ریاضیات و مهارتهای مورد نیاز شما

“آیا می خواهید برای تبلیغات هزینه کنید یا این جعبه سیاه را حل کنید؟”

این سؤال (خشن) به تعیین مسیر شغلی من از 10+ سال پیش برای تبدیل شدن به SEO من امروز کمک کرد.

من این مسیر را انتخاب کردم زیرا عاشق کار در چالش ها هستم و به دنبال آن هستم که چه چیزی باعث می شود چیزی اتفاق بیفتد.

در جستجوی حل زندگی ، جهان و هر آنچه که با کمک آن می توان حل کرد گوگل Deep Throat به عنوان 42 سال و دوبار بررسی این سوال که من سوال درستی داشتم (اسپویلر: این شش برابر نه بار است) همان چیزی است که من را با سئو هیجان زده می کند.

و آنچه باعث شد من در این مقاله کار کنم یک بحث عالی بود جف فرگوسنپست در مورد اینکه آیا ما ریاضی برای رمزگشایی الگوریتم گوگل داشتیم ، و اگر چنین است ، صنعت به چه چیزی نیاز داشت؟

دو چیز مورد نیاز است

بنابراین ، برای کسانی که من را می شناسند ، تعجب نخواهید کرد که من مخالف این نظر هستم که یک تحلیل همبستگی اساسی ، حتی با استفاده از ضریب Spearman ، برای تحلیل الگوریتم Google کافی است.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

من از زمان ارائه SMX East 2011 در سال 2011 ، من به طور عمومی برای استفاده از رگرسیون چند خطی به عنوان حداقل برای چگونگی تجزیه و تحلیل آنچه مهم است ، حمایت می کنم.

سایر روشهای آماری پیشرفته ، اعم از آن ماشین سازی یا شبکه های عصبی ، نقش خود را بازی می کنند.

اما برای این مقاله ، من به رگرسیون پرداخته ام.

نکته مهم در استفاده از روش های آماری این است که ابزاری به خودی خود یا در انتها مورد استفاده قرار می گیرد و به خودی خود به عنوان یک مطالعه خوب واجد شرایط نیست.

این جایی است که مهارت های تجزیه و تحلیل داده های مناسب با تجربه SEO را بازی می کنید.

همانطور که بارها و بارها با تجزیه و تحلیل COVID-19 مشاهده می شود ، فقط داشتن پیشینه تحلیلگر داده کافی نیست تا ادعا کند می توان چالش هایی را در پست متوسط ​​یا توییتر نسبت به متخصصان اپیدمیولوژی حل کرد.

و گرچه به نظر می رسد تعداد معدودی به ارائه ایده های ارزشمند برای به اشتراک گذاشتن کمک می کنند ، اکثریت غالب بدون احتیاط زیاد با فروتنی اجازه می دهند که اطلاعات نادرست گسترش یابد.

آیا باید این صنعت را یادآوری کنم که وقتی اطلاعات غلط سئو توسط خبرگان غیر جستجو در اخبار پخش می شود چه اتفاقی می افتد؟

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

“من یک آماری نیستم ، اما …”

خوب ، پس چه چیزی به من حق می دهد که در جهت آمارهای پیشرفته برای مطالعات اشاره کنم؟

یک استاد ارشد در روابط بین الملل با یک تمرکز بین المللی اقتصاد در جایی که اقتصاد شناسی را یاد گرفتم و از این که مقالات اقتصاد سنجی اقتصاد اقتصاد چین را جدا کردم خوشحال شدم.

یک دلیل وجود دارد که شما را در توییتر پیدا کنید که با همبستگی SEO مطالعات همبستگی SEO را جدا کند.

بنابراین ، چرا رگرسیون؟

اول و مهمتر از همه ، دیگر نیازی به تجزیه و تحلیل یک اندازه واحد در انزوا نیست.

مقاله پیشنهادی  3 عنصر اساسی معماری وب سایت برای شرکت های حقوقی

در عوض ، این در حدود اقدامات متعدد است که همچنین ممکن است با یکدیگر در تعامل با آنچه در رتبه بندی تأثیر می گذارد ، باشد.

این امر مستلزم استفاده از رگرسیون چند خطی در حداقل در این نقطه به تنهایی است.

فراتر از آن ، دور شدن از تمرکز روی معیارهای واحد و به جای صحبت کردن در مورد عوامل متعدد ، SEO را مجبور می کند تا به طور گسترده تری درباره یک مجموعه جامع از معیارها فکر کنند تا در بهبود رتبه ها کار کنند.

و در سمت تلنگر ، این کار را در اولویت قرار می دهد زیرا ممکن است 1000 متر به نظر می رسد دلهره آور باشد ، اما اگر 900+ به سختی 0.1٪ سوزن را جابجا کنید ، یقینی که در مورد آن ها کار می شود سرعت کارهای بهینه سازی را سرعت می بخشد.

علاوه بر این ، استفاده از سریال های زمانی با تجزیه و تحلیلهای رگرسیون (در جایی که عوامل در طی یک دوره زمانی مشخص به جای آنکه در یک نقطه خاص تجزیه و تحلیل کنند) می تواند به یکنواخت کردن تغییرات روزانه یا هفتگی برای تمرکز در مناطق اصلی کمک کند ، ضمن اینکه بینشی در اختیار شما قرار می دهد. چه به روزرسانی های اصلی الگوریتم تغییر کرده است.

و برای آژانس هایی که به دنبال کسب اعتبار هستند ، به زمینه های علمی مراجعه کنید تا نحوه تجزیه و تحلیل رگرسیون را در مناطق پیچیده انجام دهند. مثلا:

و در حالی که موارد نادر ، ارسال های خاص برای مقالات تحقیق SEO برای ورود به سیستم ارائه می شود.

تجزیه و تحلیل خوب مهارت

از نظر منطقی ، ارائه یک ابزار بدون آموزش مناسب به معنای این نیست که به طور خودکار به نتایج خوبی منجر شود.

و به همین دلیل است که داشتن ذهنیت کنجکاوی صحیح که مایل به جستجوی عمیق است (مانند یک کاربر قدرت) و قرار دادن داده ها از طریق رینگر ، ابزار پیشرفته آماری را تکمیل خواهد کرد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

این طرز فکر برای تعیین کار خواهد کرد:

  • چه داده هایی برای جمع آوری
  • چه کیفیتی جهت دار دارد
  • که قبل از اینکه حتی یک تحلیل انجام شود ، حذف شود.

این یک استاندارد اساسی است که نیاز به تجربه سئو خاصی دارد به خصوص برای شناخت از پیش چه معیارهایی می تواند علت اصلی و چگونگی جلوگیری از تعصب در مورد جمعیت ، فصلی ، قصد خریدار و غیره باشد.

و داشتن این تجربه سئو همچنین به این معنی است که تجزیه و تحلیل شانس بهتری را برای شامل اثرات ارزشمند تعامل برای تجزیه و تحلیل دارد ، به خصوص هنگامی که یک بهینه سازی جدا شده ممکن است به عنوان اسپم تلقی نشود ، مگر اینکه در رابطه با سایر تاکتیک ها انجام شود. (برای مثال ، متن سفید در یک پاراگراف بزرگ با پس زمینه سفید و بدون راهی برای مشاهده کاربر)

علاوه بر این ، دانستن اینکه Google از یک الگوریتم یکپارچه استفاده نمی کند به معنی آن است که هرگونه تجزیه و تحلیل باید دسته ها یا گروه ها را شامل شود ، از طریق:

  • قصد کلمه کلیدی
  • حجم جستجو
  • رتبه بندی موقعیت ها
  • صنایع
  • و غیره.

دلیل دیگری که بررسی طرح پراکندگی داده برای اطمینان از وجود مشکلی مانند:

  • Heteroskedasticity: داده هایی که طرفداران خارج از آن به دلیل تغییرپذیری نابرابر هستند.
  • Paradox Simpson: دو جمعیت مختلف روند مشابه را نشان می دهند که وقتی در کنار هم قرار می گیرند روند متضادی را نشان می دهند.

بنابراین ، توطئه های پراکندگی یا توله های ویسکر یک ضرورت در این تجزیه و تحلیل ها به عنوان راهی برای نشان دادن این است که مطالعه از مشکلات آماری متداول جلوگیری کرده است.

با استفاده از نتایج ، ارائه یک فرمت استاندارد رگرسیون استاندارد به افراد با سوابق آماری کمک می کند تا سریع و به راحتی نتیجه گیری را مرور کنند بدون اینکه مجبورند به طور جداگانه رگرسیون را اجرا کنند فقط برای اینکه دوبار ادعای نتایج را بررسی کنند.

از آنجا که بخش مهمی از یک مطالعه آماری و یک عدم موفقیت در طول بسیاری از مطالعات SEO که علناً تبلیغ شده اند ، این است که تفسیرها به دور از منطقی بودن نیستند.

غالباً از ادعاهای معتبر بیشتر به عنوان پیوند استفاده می شود و نه برای جامعه SEO.

من اغلب از خودم می پرسم وقتی وارد این مطالعات می شوم:

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

  • آیا مجموعه داده ها موارد احتمالی مانند ویکی پدیا یا آمازون را حذف نمی کند؟
  • چگونه این مطالعه در صورت وجود ادعا CTR بر میزان رتبه بندی تأثیر می گذارد که در آن رتبه بندی از CTR تأثیر می گذارد؟
  • آیا ادعای خارق العاده ای از رتبه های تأثیر مستقیم در ترافیک ، اثبات فوق العاده ای برای پشتیبان گیری از آن دارد؟
  • چرا رتبه بندی در محور X نشان داده می شود؟ باشه ، آخرین مورد بیشتر حیوان خانگی من است.

و این جایی است که بررسی همسالان وارد می شود.

این یک چیز است که باید کارهای شخصی خود را به دلیل عدم صحت بررسی کنید.

بررسی همتا با کمک به پیدا کردن نقاط کور ، پیش فرض های ایجاد شده به چالش کشیدن ، بهبود کیفیت مطالعه و ایجاد مناسب بودن کار برای اعتماد به جامعه بزرگتر SEO ، آن را به سطح دیگری می برد.

همه اینها با یک حرکت؟

در یک دنیای ایده آل ، بله!

در واقعیت ، احتمالاً برای رسیدن به آنجا چند قدم (و اشتباه) انجام خواهد شد.

و من و بسیاری از سئو های دارای ذهنیت آماری ، نمی خواهیم یک نمونه را دنبال کنم.

برای تولید ایده های مدل ، به این موارد توجه کنید:

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

دیدن هولیا کوبانمقاله برای نحوه نوشتن یک مطالعه رگرسیون و همچنین استفاده از پایتون برای اجرای یک مدل رگرسیون خطی.

در صورتی که واقعاً بخواهیم واقعاً در الگوریتم Google اتفاق بیفتد ، یک پایه محکم برای اعتماد به نفس در مطالعات ایجاد کنیم و اطلاعات ضد اطلاعات را از آنجا متوقف کنیم ، باید به صنعت SEO مراجعه کند.

چه در مورد این مطالعه که …

خوب ، بستگی دارد

یا به طور دقیق تر ، استثناهای قابل قبول و برخی از نقاط ضعف برجسته توسط راس جونز وجود دارد که باید هنگام بررسی همبستگی و معیارهای نرم افزاری ، مورد توجه قرار گیرد.

مقاله پیشنهادی  نحوه انجام ممیزی کامل Google Ads

description-شش-پرکاربردترین-آماری

من در مورد استفاده خصوصی از مطالعات همبستگی چیزی برای استفاده از مشاغل داخلی ندارم.

در آن.

زمان در دنیای تجارت ارزشمند است ، بنابراین در صورت عدم موفقیت از آنچه می توانید و متعلق به شماست استفاده کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

در حوزه عمومی ، معدود مطالعات ارزشمند با استفاده از چارچوب تحلیلی مناسب با مراقبت کتبی صحیح یا تمرکز بر تغییرات سالانه در SERP های Google ، خوب فكر شده است.

و مقاله هایی که روش شناسی را با شفافیت داده ها برجسته می کند ، برای باز بودن به ستایش شایسته ای نیاز دارد.

به طور جداگانه ، مطالعات آزمایش زنده سئو از طریق ابزارهایی مانند SearchPilot وجود دارد.

اینها از نظر ریاضی ساختاری بیشتری دارند و من برای توسعه داخلی با توسعه دهندگان کار کرده ام و از سال 2011 تاکنون بطور عمومی ارزش آنها را ارائه داده ام.

بنابراین ، آثار این مطالعات از استفاده از عناوین PPC برای SEO تا آزمایشاتی که در Pinterest انجام شده است در صورت داشتن مقدار زیاد ترافیک مورد نیاز ، یک پله بزرگ است.

بیایید به سمت بالا حرکت کنیم

در خارج از اینها ، روشهای آماری پیشرفته و مهارت تجزیه و تحلیل داده های محکم با تجربه سئو ضروری برای دستیابی به صنعت است.

و به اندازه کافی سئو های دارای ذهنیت آماری وجود دارند که مایل به کمک ، نقد و بررسی و ارائه پیشنهاداتی برای تبدیل شدن به این مطالعات معتبر هستند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

بله ، موارد زیادی وجود دارد نقد سنگین در موضوعات توییتر توسط این SEO ها هر وقت مطالعه جدیدی انجام می شود ، اما این مهم است که از شهرت این صنعت جلوگیری شود تا مانع از این شود که یک مطالعه نادرست از سوق دادن SEO ناچیز و تمایل دیگران به یادگیری چگونگی بهتر تجزیه و تحلیل یک سیستم پیچیده جلوگیری کند.

و در حالی که مدل رگرسیون چند خطی کامل نیست با توجه به نیاز به اتکا به داده های تاریخی و میزان نگهداری آن در طول زمان که در غیر این صورت می تواند باعث تعصب در نتایج شود ، هنوز گامی در جهت صحیح است تا صنعت جستجوگرها از لحاظ آماری با ذهنیت بیشتری پیدا کند.

به طور دقیق قرار دهید …

اگر تعداد کافی داده (و همچنین زمان و منابع) لازم برای انجام این کار را دارید و می خواهید به اولین آژانس سئو ، مشاور و غیره تبدیل شوید تا این کار را در صنعت انجام دهید ، در اینجا موارد ضروری ذکر شده است:

  • یک مدل آماری پیشرفته مانند رگرسیون چند خطی.
  • یک ذهنیت کنجکاو با تجربه سئو.
  • مجموعه بزرگی از معیارها ، اندازه آن با کیفیت جهت کاهش می یابد.
  • معیارهای تعامل.
  • گروه ها و دسته بندی داده ها.
  • یک دوره زمانی بیشتر از یک هفته.
  • درون زاد ، ناهمگونی و سایر تعصبات بررسی شده است.
  • در صورت وجود داده های دوردر داده حذف می شوند.
  • روششناسی توضیح داد.
  • کار با نمایش پراکنده و قالب داده های رگرسیون نمایش داده شد.
  • ادعاهایی که با اثبات کافی اثبات شده اند.
  • داده ها و تجزیه و تحلیل داده شده توسط همکار بررسی شده است.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

منابع بیشتر: