راهنمای ارزیابی چشم اندازها

E-A-T وقتی صحبت از محتوای سایت می شود موضوع داغی بوده است.

اما چرا ، چگونه و چه زمانی باید با تلاش برای ایجاد پیوند ، مفاهیم E-A-T را در نظر بگیرید؟

سایت شما نمی تواند E-A-T بدون لینک و مشخصات نام تجاری داشته باشد.

در رهنمودهای کیفیت جستجوگر جستجو ، Google بیان می کند که “منابع معتبر” در هنگام ایجاد رتبه بندی صفحه ، “مقالات خبری ، ویکی پدیا ، مقالات ، پست های وبلاگ ، مقاله های مجله ، بحث و گفتگو در انجمن و رتبه بندی” هستند.

و به راحتی می توان تشخیص داد که E-A-T می تواند در ارزیابی های مناسب سایت برای تضمین پیوند ، در سوله های خاص و درجات مختلفی استفاده کند.

اما بن گومس گوگل در مصاحبه ای با سال 2018 با CNBC گفت:

“شما می توانید دستورالعمل ها را به عنوان جایی که می خواهیم الگوریتم جستجو جستجو شود ، مشاهده کنید.”

آنها به شما نمی گویند چگونه الگوریتم نتایج رتبه بندی را نشان می دهد ، اما آنها اساساً نشان می دهند چی الگوریتم باید انجام دهد. “

حتی اگر E-A-T تأثیر مستقیمی در رتبه بندی نداشته باشد ، می تواند منجر به ایجاد سیگنالهایی شود که باعث بهبود مستقیم رتبه بندی می شوند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

با این وجود ، مهم است که از درک تجربیات خود در فهمیدن چه عواملی استفاده کنید و در طاقچه شما کار نمی کند ، مهم است.

اگر به شدت توصیه ها یا دستورالعمل های Google را دنبال می کنید ، هنگام ساختن پیوند ، همیشه بازی طولانی را انجام می دهید یا حتی هیچ نتیجه ای را نیز از دست نمی دهید.

و روشن است که Google حتی نمی تواند یک تفسیر الگوریتمی را اجرا کند که شدیدترین تفسیر از این دستورالعمل ها را دارد.

یک مثال عالی از این دستورهاست.

من و دختر 8 ساله ام به دنبال دستور العمل های نان موز در گوگل بودیم.

ما یکی را در تصویر زیر از Allrecipes پیدا کردیم.

فهمیدم که این دستور العمل در هنگام پخت بیش از 30 دقیقه از پخت و پز خارج می شود. اما بیشتر از 15K بررسی داشت.

جستجوی گوگل برای دستور العمل های

من می توانم صدها نمونه مشابه را به آسانی حفاری کنم.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

بنابراین هنگام استفاده از تفسیر من از E-A-T برای هدایت دستیابی به لینک ، یک نکته اساسی وجود دارد.

از دستورالعمل های E-A-T برای ارزیابی دقیق سایت های آینده نگر در هر مکان استفاده نکنید.

چه زمانی باید از استانداردهای E-A-T برای چشم اندازهای لینک استفاده کنیم؟

قبل از حتی زحمت بررسی یک سایت در برابر دستورالعمل های شما ، تحت یک تفسیر منصفانه از دستورالعمل های رتبه بندی کیفیت جستجوی Google ، سه مورد مهم وجود دارد.

  • اگر سایت ها کاملاً بی فایده هستند ، دیگر نیازی به انجام یک تحلیل عمیق نیست.
  • برای ساختن یک لینک ، هر طاقچه یا سناریو نیازی به تجزیه و تحلیل دقیق سایت ندارد.
  • نمایه پیوند طبیعی فقط سایتهای E-A-T ندارد.
مقاله پیشنهادی  خودکارسازی وظایف SEO شما با هملت باتیستا [PODCAST]

بیایید با یک “سایت بی فایده” شروع کنیم ، زیرا در صورتی که برای ایجاد ارزش طراحی نشده باشد ، اما “برای سئو ساخته شده است” هیچ نقشی در بررسی بیشتر سایت ندارد.

دستورالعمل های مربوط به کیفیت صفحه Google بیان می کند که:

وی افزود: “وب سایت ها یا صفحات بدون هیچ هدف مفید ، از جمله صفحاتی که بدون هیچ تلاشی برای کمک به کاربران ایجاد شده اند ، یا صفحاتی که به طور بالقوه باعث گسترش نفرت ، ایجاد آسیب می شوند ، یا اطلاعات نادرست یا فریب کاربران را ایجاد می کنند ، باید کمترین امتیاز را کسب کنند. هیچ ارزیابی دیگری لازم نیست. “

من اعتقاد ندارم که تفسیر دقیقی از عبارت “هدف مفید” داشته باشم.

تفسیر من این است که اگر سایت هیچ محتوای مرتبطی برای کمک به کاربران نداشته باشد ، بی فایده است.

اما چندان مشخص نیست

به عنوان مثال ، صفحه اصلی میلیون دلاری هیچ ارزشی جز فروش تبلیغات نداشت تا یک پسر با فروش تبلیغات بتواند یک میلیون دلار درآمد داشته باشد.

رتبه صفحه صفحه میلیون دلاری صفحه

این سایت دارای بیش از 94،000 بک لینک (اهورف) است اما فقط برای 1200 کلمه کلیدی در رتبه قرار دارد.

این یک نمونه شدید از سایتی است که من فقط از آن جلوگیری می کنم.

تصویر صفحه نمایه لینک ahrefs

در مورد نکته 2 ، سوله های خاصی وجود دارد که نیاز به بررسی دقیق تر از سایرین دارند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

سایت های YMYL دارای استانداردهای بسیار سختگیرانه تری نسبت به سوله های دیگر هستند.

در این دستورالعمل ها ، Google راهنمایی هایی در مورد آنچه که یک سایت کاملاً بی فایده است تشکیل می دهد.

در این دستورالعمل ها ، گوگل توضیح می دهد که YMYL در مقابل سایر منابع دارای اعتبار مختلفی خواهد بود.

E-A-T & # 038؛ لینک سازی ساختمان: راهنمای ارزیابی چشم اندازها

نکته آخر فقط بررسی واقعیت برای شما افرادی است که نمایه پیوند شما را مرور می کنند ، یا حتی با تفسیر دقیق از کیفیت “بالا” یا “پایین” لیست های مخالف ایجاد می کنند.

اگر پروفایل های بک گراند را برای سوله های رقابتی تجزیه و تحلیل کرده اید ، مطمئناً ترکیبی از پیوندها را مشاهده کرده اید که ممکن است درجه کیفیت و با یک تنوع متریک گسترده را در نظر بگیرید.

مقاله پیشنهادی  چگونه امروز یک آژانس جستجوگرها ساخته می شود؟ قسمت 1: مصرف کنندگان و روندها

تصویر صفحه از Ahrefs نشان می دهد که صفحه bestcolleges.com که برای “بهترین کالج های آنلاین برای روانشناسی” قرار می گیرد ، ترکیبی از کیفیت لینک و رتبه دامنه (DR) است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

مطمئناً بسیاری از متغیرهای اغوا کننده و گیج کننده وجود دارد که تأثیر هم می گذارند ، اما بسیار متداول است که نمی توانید این واقعیت را نادیده بگیرید.

اطلاعات پروفایل پیوند ahrefs

معیارهای ارزیابی چیست؟

من و تیم من با بیش از 50 متغیر که به آنها PureGrade تحویل داده ایم ، نمره ای ایجاد کرده ایم تا احتمال اینکه سایت دارای تأثیر مثبت ، منفی یا خنثی بر اساس محتوای اصلی (MC) و محتوای اضافی باشد را درک کنیم.

گفته می شود ، گوگل از مقیاس جالبی استفاده می کند که به نظر من ، آزادی بسیار زیادی را برای رأی دهندگان فراهم می کند.

تیم من از این معیارها برای رتبه بندی سایت هایی استفاده کرده است که لزوماً واجد شرایط YMYL نیستند.

این پروژه بر اساس بررسی دستی بیش از 60،000 سایت و هزاران صفحه در صدها پروژه در سطح شرکت ساخته شده است.

و ، نمره اسپم موز بیش از “27 ویژگی مشترک” دارد که آنها ادعا می کنند با تعداد قابل توجهی از سایتهای ممنوع یا مجازات ارتباط دارند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

من برای ناخواسته یا جستجوی سایتهای جدید از استفاده از نمره هرزنامه Moz ، PureGrade یا سایر معیارهای منفرد به عنوان انجیل توصیه نمی کنم.

با این حال ، به نشان دادن نکته ای که باید سایتها را در برابر مجموعه معیارها ارزیابی کنیم و نه تنها یک یا دو ، کمک کنیم.

Google رأی دهندگان خود را راهنمایی می کند تا از مقیاس کمترین ، کمترین + ، زیاد + ، زیاد ، متوسط ​​+ ، متوسط ​​، کم + ، پایین ترین + و کمترین استفاده کنند.

مقیاس رهنمودهای کیفیت گوگل مقیاس

توجه به این نکته بسیار مهم است که از این مقیاس برای رتبه بندی سایت رتبه بندی استفاده می شود و نه سایت پیوند دهنده. این بدان معنا نیست که شما نمی توانید از این مقیاس برای ارزیابی چشم اندازها استفاده کنید.

برای اهداف این مقاله ، ایجاد ارتباط بین دستورالعمل های مربوط به کیفیت و معیارهای بررسی لینک-جستجو ، فقط عناصر یک سایت را بر اساس EAT ذکر می کنم و از ایده آل آنچه گوگل یا موتورهای جستجو است ، استفاده می کند. باید انجام دهد ، “و نه آنچه من دیده ام تا بتوانم پیشرفت های رتبه بندی را هدایت کنم.

دستورالعمل های مطرح شده فقط بر ایده یافتن یک متخصص در طاقچه ها و تأیید اینکه آنها متخصص هستند ، تأکید می کنند.

این عناصر اصلی برای بررسی عبارتند از:

  • درباره ما ، تماس با ما یا اطلاعات خدمات مشتری
  • نمایه پیوند خروجی.
  • “شهرت مثبت” از محتوای اصلی یا تکمیلی.

فراتر از یافتن مؤلفه ، ارزیابی صفحات MC مهم است ، و یکی از مهمترین شاخص های این است که آیا سایت در هر مکانی از سایت به “خرید لینک های dofollow” اشاره می کند یا خیر.

اگر این سایت این را می گوید ، احتمالاً بیشتر مقالات از منابع معتبری نیستند و شما باید از آن جلوگیری کنید.

این در حالی نیست که سایت از “ارسال مهمان پرداخت شده” یاد کند. این می تواند به معنای آن باشد که آنها پست های حمایت مالی یا لینک های وابسته ارائه می دهند.

این فقط نحوه کسب درآمد سایت ها است و می تواند از محتوای اصلی جدا باشد.

با نمایه پیوند خارج از کشور ، پیوندهای تجاری کاملاً تجاری را جستجو کنید.

اینها به طور معمول پیوندهایی هستند که با کلیک کردن کاربر از صفحه اصلی یا صفحات تراکنش ، کاربر را شگفت زده می کنند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

سرانجام ، تأسیس “شهرت مثبت” بسیار دشوار است.

برای درک مشخصات شهرت از ترکیبی از معیارهای Ahrefs، Majestic و Moz استفاده کنید.

اما همچنین می توانید از ابزارهایی مانند BuzzSumo استفاده کنید تا مقالات مربوط به آینده را به اشتراک بگذارید یا تعامل داشته باشید.

یک یادداشت نهایی

توجه به دستورالعمل های دقیق بسیار مهم است که:

وی گفت: “اغلب شما می توانید اطلاعات کمی در مورد اعتبار وب سایت برای یک سازمان کوچک پیدا کنید. این نشان دهنده اعتبار مثبت یا منفی نیست. بسیاری از مشاغل محلی یا سازمانهای کوچک محلی “حضور وب” کمی دارند و به گفتار به دهان تکیه می کنند ، نه به بررسی های آنلاین. برای این مشاغل و سازمانهای کوچکتر ، فقدان شهرت نباید نشانه ای از کیفیت صفحه پایین باشد. “

هنگام ارزیابی ریزنمونه ها یا وبلاگ های کوچک برای چشم انداز ، باید متوجه باشید که همیشه سختگیرانه نیست.

منابع بیشتر:

تبلیغات

ادامه خواندن زیر


اعتبار تصویر

تصویر در پست: ایجاد شده توسط نویسنده ، ژوئن 2020
تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، ژوئن 2020