رئیس جدید جستجوی Google – Prabhakar Rakhavan

رئیس جدید جستجوی Google ، Prabhakar Rakhavan در صدر تحقیقات مرتبط با جستجو قرار گرفته است. تمرکز تحقیقات وی شامل تحقیقات مؤثر در زمینه تجزیه و تحلیل پیوند تا سال 2000 و همچنین تحقیقات یاهو در مورد اعتماد و عدم اعتماد به نفس در پیوندها است.

Prabhakar Rakhavan دارای مدرک دکترا ، تالیف کتاب و مقالات پژوهشی ، عضو و رهبر سازمان های مختلف علوم کامپیوتر و غیره است.

اما چیزی که ما در جامعه جستجو به آن علاقه مند هستیم این است که این پسر کیست و وی چه تاثیری در جستجو خواهد داشت؟

آنچه بیشتر مورد علاقه ما در جامعه SEO است گرفتن تصویری از این است که رئیس جدید جستجو به چه دلیل است زیرا هر کجا که او هدایت می شود ما باید دنبال شویم.

این محور این مقاله است.

درک اینکه چه کسی درگیر بازاریابی جستجو است ، چه کسی مفید در جستجوی Google باشد مفید است.

Prabhakar Rakhavan پیش از مراجعه به Google در لابراتوار یاهو بود. آزمایشگاه های یاهو چنین نوآوری هایی مانند TrustRank را به ما دادند و تحقیق در مورد پیش بینی چگونگی اسکن بازدید کنندگان سایت از صفحه وب یا وثیقه ، که برای افزایش تعامل مفید است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

کشف انواع تحقیقاتی که به وی علاقه مند شده اند ، به نقاشی پرتره از شخصی که اکنون مسئولیت جستجوی Google است ، کمک می کند.

به عنوان مثال ، یکی از مقالات پژوهشی وی از سال 2000 با عنوان نمودار ساختار در وب نامگذاری شده است. این نگران است که چگونه پیوندها می توانند اطلاعات مفیدی را برای موتورهای جستجو ارائه دهند.

مقاله پیشنهادی  چگونه ارزش SEO محلی را نشان دهیم

جالب است ، زیرا دانش وی در مورد پیوندها و هرزنامه ها را نشان می دهد.

چکیده بیان می کند:

“مطالعه وب به عنوان یک نمودار نه تنها به خودی خود جذاب است ، بلکه بینش ارزشمندی به الگوریتم های وب برای خزیدن ، جستجوی و کشف جامعه و پدیده های جامعه شناختی که تکامل آن را نشان می دهد ، می دهد.”

تحقیقات دیگری که وی با همکاری وی انجام داد ، به تجزیه و تحلیل رفتار کاربر و پیش بینی عملکرد آنها می پردازد.

یک مقاله تحقیقاتی که او در سال 2012 منتشر کرد ، به بررسی تعیین عملکرد بعدی کاربر است. این مقاله نامگذاری می شود ، آیا کاربران وب واقعاً مارکووی هستند؟

نکته جالب در مورد این تحقیق این است که او فرضیات اساسی PageRank را که قبلاً مورد مطالعه قرار نگرفته است زیر سوال می برد و نشان می دهد که الگوریتم هایی مانند PageRank مدلهای واقع بینانه رفتار کاربر را در نظر نگرفته اند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

در اینجا چه می گوید:

الگوریتم های کلاسیک وب مانند PageRank از این مدل استفاده می کنند. برخی از کارهای قبلی … شواهدی ضعیف در حمایت از رفتار کاربران مارکوویان ارائه می دهد.

ما از هیچ کار قبلی مطلع نیستیم که آیا رفتار کاربران وب در واقع Markovian است ، بدین ترتیب فرض ضمنی در PageRank و الگوریتم های دیگر را توجیه می کند. “

نکته جالب توجه این است که ذهن کنجکاو را آشکار می کند نه تنها از نقص در کارهای قبلی که معمولاً مورد قبول واقع می شود ، پرده برداری می کند ، بلکه امکانات بازیابی اطلاعات را به گونهای ترسیم می کند که با تلاش برای درک کاربران بهتر به کاربران کمک کند.

مقاله پیشنهادی  LinkedIn ‘Digital Marketer’ به عنوان شغل برتر تقاضا

فکر می کنم اگر به تحقیقاتی که وی درگیر آن شده است توجه کنید ، یک موضوع مشترک در تلاش است تا بفهمد چگونه کاربران هنگام مشاهده نتایج جستجو یا وقتی روی یک پیوند کلیک می کنند چگونه رفتار می کنند.

به نظر می رسد درک کاربران به منظور خدمات بهتر به آنها یک نگرانی اساسی است.

این یک نمونه دیگر از تحقیقات او است. این مقاله از سال 2011 به نام ، بهینه سازی ارائه نتایج جستجوی دو بعدی است

این تحقیق در مورد نحوه اسکن کاربران صفحات وب و نتایج جستجو است. مقاله تحقیق جستجوی محصول و تصویر را به عنوان نمونه ای از چگونگی ارائه موتورهای جستجو به کاربران به روشی ارائه می دهد که ممکن است برای نحوه اسکن کاربران صفحات وب بهینه نباشد.

وی نشان داد كه چگونه موتورهای جستجو نتایج از مهمترین قسمتهای بالا و بالا را به ترتیب از چپ به راست و بالا به پایین انجام می دهند ، با كمترین تصاویر یا محصولات مربوط به پایین در صفحه و بیشتر در سمت راست.

تحقیقات Raghavan نشان داد که کاربران در واقع از الگویی شبیه به مثلث ، با بخش گسترده ای از مثلث در بالا ، اسکن کردند. وی همچنین خاطرنشان كرد كه عناصر تصادفی در نحوه اسكن كاربران وجود دارد.

در سال 1995 او با نویسندگی Rajeev Motwani به نام الگوریتم های تصادفی تصادف همکاری کرد.

مروری بر این کتاب در دانشمند آمریکایی اظهار داشت:

وی گفت: “تکنیک های توصیف شده توسط راجای موتوانی و پراباکار راغوان گسترده و قدرتمند است ، بنابراین این کتاب یک مورد مهم است. تا آنجا که من توانستم دریابم که این تنها کتاب با موضوع است … این جلد عالی باعث افتخار ما می شود! “

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

Rakhavan همچنین به عنوان نویسنده مقدمه ای برای بازیابی اطلاعات ، نسخه ای از آن به صورت آنلاین در دسترس است.

مقاله پیشنهادی  بهترین تعداد Word Word برای SEO چیست؟

اگرچه در سال 2008 منتشر شده است ، اطلاعات موجود در این کتاب نقطه شروع بسیار خوبی برای کسانی است که مایل به دستیابی به پایه ای از اطلاعات محکم در مورد نحوه کار موتورهای جستجو هستند ، اطلاعاتی که عاری از اسطوره ها و فرضیات رایج SEO نیست.

خواندن این کار ساده ای نیست اما تا زمانی که بتوانید اصطلاحاتی مانند “زنجیر مارکوف” را جستجو کنید تا خطوط آنچه در آن است را بفهمید ، هر کس می تواند یک ایده کاری درباره نحوه کار موتورهای جستجو بدست آورد که به نوبه خود شما را بهینه سازی بهتر می بخشد زیرا شما شما می توانید ایده های جعلی SEO را خراب کنید.

بخش ویژه ای از تجزیه و تحلیل لینک که ممکن است برای کسانی که می خواهند مستقیم از دانشمندانی مانند رغاوان یاد بگیرند که در بسیاری از ایده هایی که بخشی از بازیابی اطلاعات مدرن هستند ، نقش مهمی داشته باشند ، مفید باشد.

غذای آماده

Prabhakar Rakhavan کسی است که عمیقاً در تجزیه و تحلیل پیوندها ، مدل سازی رفتار کاربر و خارج از جعبه شرکت فکر می کند که موتورهای جستجو چگونه می توانند بهتر عمل کنند.