دزدکی حرکت کردن پیش نمایش جستجو شجاع

اولین موتور جستجوی حریم خصوصی برای اولین بار از Brave در حال حاضر در حالت پیش نمایش و آزمایش است. هدف آنها این است که با نمایه سازی بیشتر وب ، احترام به حریم خصوصی کاربر و یافتن راهی برای دادن اسناد محتوای مناسب به ناشران ، از Google پیشی بگیرند. دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است Brave به عنوان یک رقیب برای Google موفق شود.

افراد پشت جستجوی شجاع

Brave شرکتی است که اولین مرورگر حریم خصوصی به نام Brave را ایجاد کرده است. یکی از بنیانگذاران این شرکت مخترع جاوا اسکریپت و یکی از بنیانگذاران موزیلا است در حالی که دیگران از موزیلا ، Evernote و سایر شرکت های برتر هستند.

رویکردی که وب برای Brave انجام می دهد روشی است که به حریم خصوصی کاربران احترام می گذارد و همچنین ناشرانی که محتوای موتورهای جستجو را در نتایج جستجو ایجاد می کنند.

عکس صفحه ای از جستجوی شجاع SERP برای فیلم Cast

این جستجوی شجاع است

جستجوی شجاع اولین موتور جستجوی حریم خصوصی است. در حال حاضر تبلیغات را نشان نمی دهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

جستجوی شجاع ممکن است در آینده تبلیغاتی را نشان دهد اما به روشی که حریم خصوصی کاربران را نقض نکند.

این بیانیه Brave است:

“جستجوی شجاع شما ، جستجوهای شما یا کلیک های شما را ردیابی نمی کند. غیرممکن است که شجاع هر گونه اطلاعات در مورد شما را برای کسی فاش کند.

هرگونه تبلیغات آینده که ممکن است از آن پشتیبانی کنیم ، ناشناس شناخته می شود (مانند سایر تبلیغات شجاع) و بر رتبه بندی تأثیری نخواهد داشت. در آینده ، ما همچنین جستجوی رایگان و بدون تبلیغات را پرداخت خواهیم کرد. “

عکس صفحه از جستجوی دستور العمل در موتور جستجوی شجاع

عکس صفحه دستورالعمل جستجوی شجاع SERPs

الگوریتم رتبه بندی جستجوی شجاع

به نظر می رسد Brave از الگوریتم رتبه بندی اختصاصی خود استفاده می کند. اگر کاربری بخواهد نتایج جستجوی Google را که به آن عادت کرده اند ببیند ، راهی برای فعال کردن “پر کردن”برای دیدن ترکیبی از نتایج جستجوی Google.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

شجاع با انتشار بیانیه ای تأیید تعهد آنها در نشان دادن نتایج جستجوی بی طرفانه و تنوع بیشتر را اعلام کرد.

این جمله آنهاست:

“جستجوی شجاع از روش ها یا الگوریتم های مخفی برای سوگیری یا سانسور نتایج استفاده نمی کند. برای کمک به تنوع ، از مشارکتهای جامعه ناشناس برای اصلاح و ایجاد مدلهای جایگزین جایگزین جامعه استفاده خواهد کرد. “

جستجوی شجاع سهام SERP

Brave Search Stock Price SERPs

جستجوی شجاعانه و اسناد محتوای ناشر

یکی از تلخ ترین (و مورد مناقشه ترین) انتقادات به Google این است که Google مایل است از محتوای وب بدون ارسال مجدد ترافیک به کسانی که ترافیک ایجاد کرده اند استفاده کند.

مقاله پیشنهادی  هموار کردن مسیر به جلو با جستجوگرها: آماده سازی برای عادی بودن

این مسئله ممکن است در برخی از قطعه های برجسته وجود داشته باشد ، درصورتی که ممکن است مقدار مشخصی از کاربران پاسخ خود را در قطعه پیدا کنند و به وب سایتی که محتوا را ایجاد کرده است کلیک نکنند.

سازندگان موتور جستجوی Brave از این موضوع مطلع هستند و بیانیه ای در این باره منتشر کرده اند.

“لطفاً بدانید که Brave به انتساب محتوا احترام می گذارد ، و ما می دانیم که قطعه های خوب ممکن است منجر به محرومیت از بازدید (به عنوان مثال کلیک کمتر) به سایت های ارائه دهنده محتوا شوند.

ما باید این را با انتظارات کاربر مبنی بر استفاده از موتورهای جستجوی دیگری که از این طریق اطلاعات را ارائه می دهند بسنجیم – حذف قطعه های برجسته برای تجربه کاربر مضر است.

ما در مورد این مسئله از دست دادن ترافیک تضاد داریم و امیدواریم که به زودی یک راه حل شجاعانه برای این معما طراحی کنیم. “

جستجوی شجاع چقدر خوب است؟

جستجوی شجاع در حال حاضر در حالت آزمایش است. بنابراین قضاوت در مورد یک محصول ناتمام منصفانه نیست.

همانطور که گفته شد ، کیفیت نتایج جستجو که من دیده ام از نظر مفید بودن فوق العاده است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در بعضی جستجوها متوجه ازدحام دامنه شدم اما انتقاد از Brave برای این کار دشوار است زیرا موتور جستجو در حال انجام در مرحله آزمایش است.

با توجه به این وضعیت ، می توان گفت جستجوی شجاعانه در رتبه بندی اطلاعات مفید کار خوبی انجام می دهد.

به عنوان مثال ، جستجوی شجاع موجودیت ها (افراد ، مکان ها و چیزها) را می فهمد و می تواند اخبار پرطرفدار را هنگامی که موجودیتی با آن مرتبط است ، نمایش دهد.

در زیر یک عکس از صفحه نشان داده شده است که نشان می دهد چگونه تایپ کردن یک نام منجر به یک پیشنهاد جستجو می شود که نشان می دهد شجاع موجودیت را درک می کند.

عکس صفحه از موضوعات پرطرفدار در جستجوی شجاع

صفحه نتایج جستجو (SERP) برای دونده ، شلبی هولی هان ، یک صفحه دانش در سمت راست نشان می دهد که شامل پیوندهایی به نمایه های اجتماعی است. SERP خود ترکیبی از اهداف کاربر از جمله اخبار ، صفحات نمایه و نمای کلی از شخص را نشان می دهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

تصویر صفحه از جستجوی شجاع در حال حاضر در حالت آزمایش

عکس صفحه از جستجوی شجاع نتایج جستجوی Google برای همان جستجو به این صورت است:

مقاله پیشنهادی  توییتر اعلام ساعت تماشای پرندگان - برنامه داوطلبانه علیه اطلاعات نادرست

عکس صفحه Google

یک تجربه کاربری بهتر؟

آنچه نتایج جستجوی شجاع را بالا می برد ، این است که چگونه موفق می شود در حالی که کارهای بسیار زیادی انجام می دهد ، بدون سر و صدا به نظر برسد.

هر بخش اطلاعاتی در یک منطقه مشخص و مشخص وجود دارد که اسکن بخشهای مختلف نتیجه جستجو را آسان می کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در اینجا مقایسه توامان Brave و Google برای تلفن همراه وجود دارد:

مقایسه عکس صفحه نمایش نسخه های موبایل جستجوی شجاع و Google

عکس صفحه ای از مقایسه جستجوی شجاع و گوگل

Google یک چرخ فلک اخبار Top Stories را در بالای صفحه به علاوه پیوندهایی به سایر ویژگیهای اطلاعاتی جمع می کند. در مقابل شجاع نمای کلی از شخص را نشان می دهد.

نتیجه جستجوی Google مرزهای مشخصی بین بخشهای مختلف محتوا ندارد که در مقایسه با نحوه نمایش Brave نتیجه جستجو ، ظاهری شل تر و تا حدودی آشفته تری به آن می دهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

من قبلاً هرگز متوجه نشده بودم که نتایج جستجو در Google چقدر تصفیه نشده و خشن است ، تا زمانی که شروع به استفاده از جستجوی شجاع کردم.

گوگل انتظار ایجاد یک نتیجه جستجو را ایجاد کرد و همه موتورهای جستجو در مسیر Google از جمله Yahoo ، Bing و DuckDuckGo دنبال کرده اند.

بازگشت به جستجوی شجاع موبایل ، پیمایش به پایین یک چرخ و فلک سبک برتر را نشان می دهد.

عکس صفحه جستجوی شجاعانه در یک دستگاه تلفن همراه

عکس صفحه از جستجوی شجاع در دستگاه تلفن همراه

کمبود شلوغی در Brave وجود دارد که آن را نه تنها از گوگل بلکه از Bing و DuckDuckGo متمایز می کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بعد از استفاده از Brave ، من گمان می کنم که دلیل این که من بینگ را علی رغم پسندیدن به نتایج جستجوی Bings ، آغوش نگرفته ام ، این است که Bing شبیه Google است.

از طرف دیگر Brave چیز متفاوتی به من پیشنهاد می کند که احساس صحیحی دارد و باعث می شود دوباره به آن برگردم ، چیزی که من هرگز با استفاده از سایر رقبای Google احساس نکرده ام.

قبل از استفاده از جستجوی شجاع ، نحوه نمایش نتایج جستجوی Google خوب بود.

اما پس از استفاده از Brave ، من متوجه عدم اصلاح در نحوه نمایش نتایج جستجوی Google شدم و می خواستم به تجربه کاربری نسبتاً آرام تری که توسط جستجوی Brave ارائه شده است ، برگردم.

Google Versus DuckDuckGo Versus Bing Versus Brave

در اینجا مقایسه ای بین سه موتور جستجو وجود دارد. س searchال جستجو یک س vال مبهم است که شامل چندین هدف جستجو است: Lollipop.

مقاله پیشنهادی  کنسول جستجوی Google به روز رسانی گزارش کشف با داده های Chrome

جستجوی “آب نبات چوبی” می تواند برای آب نبات ، آهنگ ، ویدئویی از خوانندگان آهنگ و غیره باشد.

نتایج جستجوی Google برای جستجوی آب نبات چوبی

نتایج جستجوی گوگل برای پرس و جو آب نبات چوبی

Bing’s SERP برای آبنبات چوبی

عکس صفحه از نتایج جستجوی بینگ برای اب نبات چوبی

این نتیجه جستجوی Ad Laden DuckDuckGo است

عکس صفحه از DuckDuckGo نتایج جستجو برای اب نبات چوبی

عکس صفحه از نتایج جستجوی شجاعانه برای آب نبات چوبی:

عکس صفحه از نتایج جستجوی شجاع

SERP برای چندین هدف جستجو

یکی از چالش های جستجو ، نمایش نتایج جستجوهای مبهم است که چندین هدف جستجو دارند. نمونه کلاسیک کلمه جگوار است که می تواند به معنی خودرو ، حیوان و یک تیم ورزشی باشد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

Google به این ترتیب Jaguar SERP را نمایش می دهد:

عکس صفحه از نتایج جستجوی Google برای jaguar

این SERP DuckDuckGo برای جگوار است

عکس صفحه از نتایج جستجوی DuckDuckGo برای جگوار

عکس صفحه Brave Search SERP برای Jaguar

عکس صفحه از نتایج جستجوی شجاعانه برای jaguar

از سه نتیجه جستجو مشخص است که Brave تمیزترین نتیجه جستجو را نشان می دهد که ممکن است برای بسیاری خوشایند باشد زیرا Brave در حال حاضر تبلیغات را نشان نمی دهد.

جستجوی شجاع قصد دارد از موتورهای دیگر بهتر باشد

عدم نمایش تبلیغات استراتژی است که گوگل سالها برای دفع کاربران از موتورهای جستجوی مسلط و پورتال های اینترنتی در اوایل سال 2000 استفاده می کرد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

شجاع ممکن است از همان استراتژی عدم نمایش تبلیغات استفاده کند تا بتواند کاربران را از موتورهای جستجوی غالب جدا کند تا زمانی که به انبوهی از کاربران برسد.

یک چیز واضح این است که جستجوی شجاع قصد دارد کاربران دور از گوگل و بینگ را به خود جلب کند.

به گفته شجاع:

“هدف شجاع کاهش دسترسی به سایر موتورهای جستجو است. time در مدت زمان کوتاهی ، نتایج جستجوی ما از موتورهای دیگر پیشی خواهد گرفت ، هم با مبارزه با تعصب الگوریتم رتبه بندی آنها ، و هم با نمایه سازی مجموعه کامل تری از صفحات وب که قابل خواندن است. “

جستجوی شجاع هنوز در حالت آزمایش است. اما حتی در حالت تست ، جستجوی شجاع نتایج جستجوی بسیار مفیدی را نشان می دهد.

برخی از کاربران اینترنت دوست ندارند که این نوع سبک طراحی زیبایی کمتری دارد ، بنابراین باید دید که آیا کاربران به اندازه کافی شجاع برای ایجاد سوئیچ لذت می برند.

یک چیز به نفع آن این است که ارائه یک تجربه کاربری جدید استراتژی است که چالش های قبلی آن را امتحان نکرده اند و می توانند عدم موفقیت خود در پیشی گرفتن از Google را حساب کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

Brave هنوز در حالت پیش نمایش است اما آنچه اکنون وجود دارد امیدوار کننده است.

استناد

برای پیش نمایش جستجوی شجاع ، لیست منتظر بمانید