راهنمای کامل برای تأیید اعتبار حساب رسانه های اجتماعی

آیا در کنار اسامی افرادی که از آنها روی سکوهای اجتماعی بت پرستی می کنید ، هرگز علامت بررسی آبی را مشاهده کرده اید؟

درست است ، این یکی

توییتر تأیید کرد: Lebron James 03 / twitter-lebron-james-5e62b152c6209.png 588w، https://cdn.searchenginejournal.com/wp-content/uploads/2020/03/twitter-lebron-james-5e62b152c6209-480x358.png 480w

این علامت چک ممکن است خیلی به نظر نرسد ، اما به این معنی است:

  • حساب کاربری معتبر است.
  • این حساب متعلق به یک شخص مشهور یا یک رهبر صنعت است.

اگر صاحب مشاغل هستید ، با گرفتن آن علامت تأیید در حساب های رسانه های اجتماعی می توانید:

  • باعث می شود در جمع ایستادگی کنید.
  • به پیروان خود نشان دهید که در صنعت خود تأثیرگذار هستید.
  • اعتماد به نفس خود را تقویت کنید. ?

یک حساب تایید شده در هر بستر اجتماعی نتیجه مشابهی را به شما می دهد: حضور آنلاین قوی تر.

با این حال ، تأیید اعتبار شما در هر سیستم عامل متفاوت است.

بنابراین ، چگونه می توانید این علامت چکمه آبی آرزو را در فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام دریافت کنید؟

چگونه می توانید از سپر آبی Google یا کادر قرمز پینترست استفاده کنید؟

در ادامه بخوانید تا دریابید که چگونه حساب های رسانه اجتماعی خود را تأیید کنید.

چگونه حساب Facebook خود را تأیید کنیم

چک آبی در فیس بوک یک نشان تأیید نامیده می شود.

در اینجا نحوه دریافت مال شما آورده شده است.

مطمئن شوید که با معیارهای تأیید صحت مطابقت دارید

قبل از دریافت نشان خود ، فیس بوک به حساب شما نگاه می کند تا ببیند آیا معیارهای آنها را برای تأیید صحت دارد یا خیر.

در اینجا چهار مورد است که فیس بوک به دنبال آن خواهد بود.

  • صحت حساب شما. آنها می خواهند مطمئن شوند كه از نام واقعی شخصی یا شغلی خود استفاده می كنید.
  • منحصر به فرد بودن حساب شما حساب شما باید جالب و خاص باشد (اسامی عمومی مانند “گربه های memes” یا “عکس های خنده دار”).
  • راه اندازی کامل حساب شما لازم نیست که زیبا باشد ، اما به یک عکس نمایه ، یک بخش درباره و یک پست نیاز دارد.
  • یک حساب قابل توجه خیر ، شما نمی توانید برای نشان تأیید هزینه پرداخت کنید. شما باید با نشان دادن اینکه افراد واقعی حساب شما را جستجو می کنند ، ثابت کنید که واجد شرایط دریافت نشان هستید.
مقاله پیشنهادی  12 روش برای دستیابی به نتایج

درخواست یک نشان تأیید از Facebook

برای درخواست نشان خود ، فرم تماس با Facebook را پر کنید.

فرم نشان تأیید فیس بوک

اگر حساب شخصی را تأیید می کنید ، باید یک شناسنامه صادر شده از دولت ارسال کنید.

این می تواند مجوز ، گذرنامه یا کارت شناسایی ملی راننده شما باشد.

اگر حساب کاربری را تأیید می کنید ، لازم است:

  • اسناد معافیت مالیاتی.
  • مقالات اختلاط.
  • گواهی تشکیل.
  • کپی از صورتحساب ابزار یا تلفن.
  • توضیحی کتبی که دلیل آن را به حساب شما باید نشان تأیید را دریافت کند.
  • آدرسهای اینترنتی که اثبات قابل توجه بودن حساب شماست.

به محض اینکه درخواست خود را ارسال کردید ، برای دریافت تأیید صحت ، از 48 ساعت تا 45 روز به هرجایی خواهید رسید.

اگر درخواست شما رد شد ، می توانید بعد از 30 روز دوباره درخواست دهید.

چگونه حساب کاربری اینستاگرام خود را تأیید کنیم

اینستاگرام و فیس بوک روشهای مشابهی برای تأیید حساب دارند. در اینجا نحوه شروع کار در اینستاگرام آورده شده است.

مرحله 1: وارد حساب کاربری خود در Instagram شوید که می خواهید تأیید کنید.

گام 2: به نمایه خود بروید و روی دکمه گزینه ها در گوشه سمت راست صفحه نمایش ضربه بزنید.

تنظیمات دسترسی در اینستاگرام

مرحله 3: روی کلیک کنید تنظیمات، سپس برو به حساب. گزینه ای را برای آن مشاهده خواهید کرد درخواست تأیید

مرحله 4: اطلاعات خود را پر کنید و شناسنامه ای را از طرف دولت تهیه کنید.

مرحله 5: منتظر نشان تأیید خود باشید. مانند فیس بوک ، در صورت عدم پذیرش می توانید دوباره پس از 30 روز درخواست نشان بدهید.

مقاله پیشنهادی  چرا باید مثل یک شبکه تلویزیونی فکر کنید

چگونه حساب کاربری توییتر خود را تأیید کنیم

توییتر بستر اجتماعی بود که همه آن را آغاز کرد.

این اولین نفری بود که نشان های آبی را برای تأیید حساب ها ارائه می داد.

در مقایسه با فیس بوک و اینستاگرام ، تأیید صحت در توییتر بسیار ساده است.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که مطمئن شوید که حساب شما فاقد اطلاعات مهمی است.

سپس می توانید با نشان دادن چند آدرس اینترنتی از ویژگی های وب خود ، ارزش برند خود را اثبات کنید.

خبر بد اینست که تأیید اعتبار حساب توییتر فعلاً در دسترس است.

تأیید توییتر در انتظار

طبق توئیتر ، آنها در حال کار روی یک برنامه تأیید جدید هستند.

خبر خوب این است ، اگر در حال حاضر یک نشان آبی دارید ، از حساب شما حذف نمی شود.

نحوه تأیید حساب کاربری Google من

حتی اگر از تأیید صحت در Facebook ، Instagram و Twitter استفاده کنید ، هرگز تأیید صحت در Google برای کسب و کار من.

این بسیار مهم است زیرا محافظ تأیید آبی که دریافت می کنید وقتی کاربران به دنبال شما هستند ، ظاهر می شود جستجو کردن یا نقشه ها.

در اینجا نحوه تأیید در Google برای کسب و کار من آورده شده است.

  • به سیستم خود وارد سیستم شوید.
  • انتخاب کنید الان تایید کن و یک کارت پستال تأیید درخواست کنید (پیام های روی صفحه نمایش این حالت فوق العاده ساده خواهد بود).
  • پس از دریافت کارت تأیید صحت ، کد تأیید را در آن تایپ کنید.

خودشه!

سپر آبی را دریافت خواهید کرد که اطلاعات وب سایت شما را دقیق و به روز می کند.

چگونه حساب Pinterest خود را تأیید کنیم

به جای علامت تأیید رنگ آبی ، Pinterest دارای صندوق قرمز قرمز جذاب در کنار همه نامهای حساب تایید شده است.

مقاله پیشنهادی  TikTok 45 روز برای فروش یا خارج شدن از ایالات متحده آمریکا دارد

بررسیش کن

حساب تایید شده در Pinterest

خبر خوب دریافت این کادر باحال بسیار آسان است.

فقط این سه مرحله را دنبال کنید.

  • وارد حساب کاربری خود شوید و به آن بروید تنظیمات
  • آرم تجاری خود را به عنوان تصویر نمایه بارگذاری کنید.
  • شما تأیید شده اید!

به یاد داشته باشید ، فقط در صورتی که وب سایت خود را در Pinterest ادعا کرده اید می توانید حساب خود را تأیید کنید.

چگونه حساب TikTok خود را تأیید کنیم

امروز TikTok فوق العاده محبوب است.

این جایی است که افراد جوان و جوان با قلب جمع می شوند تا حواشی ایجاد کنند و با عکس ها و فیلم های خلاقانه سرگرم شوند.

با وجود TikTok ، تأیید صحت در دستان شما نیست.

دو روش ممکن برای تأیید وجود دارد:

  • تبدیل شدن به یک کاربر تأیید شده این بدان معناست که شما یک فوق ستاره معروف دنیا مانند تیلور سویفت ، کیم کارداشیان غربی و یا ریحانا هستید.
  • تبدیل شدن به یک کاربر محبوب اگر شما همچنان به ایجاد محتوای سرگرم کننده ای که مردم دوست دارند ، TikTok می تواند شما را به عنوان یکی از کاربران محبوب آن انتخاب کند.

مزایای تأیید حساب شما در بسترهای اجتماعی

ایستادگی در رسانه های اجتماعی است ضروری امروز.

با 3.8 میلیارد کاربر ، مکان مناسبی برای نمایش مهارتهای شما و بازاریابی برند شما است.

اما چگونه می توانید نشان دهید که یک رهبر در صنعت خود هستید؟

چگونه می توانید ثابت کنید که یک مارک شناخته شده هستید؟

ساده است. حساب اجتماعی خود را تأیید کنید.

وقتی این کار را کردید ، در جمع ایستادگی خواهید کرد.

به کاربران نشان می دهید که یک رهبر صنعت هستید.

و هر بار که به صفحه نمایه خود مراجعه می کنید ، باعث افزایش اعتماد به نفس خاص می شوید.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، مارس 2020