راهنمایی برای مبتدیان SEO

همه ما در مورد دستورالعمل های رتبه بندی کیفیت جستجو در Google شنیده ایم.

اما صادق باشیم: در این سند 168 صفحه ای هضم چیزهای زیادی وجود دارد.

اگر به دنبال یک راهنمای اساسی برای دستورالعمل های رتبه بندی کیفیت جستجو در Google هستید ، ادامه مطلب را بخوانید.

در این پست ، شما می آموزید که در دستورالعمل های سنجش کیفیت جستجو در Google ، چگونگی تأثیر آن بر جستجو ، و آنچه را که باید درباره مفهوم E-A-T بدانید ، که شامل این موارد است ، می آموزید:

  • تجربه و تخصص
  • اقتدار بودن
  • امانت

بیایید شیرجه بزنیم در …

featured-quality-raters

دستورالعمل های رتبه بندی کیفیت جستجو چیست؟

دستورالعمل های مربوط به رتبه بندی های کیفیت جستجو در Google سندی است که به افرادی اختصاص می یابد که گوگل فقط برای رتبه بندی وب سایت ها از آن استفاده می کند.

دستورالعمل ها شرایط و عناصری را که باید مورد توجه قرار گیرد و نحوه رتبه بندی سایت توسط آن شخص مشخص می کند ، تشریح می کند.

در حقیقت ، گوگل هزاران نفر را استخدام کرده است تا وب سایت ها را رتبه بندی کنند و اینکه آیا سایت در مناطق مختلف متناسب است یا خیر.

حال درک این نکته ضروری است که این افراد هیچ تاثیری در رتبه بندی سایتهای مورد نظر خود ندارند.

رتبه مثبت یا منفی توسط کیفیت Rater نخواهد داشت به طور مستقیم موقعیت خود را در Google تأثیر بگذارید.

می توان استدلال كرد (و من این كار را می كنم) كه نقش آنها بسیار بزرگتر از این است.

آنها روی رتبه سایتهایی که رتبه بندی می کنند تأثیر نمی گذارند.

آنها در رتبه بندی تأثیر می گذارند هر سایت.

چطور کار میکند؟

لازم است در اینجا شفاف باشم ، نمی توانم Bat Phone خود را انتخاب کنم و تأیید دقیقی از نحوه عملکرد الگوریتم ها ، مستقیماً از Google دریافت می کنم.

من مانند هر کس دیگری ، من به آنچه می گویند توجه می کنم و بهترین نتیجه گیری را در مورد چگونگی به بهترین نحو انجام وظایف انجام می دهم.

محتمل ترین ساختاری که بازخورد ده هزار پوند با کیفیت را عملی می کند انجام این کار به روشی است که گوگل بهترین کار را انجام می دهد: الگوریتمی.

در پس زمینه سیستم ، رندرها برای تعیین مقادیر از نوار لغزنده استفاده می کنند:

رتبه بندی کیفیت

سپس این مورد در اختیار سیستمهای یادگیری ماشینی قرار می گیرد که از این روش برای تقویت الگوریتم ها بر اساس داده های سیگنال شناخته شده استفاده می کنند.

به عنوان مثال ، اگر یک سایت یا گروهی از سایتهای مشابه به طور مداوم دارای رتبه بالا یا بهتر هستند ، سیستم تمام داده های سیگنال را از سایت (بازدید کنندگان) بررسی می کند تا به دنبال مشترک باشد.

در مورد سایت (های) با مقادیر کم نیز همین امر صادق است.

با این کار ، سیستم به احتمال زیاد:

  • مجموعه ای از نتایج را بر اساس آنچه الگوریتم جدید در انواع عبارات و سوله ها تولید می کند ، تولید کنید.
  • سایت های رتبه بندی برتر را در این مجموعه برای رأی دهندگان ارسال کنید.
  • و با فرض بهتر بودن ، آن را در الگوریتم های جهانی که همه ما می شناسیم و دوست داریم ، بگذارید.

بنابراین ، در حالی که یک Rater Quality هیچ تاثیری در رتبه بندی یک سایت ندارد ، آنها روی کل وب تأثیر می گذارند.

همچنین شایان ذکر است

هنگامی که یک ویژگی جدید SERP یا تغییر دیگری در نحوه ساختار یا نمایش نتایج را مشاهده می کنید ، گذشته از رده بندی های کیفیت قرار گرفته است.

درست است!

اگر چیزی مستقر شده است که دوست ندارید ، احتمالاً این افراد را مقصر بدانید. ?

آنها به دنبال چه می گردند؟

قبل از جواب دادن به من اجازه دهید واضح باشم:

این مقاله به معنای راهنمای مبتدی است.

به این ترتیب ، ما به امید فراهم کردن درک جهانی از آنچه در حال وقوع است ، می خواهیم این منطقه را به صورت موضعی بپوشانیم.

مقاله پیشنهادی  Google تأیید می کند که می تواند به روزرسانی الگوریتم هسته مه 2020 را منتشر کند امروز

پس از پایان یافتن این مقاله و پایه و اساس ، من اکیداً توصیه می کنم:

https://www.youtube.com/watch؟v=ChBRsRpT1kc

آنها یک دور عالی را رقم می زنند نقطه شروع.

Google به دنبال چیست؟

وقتی در حال مشاهده مناطقی هستیم که رأی دهندگان می توانند به آنها توجه کنند ، ما در اصل هستیم:

  • در جستجوی Google که الگوریتم را می خواهد تولید کند.
  • نگاهی اجمالی به آنچه الگوریتمهای آنها روی آنها متمرکز خواهد شد.

در این راهنما آمده است:

شما به عنوان یک کیفیت جستجوگر ، روی انواع مختلف پروژه های رتبه بندی کار خواهید کرد. رهنمودهای عمومی در درجه اول رتبه بندی صفحه کیفیت (PQ) و امتیاز مورد نیاز (NM) را پوشش می دهد. با این حال ، مفاهیم برای بسیاری از انواع دیگر کارهای رتبه بندی نیز مهم هستند. “

ما نمی خواهیم به وظایف به طور خاص در اینجا نگاه کنیم و به موارد مهم تر (از لحاظ این قطعه) توجه کنیم:

منظورشون چیه؟

نیاز به ملاقات دارد

Needs Met یک مفهوم نسبتاً ساده است … به معنای قصد.

سوالی که رأی دهندگان از خود می خواهند در ارزیابی آن سؤال کنند این است:

این نتیجه چقدر مفید و رضایت بخش است؟

خودشه.

در طی این آزمایش ، یک مجری ممکن است به یک صفحه واحد مراجعه کند یا به یک صفحه نتایج جستجو مراجعه کرده و نتایج را ارزیابی کنید.

در مورد ساختار سایت ، دستگاه ، جمعیتی و اختلاف نتایج سایت ، سیگنال به Google ارسال می شود ، و من مطمئن هستم که تعدادی از عوامل دیگر که برای درجه بندی هر نتیجه اعمال می شوند (دلیل وجود دارد که آنها بیش از 10،000 رتبه دهنده دارند. جهان).

سپس از این داده ها برای هدایت تغییرات برای بهبود نتایج استفاده می شود تا الگوریتم مشخص شود که کدام سیگنال یا ترکیب سیگنال برای نتایج رتبه های بالاتر مشترک است.

توجه به این نکته حائز اهمیت است که مانند دنیای واقعی ، رتبه بندی Needs Met به کیفیت صفحه مناسبی نیاز دارد. در واقع ، دستورالعمل به وضوح بیان می کند:

“امتیاز Needs Met بر اساس پرس و جو و نتیجه است.”

فرد می تواند نیازهای متوسط ​​با کیفیت صفحه پایین داشته باشد ، اما بسیار بعید به نظر می رسد که آنها می توانند از امتیاز Needs Met بالایی برخوردار شوند.

پس از همه ، کاربر قصد دارد اگر جستجوگر به نتیجه اعتماد نداشته باشد راضی باشد.

تفسیر

یکی از عناصر نهایی Needs Met که قبل از اینکه به سمت صفحه کیفیت برویم قابل ذکر است ، تفسیر است.

با این کار ، ما باید از نمونه هایی که ارائه می دهند پرس و جوهایی را با معانی متعدد ممکن مانند موارد زیر در نظر بگیریم:

تفسیر سیب

هنگامی که فهرست کننده امتیاز Needs Met را اختصاص می دهد ، آنها باید وزن بیشتری به صفحات رضایت بخش از اهداف بالاتر دهند.

این جلوگیری می کند:

  • “بالاترین” امتیاز به یک قطعه معتبر در اپل ، اوکلاهما داده می شود.
  • الگوریتم های آموزشی برای تمرکز بر روی سیگنال های اشتباه برای اکثر کاربران آموزش دهید.

کیفیت صفحه

رتبه بندی های کیفیت صفحه به چندین عامل بستگی دارد ، که همگی به هم پیوسته اند (تقریباً مانند الگوریتم گوگل ، درست است؟).

و وزن داده شده به هریک از آنها بستگی به نوع سایت و سؤال دارد (دوباره … شباهت غیرقابل توصیف است).

موارد کلیدی ذکر شده در دستورالعمل ها عبارتند از:

پول یا زندگی شما (YMYL)

به گفته گوگل ، یک سایت YMYL محلی است که:

“… به طور بالقوه می تواند بر سعادت ، سلامتی ، ثبات مالی یا امنیت آینده فرد تأثیر بگذارد.”

با استفاده از سایت های YMYL ، رأی دهندگان به این منظور هدایت می شوند که وزن بیشتری را روی E-A-T وارد کنند.

دستورالعمل ها آنها را به این ترتیب طبقه بندی می کند:

  • اخبار و رویدادهای جاری: اخبار درباره موضوعات مهم (به عنوان مثال ، رویدادهای بین المللی ، تجارت ، سیاست ، علم ، فناوری). به خاطر داشته باشید که همه مقالات خبری لزوما YMYL محسوب نمی شوند (به عنوان مثال ، مباحث ورزشی ، سرگرمی و سبک زندگی روزمره معمولاً YMYL نیستند). از قضاوت و دانش محلی خود استفاده کنید.
  • مدنی ، دولت و قانون: اطلاعاتی که برای حفظ شهروندی آگاه از قبیل اطلاعات مربوط به رای گیری ، سازمان های دولتی ، نهادهای عمومی ، خدمات اجتماعی و مسائل حقوقی (به عنوان مثال طلاق ، حضانت کودک ، فرزندخواندگی ، ایجاد یک وصیت نامه و غیره) حائز اهمیت است.
  • دارایی، مالیه، سرمایه گذاری: مشاوره مالی یا اطلاعات مربوط به سرمایه گذاری ، مالیات ، برنامه ریزی بازنشستگی ، وام ، بانکداری ، یا بیمه ، به ویژه صفحات وب که به مردم امکان خرید یا انتقال آنلاین را می دهند.
  • خريد كردن: اطلاعات مربوط به یا خدمات مرتبط با تحقیق یا خرید کالا / خدمات ، به ویژه صفحات وب که به مردم امکان می دهد خرید آنلاین داشته باشند.
  • سلامت و امنیت: مشاوره یا اطلاعات در مورد مسائل پزشکی ، داروها ، بیمارستانها ، آمادگی اضطراری ، چگونگی فعالیت خطرناک و غیره.
  • گروه های مردم: اطلاعات مربوط به یا مطالبات مربوط به گروههای از افراد ، از جمله اما محدود به کسانی که بر اساس نژاد یا منشأ قومی ، مذهب ، معلولیت ، سن ، ملیت ، وضعیت جانبازان ، گرایش جنسی ، جنسیت یا هویت جنسیتی محدود نمی شوند.
  • دیگر: بسیاری از مباحث دیگر مربوط به تصمیمات بزرگ و یا جنبه های مهم زندگی افراد است که از این رو ممکن است YMYL در نظر گرفته شود ، مانند تناسب اندام و تغذیه ، اطلاعات مربوط به مسکن ، انتخاب کالج ، پیدا کردن شغل و غیره.
مقاله پیشنهادی  Google راه جدیدی برای رانندگی ترافیک از طریق جستجوی تصویر ایجاد می کند

بیشتر افراد وقتی به YMYL فکر می کنند به خرید فکر نمی کنند … اما در آنجا است.

بخش های محتوا

طبق دستورالعمل ها ، بخش های یک وب سایت می توانند به سه دسته اصلی طبقه بندی شوند:

  • محتوای اصلی (MC): محتوای اصلی هر بخشی از صفحه است که به طور مستقیم به صفحه کمک می کند تا هدف خود را برسد.
  • محتوای اضافی (SC): محتوای تکمیلی به تجربه کاربری خوب در صفحه کمک می کند اما به طور مستقیم به صفحه کمک نمی کند تا به هدف خود برسد. نمونه آنها پیوندهای پیمایش است. برای سایت بسیار مهم است ، اما برای برآوردن نیازهای ملاقات ضروری نیست.
  • تبلیغات: تبلیغات / کسب درآمد (تبلیغات) محتوا و / یا پیوندهایی است که به منظور کسب درآمد (ایجاد درآمد از صفحه) نمایش داده می شود.

دنبال کردن آنها ، درک یک صفحه وب بسیار ساده است.

  • آنچه در تصویر زیر به رنگ آبی مشخص شده است ، Master Content است.
  • آنچه در تصویر زیر به رنگ قرمز مشخص شده است تبلیغات است.
  • هر آنچه باقی می ماند محتوای اضافی است.

تفکیک محتوای SEJ

سهولت دسترسی و حجم محتوای اصلی نقش خود را در محاسبات کیفیت صفحه بازی می کند.

این چیزی است که به ارزش افزوده کمک می کند نه تنها در صورت برآورده شدن نیاز ، بلکه در دسترسی به محتوای اضافی ، در صورت تمایل.

E-A-T

E-A-T مطمئناً بیشترین بحث در مورد بخش دستورالعمل ها است.

قبل از اینکه به E-A-T شیرجه بزنیم ، درک یک چیز بسیار مهم است:

E-A-T یک عامل رتبه بندی نیست.

این را با من بگو:

EAT یک عامل رتبه بندی نیست

E-A-T همان چیزی است که رأی دهندگان به دنبال آن هستند.

موشک اندازها از E-A-T برای کمک به آنها در نحوه رتبه بندی وب سایتها استفاده می کنند.

به هیچ وجه جزئی از هر الگوریتم نیست.

در اینجا صدای جیر جیر از دنی سلیوان گوگل وجود دارد که به خوبی توضیح می دهد:

این بخشی از الگوریتم نیست.

مقاله پیشنهادی  اگر من یک تجارت کوچک مسافرتی را شروع می کردم ، این برنامه بازاریابی من خواهد بود

هدف این است که اگر رندرها از آن برای داوری وب سایتها استفاده کنند ، و گوگل از رده بندی های خود برای تنظیم الگوریتم خود استفاده کند ، در پایان ، الگوریتم با اصول E-A-T مطابقت خواهد یافت.

بنابراین ، E-A-T به خوبی می تواند به عنوان یک اصل راهنما برای طراحی ، ایجاد محتوا و پشتیبانی از سیگنالهای خارجی استفاده شود.

شما نمی توانید به طور خاص برای آن بهینه سازی کنید.

بدون آنکه به جزئیات بیش از حد وارد شوید ، آنها اساساً عبارتند از:

تجربه و تخصص

تخصص خالق محتوا. این فقط به محتوای صفحه مورد داوری مربوط می شود ، و نه به طور کلی سایت.

لازم نیست نویسنده باشید و معیارها سنگی تعیین نشده باشد.

هنگام جستجوی اطلاعات در مورد سرطان ریه ، یک مطالعه عمیق درباره علل ، تأثیر ، آمار و غیره از دانشکده پزشکی مهم یا موسسه یا سازمان دولتی احتمالاً می تواند نمره بالایی کسب کند.

اگر جستجوگر به دنبال اطلاعاتی در مورد آنچه که می خواهید با آن زندگی کنید ، یک حساب شخصی از یک گزارشگر بانکی که شریک زندگی سالها با آن زندگی می کرده است ، به استثنای معیارهای Expertise عمل می کند.

ممکن است در یک سایت مهم باشد ، یا ممکن است یک عضو استثنایی یک انجمن در پاسخ به سؤالات باشد.

همه چیز مربوط به زمینه و پرداختن به تخصص است ، نیاز به برآورده شدن.

قدرت

اختیارات محتوا توسط اختیارات خود محتوا و همچنین دامنه مورد قضاوت قرار می گیرد.

به طور کلی ، این امر می تواند براساس سیگنالهای خارجی مانند پیوندها و کیفیت پیوندها ، ذکر مارکها ، استنادها و غیره ، هر دو به طور خاص به محتوا و دامنه به طور کلی باشد.

هنگام فکر کردن به اقتدار ، من نمی توانم کمک کنم اما به حق ثبت اختراع اعطا شده در سال 2015 ، رتبه بندی نتایج جستجو بر اساس معیارهای نهاد فکر کنید.

در آن ، آنها درباره معیارهای کلیدی زیر بحث می کنند:

  • مرتبط بودن: دو نهاد چقدر مرتبط هستند؟
    • مثال: Empire State Building و آسمان خراش ها
  • قابل توجه بودن: یک موجودیت در دامنه خود چقدر قابل توجه است؟
    • مثال: SEMrush در ابزارهای جستجوگر قابل توجه تر از دامنه نرم افزار است
  • مشارکت: چگونه یک موجود توسط جهان مشاهده می شود؟
    • مثال: آیا بررسی های انتقادی ، رتبه بندی شهرت و غیره دارد؟
  • جوایز: آیا نهاد جوایزی دریافت کرده است؟
    • مثال: انواع جوایز و جوایز یک نهاد دریافت کرده است.

در حالی که قطعاً خصوصیات دیگری نیز وجود دارد ، من این راهنماهای مفید را پیدا می کنم.

اعتماد

اعتماد به محتوا دوباره با اعتماد به مطالب به طور خاص و همچنین اعتماد دامنه مورد قضاوت قرار می گیرد.

اعتماد شبیه به اقتدار است ، اما بیشتر مورد اشاره است.

در جائیکه اقتدار بیشتر روی حجم منابع کیفیتی تمرکز دارد ، اعتماد بیشتر بر روی سیگنالها و سایتهای خاص تمرکز دارد.

مثالی که آنها در دستورالعمل ها استفاده می کنند BBB است.

در حالی که آنها در مورد استفاده از آن به عنوان یک سیگنال مثبت صحبت نمی کنند ، آنها توجه دارند که می توان از رتبه بدی بر اساس حجم قابل توجهی از کاربران به عنوان یک منفی استفاده کرد.

بردن

اگر تازه پا را خیس می کنید ، یا فقط به دنبال یک دیدگاه متفاوت هستید ، امیدوارم که این مطلب را مفید واقع کنید.

من سعی کرده ام از وارد شدن به استراتژی های مربوط به موضوع پرهیز کنم ، زیرا این مربوط به هر طاقچه ، نقطه شروع و E-A-T فعلی است.

این یک سند مهم است. این به ما می گوید که Google می خواهد به کجا برود ، و آنها منابع زیادی را در اختیار آن قرار می دهند.

در زیر برخی مطالب اضافی برای کمک به شما در ادامه آورده شده است.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، آوریل 2020
تصاویر در پست: Adobe Stock / اصلاح شده توسط نویسنده ، آوریل 2020