راهنمای قطعی برای بازاریابان

محتوا قدرت است.

به اشکال بی شماری به وجود می آید ، و هر یک از این اشکال می توانند به جابجایی های بی شماری محور شوند.

فکر کنید که صفحه شما باید متن باشد؟

دوباره فکر کنید

دنیای رسانه در نوک انگشتان شماست: ویدئو ، تصاویر ، صدا و حتی GIF.

آنها هرکدام به تنهایی درگیر هستند ، اما ، آنها را به صورت ترکیبی استفاده می کنند و شما از محتوا نیروگاه استفاده خواهید کرد.

شما همچنین می توانید یک تن مسافت پیموده شده از یک قطعه از محتوا با تکرار مجدد آن.

یک بلاگ چگونگی فقط یک وبلاگ نیست – این اسکریپت برای یک فیلم توضیح دهنده یا یک اینفوگرافیک اشتراکی یا پایه یک کتاب الکترونیکی است.

هر فرم به مجموعه ای متفاوت از چشم می رسد و شبکه شما را گسترش می دهد.

آماده یادگیری بیشتر هستید؟

برای جستجوی بیشترین مسافت پیموده شده از محتوای خود ، این 100 نوع محتوا را بررسی کنید.

1. درباره

محتوای “درباره ما” برخی از قویترین محتواهایی است که می توانید برای مارک خود بسازید.

اگر شما یا شرکت خود را به عنوان یک رهبر بازار قرار دهید ، اعتماد کسب کنید و یک ارتباط انسانی برقرار کنید – اگر این کار به درستی انجام شده باشد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است:

مجله موتور جستجو درباره ما

در سه جمله ، ما به شرح وظایف تیم خود می پردازیم ، قطعه ای از تاریخچه ما ، و چگونگی ارائه محتوای اقتدار مخاطبان خود.

2. برنامه

برنامه های عالی اغلب از ابتدا شروع نمی شوند.

فقط به گابریل وینر ، که کتاب پرفروش خود “مسلط شدن برای همیشه” را در یک برنامه یادگیری زبان محور قرار داده است ، نگاه کنید.

3. کتاب صوتی

با افزودن یک مؤلفه صوتی به کتاب الکترونیکی موجود ، به مخاطبان خود در حرکت بروید.

به عنوان مثال ، رشد هکر رایان تعطیلات مخاطبان کتاب خود را با اضافه کردن کتاب صوتی شنیداری ، شنوندگان را شامل می شود.

سکوی ناشر خود تولید آسان Audible ، ACX ، این امر را در دسترس همه قرار می دهد.

4- واقعیت افزوده

آیا می خواهید نام تجاری خود را جزئی از زندگی روزمره کنید؟

Pokemon Go یک نمونه شگفت انگیز است: آنها شبکه بازی های تلفن همراه معمولی را گرفتار کردند و به طرفداران کاملاً جدیدی رسیدند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

5- جوایز

جوایز برای ایجاد پاسخ از طرف متخصصان – و همچنین تولید محتوا – عالی هستند.

به دنبال جوایز جستجوی ایالات متحده نباشید.

همه ساله جوایز را به متخصصان برتر سئو و بازاریابی اهدا می کنند.

6. پشت صحنه

تیم سازی ، پیشرفت پروژه و فرهنگ همه مکان های خوبی برای شروع مطالب پشت صحنه هستند.

فیسبوک با این نگاه منحصر به فرد ، دفتر مهندسی پشت صحنه خود را در لندن نشان می دهد.

7. ارسال بلاگ

از وبلاگ خود به عنوان قطب اصلی مطالب گسترده خود فکر کنید.

استراتژی ما در ژورنال موتور جستجو: پست های مکرر و با کیفیت بالا برای به حداکثر رساندن رشد ترافیک.

8. کارتون / طنز

به خنده احتیاج دارید؟

بازاریاب به ما نشان می دهد که چگونه این کار انجام شده است: از بازاریابی ناشنوا بپرهیزید ، آن را ساده نگه دارید و کارتون های جدید را به طور مکرر قرار دهید.

9. مطالعه موردی

فکر کنید یک مطالعه موردی باید یک pdf خشک و بصری خسته کننده باشد تا حرفه ای باشد؟

Hubspot التماس می کند که متفاوت باشند: آنها با آمار ، تصاویر ، توصیفات و موارد دیگر درگیر می شوند.

10. تقویم

عالی است اگر نام تجاری شما در رویدادها و همایش های محلی سرو کار دارد.

برای ساخت تقویم رویدادهای خود ، از Amelia بازدید کنید.

11. علت

علل یک نام تجاری از جالب به تحسین برانگیز است.

Ax از محتوا هدفمند برای مقابله با یک مسئله و جهت گیری مجدد به سمت تمرکز انسان استفاده می کند.

12. برنامه صدور گواهینامه

با ایجاد یک دوره آنلاین یا یک برنامه صدور گواهینامه ، اختیار خود را به سطح برسانید.

آکادمی موز در مورد دقیقاً آنچه می توانید انتظار یادگیری داشته باشید ، اطلاعات صیقلی و صریح ارائه می دهد.

13. چالش

از این چالش ها می توان برای بسیج مخاطبان خود استفاده کرد.

کافی است به NaNoWriMo ، غیرانتفاعی که میزبان چالش سالانه نوشتن رمان است نگاه کنید.

جامعه اختصاصی آنها در تمام سال مشغول ماندن است.

14. ورق تقلب

ورق تقلب موفق چگونه به نظر می رسد؟

بازاریابی گروه خودی می داند: آنها به مبتدیان می آموزند که چگونه یک وبلاگ قاتل را در یک تصویر واحد و 13 کلمه قالب بندی کنند.

15. چک لیست

چه چیزی بهتر از یک لیست چک برای نوشتن لیست های چک می تواند بهتر باشد؟

ایجاد یک هدف متمرکز ، شکسته شدن با نقاط ساده و قالب بندی مداوم.

16. Clickbait

clickbait بد تمام سطح است ، اما می توانید از همان تاکتیک ها برای محتوای با کیفیت بالا استفاده کنید.

ژورنال موتور جستجو این کار را با استفاده از قالب فهرست ، کلمات عاطفی و آوردن ارزش بی نظیر به مکالمه انجام می دهد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

17- برند تجاری

وقتی دو مارک برای تشکیل یک محصول یا خدمات جدید شریک هستند ، آن مارک تجاری است.

نمونه بارز این PayPal و Honey است ، مسابقه ای که هدف از حداکثر رساندن پول شما را بزرگ می کند.

18. محتوا همکاری / ایجاد شده

محتوای مشترک با هر مشارقی که اضافه می کنید مخاطب شما را به طرز چشمگیری گسترش می دهد.

پاداش: پست های مهمان ، مصاحبه ، و نقل قول های مشارکت کننده ، یک مورد اضافه می کنند تن برای محتوای شما ارزش دارد.

19. فرهنگ شرکت

شما می توانید چیزهای زیادی در مورد فرهنگ شرکت فقط به شکلی که ارائه می دهید فاش کنید.

در اینجا آمده است: کتاب مقدس فرهنگ شگفت انگیز نوشتار ، Google Doc قابل ویرایش عمومی است.

20. مقایسه

این محتوا برای تشریح عالی است:

  • مزایا و معایب
  • محصول شما در مقابل دیگری
  • ویژگی های موجود در نقاط مختلف قیمت
  • سفر مشتری ایده آل شما برای تبدیل

هرچه هدف شما باشد ، جسورانه باشید ، اما تعصب خود را تقویت کنید.

برای مثال ، از رشد تجاری بازاریابی استفاده کنید: یک گرافیک سریع هضم ، رتبه ، مخاطبان و هزینه های آنها را برجسته می کند.

21. كتابخانه / مركز منابع

اگر این مطلب را می خوانید ، احتمالاً کتابخانه منابع ما را پیدا کرده اید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

این کتابهای الکترونیکی ، تاریخچه به روزرسانی های الگوریتم Google ، پادکست ها و وبینارها پر است.

تاریخچه الگوریتم Google

22. مسابقه

مسابقه راهی عالی برای جذب پیروان جدید و تقویت تعامل مخاطبان وفادار شما است.

Take Upwork: آنها در ازای فرصتی برای بردن 1000 دلار ، داستانهای موفقیت را خواستند.

23- دوره

دنیای بازاریابی دیجیتال هرگز نمی خوابد ، و این بدان معنی است که طرفداران شما مدام به دنبال راه هایی برای بالا بردن مهارت های خود هستند.

مقاله پیشنهادی  نحوه نوشتن محتوا برای TOFU ، MOFU و BOFU

Creators Social (یک شرکت آموزشی با تمرکز بر داستان پردازی) بلافاصله اعتبار خود را بالا می برد و با یک تصویر با کیفیت بالا ، تخصص خود را نشان می دهد.

24. محتوای آموزشی

عالی برای ایجاد پیوند و گسترش مخاطبان خود ، محتوای سرپرستی به 3 شکل اصلی ارائه می شود: محتوای شما ، محتوا از سراسر وب یا ترکیبی از هر دو.

از مطالب انتخاب شده با تمرکز یکپارچه ، گزینه های مغز را انتخاب کنید.

25. داده: تجزیه و تحلیل

داده های اصلی ارزشمند هستند داده اصلی + آنالیز؟ بسیار گرانبها.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

WordStream طی سالهای متمادی این کار را به طرز باورنکردنی انجام داده است.

به عنوان مثال ، WordStream به بررسی چگونگی تأثیر COVID-19 بر نتایج Google Ads در 21 صنعت – و همچنین نکات عملی در مورد چگونگی به حداقل رساندن تأثیر اشاره کرد.

26. داده: روزنامه نگاری

به عبارت ساده ، روزنامه نگاری داده با استفاده از داده ها داستان گویی می کند.

FiveThirtyEight پادشاهان روزنامه نگاری داده است ، به ویژه هنگامی که سیاست می آید

Atlas of Redistricting را که از داده ها برای تهیه نقشه های جایگزین کنگره برای تشویق انتخابات رقابتی تر استفاده کرده است ، بررسی کنید.

27. داده: تجسم

محتوای تصویری اعتیاد آور است که قابل خواندن است.

نمودارها و نمودارها روشی ساده برای نشان دادن مقدار زیادی از داده ها بدون گرفتن گرفتگی در شبکه های بزرگ هستند.

داده های تجسم یافته می توانند به صورت مقایسه اندازه ، مانند گرافیک خنک کننده Reuter در مورد بحران پلاستیکی یکبار مصرف ، شکل بگیرند.

28. روز در زندگی

این نوع محتوا برای فیلم ساخته شده است.

الیف هیز یک سبک معتبر و پشت صحنه را با یک رویکرد لباس پوشیده از چالش های واقعی که او به عنوان یک مدیر بازاریابی دیجیتال با آن روبرو است ، ترکیب می کند.

https://www.youtube.com/watch؟v=uUsv-ZPhea4

29. نسخه ی نمایشی / تور محصول

نسخه های نمایشی محصول تحول دهنده نه تنها نشان می دهد که این محصول چقدر جذاب است ، بلکه چگونه به افراد کمک می کند تا به نتایج مورد نظر خود برسند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

نسخه ی نمایشی GoPro HERO 8 Black + Max را بگیرید – این محتوای احشایی ، حاشیه صندلی شماست و این نوع زندگی شدید را نشان می دهد که بسیاری از کاربران GoPro به آن آرزو می کنند.

30. نمودار

شاید ایده پیچیده ای داشته باشید که دوست دارید معرفی کنید.

شاید شما دوست دارید محصولی را خراب کرده و دقیقاً نحوه عملکرد خود را نشان دهید (در ابتدا جوش ها).

نمودارها – مانند نقشه حمل و نقل رسانه های اجتماعی – به سرعت و زیبایی ارتباط متقابل را نشان می دهند.

31. فرهنگ لغت

آیا می خواهید پیروان خود را با شرایط صنعت نیاز به دانستن آموزش دهید؟

واژه نامه رسانه های اجتماعی Hootsuite نمونه ای عالی برای ارائه تعاریف ارزشمندی است که باعث تقویت اقتدار خاص آنها می شود.

32. تخم مرغ عید پاک

این محتوای پنهان مانند همتایان رنگارنگ در دنیای واقعی ، ما را لبخند می زند.

به این دلیل است که می تواند یک احمقانه یک مارک را نشان دهد ، مانند بازی Dino Run Google ، که فقط در صورت عدم دسترسی به اینترنت شما در Chrome ظاهر می شود.

33. کتاب

کتابهای مجله موتور جستجوگر

مانند کتاب راهنمای کامل مارکتینگ در تعطیلات ، کتابهای الکترونیکی را به عنوان یک شیرجه عمیق در مورد محبوب ترین مطالب خود بیاندیشید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

ارائه کتابهای الکترونیکی رایگان نیز راهی عالی برای رشد لیست ایمیل شما است.

34. ایمیل

ایمیل ها می توانند اطلاعات مربوط به وبینارهای آینده ، ایجاد انگیزه برای عمل ، و مسیر بیشتر.

خطوط موضوعی برجسته را برای سرعت بالاتر باز از کلمات عاطفی ، شخص دوم (شما ، شما) استفاده کنید و آن را ساده نگه دارید.

35. محتویات زودگذر

در صورت چشم (یا به هر حال چند ثانیه) ، از بین رفته است.

فکر کنید: Snapchat – این غریزه FOMO را درگیر می کند و اقدام فوری را انجام می دهد.

36. حوادث: حضوری

هیچ جایگزینی برای رویدادهای زنده وجود ندارد.

به همین دلیل مؤسسه بازاریابی محتوا اجلاس ها و مراسم اهدای جوایز را به عنوان بخشی از استراتژی برند خود به کار می برد.

37. وقایع: مجازی

اکنون بیش از گذشته کنفرانس های الکترونیکی و رویدادهای مجازی ضروری است.

یک رویداد مجازی می تواند به آسانی به عنوان پخش زنده در یوتیوب یا فیس بوک باشد – یا به اندازه میزبانی eSummit با هزاران نفر از شرکت کنندگان پیچیده است.

38. توضیح دهنده

از آن گرسنگی دانش رضایت داشته باشید و مخاطبان خود را بسیج کنید.

PBS Eons در بازار آموزش و پرورش تجارت عمده ای را آغاز می کند ، و کالاهای مرتبط با آن به محتوای هوشمند آنها متصل می شوند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

39. بررسی واقعیت

آیا می خواهید اخبار جعلی را افشا کنید؟

اصلاحی از روزنامه نگاری تحقیقاتی خام استفاده می کند تا چراغ حقیقت را بدرخشد.

40. حقایق

بگذارید حقایق بر داستان داستان پیروز شوند.

ژورنال موتور جستجو غالباً حقایق مرتبط و مفیدی را با هدف کمک به بازاریابان برای انجام کارهای بهتر خود گردآوری می کند.

41. شکست

عدم موفقیت می تواند فروتن باشد – بلکه می تواند هوس انگیز باشد.

موسسه بازاریابی محتوا با اذعان به خرابی ها و نشان دادن رشد آنها ، از طرف آسیب پذیر خود نشان می دهد.

https://www.youtube.com/watch؟v=rubTMV_w7n4

42. سؤالات متداول

سؤالات متداول اعتماد و شفافیت را ایجاد می کند.

سؤالات متداول مبتنی بر تصویر خط به راحتی قابل خواندن و تراز کردن با مارک آنها است.

43. انجمن ها

Reddit می تواند ارعاب کننده باشد.

Redditor از بازاریابی خودداری می کنند – اما آنها به عنوان یک گروه تمرکز صادقانه شرکت می کنند.

شرکت بیمه TransAmerica برای ایجاد محتوای جدید از مکالمات خود در Reddit استفاده کرد.

44. بازی

بازاریابی محتوا را با بازی ها سرگرم کننده تر کنید.

ابزارهایی مانند The Training Arcade را امتحان کنید ، جایی که می توانید یک بازی متناسب با مخاطبان مورد نظر خود ایجاد کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

45. دروازه دار

آیا می خواهید مخاطبان شما احساس خاصی کنند؟

محتوای اختصاصی – مانند محتوای فقط هواداران پاترون – پیروان شما را به خاطر تعامل خود پاداش می دهد.

46. ​​GIF

این مخفی نیست که زبان جدید اینترنت GIF است.

Nerd Fitness آنها را برای توضیح تمرینات مهار می کند و خوانندگان را در شوخی های داخلی قرار می دهد.

47. شایعات

همه عاشق کمی شایعات داغ هستند.

به همین دلیل مردم از شایعات به عنوان نقطه پرش برای بحث استفاده می کنند و از عناوین clickbait برای قلاب خوانندگان استفاده می کنند.

48. ارسال مهمان

این که آیا در سایت شخص ثالث ارسال می کنید ، یا یک وبلاگ نویس مهمان در وبلاگ شما پست می کند ، پست های مهمان راهی باورنکردنی برای گسترش دسترسی شما و صحبت با مخاطبان جدید است.

مقاله پیشنهادی  تشخیص عملکرد Google Ads با توضیح ساده تر تغییر می کند

تازه برای ارسال مهمان؟ اولین مورد خود را با پیروی از لیست بررسی Quicksprout وارد کنید.

49. راهنما

در عمق ، قطعی ، نهایی – هر سه این کلمات یک راهنمای غواصی عمیق درباره هر موضوعی را توصیف می کنند.

راهنمای پیوند ساختمان ما به طور گسترده مورد بررسی و هضم آسان است.

50. استخدام و استخدام

به کارمندان مشتاق کمک کنید تا آنچه را که می خواهید درک کنند.

LinkedIn به سرعت معیارهای موجود در پلت فرم ساده و چشم نواز خود را ترسیم می کند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

51. چگونه-به

دو قانون انگشت شفاف شما را روشن نگه می دارد: ارتباط و اصالت.

Optin Monster با چگونگی کسب درآمد در اینستاگرام ، آن را از پارک خارج کرد.

52. منافع انسان

این نوع محتوا همه چیز درباره مثبت بودن است.

مخاطبان خود را با داستانهای متمرکز رشد مانند فیلم های با کیفیت بالا Bold Content الهام بخشید.

53. طنز

خنده بهترین دارو است ، و همچنین یکی از بهترین بازاریابی ها است.

اسکات آدامز از طریق کارتونهای خنده دار رفاقت با مخاطبان خود می سازد.

54. تصاویر: سهام

عکس ها و تصاویر بورس ، به هر محتوا یک لهستانی حرفه ای اضافه می کنند.

عکس های ارسال شده توسط کاربر در Pexels با کیفیت و هزاره گرا است.

55. تصاویر: اصلی

آیا می خواهید تصاویر خود را در سراسر وب مشاهده کنید؟

Mark Smiciklas با استفاده از گرافیک با کیفیت بالا ، پایه و اساس پیروان خود را بدون تلاش فراوان گسترش می دهد.

56. اینفوگرافیک

لاغر کردن آسان ، اینفوگرافیک های بصری جذاب به خوانندگان کمک می کنند داده ها را هضم کنند (و به اشتراک بگذارند).

برای مثالها و قالبهای شگفت انگیز از Vengeage را بررسی کنید.

57. مصاحبه / پرسش و پاسخ / AMA

آیا می خواهید اختیار خود را در مورد یک موضوع افزایش دهید؟

با یک متخصص مصاحبه کنید ، یا یک جلسه AMA را در Reddit امتحان کنید – بیل گیتس آنچه را که آموخته بود گرفت و آن را دوباره در آورد تن از محتوای برش.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

58. تحقیقاتی

لازم نیست شما یک روزنامه نگار باشید که یک راز را تحقیق کند یا برخی از اعتقادات طولانی مدت را از بین ببرد.

نیازی به سرمایه گذاری در ساعت ها نیست.

حقیقت وجود دارد – به شکل واقعیت های دقیق ، داده ها یا نقل قول ها.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را پیدا کنید.

یک مثال ساده وجود دارد: 10 واقعیت که فکر می کنید درباره SEO می دانید که در واقع اسطوره هستند.

59. صفحه فرود

این پایگاه خانه شما است ، بنابراین برای درخشش آن می پردازد.

صفحه فرود چشم نواز ما دارای سه داستان داغ در یک چرخ فلک متحرک است.

60. لیستیکول

در اینجا 3 دلیل وجود لیستک ها بسیار جذاب است:

  • آنها قابل تهیه هستند
  • آنها سر راست هستند.
  • مردم عاشق لیست هستند.

7 ابزار SEO عالی ارائه یک آزمایش رایگان نمونه ای ستاره ای است.

61. مجلات

چه به صورت چاپی و چه به صورت آنلاین ، انتشار یک مجله یک روش عالی برای اطمینان از وجود محتوای تازه و خبره در وب سایت شماست.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

Forbes را برای مثالهای با کیفیت بالا بررسی کنید.

62. نقشه ها

ما نمی توانیم از این نوع محتوا عبور کنیم بدون ذکر یکی از نقشه های جستجو شده در وب در سال 2020: Johns Hopkins live COVID-19 tracker.

این داده های پیچیده و جهانی را به یک نقشه قابل هضم تبدیل می کند.

63. حافظه

شخص به سادگی یک یادواره جدید ایجاد نمی کند – همه چیز در مورد تکرار اجتماع است.

BuzzFeed برای برقراری ارتباط با مخاطبان اینترنت لگن و ترسناک های درون شوخی از الگوهای رفتاری ترکیب می کند.

64. میکروسیت

این دقیقاً همان چیزی است که روی قلع می گوید: جمع و جور ، ساده و تا حدی.

صندوق مشارکتی برای برجسته کردن تأثیر اشتراک خودرو در آینده از اینفوگرافیک سرگرم کننده استفاده می کند.

66. اخبار: تحلیل

مخاطبان خود را در یک سفر عمیق قرار دهید.

پولیتیکو تحلیل های معتبر و خونین را ارائه می دهد و ارزش کل انتشار را بالا می برد.

67. اخبار: شکستن

این فقط در: توسط صندلی صندلی از شلوار شما یک تاکتیک عالی برای حفظ تعامل خواننده است.

Adweek با خبری از اخبار در طاقچه بازاریابی ، آن را ناخن می کند.

68. اخبار: شرکت

محصول یا خدمات جدیدی دارید؟

آن را با اخبار شرکت اعلام کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

از پوشش ابتکاری SpaceX از محصول جدید خود ، که به درستی به عنوان اخبار تاریخ سازی نامیده شده است ، بازدید کنید.

69. اخبار: امور جاری

محتوا ایجاد کنید که در مورد چگونگی وقایع مهم در جهان تأثیر بگذارد در حال حاضر بر کسب و کار ، بازار یا طاقچه های شما ایجاد کند

مثال بارز سال 2020: تأثیر COVID-19 فرصتی برای ایجاد محتوا است که به مخاطبان شما اطلاع رسانی و کمک می کند.

ژورنال موتور جستجو با ارائه چندین مقاله درباره تأثیر COVID-19 این کار را انجام داد.

70. اخبار: اخبار صنعت / جمع آوری

Google و سیستم عامل های رسانه های اجتماعی دائما در حال تغییر هستند.

بخش اخبار ما جدیدترین شیفت های Google ، SEO ، به روزرسانی های رسانه های اجتماعی و موارد دیگر را ارائه می دهد.

71. خبرنامه

مخاطبان خود را در حلقه نگه دارید.

ما خبرنامه خود را با قالب بندی برای همه دستگاه ها بهینه می کنیم و مطمئن می شویم که تصاویر چشم نواز را اضافه می کنیم.

72. نظر

این نوع محتوا دارای نامهای زیادی است:

  • استدلالی
  • بیهوده گویی
  • چشم انداز
  • تفسیر
  • اندیشه

برای یک نمونه شگفت انگیز از یک ایده هوشمند و معتبر ، بازاریابی مارک ریتسون را در زمان COVID-19 بخوانید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

73. دیدگاه های مخالف

دوک آن را بیرون!

“تغییر ذهن من” استیون کراوید بحث و گفتگوی زنده درباره موضوعات سخت را مطرح می کند.

74. ابزارهای پرداخت شده

تمام مطالب با کیفیت بالا قبل از پخش مستقیم ، از مستندات دقیق عبور می کنند.

ابزارهایی مانند Grammarly خدمات اولیه رایگان و توجه عمیق را برای کاربران پرداخت می کنند.

75. PDF

انتشار PDF یک راه عالی برای ایجاد اقتدار در مورد یک موضوع است.

Deloitte را برای نمونه ای با کیفیت بالا بررسی کنید.

76. روایت شخصی

بگذارید طرف آسیب پذیر شما بدرخشد.

نوئل استیونسون با افشای سفر شخصی دشوار خود در “آتش هرگز بیرون نمی رود” تصویر خود را عمیقاً انسانی می کند.

77. گالری عکس

چه در قالب چرخ فلک و چه در یک صفحه ، عکس ها تعامل و کلیک درایو را افزایش می دهند.

Expedia از عکسها برای فروش نه تنها یک سفر عالی ، بلکه یک سبک زندگی نیز استفاده می کند.

78. پلاگین

ایجاد یک افزونه برای طاقچه خاص خود ، به برند شما کمک می کند تا در وردپرس Spragment کشیده شود.

مقاله پیشنهادی  چگونه همه گیر Coronavirus بر صنعت سفر تأثیر گذاشته است

برای مثال یک قاتل MonsterInsights را ببینید.

79. پادکست

پادکست ها به سه شکل اصلی ارائه می شوند:

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

80. نظرسنجی / نظرسنجی

از مخاطبان خود دقیقاً آنچه می خواهید بدانید بپرسید.

نظرسنجی فیس بوک SurveyMonkey اطلاعاتی را برای استفاده به عنوان علوفه برای محتوای آینده جمع می کند.

81. پیش بینی ها

گمانه زنی های مبتنی بر شواهد ، اعتماد به نفس و تخصص را نشان می دهد.

برای پیش بینی در حال تحول در مورد آینده سئو در سال 2020 ، وبینار ما را بررسی کنید.

82. ارائه

چه کسی می گوید یک عرشه اسلاید باید خسته کننده باشد؟

تعامل با TED Talk را مانند نمایش همیشه سبز Dan Cobley تقویت کنید.

83. انتشار مطبوعات

یک اعلامیه اصلی دارید؟

در نظر بگیرید که جزئیات را به رسانه های خبری در طاقچه خود ارسال می کنید.

نمونه های بسیار خوبی از استفاده از انتشارات مطبوعاتی برای رویدادهای مک دونالد را بررسی کنید.

84. مشخصات: شرکت / تجارت / نام تجاری

در نظر بگیرید کمپانی خود را با یک فیلم کوتاه معرفی کنید که شرکت ، تجارت یا مارک تجاری شما را به شکلی که شما را برای پیروان خود انسانی تر جلوه دهد ، معرفی کنید.

فیلیپس با استفاده از این روش برای به اشتراک گذاشتن سفر تجاری خود.

85. مشخصات: شخصی

برای وبلاگ شخصی و پست های میهمانان ، یک بیوگرافی جذاب بسیار ضروری است.

زندگی نامه Ann Handley را بررسی کنید: در نسخه کوتاه و طولانی وی ، شخصیت (و اقتدار) وی می درخشد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

86. تبلیغ

نام تجاری خود را با همه سازندگان محتوای مورد علاقه خود مرتبط کنید.

یک مثال عالی وجود دارد: SquareSpace کدهای تبلیغی را از طریق پادکست ها و کانال های YouTube اعلام می کند.

87. مسابقه

از احمقانه تا آموزشی ، همه عاشق مسابقه سرگرم کننده هستند.

Clickhole یک مثال عالی در مورد نحوه گرفتن طنز است.

88. گزارش تحقیق

پیروان خود را رأی دهید یا از آنها سوال کنید و آن را به تحقیقات اصلی تبدیل کنید.

به دنبال ایده هستید؟ MarketResearch.com تن دارد.

89. تصاویر

محتوای مرتبط با فناوری را دارید؟

توضیح یک ابزار ، روش یا ویژگی؟

The Blogger Smartger – مدیر وبلاگ نویسی ، جان مورو از تصاویر عکس برای کمک به سریع خوانندگان استفاده می کند گرفتن فناوری در استفاده

90. خدمات

آنچه در مورد خدمات خود می توانید انجام دهید نشان دهید.

SalesForce با استفاده از لیست های چک ، تصاویر و آمار ، برای اسکیت را بهینه می کند.

91. رسانه های اجتماعی

این دسته عظیم از عنصر اصلی محتوا به اسم درست است: اجتماعی.

بررسی کنید که چگونه مارک خود را در سیستم عامل ها حفظ می کنیم ، در حالی که مستقیماً با مخاطبان خود در زمان واقعی ارتباط برقرار می کنیم.

92. حمایت مالی

روند جدید در حمایت مالی: حمایت از افراد تازه وارد و تبلیغاتی.

آبی ابرن با حمایت از پادکست های خارج از طاقچه خود به مخاطبان جدید می رسد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

93. آمار

آمارهای مربوطه یک تاکتیک عالی برای بهبود محتوای تحقیق شده شما است.

این قدرت بیشتری به مطالب شما می دهد تا بتواند آمار صحیحی را ارائه دهد.

در حقیقت ، استفاده از آمار در وبلاگ ها باعث افزایش اعتماد مشتری می شود. (بله ، این یک نمونه آماری است! از HubSpot.)

دو منبع عالی را که ما توصیه می کنیم: Pew Research Center و Statista.

94. شهادت

اجازه دهید مشتریان شما صحبت کردن را برای شما انجام دهند!

محتوای شهادت برخی از بهترین مطالب برای کشیدن لیدهای ایده آل است که نقاط درد یکسانی دارند.

به عنوان مثال ، Hubspot برای نشان دادن ارزش قابل اثبات ، مشتریان ایده آل را به پیش می برد.

95. ابزار

ابزارها می توانند یک مادام العمر (و گران قیمت) باشند.

اما ابزار رایگان؟ ارزشمند است

علاوه بر ابزارها ، ماشین حساب ها می توانند نوع دیگری از مطالب محبوب برای وب سایت شما باشند.

و آیا ما به آنها اشاره کردیم که آهنرباهای پیوند عالی هستند؟ با ایجاد ابزارهای رایگان برای مثال ، چگونه می توان از لینک ها درآمد کسب کرد.

96. فیلم

ویدیو یک نوع قالب قدرتمند است.

موارد دیگر: به راحتی می توانید سایر قالب های محتوا را در یک ویدیو مجدداً جبران کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

به عنوان مثال ، جولیا مک کوی هر یک از ویدئوهای یوتیوب تولید شده خود را به یک وبلاگ و یک کمپین ایمیل تبدیل می کند.

در اینجا چند نوع سبک ویدیوی عالی وجود دارد:

  • زنده – بدون سر و صدا و بدون کاف
  • ویدیو: 360 – ایده آل برای وبلاگ های مسافرتی
  • ویدیو: لیست های پخش – برای مشاهده آسان برنامه ریزی شده است
  • ویدیو: ضبط شده – جلا ، تولید و یا برهنه

جو روگان پادکست خود را به صورت زنده در YouTube (به زودی ، Spotify) پخش می کند ، که مخاطبان او را گسترش می دهد و یک عنصر بصری را که فقط برای شنوندگان صوتی در دسترس نیست ، اضافه می کند.

97. وبینار

خواه یک وبینار زنده یا تقاضا باشد ، متخصصان رو به رشد را با متخصصان مرتبط می کند.

مجله موتور جستجو میزبان وبینارهای منظم و مبتنی بر روندهای صنعت گرم-گرم است.

98. Whitepaper

راهنما را راهنمایی کنید قبل از اقدام تصمیم آگاهانه بگیرید.

گزارش های بازاریابی لیست سفید لیست مؤسسات ، گزارش هایی را نشان می دهد که نشان از زنده بودن برندها دارد.

99. ویکی

در صنعت با اصطلاحات پیچیده فراوان؟

Seobility با ویکی مخصوص طاقچه ها ساده می شود.

100. چرا

محتوای توضیح دهنده می تواند قدرتمند باشد.

یک سوال بی پاسخ قلاب باورنکردنی است.

چرا یک تحلیل مخاطب برای SEO ضروری است ، نمونه شگفت انگیزی از چرایی این نوع محتوا است دارای به بخشی از کارنامه خود باشید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

انواع مناسب را بسازید و برند خود را تقویت کنید: محتوا در همه جا است

هر قطعه محتوا با یک ایده شروع می شود.

هنگامی که شما این ایده عالی را داشتید ، می توانید از این لیست از انواع محتوا برای انتخاب فرمی استفاده کنید که به بهترین نحو آن ایده را نمایش می دهد.

و هرگز خود را به یک ایده ، یک قالب محدود نکنید.

می توان یک ایده را به قالب های مختلفی – متن ، ویدئو یا صوت – برگردانید.

تنها محدودیت تخیل شما است!

با ایجاد همه قالب ها وقتی به محتوای عالی می رسند ، مطمئناً به یک مخاطب غول پیکر و متنوع خواهید رسید ، نام تجاری خود را بسازید و انواع مختلفی از قالب های مخاطبان خود را که دوست دارد و مصرف می کند ، تهیه کنید.

پیش بروید – یکی را انتخاب کنید و شروع کنید.


اعتبار تصویر برجسته: پائولو بابیتا