رتبه بندی Google Passage – سوالات پاسخ مارتین اسپلیت

مارتین اسپلیت از گوگل با سیندی کروم ، بارتوش گورالویچ و تومک رودزکی به گفتگو نشست و در مورد سیستم جدید رتبه بندی گوگل که مارتین اصرار داشت با دقت بیشتری Passage Ranking نامیده شد ، گفتگو کرد.

آیا Passages به صفحات وب طولانی کمک خواهد کرد؟

بارتوز در مورد نمایه سازی گذرگاه س askedال کرد ، با بیان اینکه آنچه او می داند این است که قسمت ها با رتبه بندی بخش کوچکی از مقاله به کاربران با محتوای فرم طولانی کمک می کند ،

“بله ، خیلی زیاد. این هسته اصلی است. “

مارتین سپس اظهار داشت که از پست اصلی وبلاگ که آن را به عنوان “نمایه سازی گذرگاه” قالب بندی کرده ، هیجان زده نیست.

“در حالی که من خیلی هیجان زده نیستم که ما آن را قالب بندی کنیم – در اصل به عنوان نمایه سازی عبور ، در واقع یک تغییر رتبه است.

سپس مارتین پیشنهاد کرد آن را Passage Ranking بنامد.

“بله ، من آن را Passage Ranking می نامم ، منطقی است.”

ناشران درباره رتبه بندی Google Passage چه کاری باید انجام دهند؟

سپس بارتوز س asksال می کند که آیا در پاسخ به این الگوریتم جدید آیا باید کار خاصی انجام دهیم؟

مارتین سرش را تکان می دهد ، نشان می دهد که نه.

“نه این تغییری است که کاملاً کاملاً داخلی است و شما هیچ کاری نمی توانید انجام دهید ، نیازی به ایجاد هیچ تغییری در وب سایت خود ندارید ، نیازی به ایجاد تغییر در هر یک از صفحات ، هر یک از صفحات خود نیست. مقالات یا نشانه گذاری شما.

کار خاصی وجود ندارد که شما نیاز به انجام آن داشته باشید.

فقط ما در درک دقیق محتوای یک صفحه بهتر می شویم و می توانیم قسمت های مختلف یک صفحه را به طور مستقل امتیاز بگیریم. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

آیا ناشران باید عناصر عنوان را بازنگری و بازنویسی کنند؟

سپس بارتوز س asksال می کند که آیا افزایش استفاده از عناصر عنوان برای برقراری ارتباط بهتر در مورد بخشهای مختلف صفحه به شما کمک می کند یا اینکه Google بدون توجه به مارک گذاری ، مطالب را درک خواهد کرد.

مارتین جواب داد:

“تقریباً همین با هر نوع محتوا برخی از معنایی و برخی ساختارها در محتوای شما ، به طوری که سیستم های خودکار درک ساختار و نوع مانند آن ، قطعات و محتوای شما را آسان تر می کنند.

اما حتی اگر این کار را انجام ندهید ، باز هم می توانیم بگوییم … این قسمت از صفحه مربوط به این سeryال است که در آن قسمت دیگر صفحه شما به این س asال مربوط نمی شود. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اگر آژانس های جستجوگرها و بهینه سازی گذر ادعای نرم افزار ادعا کنند چه می کنید؟

سپس بارتوز نظر مارتین را در مورد سناریوی یک آژانس جستجوگر SEO یا یک نرم افزار جستجوگر جستجو می کند که ادعا می کند قادر به بهینه سازی Passage Indexing است.

martin splitt از google

مارتین زیر لب خندید ، گویا سعی داشت خودش را مهار کند اما بعد از آن قبل از جواب دادن به س fullال خنده کامل گرفت.

او گفت،

“چگونه این را به زیبایی قرار دهم … اهم …”

سپس شانه بالا انداخت و گفت:

“حدس می زنم هرکدام به خودشان! مطمئن…”

سپس اندکی تأمل بیشتری کرد و پاسخ داد:

“اومف … احتمالاً برخی از افراد می توانند از این سرمایه استفاده کنند. اما من آن را دوست ندارم. “

بعدی بارتوز از مارتین خواست ناموجود سو top تفاهمات اصلی در مورد این باشد که Passage Indexing چیست.

“من فکر می کنم که افسانه اصلی این است که یک چیز است. زیرا در واقع این فقط یک تغییر کوچکتر است که ما سعی می کنیم به کسانی که لزوماً با سئو آشنا نیستند یا می توانند محتوای خود یا استراتژی محتوای خود را ساختار دهند کمک کنیم.

از آنجا که بسیاری از افراد در نهایت این صفحات طولانی را ایجاد می کنند که رتبه بندی آنها برای هر چیزی دشوار است ، واقعاً به این دلیل که همه چیز در این محتوای طولانی بسیار رقیق شده است. ما به آنها کمک می کنیم. “

مارتین بعداً پیشنهاد کرد که اگر در مورد چگونگی سازماندهی مطالب اطلاعات کافی دارید که این (رتبه بندی مقاطع) تقریباً قابل اجرا نیست.

“اگر شما در این وبینار هستید ، من تصور می كنم كه شما موضوعی را می دانید و در وهله اول محتوای استراتژیكی در مورد چگونگی ساختاردهی مطالب خود دارید ، كه این تقریباً برای شما مناسب نیست. واقعاً این نیست که شما باید به آن توجه کنید یا نگران باشید. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

تأثیر رتبه بندی گذرگاه در تجارت الکترونیکی

بارتوش با طرح این س ifال که آیا نمایه سازی پاساژ در موقعیت های تجارت الکترونیکی اعمال می شود ، به عنوان مثال در یک صفحه دسته بندی طولانی مدت کالا ، پیگیری می کند.

مارتین پاسخ داد که بعید است زیرا در آن سناریو محتوای کافی برای اعمال رتبه بندی معابر وجود ندارد.

اینگونه جواب داد:

“بعید است ، زیرا به طور معمول محتوای زیادی در مورد بیت های خاص در گروه وجود ندارد که ما آن را یک قسمت در نظر بگیریم.

… تا زمانی که محتوای متنی نباشد ، واقعاً از این موضوع سود نمی برد. “

وی سپس به جنبه عملی یک سeryال محصول اشاره کرد که در آن یک صفحه محصول خاص چیزی است که باید از یک صفحه دسته بندی برای یک سranال محصول بالاتر باشد.

چه تفاوتی بین قطعه ویژه و رتبه بندی مقادیر وجود دارد؟

سیندی کروم از مارتین خواست تا توضیح دهد که تفاوت بین متن و قطعه های برجسته چیست.

مارتین پاسخ داد که قطعه های برجسته داخلی یک سیستم کاملاً جداگانه است. وی توضیح داد که قطعه ویژه “خودبخود” را به خود اختصاص خواهد داد
آن را در یک صفحه پاسخ دهید و سپس آن را در متن نوع “پاسخ فوری” قرار دهید و آن را “یک چیز بسیار ساده” نامید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

منظور او از پاسخ فوری ، عبارت جستجوی جستجو است که نیازی به پاسخ عمیق ندارد اما می تواند با چند جمله یا کمتر به آن پاسخ داده شود. به یک پاسخ فوری معمولاً نیازی به کلیک کردن روی سایت نیست اما همانجا در نتایج جستجو خوانده می شود.

مقاله پیشنهادی  سندیکا بودن محتوا چگونه بر عملکرد محتوای اصلی شما تأثیر می گذارد

در مقابل ، مارتین گفت که نتیجه نوع گذرگاه صفحه ای است که ممکن است لزوماً پاسخ مختصری نداشته باشد و بیشتر نتیجه جستجوی نوع “پیوندهای آبی” باشد.

وی سپس تکرار کرد که رده بندی قطعه ها و قطعه های برجسته یکسان نیستند و سیستم های مختلفی هستند.

وی در پاسخ به س followال پیگیری اضافه کرد که مطمئن نیست که آیا این اجرا امکان رتبه بندی همزمان قطعه برجسته و رتبه بندی گذرها برای همان محتوا را فراهم می کند.

رتبه بندی گذرگاه و زیرمجموعه ها

تومک رودزکی پرسید که آیا تقاطع هایی بین درک شبکه عصبی از موضوعات فرعی و گذرگاه وجود دارد؟

زیرمجموعه ها اشاره به توانایی Google در نشان دادن تنوع پاسخ برای س quالات جستجوی گسترده است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

پست وبلاگ Google اینگونه توضیح داد که موضوعات فرعی را شرح می دهد:

“ما شبکه عصبی را برای درک زیرموضوعات مربوط به یک علاقه استفاده کرده ایم ، که به شما کمک می کند تا هنگام جستجوی چیزهای گسترده محتوای متنوعی را ارائه دهید. به عنوان مثال ، اگر “تجهیزات ورزش در خانه” را جستجو می کنید ، اکنون می توانیم زیرمجموعه های مربوطه مانند تجهیزات بودجه ای ، انتخاب های برتر یا ایده های فضای کوچک را درک کنیم و طیف گسترده تری از محتوا را برای شما در صفحه نتایج جستجو نشان دهیم. “

مارتین پاسخ داد که این دو چیز متفاوت است. زیرمجموعه ها راهی برای درک س quالات ، راهی برای دادن به کاربران “روش های بزرگنمایی به محتوا.“او گفت که زیرمجموعه ها راهی برای درک چیزها است و Passages یک چیز رتبه بندی است.

ارتباط بین BERT و Passages چیست؟

سیندی کروم نحوه صحبت در اعلامیه رسمی گوگل درباره BERT را در متن Passages ارائه داد.

مارتین اظهار داشت که BERT راهی برای درک محتوا است و البته قبل از اینکه رتبه بندی Passages اتفاق بیفتد ، Google باید محتوا را درک کند. وی تأکید کرد که اینها چیزهای مرتبط اما متفاوتی هستند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مارتین در حالی که سعی داشت در ذهن خود بفهمد چگونه این رابطه به ظاهر پیچیده را توضیح دهد ، در هوا نگاه کرد و نفس کشید.

مارتین جواب داد:

“مسئله اینجاست که وجود دارد مانند بسیاری از سیستم های کوچکتر که با یکدیگر صحبت می کنند ، بنابراین همه چیز تار است. هیچ جدایی مشخصی بین چیزها وجود ندارد.

اما برای من ، نگاه من به آن این است که وقتی ما در مورد Passages به عنوان چیزی که شما در رتبه بندی نتایج جستجو مشاهده می کنید صحبت می کنیم ، که مستلزم درک سند است.

ما نمی توانیم بگوییم مثل این که این گذرگاه مربوط به این چیز است اگر آن را نفهمیم. اما سپس این درک دیگر وجود دارد که بیشتر شبیه آن است ، این چگونه به مسائل مربوط می شود و چگونه این موضوع از سایر موضوعات مشابه و سایر نهادهای مشابه جدا می شود؟

استخراج این مفاهیم و استخراج چگونگی ارتباط آن با یکدیگر برای ما فرایند جداگانه ای از درک این صفحه است.

related مربوط است ، اما کاملاً فرایندهای جداگانه ای است. … بدون درک زبان طبیعی ، ما نمی توانیم هیچ یک از این کارها را انجام دهیم.

اما در این حالت ، Passages یک ویژگی رتبه بندی است که ما می گوییم مانند ، … این صفحه این پنج موضوع مختلف را پوشش می دهد و یکی از موضوعات این نوع گوجه فرنگی خاص است ، به عنوان مثال … در حالی که بقیه صفحه در مورد خیار و باغبانی به طور کلی صحبت می کند “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

تومک پرسید که Passage Ranking چه زمانی معرفی می شود.

مارتین در پاسخ گفت که قرار است در ماه دسامبر به طور مستقیم به کار خود ادامه دهد اما ممکن است در سال 2021 به کار خود ادامه دهد.

مارتین تأیید می کند که کدام سایت ها از معابر سود می برند

مارتین اصرار داشت که هیچ کاری برای بهینه سازی گذرگاهها انجام نمی شود زیرا این سایت برای کمک به سایتهایی طراحی شده است که در رتبه بندی مناسب قرار ندارند.

“دوباره ، اگر وب سایتی دارید که دارای رتبه خوبی است ، در واقع برای شما مشکلی نیست.
ما فقط در حال بهبود رتبه بندی برای صفحاتی هستیم که در حال حاضر با مشکل روبرو هستند. “

س: آیا گذرگاه ها با ویژگی دیگری مانند «مردم نیز می پرسند» نشان داده می شوند؟

مارتین احتمالاً پاسخ نداد ، این رتبه بندی پاساژ است
دقیقاً یک ویژگی پیوندهای آبی است. منظور وی از پیوندهای آبی ، نتایج جستجوی سنتی است.

س: آیا رهنمودهایی برای طولانی یا کوتاه بودن یک گذرگاه وجود دارد تا معابر در نظر گرفته شوند؟

مارتین پاسخ داد که فکر نمی کند یک راهنمای خاص وجود داشته باشد.

سپس گفت:

“زیرا دوباره ، این بر اساس آنچه الگوریتم انتخاب می کند و آن یادگیری ماشین است ، بنابراین می تواند در هر زمان تغییر کند.

و می تواند واقعاً کوتاه باشد ، می تواند به اندازه چند کلمه کوتاه باشد ، می تواند به اندازه پاراگرافی باشد که حدس می زنم. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مارتین مکث کرد و سپس فریاد زد ،

“یا شاید طولانی تر ، من نمی دانم.”

س: آیا عبارتی با جواب در متن اصلی می تواند از صفحه دارای پرسش در عنوان صفحه بیشتر باشد؟

و اگر

مارتین پاسخ داد که این یک سوال جالب است. او به این فکر افتاد و سپس با یک س rال لفظی پاسخ داد ، و پرسید آیا صفحه ای که جواب خوب آن باشد بیشتر از صفحه ای است که پرسش در عنوان صفحه دارد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بارتوش پاسخ داد كه اگر مجبور بود به س rال بلاغي پاسخ دهد ، مي گويد اين مسئله به اين مسئله مربوط مي شود كه آيا عبارت كليد واژه در عنوان صفحه است يا نه.

مارتین دستانش را بلند کرد و با لبخند گفت: “تا-دا”!

س nextال بعدی پرسید که آیا لنگر پرشی مانند برخی از قطعه های برجسته وجود دارد یا خیر و او پاسخ داد که نمی داند.

مقاله پیشنهادی  چگونه هرگز هدف MQL خود را دوباره از دست ندهید [Webinar]

jump anchor یکی از ویژگی های مرورگر Chrome است که در آن می توان یک URL را با پارامترهای اضافی پیکربندی کرد که با کلیک روی پیوند باعث پرش Chrome به یک قسمت خاص در یک صفحه می شود و همچنین آن را با رنگ زرد برجسته می کند.

س: آیا معابر قبل از شروع آزمایش می شوند؟

مارتین تضمین می کند که قبل از شروع آزمایش و هنگامی که پخش شود ، آزمایش می شود که ذره ذره انجام می شود و همه در یک مرحله انجام نمی شود.

او گفت که ، مشابه HTTP / 2 خزیدن ، آنها قصد دارند این کار را به صورت دسته های کوچکتر انجام دهند و ببینند هنگام پخش آن چه اتفاقی می افتد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

وی سپس دوباره تأکید کرد که ناشران کاری برای انجام دادن ندارند ، این قسمت برای صفحات وب است که از رتبه خوبی برخوردار نیستند و از ساختار خوبی برخوردار نیستند یا از صفحات متمرکز خوبی برخوردار نیستند تا رتبه بندی برای درخواست ها را نیز انجام دهند. مارتین بر این نکته تأکید کرد که Passages برای کمک به ناشرانی است که ممکن است بهترین صفحات بهینه شده را نداشته باشند.

او گفت:

“این ، دوباره ، به صفحاتی که دارای رتبه بندی خوبی نیستند و محتوای ساختاریافته خوبی ندارند برای شروع یا برای شروع صفحاتی مانند صفحه متمرکز اجازه می دهد تا همچنین به طور بالقوه برای پرس و جوها رتبه بندی کنند.”

مارتین سپس تکرار کرد که Passage Ranking چیزی نیست که بتواند ناشری را که از روشهای خوب سئو استفاده می کند تحت تأثیر قرار دهد.

“این برای شما نیست که می دانید چه کاری انجام می دهند.

اگر بدانید که چه کاری انجام می دهید ، رتبه بندی گذرگاه interesting کمترین جالبترین اتفاقی است که برای شما افتاده است.

اگر از محتوای مناسب و متناسب خوبی برخوردار باشید ، من تعجب می کنم اگر یک گذر تصادفی در یک صفحه واقعاً طولانی به طرز جادویی آنقدر خوب باشد که از شما بیشتر شود. و اگر چنین باشد … “

و اگر

مارتین چهره ای ایجاد کرد که به نظر من معنی آن این بود که اگر مقطعی از شما پیشی بگیرد ، شاید صفحه شما به آن اندازه مربوط نباشد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

ابزار Google Passage Testing؟

مارتین در مورد این سوال که آیا ابزاری “واکشی و رندر” وجود دارد که به شما اطلاع می دهد اگر صفحه شما واجد شرایط عبور باشد ، مارتین توضیح داد که چرا این امکان وجود ندارد.

“این موضوعی نیست که بتوانید آنقدر اقدام کنید مگر اینکه محتوای خود را تغییر دهید یا محتوای خود را دوباره بنویسید.

و هیچ ابزاری برای پسندیدن از رتبه بندی وجود ندارد ، حداقل ما هیچ راهی برای انجام آن ارائه نمی دهیم.

و این تغییری در نمایه سازی نیست ، تغییری در ارائه نیست ، تغییری در خزیدن نیست. بنابراین هیچ یک از جنبه های فنی شما نمی توانید کنترل کنید.

… بنابراین هیچ ابزاری برای آزمایش Passage وجود نخواهد داشت. “

چه تغییراتی بعد از عبور و مرور

مارتین سعی کرد با ساده ترین اصطلاحات Passage Ranking را توضیح دهد و درصورتی که استعداد او برای ساده سازی به اندازه کافی نیست ، عذرخواهی می کند.

وی گفت که قبل از Passages ، الگوریتم محتوای اصلی را شناسایی می کند ، بدون توجه به پاورقی ، پیمایش و غیره.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

پس از شناسایی ، Google سعی می کند بفهمد صفحه مربوط به چیست.

“کاری که قبلاً انجام می داد این است که سعی کنید بفهمید این صفحه در واقع با جستجوی یک موضوع چیست. آنچه که احتمالاً اصلی ترین چیزی است که این مورد پوشش می دهد.

و بعداً ، شاید چند صفحه داشتید که واقعاً لیزر بودند … بنابراین برای ما آسان بود که بگوییم ، اوه آره ، این مربوط به گوجه فرنگی است ، این مربوط به یک خیار است ، این صفحه در مورد آووکادو … جالب است.

اما اگر به هر دلیلی به نوعی واقعاً انجام دهید ، به این دلیل که واقعاً نمی دانستید چه می کنید ، این یک صفحه وب بزرگ را دارید که در مورد همه سبزیجات مختلف صحبت می کند.

… اگر یک صفحه بزرگ با تمام سبزیجات روی خود دارید ، این صفحه درباره چیست؟

خوب سبزیجات باشه.

اما اگر من به دنبال اطلاعات بسیار خاصی هستم … پس آن چیز خاص را جستجو می کنم ، این صفحه مشکل است. زیرا در رتبه بندی ، ما به تمام صفحاتی که در این موضوع خاص داریم نگاه می کنیم … و چند صفحه وجود دارد که به طور خاص در این مورد است … و سپس این صفحه دیگر وجود دارد که مربوط به انواع سبزیجات است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بنابراین اکنون این مشکل وجود دارد که چگونه این دو صفحه مختلف را رتبه بندی کنیم؟

ما این صفحه را داریم که مخصوص این چیز است و صفحه دیگر مخصوصاً مربوط به این چیز نیست بلکه همه انواع سبزیجات است.

خوب در طول تاریخ ما درک زبان محدود شده ایم و می خواهیم مانند Okay بگوییم بنابراین صفحه ای که همه این سبزیجات را پوشش می دهد امتیاز آنچنان بالا نیست رتبه بندی آنچنان بالا نیست زیرا خیلی روی چیزی که کاربر از ما می خواهد متمرکز نیست.

در حالی که این صفحه دیگر به طور خاص به سوالی که کاربر از ما می پرسد پرداخته است.

اکنون با نمایه سازی عبور می توان گفت که آه این صفحه در مورد سبزیجات است و این قسمت در مورد این نوع خاص از گوجه فرنگی است.

و سپس می توانیم آنچه را که درباره این قسمت خاص از صفحه که گوجه فرنگی را پوشانده می دانیم ، با قسمت دیگری که اتفاقاً یک صفحه کامل است و همچنین در مورد این گوجه فرنگی است مقایسه کنیم.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

و سپس می توان گفت با جزئیات بیشتری می توانیم بگوییم مانند … این قسمت ممکن است فقط بخشی از یک صفحه بزرگتر باشد اما اطلاعات بسیار خوبی دارد

در حالی که دیگری اساساً مانند گفتن بله این نوعی گوجه فرنگی است …

و این به ما امکان می دهد که با دقت بیشتری این موارد مختلف را در برابر یکدیگر درجه بندی کنیم.

مقاله پیشنهادی  چگونه همه گیر Coronavirus بر صنعت سفر تأثیر گذاشته است

این بدان معنا نیست که ما آنها را به طرز متفاوتی ذخیره می کنیم. این بدان معنا نیست که شما باید کار خاصی در مورد آن انجام دهید.

شما فقط باید مطمئن شوید که محتوای شما با درخواست هایی که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید ، مرتبط و مناسب است.

now اکنون می توانیم در مورد موضوعات مختلف دقیق تر عمل کنیم ، در واقع می توانیم آنها را ریزتر طبقه بندی کنیم.

… قبلاً نمی توانستیم. قبل از دست ما توانایی این را داشتیم که مانند ok بگوییم این صفحه بیشتر در مورد سگ ها است. ما همچنین آن را برای گربه ها نمره می دهیم

… در حالی که اکنون می توانیم بگوییم ، بله ، صفحه به خودی خود نامزد مناسبی نیست اما در واقع نامزد بهتری نسبت به آنچه قبلاً گفته بودیم است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

زیرا اکنون می توانیم بگوییم که فقط 10٪ محتوای گربه وجود دارد … اما این کاملاً مربوط به پرسش مورد نظر است. “

مارتین در پاسخ به این سال که آیا هدف ایجاد انگیزه در ایجاد محتوای نازک روی محتوای کاملاً خاص نبود ، گفت: نه ، این اصلاً هدف نیست.

وی مجدداً تأیید کرد که هدف کمک به صفحاتی است که دارای محتوای عالی در ساختار محتوای بد هستند.

مارتین سپس تکرار کرد ناشران و سئوکاران که می دانند چگونه محتوای کاملاً ساختاریافته ایجاد کنند ، نگران Passages نباشند. Passages برای ناشران با محتوای عالی است که توسط محتوای دیگر صفحه رقیق می شود. “

مارتین در پاسخ به این س whetherال که آیا نمایه سازی و رندر اول موبایل ارتباطی با Passages دارد ، پاسخ منفی داد. وی توضیح داد که اولین نمایه سازی موبایل هیچ ارتباطی با رتبه بندی و ربطی ندارد.

وی با بیان اینکه اولین نمایه سازی موبایل هیچ ارتباطی با رتبه بندی ندارد و ربطی به رندر ندارد ، فراتر رفت.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

رندر ، نمایه سازی همراه اول و گذرگاه ها همه از قسمتهای مختلف زیرساخت است.

امکان انصراف از رتبه بندی گذرگاه وجود دارد؟

بارتوز پرسید که آیا امکان انصراف از Passages وجود دارد؟

عکس صفحه مارتین اسپلیت شوکلینگ در Idea of ​​Publishers Opting out of Ranking

عکس مارتین اسپلیت از Google

مارتین با صدای بلند خندید زیرا معنای سوال ذاتاً پوچ بود ، چرا کسی می خواهد از رتبه بندی انصراف دهد؟

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

“اگر فقط یک پیوند آبی می خواهید ، پس من بسیار خوشحالم که به شما می گویم یک Passage فقط یک پیوند آبی است. خوب ، پس ما در یک صفحه هستیم.

نه … این مثل این است که بگویید نمی خواهم برای این پنج پاراگراف صفحه ام رتبه بندی کنم. “

آیا گذرگاه ها به عنوان اسناد مختلف در نظر گرفته می شوند؟

شخصی پرسید آیا گذرگاه ها به عنوان اسناد مختلف مورد استفاده قرار می گیرند؟

مارتین پاسخ منفی داد ، آنها به عنوان یک سند با حاشیه نویسی های متعدد در نظر گرفته می شوند و در رتبه بندی می توان به طور مستقل امتیاز گرفت. یک سند که با توجه به س quالهایی که به طور بالقوه ممکن است کاندیدای آن باشد ، می تواند با چندین امتیاز امتیازدهی شود.

وی درباره حاشیه نویسی در یک صفحه وب ، گفت انواع نمرات و شناسه ها ، بیت ها و قطعات به آن پیوست شده است ، مانند پوشه ای با اطلاعات زیاد.

وی فاش کرد که ظاهر اسناد (صفحات وب) به این صورت است که مانند مجموعه ای از اطلاعات به نظر می رسند ، از جمله محتوایی که از آنها به عنوان کوچکترین قسمت اطلاعات یاد می کند. وی گفت که این یک صفحه HTML نیست که نمره ای به آن وصل کرده باشد ، که پیچیده تر از آن است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

آیا رتبه بندی پاساژ می تواند به سایت های دارای مرجع عالی مزیت دهد؟

شخصی س askedال کرد که آیا سایت های دارای مقام بالاتر می توانند از زیر فهرست بندی عبور استفاده کنند یا خیر.

“آیا نمایه سازی عبور می تواند به این معنی باشد که وب سایت های دارای مرجع بالاتر ممکن است برای کلمات کلیدی longtail رتبه بهتری داشته باشند حتی اگر صفحه اختصاصی برای آن نداشته باشند نسبت به وب سایت های ناشناخته تر؟”

مارتین اصرار داشت که این سوال چیزهای مختلفی را با هم مخلوط کرده است. وی گفت این سوال در حال آمیختن “اقتدار” با ساختار محتوا است و این یک سوال رتبه بندی است که در آن او باید در مورد وزن دهی عوامل رتبه بندی بحث کند ، چیزی که Google درمورد عموم بحث نمی کند.

آیا سایت های دارای ساختار بد محتوایی می توانند به معابر متکی باشند؟

مارتین در مورد چگونگی Passage Ranking برای ناشرانی که ساختار صحیح صفحات آنها نیست ، بحث کرد. اما وی همچنین هشدار داد که سایت هایی که دارای محتوای ساختار نامناسبی هستند برای کمک به رتبه بندی صفحات خود نباید به Passages اعتماد کنند.

آیا ارزش ترکیب موضوعات دم طولانی در اسناد بزرگتر است؟

بارتوز سناریوی ناشری را مطرح می کند که در حال ساخت صفحاتی است که به موضوعات بسیار خاص طولانی می پردازد و ممکن است سالانه دو پرسش داشته باشند. وی پرسید که آیا بهتر است که همه آن صفحات گرانول مخصوص خاص را به یک سند بزرگتر از موضوعات مرتبط بپیوندید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مارتین گفت که ناشران می توانند آن را امتحان کنند اما گفت که او نمی داند آیا این کار نتیجه می دهد زیرا Passages یک سیستم خودکار است. او هشدار داد که برای این کار زیاد استراتژی نخواهد گرفت.

وی گفت كه هدف تشویق ناشران به بازنویسی مطالب خود نبوده است. وی گفت که این کار در مورد کمک به سایتهایی است که معمولاً به رتبه بندی نمی رسند. او گفت که سعی نمی کند از آن استفاده کند.

وی گفت که پیوستن به محتوای دم بلند ممکن است م workثر باشد ، اما در واقع نمی دانست که آیا به طریقی خاص پخش می شود.

استناد

وبینار ژورنال موتور جستجو را با مارتین اسپلیت گوگل مشاهده کنید

Google Passages – چه هستند و چه نیستند

https://www.youtube.com/watch؟v=p8U4F-Gngy4