راهنمای شما برای رتبه بندی بهتر محلی SEO

این پست توسط Local Viking حمایت مالی شده است. نظرات بیان شده در این مقاله نظر شخص حامی مالی است.

اگر روی پروژه های محلی SEO کار می کنید و لیست های Google My Business (GMB) را مدیریت می کنید ، احتمالاً سعی کرده اید که حداقل به یکی از این سال ها پاسخ دهید:

  • چگونه می توانیم دید خود را افزایش دهیم؟
  • چگونه می توانیم پوشش رتبه بندی خود را گسترش دهیم؟
  • لیست GMB من “فیلتر شده” یا گیر کرده است – حالا چه؟

خسته نباشید – ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم!

هر آنچه در مورد رتبه بندی و قابلیت مشاهده برای Google برای کسب و کار من باید بدانید در این راهنمای جامع از Local Viking وجود دارد.

استراتژی های محلی عملی SEO را یاد بگیرید که بر اساس سالها خدمت به آژانس های بزرگ به صورت برچسب سفید ، داشتن مجموعه ای از آژانس های عمومی و تخصصی و کار با تیم های بازاریابی در کمپین های ملی GMB با بیش از هزاران مکان در سراسر کشور ،

در راهنمای 100٪ رایگان ما ، با روش Local Viking برای افزایش رتبه بندی و مشاهده لیست GMB خود آشنا خواهید شد – که به چند م componentsلفه مختلف تقسیم شده و هر یک به طور کامل در یک مسترکلاس عمیق توضیح داده شده است.

داخل راهنما چیست

دو بخش اول موتور Google My Business را بررسی می کند: چگونه Google تعیین می کند که کجا قرار است لیست GMB را برای نمایه های خاصی رتبه بندی کند؟

شما به گوشت و سیب زمینی وارد خواهید شد که چه م componentsلفه هایی را برای قرار دادن بهترین رتبه در کجا قرار دهید.

دانستن “چرا” در پشت فرآیندها به شما کمک می کند تا زمینه های عمیق تری را درک کنید و در عوض ، عملکرد بهتری داشته باشید.

مقاله پیشنهادی  نقشه های Google می رود و به هر کاربر نمایه مخصوص به خود را می دهد

Google برای کسب و کار من: راهنمای شما برای رتبه بندی بهتر محلی SEO

این راهنما همچنین مکانیک رتبه بندی لیست های GMB را مورد بررسی قرار می دهد – گسترش در برجستگی ، ارتباط و نزدیکی ، و عمیق تر به اکوسیستم اساسی اختراع ثبت شده Google و معنای آنها برای متخصصان محلی SEO می پردازد.

در مرحله بعدی ، ما اولین فرایندی را که در هر مشاوره برای مشتریان جدید انجام می دهیم به اشتراک می گذاریم تا موارد احتمالی ناشی از کمپین های گیر کرده یا فلات شده را تعیین کنیم.

این یک پروتکل حسابرسی از انتها به انتهای دیگر است که دسته های گمشده ، کمبودهای سیگنال رتبه بندی یا اینکه آیا گرفتار فیلتر شده اید را شناسایی می کند.

حسابرسی چنان جزئی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما شد که ما یک محفظه داشبورد مبتنی بر ابر و یک سیستم آموزشی کاملاً مجزا طراحی کردیم که می توانید به صورت رایگان به آن دسترسی داشته باشید – هیچ فروشی یا فروش دیگری. می توانید به GMB.management در اینجا دسترسی پیدا کنید.

این موضوع همچنین در راهنما آمده است ، به علاوه می توانید فیلم های آموزشی و منابع اضافی را در کانال و بلاگ YouTube Local Viking مشاهده کنید.

در بخش GMB 101 ، شما یک سفر دائرlopالمعارفی را در مورد نحوه کار GMB در سطح اداری طی خواهید کرد.

تنظیم و بهینه سازی مناسب اطمینان شما را در چارچوب شرایط خدمات Google ارائه می دهد.

این همچنین لیست GMB شما را برای حداکثر دیده شدن از محل کار تنظیم می کند به جای اینکه قسمت های مبارزات خود را دو بار انجام دهید.

Google برای کسب و کار من: راهنمای شما برای رتبه بندی بهتر محلی محلی

خواه یک مبتدی در «Google برای کسب و کار من» باشید یا یک متخصص محلی باسابقه در زمینه سئو ، از این قسمت تعداد زیادی ناخن طلایی خواهید یافت.

مقاله پیشنهادی  Google نمایه های تجاری فروشگاه ها را با تحویل و تحویل بهبود می بخشد

بخش بعدی یکی از مهمترین عناصر GMB را شامل می شود که اغلب نادیده گرفته می شوند – وب سایت و صفحه ای که به آن پیوست شده است.

بهینه سازی وب سایت شما مطابق با بهترین روش ها به طور گسترده ای پوشش داده شده است ، و شما یک عالمه قالب طرحواره رایگان و سایر منابع محلی جستجوگرها برای کمک به الگوسازی برخی از فرایندهای ذکر شده در راهنما دریافت خواهید کرد.

Google برای کسب و کار من: راهنمای شما برای رتبه بندی بهتر محلی SEO

بالقوه هیجان انگیزترین بخش راهنمای ما این است که ما در یک لیست جامع از استراتژی ها برای دستیابی به سیگنال های محلی که باعث رتبه بندی برای لیست GMB شما و وب سایت های محلی می شوند ، از جمله ارسال میهمان محلی و استخراج اهداف ایجاد پیوند محلی ، بیشتر در اعماق فرو می رویم.

بعلاوه ، لیست اپراتورهای جستجوگر ما را بیابید تا بهترین فرصت ها را برای کمپین خود پیدا کنید.

Google برای کسب و کار من: راهنمای شما برای رتبه بندی بهتر محلی SEO

این راهنما به نقل قول ها در سال 2021 و بعد از آن اشاره می کند و اینکه چرا شما به ابزارها و خدمات استنادی گران قیمت نیازی ندارید.

درعوض ، شما می آموزید که چگونه یک استراتژی هوشمندانه برای سایت های استنادی ساخت یافته بسازید که بتوانید ارزان قیمت آنها را برون سپاری کنید یا به یکی از اعضای تیم داخلی منتقل کنید.

ما همچنین به شما در مورد ویژگی هایی که می توانید برای بهینه سازی و ارتقا سطح برجسته برند خود و ایجاد اعتماد در چشم Google استفاده کنید ، خواهیم پرداخت.

هدف این بخش این است که اطمینان حاصل کنید شما به یک جعبه ابزار از منابع برای ایجاد سیگنال تأثیرگذار در سایت محلی مجهز شده اید.

برای گردآوری کل اکوسیستم استراتژی ها و مفاهیم ، ما به شما نشان می دهیم که چگونه می توانید از یک سیستم مانند Local Viking برای ردیابی رتبه بندی به صورت انقلابی ، شناسایی روزنه های مبارزات خود و انجام اتوماسیون پیشرفته برای به کارگیری دسته ای از تاکتیک هایی که صحبت می کنیم استفاده کنید در مورد راهنما

مقاله پیشنهادی  نحوه کسب اطلاعات بیشتر از لیست کسب و کار من در Google

Google برای کسب و کار من: راهنمای شما برای رتبه بندی بهتر محلی SEO

در بخش بینش GMB ، می توانید تقویم های رسانه ای و گزارشگری کامل ایجاد کنید و تاثیری را که تمام سخت کوشی شما ایجاد می کند پیگیری کنید.

Google برای کسب و کار من: راهنمای شما برای رتبه بندی بهتر محلی SEO

بهره گیری از ارسال انبوه GMB و بارگذاری و بهینه سازی تصویر ، باعث می شود که برنامه ریزی های بزرگ و کوچک برای شما بسیار نسیم باشد.

Google برای کسب و کار من: راهنمای شما برای رتبه بندی بهتر محلی SEO

ما حتی زمانی را که برای انجام وظایف GMB به ارزش یک ماه طول می کشد مطالعه کرده ایم و زمان را به کمتر از 15 دقیقه کاهش داده ایم.

شما می توانید فیلم ها و تایمرهای شانه ای بیش از شانه را با توضیحاتی که متدولوژی را به صورت زنده در یک لیست در وبلاگ ما نشان می دهد ، بررسی کنید و ببینید چگونه می توانید روش بازاریابی 15 دقیقه ای خود را با استفاده از Local Viking توسعه دهید.

چه پشته ابزار خود را داشته باشید و چه یک فرایند دستی و زمانبر تر را ترجیح می دهید ، باز هم می توانید گنجینه ای از نکات و راهکارهای مفید را از مطالب ما کشف کنید.

بنابراین ، راهنمای رتبه بندی GMB را بارگیری کنید و لطفاً نظر خود را یا هرگونه س questionsالی را با ما در میان بگذارید.

راهنمای رتبه بندی GMB را بارگیری کنید

اعتبار تصویر

تصویر ویژه: تصویر توسط وایکینگ محلی. با اجازه استفاده می شود.
تصاویر در پست: تصاویر توسط وایکینگ محلی. با اجازه استفاده می شود.