راهنمای کامل جستجوگرهای محلی برای مکان های متعدد

روشهای زیادی برای بهینه سازی وب سایت شما برای جستجوی محلی وجود دارد ، بنابراین می توانید برای چندین مکان پیدا کنید.

درست همانطور که روش های زیادی برای بهینه سازی وجود دارد ، در صورت پیروی از اعمال بد که به طور ناخوشایند دستورالعمل های Google را نقض می کنید ، مجازاتهای مختلفی وجود دارد که کمین می شوند.

با نگه داشتن موجودی کاملی از تلاشهای محلی SEO خود ، می توانید از تکثیر جلوگیری کرده و از اجرای باکیفیت کلیه سئوی محلی برای مشتریان خود اطمینان حاصل کنید.

علاوه بر این ، با آموختن علایق و پیامدهای SEO محلی ، می توانید به جای کپی کردن از رقابت خود ، خود را با ایجاد استراتژی برنده خود یاری کنید و امیدوار باشید که با تاکتیک های سایه زنی مجازات نشوید.

به نظر می رسد SEO محلی امروز چگونه است؟

ناگفته نماند که مشاغل قانونی به احتمال زیاد برخلاف مشاغل دارای مشروعیت کمتر در جستجوی محلی Google هستند.

این یعنی تجارت با محصول یا خدمات برنده. چیزی که بسیار قانع کننده است و به کاربر کمک می کند آنچه را که به دنبالش می گردید ، انجام دهد و این امر در پشت جستجوی آنها مطابقت دارد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

به هیچ وجه با تاکتیک هایی که بازی ناپسند محسوب می شود ، درگیر نشوید: مواردی مانند خرید لایک یا بررسی جعلی. همچنین ، نظرات جعلی.

اینها به تجارت شما کمک نمی کند و در واقع می تواند منجر به مشکلات اساسی با عملکرد SERP شما در خط شود.

به احتمال زیاد ، SEO محلی همچنان بر روی استناد به عنوان پیوندها ، محتوای محلی با کیفیت عالی و دستیابی به کشش کافی تقویت شده در اخبار و رسانه های محلی متمرکز خواهد شد.

اگرچه درنهایت عوامل جدیدی از جمله تنظیمات الگوریتم محلی مبتنی بر موجودیت ، و جستجوی صوتی در حال اجرا می باشند (اگرچه این هنوز برای بحث است).

اخیراً جستجوها در نزدیکی من نیز افزایش یافته است ، بنابراین مهم است که استراتژی محلی خود را بر بهینه سازی سؤالات “در نزدیکی من” متمرکز کنید.

دقت در لیست های کسب و کار شما نیز مهم است

اطمینان حاصل کنید که همه لیست های کسب و کار شما با استناد NAP در سایت شما مطابقت دارد – نقطه گذاری ، ظاهر دقیق و غیره.

همه اینها در اطمینان از صحت لیست کسب و کار شما نقش دارد.

اگر چیزی خاموش نباشد ، می توانید در یافتن مشاغلتان و در تفسیرهای الگوریتم از SEO محلی محلی خود مشکلی داشته باشید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

به عبارت دیگر ، این می تواند برخی از سردرگمی ها را درمورد اینکه واقعاً شغل شما در کجا واقع شده باشد ایجاد کند.

از مکان های “Office Virtual” استفاده نکنید

تکنیک رایج برای SEO محلی در صنایع خدمات شامل استفاده از مکان های اداری مجازی است که در آن تجارت یک دفتر مجازی خریداری می کند ، آن را اجاره می دهد و آن را در لیست های محلی Google My Business (سؤال محلی) خود اجرا می کند.

گوگل اخیراً یک راهنما GMB راجع به حقوقی بودن دفاتر مجازی با توجه به شرایط Google مرتبط توضیح داده است – و خبرهای خوبی نیست.

من خودم در گذشته مشتریانی داشتم که به دلیل نادیده گرفتن این راهنمایی ، از نقشه های گوگل پاک شده اند زیرا به سادگی ، رقیب آنها احتمالاً در گزارش هرزنامه از آنها پیشی گرفته است.

این دستورالعمل کمی شناخته شده برای GMB می گوید که شما نباید از مکان های Virtual Office به عنوان بخشی از استراتژی خود استفاده کنید.

تنها زمانی که می توانید از محل خارج از سایت استفاده کنید ، این است که اگر در ساعات کاری کاملاً کارمند باشید.

در صورت فهمیدن این موارد می تواند عواقب جدی و منفی برای سایت شما داشته باشد ، از جمله و حداکثر حذف لیست GMB شما:

رهنمودهای کاری من در Google برای دفاتر مجازی

اگر این بخش مهمی از استراتژی بهینه سازی Google برای کسب و کار من است ، باید قبل از این که عواقب آن را متحمل شوید ، خلاص شوید.

مطمئن شوید که شغل شما در پانل دانش نشان داده شده است

داده های ساختاری محلی برای دستیابی به یک پانل دانش در مورد شغل شما در SERP مهم است.

اطمینان حاصل کنید:

در اینجا چند راهنما برای اجرای طرحواره محلی SEO آورده شده است: نحوه استفاده از طرحواره برای SEO محلی.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

اگر لیست کسب و کار شما با خطاهای نگارشی در Google نشان داده شود وقتی که دقت و صحت در وهله اول به درستی انجام نشده است ، بسیار ناخوشایند خواهد بود.

ارزیابی رقابت و بازار

ارزیابی رقابت شما برای SEO محلی انجام تحقیقات مناسب رقیب در مورد محتوا و پیوندهای محلی به شما کمک می کند تا تعیین کنید که چگونه به یک طاقچه خاص حمله خواهید کرد.

اول از همه ، بیایید طاقچه ای را بررسی کنیم که اغلب مورد غفلت واقع می شود: وکلا در مورد آسیب های شخصی.

بگو که ما یک کمپین محلی را برگزار می کنیم که در نهایت شهرهای برتر ایالت ها را هدف قرار می دهد.

ما باید بازار عمومی و بازارهای هدف را متناسب با بودجه ما ارزیابی کنیم.

اگر بودجه 1 میلیون دلاری + داریم ، منطقی است که به دنبال بازارهای بزرگتری مانند لس آنجلس ، سن دیگو و غیره برویم.

اما اگر بودجه ما کوچکتر باشد ، ما نمی توانیم به دنبال برخی از بازارهای بزرگ برویم.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

ارزیابی بازار قبل از ارزیابی رقابت محلی اهمیت دارد.

شما سهولت رتبه بندی آن و سایر عوامل از جمله ترافیک را ارزیابی می کنید.

اکنون ، در حالی که من نمی توانم هر نوع سایت موجود را پوشش دهم ، می خواهم به عواملی برای بررسی در ابتدای فعالیت SEO محلی خود بپردازم.

تحقیقات خود را در سطح بودجه جمعیت و دلار انجام دهید

هر شهری قرار است تعداد جمعیت ، مشخصات جمعیتی خاص و چرخه خرید خود را داشته باشد.

ارزیابی جمعیت و اندازه بازار به دو دلیل مهم است:

  • بودجه: شما نمی خواهید برای فروش موتور سیکلت به بازاری که علاقه مند به ژاکت است ، پول دور بیندازید.
  • روندها را مشخص کنید بنابراین می توانید زمان مبارزات انتخاباتی خود را در مورد این دوره های افزایش یافته خرید کنید

رقابت خود را ارزیابی کنید

در هر بازار محلی ، می خواهید شرکت های محلی با یکدیگر رقابت کنند که همان محصولات و خدمات را ارائه می دهند.

وقتی رقابت خود را ارزیابی می کنید ، سهولت رتبه بندی برای یک بازار خاص را ارزیابی می کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

وقتی رقابت خود را بررسی می کنید ، مهم است که به آنها توجه کنید:

  • استراتژی پیوند دادن.
  • استراتژی محتوا.
  • ساختار وب سایت

استراتژی پیوند

وقتی صحبت از یک استراتژی محلی برای ارتباط با سئو می شود ، مهم است که شما به یک استراتژی خاص و ویژه محلی بپردازید که برای شهر شما هدفگذاری شود.

رتبه بندی در محلی با رتبه بندی در جستجوی ارگانیک بسیار متفاوت است: عوامل رتبه بندی به میزان مشخص بودن سیگنالهای سایت شما برای موقعیت خاص تجاری شما بستگی دارد.

اینجا جایی است که فهرستهای محلی در دسترس هستند: آنها می توانند به شما کمک کنند پیوندها را برای مکانهای خود به سرعت و بدون تلاش زیاد بدست آورید.

انواع دیگر پیوندهای محلی شامل پیوندهایی در وب سایت روزنامه محلی ، از پیوندها به هر وب سایت که URL در آن نام شهر شما در آن قرار دارد و از اتاق تجارت محلی شما پیوند دارد.

ارزیابی کیفیت وب سایت که به شما پیوند می دهد قبل از اینکه به دنبال آن بروید بسیار مهم است تا از بروز مشکلات در جاده جلوگیری کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

کمپین پیوند محلی شما همه چیز غیرقانونی است ، مگر اینکه برای اطمینان از پیوندهای خود دسته ای در دستورالعمل های کیفیت Google بدست آورید نه با نقض دستورالعمل ها

اگر می خواهید تبلیغات SEO محلی شما نتایج را نشان دهد ، به لینک های با کیفیت بالا مراجعه کنید.

علاوه بر تمام موارد فوق ، شما باید در نظر بگیرید که چگونه رقابت شما ایجاد لینک به وب سایت آنها است.

با استفاده از چندین ابزار ، می توانید ارزیابی کنید که رقابت شما تقریباً به طور روزمره دنبال می شود.

استراتژی محتوا

علاوه بر استراتژی پیوند ، بهینه سازی روی صفحه بسیار مهم است.

هنگام ایجاد محتوای محلی ، می خواهید مطمئن شوید که محتوای شما به صورت محلی متمرکز و بهینه شده است به سمت مناطقی که هدف شما قرار گرفته است.

مقاله پیشنهادی  چرا و چگونه باید مفهوم رتبه های ملی را دوباره بررسی کنید

به عنوان مثال ، اگر “وکلای صدمات شخصی los angeles” را هدف قرار داده اید ، می بایست از URL ، برچسب های عنوان ، توضیحات متا ، کلمات کلیدی متا ، H1 ها ، H2 ها ، محتوا و پیوندهای داخلی اطمینان حاصل کنید.

اگر می خواهید بیش از حد محلی شوید ، استفاده از برچسب جغرافیایی نیز مهم است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

این امر در هنگام بهینه سازی سیگنال های محلی در محل شما بسیار مهم است: فراموش نکنید آدرس محل کار خود را در صفحه وارد کنید فرم متن

این به این معنی است: نه در یک گرافیک ، نه در یک فیلم بلکه فقط به صورت متنی.

اگرچه گوگل تصاویر را خزنده می کند ، آیا می خواهید از این تصادف استفاده کنید که گوگل به دلیل بهینه نبودن آن به درستی آن سیگنال رتبه بندی محلی را به درستی بخواند؟

استراتژی محتوا برای SEO محلی و بله ، من می دانم که شما همه چیز را به چشم “کلمات کلیدی متا” می اندازید ، اما مرا بشنوید: دلیلی وجود دارد که من این را ذکر می کنم.

بله ، گوگل و یاهو هر دو اظهار داشته اند که از کلمات کلیدی متا برای رتبه بندی استفاده نمی کنند.

Duane Forrester ، مدیر ارشد سابق محصولات بینگ ، در گذشته اظهار داشت:

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

“من این جمله را بیان می کنم: کلمات کلیدی متا یک سیگنال است. یکی از تقریباً هزار موردی که ما آنالیز می کنیم. به دست آوردن آن برای ما یک مشکل خوب است ، اما دنیای شما را لرزاند. سوءاستفاده از کلمات کلیدی متا می تواند به شما آسیب برساند. “

به همین دلیل و با توجه به این واقعیت که همه موتورهای جستجو فقط کمی متفاوت عمل می کنند ، خوب است که حداقل برخی از کلمات کلیدی را در برچسب کلمات متا جمع کنید ، اما به جایی نرسیدید که تمام استراتژی کلمات کلیدی خود را نشان دهید. رقبای شما

یا حتی بدتر ، شما با استفاده نادرست از این برچسب به عنوان اسپم پرچم گذاری می شوید.

از آنجا که موتورهای جستجو از آن برای رتبه بندی استفاده نمی کنند ، در اینجا لحن زیادی تلف نکنید.

در بهترین حالت ، چند دقیقه برای قرار دادن برخی از کلمات کلیدی صرف کنید.

چند کلمه کلیدی خوب تحقیق شده و هدفمند را وارد کنید ، اما زمان زیادی را صرف برچسب کلمات متا نکنید. بر این اساس و با احتیاط بسیار پیش بروید.

به نظر می رسد یک صفحه محلی مناسب و بهینه شده چگونه است؟

بیایید نگاهی به ساختار صفحه ای بیندیم که به درستی برای SEO داخلی صفحه بهینه شده است:

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

یک صفحه به طور مناسب بهینه شده محلی

برچسب عنوان مناسب

این باید به طول 50 تا 60 نویسه بهینه شود ، یا می توانید رویکرد جدیدتر بهینه سازی برچسب عنوان خود را با توجه به عرض پیکسل آن انجام دهید.

مانند توضیحات متا در زیر ، برچسب عنوان باید عبارت کلمه کلیدی مکان مورد نظر ، عنوان صفحه / مقاله و مارک تجاری را شامل شود.

در حالت ایده آل ، یک ساختار برچسب مناسب بهینه سازی شده برای اکثر سایت ها می تواند مانند:

عبارت کلمات کلیدی محلی در جلو | عنوان مقاله | نام شرکت

به درستی بهینه سازی توضیحات متا

این باید به تقریباً 156 نویسه بهینه شود.

نکته مهم این است که اطمینان حاصل کنید که عبارت کلمه کلیدی مکان مورد نظر خود را در توضیحات متا وارد کنید.

در حالی که این امر باعث بهبود رتبه بندی نمی شود ، این یک پیشرفت غیرمستقیم از طریق داشتن نقطه ای دیگر از اهمیت در سند شما است و استفاده از کلید واژه های هدفمند شما را تقویت می کند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

علاوه بر این ، می توانید یک شماره تلفن محلی را نیز به عنوان یک سیگنال محلی دیگر در نظر بگیرید (توجه: سیگنال محلی ، نه سیگنال رتبه بندی) علاوه بر اینکه شامل یک نقطه تبدیل می شود.

تعدادی از افراد هستند که مستقیماً از نتایج جستجو با صفحه شما تماس می گیرند زیرا انجام این کار از طریق یک دستگاه تلفن همراه کاملاً راحت است.

به درستی نشانه گذاری طرحواره مناسب برای بهینه سازی محلی یا قطعه های غنی

تعجب! نشانه گذاری Schema.org برای SEO بهتر محلی مهم است – اما این یک عامل رتبه بندی نیست.

این امکان را به شما می دهد تا در نتایج قطعی از نتایج جستجوی Google برای موقعیت مکانی شغلی خود ظاهر شوید – که یکی دیگر از راه های رسیدن سایت شما به آنجاست.

اما ، اشتباه نکنید – اینگونه است نه یک عامل رتبه بندی محلی ، فقط راه دیگری برای اطمینان از اینکه سایت شما در نزدیکی نتایج برتر در SERP ها ظاهر می شود.

خوب H1 با عبارات کلیدی کلیدی محلی

یک برچسب هدر H1 با کیفیت بالا با عبارت کلمه کلیدی محلی هدفمند شما برای بهینه سازی محلی در صفحه ضروری است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

هیچ شخصیت شخصیت واقعی برای این شخص وجود ندارد.

فقط مطمئن شوید که آن کوتاه ، گیرنده است (برای ترسیم آن چیزهای مزاحم که خوانندگان را به مقاله شما می خوانند – شما آن افراد را به یاد می آورید درست است؟) ، و عبارت کلمات کلیدی محلی شما را به گونه‌ای وارد می کند که برای آن انسانهای یاد شده اسپم به نظر نرسد. .

به طور طبیعی متن مقاله واقعی را برای کلمه کلیدی محلی خود بهینه کنید

به یاد داشته باشید روزهای سال 2002 در سئو ، وقتی که کلمه کلیدی روش داغ سئو روز بود؟

مقالاتی غیرقابل خواندن با عبارات کلمات کلیدی پر شده در هر کلمه دیگر وب را تحت تأثیر قرار داد تا اینکه گوگل به روزرسانی فلوریدا در سال 2003 را حذف کرد

اگرچه بهینه سازی عبارات کلمات کلیدی در سئو ارگانیک عمومی به طور کلی ، در طرف تلنگر ، بهینه سازی عبارت کلمه کلیدی محلی برای SEO محلی نیز حائز اهمیت است.

هنگامی که چندین صفحه اختصاص داده شده به چندین مکان دارید ، باید متناسب با آن مکان ، تمرکز خود را در آن صفحه تغییر دهید.

به عنوان مثال: اگر در حال انجام بهینه سازی برای یک مکان مانند “وکلا در زمینه جراحات شخصی اورنج کانتی” هستید ، می خواهید مطمئن شوید که صفحه شما برای وکلا در زمینه جراحات شخصی اورنج کانتی بهینه شده است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

اگر به دنبال وکلائی در زمینه جراحات شخصی لانگ بیچ به عنوان مکان دیگری هستید ، باید این صفحه را برای وکلای آسیب دیدگی شخصی لانگ بیچ بهینه کنید.

محتوای محلی خود را تغییر دهید تا از صفحه به صفحه منحصر به فرد باشد

ناگفته نماند که اگرچه هستند شما باید برای مکانهای مختلف بهینه سازی کنید نه برای بهینه سازی هر مکان ، از همان صفحه از صفحه به صفحه دیگر استفاده کنید.

به روزرسانی پاندا Google همه این موارد را متوقف کرده است.

برای موفقیت در هر صفحه ، باید مطلبی با کیفیت ایجاد کنید.

من می خواهم از آن به عنوان “راه SEO SEO Lazy SEO محلی” استفاده کنم.

آنها نمی خواهند تلاش کنند تا محتوای با کیفیت بنویسند ، بنابراین آنها فقط از همان محتوا از صفحه به صفحه دیگر استفاده می کنند و قسمت های خاص مکان را تغییر می دهند ، فکر می کنند که فقط افراد را از آن مکان در آن صفحه می گیرند.

در حالی که ، تا حدی همین است درست است ، همیشه اینگونه نیست.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

از این گذشته ، فقط عادلانه است که سایر بازدید کنندگان سایت شما را که ممکن است به صفحات دیگر مراجعه کنند ، در نظر بگیرید.

شاید آنها قصد سفر دارند و می خواهند از مکانهای دیگر بازدید کنند؟

چه می شود اگر شما به عنوان یک بازدید کننده از سایتی استفاده کرده باشید که این رویکرد تنبلی را انجام داده و همان مطالب را پیدا کرده باشید اما فقط از یک صفحه به صفحه دیگر بر اساس محلی بودن تغییر دهید تا کیفیت محتوای آن؟

آیا نمی خواهید اکنون از آن سایت تبدیل یا خریداری کنید ، مایلید؟

شما در حال فکر کردن هستید: “چرا باید از سایتی خریداری کنم که حداقل به کار آنها علاقه ای نداشته باشد تا محتوای آنها را برای مکان من تغییر دهد؟”

ناگفته نماند: برای جبران محتوای با کیفیت در هر صفحه بهینه شده محلی ، استراتژی محتوای خود را تغییر دهید.

مقاله پیشنهادی  11 نکته برای بهینه سازی تصاویر خود در آمازون

به این ترتیب ، وقتی Google به صورت دستی سایت را مشاهده می کند ، از مجازات های الگوریتمی یا بدتر از مجازات دستی دوری می کنید و به هر حال مجبورید همه آن محتوا را تغییر دهید.

در نظر بگیرید با نوشتن مقالات طولانی تر ، کیفیت محتوای محلی خود را افزایش دهید

علاوه بر این ، شما همچنین باید طول مقاله را در نظر بگیرید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

مقالات طولانی تر تمایل به عملکرد بهتر دارند (اگرچه این طور نیست همیشه مورد – حتما SERP های خود را با استفاده از یک ابزار تجزیه و تحلیل رقبا بررسی کنید تا بدانید که گوگل در واقع 10 نتیجه برتر را برای چه چیزی پاداش می دهد.

مقالات طولانی تر و عمیق تر می توانند منجر به ضربات کلی کمتر شوند ، میزان احتباس بهتر خواننده و همچنین در صورت داشتن اطلاعات صحیح نوشته شده و به خواننده ها شانس ابتلا به ویروس بیشتر شود.

به عنوان یک قاعده کلی ، 400 کلمه برای اکثر صنایع رقابتی یک طول قابل قبول در نظر گرفته می شود.

باز هم ، این است آنچه را که رقابت شما در نتایج جستجو انجام می دهد ، دیکته می شود.

ولی – و وجود دارد همیشه اما – شما همیشه باید به عوامل دیگر سایت توجه کنید تا مواردی مانند لینک های با کیفیت و به جای صرفاً در محتوا از رتبه بندی های ارگانیک سود ببرید.

در حالی که شما هرگز مطمئناً نمی دانید چه چیزی باعث این رتبه بندی های عالی شده است (زیرا شما به احتمال زیاد سایتی را مشاهده می کنید که دارای یک مقاله 5،000 کلمه ای در شماره 8 و سایتی با مقاله 2000 کلمه ای در شماره 4 است) ، می توانید جای خوبی کسب کنید. با نگاه به آن دسته از رقبا در SERP ها ، فکر کنید که چه محدوده کلی را باید هدف قرار دهید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

اما مسئله این است که: یک مقاله 2000 کلمه ای می تواند موفقیت هر روزه در مورد 4000 کلمه را به چالش بکشد اگر این با ارزش و از کیفیت بالاتری نسبت به مقاله 4000 کلمه ای برخوردار است.

با اطمینان از اینكه می توانید شانس خود را در موفقیت محتوا بهبود بخشید.

  • مقاله شما به سمت خوانندگانی است که به موضوعی که می نویسید اهمیت می دهند.
  • شما مقاله را با کسانی به اشتراک می گذارید که می توانند به شما در پخش کلمه در مقاله کمک کنند.
  • و مهمترین بخش ، افراد هدفمند در سرتاسر مکان شما نیز به محتوای شما برای بهینه سازی اهمیت می دهند.

همه این موضوعات و موارد دیگر مواردی است که شما باید به عنوان بخشی از استراتژی محتوای سئوی محلی خود بررسی کنید. بیایید دوز را ضبط کنیم و نکنیم:

  • محتوای بد را از صفحه به صفحه دیگر ننویسید و اطلاعات سئوی محلی را روشن نکنید.
  • کلمات کلیدی را در محتوای خود قرار ندهید.
  • از کیفیت محتوای خود اطمینان نکنید زیرا می خواهید تنبل شوید.
  • اطمینان حاصل کنید که تگ عنوان ، توضیحات متا و کلمات کلیدی متا به درستی بهینه شده اند.
  • مطمئن شوید که محتوای متن را به درستی بهینه می کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که H2 های خوبی را بنویسید که عبارت کلمه کلیدی هدفمند را شامل نمی شود و آنها را جذاب ، مشت و جالب می کند تا خوانندگان را به بخش هایی از مطالب شما جلب کند.
  • اگر برنامه SEO محلی شما شامل بهینه سازی برای قطعه های غنی است ، مطمئن شوید که از طرحواره گذاری طرحواره استفاده می کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

بهینه سازی برای سیگنال های محلی جستجوگرها محلی

اول از همه ، هنوز هم انجام یک ممیزی سئو محلی در مورد همه سیگنال های خارج از سایت مهم است.

هنگامی که شما این نوع ممیزی را انجام می دهید ، می توانید ارزیابی کنید که آیا SEO محلی فعلی شما به اندازه کافی خوب است یا نه به یک تعمیرات کامل نیاز دارد یا نه.

اگر به یک تعمیرات اساسی کامل نیاز داشته باشد ، شما باید مدتی را صرف تمیز کردن بسیاری از موارد کنید تا SEO محلی شما به درستی انجام شود و انتظارات را برآورده سازد.

به بررسی های بد و احساسات آنلاین منفی بپردازید

در حالی که گوگل تأیید می کند که E-A-T جزئی از الگوریتم آنها نیست ، دستورالعمل های مربوط به رتبه بندی کیفیت Google در مورد E-A-T به صورت عمیق بحث می کنند ، زیرا چیزی که رتبه دهندگان وب سایت دستی آنها هنگام بررسی یک سایت باید ارزیابی کنند.

E-A-T مخفف تخصص ، اقتدار و اعتماد به نفس است.

بسیاری از سیگنال های پیوند محلی SEO ، فاکتورهای استناد و احساسات آنلاین ، قابلیت اطمینان دارند.

اگرچه ما به دلیل ماهیت تایید نشده آن توصیه نمی کنیم همه موارد را در QRG Google دنبال کنید ، اما منطقی است که اطمینان حاصل کنیم که سیگنالهای محلی شما در حین اجرا از سطح کیفی بالایی برخوردار هستند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

به عبارت دیگر – اطمینان حاصل کنید که همه پیوندهای شما از دستورالعملهای Webmaster Google پیروی می کنند و هرزنامه یا غیر طبیعی آشکار نیستند.

این بدان معنی است که سایتهای مسئول محلی مهم هستند – و فهرستهای محلی باید تمرکز کوچکی در استراتژی پیوند شما باشند. به دنبال پیوندهای ناخواسته نباشید (درست مانند کسب پیوند کلاه سفید) و غیره

در عوض ، محتوای محلی عالی را ایجاد کنید که واجد شرایط آهنربای پیوند باشد و منجر به ایجاد آن قدرت ، اعتبار و اعتماد مهم محلی شود.

این یک منطقه بسیار گسترده است ، اما این مقاله به شما کمک می کند تا از کجا شروع کنید. ویژگی های موجود در آن مقاله را برای ایجاد محتوای متمرکز محلی خود اعمال کنید.

بررسی های بد و احساسات منفی آنلاین بسیار تاثیرگذار است.

تمیز کردن هرگونه بررسی منفی با اطمینان از پاسخ دادن به مشتری و رفع نگرانی های آنها ، اولین قدم عالی است.

اما ، شما نمی خواهید که پس از حذف آنها صریحاً عمل کنید ، مگر اینکه خود این بررسی ها فاقد مبنای واقعی باشند یا نادرست باشند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

در عوض ، یک استراتژی بهتر برای استقرار ، رسیدگی به بررسی های منفی و اجرای فرایندهای بهتر شرکت است تا اطمینان حاصل شود که آنها دیگر اتفاق نیفتد.

سپس ، هرچه مردم شروع به ارائه بهتر به شرکت شما و بررسی های دارای رتبه بالاتر می کنند ، این می تواند به احساسات آنلاین مثبت شما کمک کند.

گوگل می گوید چیزهای خاص تری مانند داشتن مشخصات BBB از لحاظ جسمی کمکی نمی کنند و چیزی نیست که آنها در الگوریتم های خود استفاده کنند.

حسابرسی: باید به دنبال چه چیزی بود؟ و چگونه باید استراتژی کنید؟

نمایه های تجاری محلی SEO - اطلاعات صحیح ضروری است هنگامی که شما یک حسابرسی محلی SEO را شروع می کنید ، چندین فرض را مطرح می کنید: اینکه سیگنال های خارج از سایت کامل نیستند ، و شما با طرحی برای رفع آنها بعد از ممیزی به پیش می روید.

هنگامی که برای اولین بار سیگنال های خارج از سایت خود را بررسی می کنید ، باید اطلاعات تماس کسب و کار را شروع کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

این موضوع معمولاً به منظور ملاقات با شرکای مسئول ، نیاز به یک جلسه با شرکای مسئول دارد تا دریابید که اطلاعات دقیق ، نام تجاری و اطلاعات محلی چیست.

ببینید ، در یک دنیای عالی ، همه ما می خواهیم وب سایتی داشته باشیم که منحصراً در اختیار ما باشد و انگشتان دست کسی در پای آن نباشد. همه اطلاعات صحیح است ، و همه چیز خوب و شیرین است.

با این حال ، زندگی تجاری به ندرت از این طریق نتیجه می گیرد.

شما در زمان های مختلف افراد مختلفی دارید که انگشتان دست خود را در وب سایت دارند.

شما ساختارهای مختلف سازمانی ، سازماندهی مجدد سازمانها ، اخراج مردم ، اخراج مردم و افراد به دلایل دیگر شرکت را ترک می کنید.

در این حرکات ، اتفاقاتی می تواند رخ دهد که باعث شود سیگنال های خارج از سایت کاملاً آشفته شوند و در غیر اینصورت FUBAR.

همیشه این تقصیر شخص یا آژانس بازاریابی مسئول وب سایت ها نیست ، اما وقتی به آژانس بازاریابی می آید که مجبور شود همه مواردی که SEO محلی را در این سایتها آلوده می کند ، را تمیز کند ، ما باید یک ممیزی انجام دهیم.

ظاهر اطلاعات سئو محلی خارج از سایت را از طریق پروفایل های اصلی پول حسابرسی کنید

این پروفایل های اصلی پول شامل Google Local ، Bing Local و Yahoo Local است.

پس از اتمام این اولویت اصلی پول ، سپس با بررسی پروفایل های کمتر پیش بروید.

حسابرسی که آیا شما تمام پروفایل های اساسی SEO محلی را ادعا کرده اید یا خیر

با استفاده از برنامه ای مانند Brightlocal یا Whitespark ، می توانید تمام پروفایل های SEO موجود محلی خود را ممیزی کنید.

ایجاد داده های صفحه گسترده ای که نمودار تمام نمونه های هر آدرس منفرد را در هر نمایه جداگانه مهم خواهد بود.

چرا این مهم است؟

این مهم است زیرا تغییرات در داده ها می تواند باعث شود موضوعات مهم در رتبه بندی سایت شما در نتایج محلی به همان اندازه که ممکن است باشد.

این می تواند به تفاوت بین سوئیت ، استیشن و # اختلاف ، بین خیابان و خیابان و تفاوت بین خیابان و خیابان منجر شود. بنابراین ، آدرسی مانند:

برخی از آژانس بازاریابی
خیابان 9000 غرب چیزی
نیوپورت بیچ ، کالیفرنیا
92660

وقتی به چشم Google SEO SEO محلی رسیده ، کاملاً متفاوت است:

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

برخی از آژانس بازاریابی
9000 W. Something St.
نیوپورت بیچ ، کالیفرنیا
92660

آیا می توانید اختلافات را مشاهده کنید؟

بسیار مهم است که مطمئن شوید آدرس وب سایت شما با تمام موارد آدرس در نمایه های محلی خارج از سایت شما مطابقت دارد.

در غیر این صورت ، سیگنال های محلی SEO بسیار کثیف می شوند و این می تواند به طریقی در رتبه بندی های محلی شما اختلال ایجاد کند.

اولویت استراتژی خود را برای دنبال کردن پروفایل های بزرگتر و در نظر گرفتن بقیه نمایه های محلی خود در اولویت قرار دهید

بسترهای نرم افزاری مانند Yext به دلایل کارآیی می تواند در اینجا تفاوت بزرگی ایجاد کند.

شما می توانید Yext را برای شانه کردن تمام پروفایل های خود برای صحت اطلاعات محلی و همچنین ارسال سایت خود به بسیاری از پروفایل های محلی مختلف به سرعت و با دقت تنظیم کنید.

سپس می توانید به SERP های Google بروید و آن سایت های بسیار کمتری را برای به دست آوردن پیوندهای محلی SEO پیدا کنید.

BrightLocal همچنین یک سیستم مبتنی بر داشبورد فوق العاده برای حفظ پروفایل های محلی شما است.

سهولت استفاده از آن و رابط کاربری فوق العاده چیزی است که باید در هنگام انجام این تجزیه و تحلیل و ادعای آن پروفایل های همه مهم ، مشاهده کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

استراتژی های محتوا و پیوند خود را بر اساس حسابرسی کلمه کلیدی خود تعریف کنید

استراتژی پیوند دادن برای SEO محلی محتوا و استراتژی های پیوند دهنده می توانند بسیار متفاوت باشند؛ همه و برادرشان وعده نتایج می دهند.

نکته این است که شما می توانید محتوا و استراتژی های پیوند دهنده را در یک تن متفاوت کنید و نتایج متفاوتی کسب کنید.

اما چگونه می دانید چه چیزی برای طاقچه شما بهتر است؟

شما این کار را با آزمایش در سایتهایی که با سایت اصلی پول شما متفاوت است انجام می دهید.

اکنون ، یک مثال می آوریم: می خواهیم یک محتوا و استراتژی پیوند دهنده را برای وکلا در زمینه آسیب های شخصی لس آنجلس تعریف کنیم ، به عنوان یک کلمه کلیدی.

از طریق تحقیقات مختلف در 10 نتیجه جستجوی برتر گوگل ، متوجه می شویم که تقریباً همه افراد یک وبلاگ دارند ، اما نتایج برتر انتشار مطالب روزانه 2500 کلمه است.

با بررسی نمایه پیوندهای آنها در Majestic SEO ، نمایه لینک متنوعی با بسیاری از لینکهای متفاوت و ارزشمند در معرض نمایش قرار می گیرد که به احتمال زیاد به جذب سایت آنها در مکان های برتر کمک می کند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

بنابراین اگر بودجه کمتری داریم می توانیم این سایت را شکست دهیم؟

ما می توانیم با خلق مطالب با ارزش تر این کار را انجام دهیم.

بدین ترتیب می توانید یک قطعه از مطالب 1500 کلمه ای را برای پیشی گرفتن از این 2500 کلمه از مطالب بدست آورید: با ارزشمندتر کردن آن.

شما با نوشتن مطالب با کیفیت بالاتر ، محتواهایی که مردم به آن اهمیت می دهند ، و محتواهایی که در شبکه های مختلف اجتماعی ویروسی می شوند ، آن را ارزشمندتر می کنید.

بعضی اوقات ، فقط نوشتن مطالب 150000 کلمه ای از نظر جسمی برای اینکه از نظر کیفیت بهتر از 2500 کلمه باشد ، باعث می شود که رتبه بهتری به دست بیاورد.

با این حال ، نادر است مگر اینکه پیوندهای با کیفیت بسیار خوبی در پشت آن دامنه یا صفحه خاص وجود داشته باشد (وب سایت مانند CNN احتمالاً می تواند این کار را به دلیل اقتدار وب سایت خود انجام دهد).

همانطور که محتوا و استراتژی پیوند خود را تعریف می کنید ، استراتژی رسانه های اجتماعی خود را نیز در نظر داشته باشید.

کاربرانی را که به مباحثی که در مورد آنها می نویسید ، اهمیت می دهند و به آنها کمک کنید تا مطمئن شوید که افرادی را که محتوای شما را به اشتراک می گذارند ، هدف قرار دهید تا فرصتی برای ویروس شدن داشته باشید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

ساختن این استراتژی رسانه های اجتماعی کمی فراتر از محدوده این مقاله است ، اما ، شما این ایده را می گیرید.

و مطمئن باشید که کاربران محلی را که به محتوای محلی شما اهمیت می دهند و به اشتراک می گذارید ، هدف قرار می دهید و این کلمه را برای مشتریان بالقوه برند خود به دست می آورید.

به یاد داشته باشید ، کالبدی بودن در واقع اشتراک و تقویت دسترسی اجتماعی به محتوا به رتبه بندی کمک نمی کند.

این کمک می کند تا اعتماد غیرمستقیم به Google غیرمستقیم شود و به همین دلیل رتبه بندی شما در نهایت به صورت غیر مستقیم افزایش می یابد.

با این حال ، به اشتراک گذاری اجتماعی ، رتبه های شما را مستقیماً افزایش نمی دهد.

همبستگی همیشه علیت نیست.

شما باید اطلاعات 100٪ صحیح محلی را در تمام پروفایل های SEO محلی داشته باشید ، نه فقط پروفایل های اصلی پول شما

اگر همه اصلاحات احتمالی SEO را در وب سایت خود انجام داده اید و هنوز رتبه بندی محلی را بدست نمی آورید ، به تمام سئوی خارج از سایت خود ، از جمله پروفایل های SEO محلی نگاه کنید.

ممیزی هر دو پیوند ، اطلاعات مربوط به بهینه سازی محل و پروفایل های سئو محلی به شما کمک می کند در طولانی مدت یک دردسر را برای شما صرفه جویی کند و به شما کمک می کند تا مجدداً یک ممیزی انجام دهید (حداقل برای مدتی طولانی نیست).

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

علاوه بر این: انجام دهید نه فراموش کنید که اطلاعات محلی را در وب سایت خود به صورت متن درج کنید.

گفته می شود ، همیشه ایده خوبی است که حداقل در هر 90 روز ، حداقل در هر 90 روز ، ممیزی های سئوی محلی را از این نوع انجام دهید.

به این ترتیب ، می توانید اطمینان حاصل کنید که کمپین SEO محلی شما به سمت ناآرامی سوق پیدا نمی کند ، و همچنان به مسیر خود ادامه می دهید تا اینکه در نتایج محلی به آن شماره یک آرزو شماره یک برسید.

اشتباه نکنید: جستجوگرهای محلی مانند سایر وظایف SEO نیاز به استراتژی و تحلیل دارد

SEO محلی می تواند یک تلاش فوق العاده پیچیده باشد.

این امر به ویژه در مورد مکان های متعدد صادق است.

با این وجود ، با رعایت بهترین روشها ، با در نظر داشتن به روزرسانی های الگوریتم گوگل ، تحقیقات صحیح و ارزیابی دقیق استراتژی ، قادر خواهید بود رتبه های سئو محلی بالایی را بدست آورید بدون اینکه مجازات بعدی برای حمله قلبی به سایت شما وارد کند.

به دنبال اقدامات ایمن ، محتوا و استراتژی پیوند ، و همچنین دستورالعمل های Google Webmaster به شما کمک می کنند تا به آنجا بروید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

علاوه بر این ، انجام محتاطانه به شما کمک می کند تا این رقابت را در براکت برنده قرار دهید.

پس از همه ، به همین دلیل است که همه ما SEO محلی را درست انجام می دهیم؟ ما برای پیروزی در آن هستیم.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده