار نکنید

سایت های سازمانی گاه با مشکلاتی روبرو می شوند که به نظر می رسد مواردی آشکار و قابل حل هستند. اما پیچیدگی آنها رفع این مسائل “ساده” را بسیار مشکل تر می کند.

ایجاد تغییرات مانند چرخاندن کشتی است.

به عنوان مثال ، ممکن است شما را به ایجاد صفحات جدید برای جایگزینی محتوای میراث وسوسه کنید.

اما باید در نظر بگیرید که چگونه این تغییرات بر پیوندهای ورودی و اقتدار دامنه ای که این صفحات با گذشت زمان به دست آوردند ، تأثیر می گذارد.

مقاله پیشنهادی  5 چالش برتر SEO Enterprise

این شمشیر دو لبه سایت یک شرکت است. آنها غالباً از همه قدرت اقتدار شگفت انگیز برند لذت می برند.

اما آنها باید مراقب باشند در ضمن تازه نگه داشتن محتوا و سئو ، آن را خراب نکنند.

بعضی مواقع سد تغییر سازمانی است. این کار اغلب از منابع IT ، بازاریابی ، محصول و کارشناسان موضوع برای انجام بهبود محتوای استفاده می کند.

سئو کارآفرینان سازمانی باید بتوانند پرونده تجاری را برای منابع و زمان لازم برای ایجاد تغییرات نشان دهند.

یکی دیگر از موانع می تواند حجم بالای صفحات ، پیوندها یا موضوعات فنی مورد نیاز باشد. این اغلب در مورد سایتهایی که سابقه طولانی دارند وجود دارد.

بسته به مسئله و شرایط موجود در آن ، درمان ممکن است از بیماری بدتر باشد.

همکاری داخلی بحرانی است

وقتی یک کسب و کار در وب سایت خود می چرخد ​​، آشپزخانه بیشتری لازم است.

همکاری با ذینفعان از خرید تا روابط عمومی برای حفظ یک سایت شرکت غیر معمول نیست.

این سایت فقط در خط پایین تأثیر نمی گذارد.

برای برخی از کارمندان تأثیر مستقیمی بر عملکرد شغلی آنها دارد.

یک مدیر طبقه در خرید سهیم شخصی در مورد بهینه سازی صفحات برای محصولات خود دارد.

یک مدیر روابط عمومی می خواهد مطمئن شود که مطبوعات مطبوعاتی وی به درستی در جستجوی رتبه بندی می شوند.

و از طرف دیگر ، ممکن است ذینفعانی وجود داشته باشند که اقدامات (یا عدم فعالیت) آنها بر عملکرد سایت تأثیر داشته باشد ، اما این تغییرات را درک نمی کنند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

هر دو چالش نیاز به یک رویکرد مشترک و فعالانه برای سئو دارند.

رقابت سخت است

سایت های سازمانی باید با مارک های مشهور دیگری که دارای SEO پیشرفته هستند ، رقابت کنند.

به عنوان مثال Airtel را بگیرید. این شرکت پیشرو در فضای ارتباطی است ، اما نمی تواند سه نتیجه جستجوی برتر را از بین ببرد زیرا هم رقبای ملی و هم محلی یک قدم جلوتر از آنها بودند.

این شرکت یک استراتژی SEO سازمانی – که شامل بهینه سازی محتوا برای 2،000+ کلمات کلیدی و 440 سایت محلی است – را برای این شرکت رقبای خود را شکست داد.

رویکرد پرخاشگرانه با پرداخت 2100 کلمه کلیدی در سه موقعیت برتر و افزایش 3500 درصدی ترافیک از طریق جستجوی محلی جستجو شد.

حتی مارک های مشهور نیز نباید تنها به شناخت برند توجه داشته باشند تا بتوانند در جستجوی خوبی باشند.

در واقع ، برایان مک داول می گوید فرصت محدود برای جلب توجه یکی از بزرگترین تهدیدات برای تجارت الکترونیکی تجارت الکترونیکی سازمانی در حال حاضر است:

“وقتی چنین املاک و مستغلات کمی دارید ، مردم قصد دارند گذشته را حرکت کنند … اگر تصویری ، امتیاز ستاره یا در دسترس بودن وجود دارد ، آنها یک دهم ثانیه بیشتر را خرج می کنند.”

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

نشانه گذاری شمای ممکن است یک SEO اصلی باشد ، اما مک داول خاطرنشان می کند که مارک های بزرگ مانند Best Buy و Target در اجرای این عمل آهسته بودند.

مقاله پیشنهادی  نحوه استفاده از GitHub برای سئو سازمانی

خرید آنلاین سردردهای کافی را برای فروشندگان سنتی آجر و ملات ایجاد کرده است. عدم رعایت اصول SEO می تواند منجر به رعایت مارک های جوان تر و کمتر شناخته شده با سئو پیشرفته تر شود.

فقط به نتایج جستجوی تلفن همراه برای “تلویزیون 40 اینچی” نگاه کنید: “

40 اینچ-tv-serps

کاربر دو لیست کامل از محصول و یک دسته سوم را مشاهده می کند.

در حالی که Best Buy بازی نشانه گذاری طرحواره ای خود را بالا برده و در وهله اول به زمین آمده است ، لیست دوم یک مارک کاملاً ناشناخته است (حداقل برای من).

ببینید منظور من از زیاد بودن سهام چیست؟

آنچه باعث می شود Enterprise SEO متفاوت باشد

در سطح عملی ، SEO SEO به استراتژی ، برنامه ریزی و صبر بیشتری نسبت به SEO معمولی نیاز دارد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

مقیاس پذیری و اتوماسیون

این که آیا این لینک ها را ایجاد می کند یا میکروdata ها را برای لیست محصولات ایجاد می کند ، کار به صورت تصاعدی در یک سایت سازمانی ضرب می شود.

و این تعداد پس از ادغام ، کسب یا راه اندازی محصول جدید حتی بیشتر می شود.

حتی با یک تیم جستجوگرها ، انجام همه کارها به صورت دستی استفاده ضعیف از وقت همه است. سازمانی جستجوگرها به ابزاری احتیاج دارد که شما را قادر می سازد وظایف سئو را به صورت خودکار و خودکار انجام دهید.

مکان های متعدد

جستجوی محلی همچنان در حال رشد است و 78٪ از جستجوهای مستقر در محلی منجر به خرید آفلاین می شوند.

برای شرکتهای بزرگ با حق رای دادن یا شبکه شعبه ، SERP ها باید محتوای خاص مکان را به روشی که مطابق با مارک آنها باشد و محرک های تبدیل را ارائه می دهند ، ارائه دهند.

و بهترین راه برای انجام این کار استفاده از قالب های محتوا است که به شما امکان می دهد به سؤالات کلیدی کاربر پاسخ دهید: معمولاً آدرس ها ، ساعت ها ، بررسی ها.

این کاری است که Meineke انجام داد تا 50٪ جلسات را افزایش دهد. به عنوان یکی از بزرگترین مشاغل تعمیر اتومبیل در کشور ، شناخت نام مشکلی نبود ، اما توجه به اهمیت روز افزون جستجوی محلی بود.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

این شرکت تلاشهای SEO خود را بر بهینه سازی “نزدیک من” و جستجوی صوتی متمرکز کرده است. نتیجه این افزایش 30٪ در مقایسه با دو نزدیکترین رقیب خود بود.

چند سایت یا زیر دامنه

بسیاری از سئو کارآفرینان سازمانی باید در عین حال که نوعی یکنواختی را حفظ می کنند ، خواسته های متفاوت و گاها رقابتی را مدیریت کنند.

Wayfair به تنهایی یک سایت بزرگ است ، اما در واقع شرکت مادر دارای چهار مارک تجاری دیگر تجارت الکترونیک است.

Joss & Main ، Perigold ، AllModern و Birch Lane هرکدام میلیون ها محصول را به فروش می رسانند ، و Wayfair به این افتخار می کند که در کل 18 میلیون کالا را می فروشد.

بدون یک رویکرد جامع به SEO ، پتانسیل زیادی برای کپی کردن مطالب ، cannibalization با کلمات کلیدی و ناسازگاری محتوا وجود دارد.

مقاله پیشنهادی  5 راه برای بهبود مبارزات تبلیغاتی شما در سرتاسر قیف

مدیریت شهرت

هرچه اقتدار بیشتر باشد ، احتمال بروز روابط عمومی بد نیز بیشتر می شود.

اخبار و بحث های منفی می توانند به سرعت بر نتایج جستجوی مارک حاکم شوند.

تصور کنید شما مدیرعامل یک شرکت Fortune 500 هستید و بیش از 14000 جستجو برای نام شما در یک ماه وجود دارد. سه مورد از پنج نتیجه برتر ، داستانهای منفی هستند که ادعا می کنند علیه شما صحت ندارند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

مهم نیست که تیم روابط عمومی شما چقدر خوب باشد ، شما نیاز به یک استراتژی پیشرفته سئو برای سرو کردن SERP های دقیق تر دارید.

این جنبه دیگری از SEO شرکت است: خنثی کردن خسارت ناشی از ادعاهای ناعادلانه.

داستان مدیر عامل Fortune 500 فرضی نبود. واقعاً برای یکی از مشتری های Terakeet اتفاق افتاد.

برای برطرف کردن مشکل ، آژانس از ترکیبی از استراتژی محتوا و سئو فنی برای برجسته کردن دستاوردهای مدیرعامل و افشای داستانهای نامطلوب استفاده کرد.

آنها همچنین در وب سایت شخصی وی ، صفحه ویکی پدیا ، تغییراتی ایجاد کردند و حتی به ادعاهای مربوط به وی در انجمن های انجمن پاسخ دادند.

شرکتهایی که دارای سایتهای غیر بنگاه اقتصادی هستند ، گاهی اوقات مطبوعات بدی نیز پیدا می کنند. اما تأثیر و راه حل ، به طور معمول چندان دور از دسترس نیست.

خلاصه

هرچه تعداد سهام بیشتر باشد ، SEO در وب سایت تأثیرگذارتر است.

هنگامی که به خوبی انجام شود ، SEO شرکت می تواند به مارک های بیشتر در صنعت خود تسلط یابد.

مارک هایی که قادر به اجرای سئو سازمانی به درستی نیستند ، باعث آسیب به شهرت و خط مقدم می شوند.

الگوریتم های موتور جستجو دائماً تغییر می کنند و از نظر چابکی ، سایت های غیر شرکتی دست بالایی دارند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

سایت های سازمانی به نفع خود از برند تجاری برخوردار هستند ، اما برای حفظ این تسلط نیاز به سئو کارآمد و مؤثر شرکت دارند.

آمادگی دارید استراتژی سئو سازمانی خود را به سطح بعدی برسانید؟

ذینفعان کلیدی سازمان شما باید پیچیدگی ها و چالش هایی را که با بهینه سازی وب سایت سازمانی و مهمتر از همه ، یک برنامه اقدام واضح برای هدایت تلاش های سئو سازمانی شما وجود دارد ، بدانند.

کتاب مجله موتور جستجو ، راهنمای سئو سازمانی: استراتژی ها ، ابزارها و موارد دیگر، استراتژی های کلیدی ، ابزارهای برتر و اطلاعات ارزشمند را برای کمک به شما در بهینه سازی سایت سازمانی خود برای جستجو ، مقابله می کند.

آن را از اینجا بارگیری کنید

این که آیا شما یک مجری C-suite ، یک عضو تیم بازاریابی یا یک متخصص SEO هستید ، باید این مورد را بخوانید.

این راهنما با همکاری Conductor و Botify ایجاد شده است ، به شما در درک عوامل اصلی موفقیت استراتژی سئو سازمانی کمک می کند.

برای تقویت اقتدار نام تجاری خود و تسلط بر روی عمودی خود با SEO شرکت آماده هستید؟

برای شروع کتاب الکترونیکی خود را دریافت کنید!

بارگذاری راهنمای سؤال سازمانی سؤالات سازمانی