راهکار بازاریابی Google Covid-19 Google Play

گوگل یک نسخه بازاریابی بازاریابی Covid-19 منتشر کرد. این طراحی شده است که چارچوبی را برای ایجاد استراتژی بازاریابی در طول همه گیری ایجاد کند.

این استراتژی مبتنی بر مشاهدات گوگل در مورد چگونگی برخورد مشاغل با سرعت در حال تغییر محیط کسب و کار است.

سه راه برای بهبود اقتصادی

به گفته گوگل ، سه مسیر برای بهبود اقتصادی وجود دارد:

  1. پاسخ دادن
  2. بازسازی
  3. بازیابی / دوباره قاب

به این ترتیب گوگل این سه مرحله را تشریح می کند:

پاسخ دادن

چه اتفاقی می افتد؟
مشاغل در حال پاسخگویی و سازگاری با رفتارهای متغیر مصرف کننده و نوسانات تقاضا هستند.

چه کاری می توانی انجام بدهی؟
آنچه امروز اهمیت دارد را حل کنید تا تجارت خود را برای بازسازی آماده کنید.

بازسازی

چه اتفاقی می افتد؟
مشاغل در حال برنامه ریزی برای بازیابی و بازسازی اصول بازاریابی خود ، با بینش ، ابزار و اندازه گیری عمیق تر هستند.

چه کاری می توانی انجام بدهی؟
برای گرفتن تقاضای پویا آماده شوید و خود را برای بهبودی موقعیت کنید.

بازیابی / تغییر نام دهید

چه اتفاقی می افتد؟
مشاغل برای شروع مجدد یا حفظ رشد ، مدل های تجاری و شیوه های بازاریابی دیجیتال خود را تغییر می دهند.

چه کاری می توانی انجام بدهی؟
یادگیری های بازاریابی از بحران را به استراتژی تجاری بلند مدت خود برای رشد پایدار پیاده کنید.

Google Coronavirus Playbook Advertisingbook

سه مرحله از استراتژی بازاریابی

استراتژی بازاریابی به سه مرحله تقسیم می شود:

  1. بینش مصرف کننده برای هدایت رویکرد شما
  2. تأثیرات در تجارت خود را ارزیابی کنید
  3. اکنون اقدام کنید
مقاله پیشنهادی  ثبت نام های دامنه استراتژیک

بینش مصرف کننده

بخش بینش مصرف کننده درمورد چگونگی تغییر رفتار مصرف کننده است. این موضوع برای همه بسیار مهم است ، از مشاغل کوچک انتقال به فروش دیجیتال به بازاریاب های وابسته که از سوله های خراب شده به سمت برنامه های وابسته تر استفاده می کنند.

الگوهای جستجو و تغییر در رفتار مصرف کننده نقاط داده هایی هستند که بینشها از آنها بدست می آید.

سه الگوی جستجوی مرتبط با همه گیر

Google سه الگوی جستجو را شناسایی کرد:

  1. شوکه شدن
    تغییر ناگهانی در رفتار ، بعید است که بتواند پایدار باشد
    مثال: جستجوهای مربوط به تعطیلی مدرسه
  2. تغییر گام
    تغییر ناگهانی در رفتار ، ممکن است پایدار باشد … علائم ثبات را در سطح بالایی نشان می دهد
    مثال: جستجوهای مرتبط با تمرین خانگی
  3. سرعت دادن
    شتاب رفتار موجود ، ممکن است پایدار باشد … علائم رفتار مداوم را نشان می دهد
    مثال: جستجوهای مرتبط با تحویل
مقاله پیشنهادی  آیا می توان خودزیرشی را خرابکاری کرد؟

تصویر صفحه روندهای جستجوی Google Covid-19

ابزاری برای کشف بینش مصرف کننده

گوگل چهار ابزار را برای شناسایی الگوهای جستجو توصیه می کند که می توانند به ارائه بینش هایی در مورد استراتژی بازاریابی کمک کنند.

Google Trends
روند جستجوی کلمات کلیدی واقعی را که با تقسیم بر خرما و مناطق جغرافیایی تقسیم شده است ، مشاهده کنید این نشان می دهد که چگونه جستجوها از روند رو به بالا (پایین یا پایین) در مقایسه با کلمات کلیدی دیگر برخوردار هستند.

بینش خرید
به شما امکان می دهد روند خرید برای دسته بندی محصولات و مارک های تجاری را ببینید.

Google Alerts
به شما امکان می دهد برای آخرین نتایج و اخبار برای کلمات کلیدی و موضوعات انتخابی خود یک هشدار سفارشی ایجاد کنید.

مخاطبان من را پیدا کنید
ابزاری برای کمک به شناسایی مخاطبان YouTube شما

پاسخ بازاریابی Google

Google از مثال خاص خود برای نشان دادن چگونگی پاسخ دادن به روندهای تغییر جستجو با استفاده از پنج اصل استفاده می کند تا اطمینان حاصل کند که استراتژی های آنها همچنان به کاربران مربوط می باشد.

  • متن نوشته
    مربوط به بومی سازی
  • دائماً ارزیابی مجدد کنید
    انعطاف پذیر و پاسخگو به تغییر روند
  • ملاحظات خلاق
    ارزیابی آثار هنری ، لحن ، کلمات و سایر خلاقیت های مناسب را ارزیابی کنید
  • تغییر اولویت ها برای پیمایش عدم اطمینان
    کمک به دور که متناسب با واقعیت فعلی است
  • کمک ، در هر فرصت
    شناسایی راه هایی که برند می تواند به ویژه در همه گیر بودن کمک کند
مقاله پیشنهادی  نحوه مدیریت رسانه های اجتماعی در یک بحران جهانی

مفید بودن راهکار راهکار Google

کتاب راهبرد Covid-19 استراتژی Google ایده های بسیاری برای یافتن مصرف کنندگان و دانستن چگونگی حرکت بعدی دارد.

در حالی که بخش هایی وجود دارد که صریحاً روی تبلیغات Pay Per Click متمرکز شده اند ، کتاب بازی برای کمک به مشاغل در شناسایی فرصت هایی برای کمک به مصرف کنندگان و پیشبرد یک شغل مفید است.

Google را بارگیری کنید کتاب راه اندازی استراتژی بازاریابی Covid-19 در اینجا (PDF)

اعلامیه Google را بخوانید
پیمایش در جاده پیش رو: راهنمایی برای کمک به مشاغل برای سازگاری استراتژی های بازاریابی در بیدار کردن COVID-19