راهنمای تصویر اندازه رسانه های اجتماعی 2020

رسانه های اجتماعی

سرگرم کننده ، بحث برانگیز و گسترده است.

این بخشی غیرقابل انکار از سبک زندگی مدرن است.

اما رسانه های اجتماعی فقط در مورد عکسهای جالب تعطیلات ، چت های اواخر شب با BFFL و GIF های خنده دار شما نیست.

این هم یک بزرگ سکوی تجاری

با 3.8 میلیارد کاربر ، مکان مناسبی برای دسترسی به چشم اندازها و مخاطبان شماست.

یعنی اگر درست آن را انجام دهید.

اما یک تن چیز می تواند برای برند شما در رسانه های اجتماعی اشتباه پیش برود.

برخی از آنها می توانند غافل وحشتناک باشند. برخی دیگر می توانند اشتباهاتی به ظاهر ناچیز باشند در واقع انجام دهید تفاوت زیادی در نحوه درک مارک تجاری افراد ایجاد کنید.

به عنوان مثال ، یک تصویر رسانه اجتماعی را به اشتباه اشتباه کنید ، و نمایه تجاری شما غیر حرفه ای و غیر جذاب به نظر می رسد.

خبر بد؟

هیچ دو سیستم عامل اجتماعی دقیقاً یکسان برای اندازه تصویر ندارند.

خبر خوب؟

ما یک راهنمای کاملاً به روز درباره نحوه اندازه گیری تصاویر رسانه های اجتماعی برای شبکه های اجتماعی مهم را ارائه کرده ایم.

ایناهاش.

راهنمای نهایی شما برای اندازه گیری تصاویر رسانه های اجتماعی

اندازه های ذکر شده در زیر حداقل نیاز برای تصاویر با کیفیت بالا است.

به یاد داشته باشید ، بسته به سکویی که استفاده می کنید ، همیشه می توانید بالاتر بروید.


اندازه تصویر فیس بوک

در حساب کاربری خود در Facebook ، نباید برای همه عکس های خود از اندازه یکسان استفاده کنید. برای بهتر کار کردن هر تصویر به یک اندازه خاص نیاز دارد.

عکس پروفایل Facebook

برای جلوگیری از تصویر پروفایل پیکسل ، حتما تصویر خود را حداقل ببینید پیکسل 180 180 180.

به یاد داشته باشید ، تصاویر پروفایل Facebook به صورت گرد نمایش داده می شوند.

سوژه یا لوگوی عکس خود را با “مناطق امن” از تصویر نمایه نگه دارید تا پس از ارسال تصویر ، چیزی حذف نشود.

مقاله پیشنهادی  چگونه و چرا دسترسی برای SEO مهم است

عکس پروفایل فیس بوک

عکس جلد فیس بوک شما

عکس جلد شما بسیار بزرگتر از تصویر نمایه شما است ، بنابراین می توانید در صورت تمایل خلاق شوید.

با این حال ، اندازه بزرگتر بدان معنی است که اگر وضوح تصویر کم باشد ، تصویر شما کشیده به نظر می رسد.

هنگام انتخاب یک عکس روی جلد ، به دنبال تصویری باشید که باشد 820 در 312 پیکسل یا بالاتر

پست های فیس بوک

این تصاویر برای کمک به شما در تعامل با پیروان بسیار مهم هستند.

برای حفظ کیفیت بالای آنها ، عکس ها را بارگیری کنید 1200 x 630 پیکسل.


اندازه تصویر اینستاگرام

اینستاگرام همه چیز در مورد زیبایی و خلاقیت عکس هاست.

بنابراین ، هنگام بارگذاری تصاویر در حساب کاربری خود ، بیشتر مراقب باشید.

در اینجا سه ​​دستورالعمل برای پیگیری وجود دارد.

تصویر پروفایل شما

مانند فیس بوک ، عکس نمایه اینستاگرام شما گرد خواهد شد.

با این حال ، دنبال کنندگان شما نمی توانند برای گسترش تصویر کلیک کنند ، بنابراین باید مطمئن باشید که می تواند به وضوح به طور کامل مشاهده شود.

اندازه تصویر خود را در بالا نگه دارید 110 110 110 پیکسل برای کیفیت عالی

پست های اینستاگرام

اینستاگرام به طور مداوم اندازه عکسهای خود را افزایش می دهد.

اکنون ، در 1،080 x 1،080 پیکسل.

بعد از آپلود ، اندازه عکس شما به پایین می آید 612 6 612.

دنبال کنندگان شما همچنین می توانند آنها را در نمایه شما به عنوان مشاهده کنند تصاویر کوچک 161 در 161 پیکسل.

استوری های اینستاگرام

داستانهای اینستاگرام بسیار ناچیز است ، اما این بدان معنا نیست که نباید در بارگذاری عکس هایی که بینندگان شما دوست خواهند داشت تلاش نکنید.

یک قانون خوب این است که قطعنامه خود را در بالا نگه دارید 600 1، 1،067 پیکسل.

با این حال ، برای کسب نتایج بهتر می توانید بالاتر بروید.

1،080 x 1،920 یک اندازه عالی برای شلیک کردن است.


اندازه تصویر توییتر

توییت همه چیز درباره توییت های کوتاه و مختصر نیست – این هم مربوط به تصاویر است! هنگام بارگذاری در توییتر ، این دو نکته را در خاطر داشته باشید.

مقاله پیشنهادی  چگونه می توان در رسانه های اجتماعی بدون بودجه میلیون دلاری نتیجه گرفت

عکس هدر توییتر

عکس هدر توییتر شما مانند عکس جلد شما در فیس بوک است.

بسیار بزرگتر از تصویر نمایه شما است و فضای خلاقیت را در شما ایجاد می کند.

مانند پوشش خود در فیس بوک ، شما همچنین باید با وضوح بالاتر هدف بگیرید.

1500 x 500 پیکسل اندازه بسیار خوبی برای شروع است.

هدر توئیتر Huffpost

عکسهای در جریان

آیا می خواهید پست های خود را با تصاویر باورنکردنی قوی تر کنید؟

با نگه داشتن عکس در بالا ، یک عکس را با صدای جیر جیر بارگذاری کنید 440 x 220 پیکسل.

نسبت ابعاد خوب است 2: 1.


اندازه های لینک شده در تصویر

LinkedIn بستر مناسبی برای شبکه سازی است.

شما می توانید با متخصصان دیگری در طاقچه خود ملاقات کنید و همچنین مارک تجاری خود را به یک مخاطب کاملاً حرفه ای ارتقا دهید.

در LinkedIn می توانید یک صفحه شخصی یا یک صفحه تجاری داشته باشید.

در اینجا دستورالعمل هایی برای دنبال کردن هرکدام ارائه شده است.

پیوند شخصی در صفحه

  • تصویر نمایه: 400 400 400 پیکسل
  • تصویر پس زمینه: 1،584 x 396 پیکسل

صفحه شرکت لینکدین

  • لوگو: 300 300 300 پیکسل
  • نماد مربع: پیکسل 60 60 60
  • تصویر روی جلد: 1،192 x 220 پیکسل
  • تصویر بنر: 646 x 220 پیکسل
  • تصویر قهرمان: 1212 در 376 پیکسل
  • تصویر مشترک: 1،104 x 736

این یک نمایه LinkedIn عالی به نظر می رسد.

آرم و بنر LinkedIn در نمایه


اندازه تصویر Pinterest

با داشتن 335 میلیون کاربر ، Pinterest یک بستر هیجان انگیز برای رشد برند شما است.

برای شروع ، یک حساب کاربری ایجاد کنید و یک عکس نمایه خیره کننده اضافه کنید.

تصاویر مربوط به محصولات یا خدمات خود را به صفحه خود بچسبانید.

در اینجا سه ​​مورد وجود دارد که باید درباره تصاویر در Pinterest بدانید.

  • اگر با استفاده از هر سیستم عامل وارد شوید ، Pinterest به طور خودکار از عکس نمایه Facebook یا Twitter شما استفاده می کند.
  • اگر برای ثبت نام از ایمیل استفاده می کنید ، یک بارگذاری کنید تصویر 165 x 165 برای تصویر نمایه خود می توانید از JPG یا PNG استفاده کنید ، اما چیزی بزرگتر از 10 مگابایت بارگیری نکنید.
  • هنگام پین کردن تصاویر روی صفحه خود ، می توانید به همان اندازه بروید 600 پیکسل در عرض. از آنجا که هیچ محدودیتی برای ارتفاع وجود ندارد ، تصاویر شما می توانند به اندازه دلخواه بلند باشند! به یاد داشته باشید: هرچه تصویر بزرگتر باشد ، ارزش بیشتری ایجاد می کنید.
مقاله پیشنهادی  11 فاکتور دامنه شما باید ارزیابی کنید

اندازه تصویر YouTube

با افزایش روندهای ویدیویی ، YouTube یک بستر عالی برای بازاریابی است.

این بدان معناست که شما نیز برای تحت تاثیر قرار دادن طرفداران خود به یک پروفایل عالی نیاز دارید.

تصویر نمایه کانال شما

وقتی افراد روی پیوند کانال شما کلیک می کنند ، می توانند تصویر نمایه شما را مشاهده کنند.

اطمینان حاصل کنید که کاملاً تیز و واضح است 800 800 800 پیکسل.

عکس جلد کانال شما

در اینجاست که می توانید خلاق شوید و مخاطبان خود را مجذوب کنید تا بیشتر در کانال خود بمانند.

خبر خوب این است که این عکس جلد بزرگ است – می توانید بالا بروید 1،546 در 423 پیکسل قبل از اینکه تصویر شما خرد شود

عکس جلد کانال YouTube

پروفایل های رسانه های اجتماعی خود را با اندازه های صحیح حرفه ای نگه دارید

می خواهید یک پروفایل زیبا در تمام شبکه های اجتماعی داشته باشید؟

البته که انجامش میدی!

اندازه گیری تصاویر مناسب برای همه پروفایل های اجتماعی شما مکانی عالی برای شروع است.

هنگام استفاده از تصاویر در رسانه های اجتماعی ، شما فقط دو گزینه دارید:

شما می توانید افراد با مشخصات حرفه ای بی عیب و نقصی را وایو کنید.

یا می توانید آنها را با چیزی با کیفیت پایین و متوسط ​​دور کنید.

عاقلانه انتخاب کنید.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، مارس 2020