در یک سال از بدتر ، SEO فقط بهترین شد

به جرات می توان گفت سال 2020 بوده است – چگونه این را فصاحت بگذارم – مکنده.

تعجب نخواهم کرد اگر مورخان آینده به این موضوع مراجعه کنند ، تعجب آور نیست.

با این حال ، در میان همه آشوب های جهان ، اتفاق عجیبی رخ داد ،

چیزی که فکر نمی کنم کسی بتواند پیش بینی کند.

سئو کانال اولویت اول بازاریابی شد.

من نمی توانم به شما بگویم که چند مدیر ارشد تجاری و بازاریاب ارشد شرکتهای بزرگ این کار را طی چند ماه گذشته به من گفته اند.

چرا؟

دلایل متعدد.

بیایید در سه موردی که من بیشتر می شنوم حفر کنیم.

3 تغییر رادیکال که منجر به ظهور سئو امسال شد

بازاریاب ها خود را در آب های غیرمترقبه می یابند.

برای بدست آوردن یاتاقانهای ما ، مجبوریم تعریف مجدد کنیم:

1. بودجه

هنگامی که COVID-19 زده شد ، ما (در هادی) 250+ رهبران بازاریابی را مورد بررسی قرار دادیم تا ببینیم که چگونه احساس می کنند این امر بر برنامه های آنها برای سال 2020 تأثیر می گذارد.

جای تعجب نیست که 65 درصد از کسانی که نظرسنجی کاهش بودجه انتظار داشتند.

با این حال ، ما شگفت زده شدیم كه ، 68٪ از پاسخ دهندگان گفتند كه اهداف آنها به همین صورت باقی می ماند یا افزایش می یابد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

آخ. کارهای کمتری انجام دهید

ما قبلاً این طبل را شنیده ایم ، اما با وجود عدم اطمینان بسیار دشوار است که بدانیم به چه راهکارها و تاکتیک هایی باید اعتماد کنید.

یا شاید اینطور نیست ، زیرا 63٪ از رهبران گفتند که اکنون SEO برای آنها مهمتر است.

شاید دلیل این اشتباه بودن سئو رایگان باشد – اما شاید سازمانهای بازاریابی برای درک بهتر ارزش واقعی جستجو تکامل یافته اند؟

2. محتوا

اولویت های محتوای ما تغییر کرده است.

اکنون ما به مطالب توضیح دهنده در مورد همه چیز به ظاهر نیاز داریم – از اینکه خریداران چگونه می دانند آنچه در سبد خرید دیجیتالی خود قرار دارد ، به خانه خود راه پیدا خواهد کرد تا چگونه مصرف کنندگان باید احساس امنیت کنند که با تجارت ما در دنیای فیزیکی همکاری کنند.

توجه: در صورتی که قرنطینه کردن و دوری از فاصله اجتماعی باعث فراموش شدن شما نشود ، دنیای فیزیکی همان مکان خارج از در ورودی شما است که برای رسیدن به آن نیازی به ورود به زوم نیست.

3. گزاره های ارزش

همه ما مجبور شده ایم گزاره های ارزشی محصولات و خدمات خود را مجدداً مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

این به معنای تجدید نظر در پیامرسانی های قدیمی است تا اطمینان حاصل شود که بدون ایجاد لمس ، ایجاد محتوای جدید و آگاهانه ایجاد می شود.

از طریق آن فرآیند ، ما مجبور می شویم نگرانی های مشتریان خود را بهتر بشناسیم و از سر آنها برآورده شویم.

چرا ظهور سئو خیلی طول کشید

صنعت سئو طی 10-15 سال اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است.

بیشتر شرکت ها و مدیران ارزش بحرانی ارگانیک را درک می کنند.

با این حال ، احتمالاً همه ما قبول داریم كه اتفاق خیلی خیلی آهسته اتفاق افتاده است و نه به عمق سازمانی كه باید.

من هنوز از تعداد شرکت های متوسط ​​و متوسط ​​که متخصصان داخلی و تخصصی SEO نیستند ، شوکه شده ام.

حتی به نظر می رسد حتی مواردی که به ندرت آنها را با در اختیار داشتن بودجه ، منابع و اختیارات کافی ، به درستی توانمند می سازند.

انجام سئو به تنهایی کار سختی است!

بیشتر اوقات شما به تأثیر منفی تیم های دیگر در SEO یا آموزش آنها در زمینه تحقیقات ارگانیک واکنش نشان می دهید.

این زمان زیادی برای تجزیه و تحلیل نمی گذارد. (KPI های من دوباره چیست؟)

ساختارهای خاموش سازمانها ، استقرار فعالانه سئو را بسیار دشوار می سازد ، و متخصصان سئو بلوک های جاده ای را در تمام سطوح سازمانی پیدا می کنند:

مدیران

مدیران اغلب فرآیند SEO را خیلی دیر انجام می دهند. مهاجرت به وب سایت را انجام دهید.

آنها می گویند در ساعت یازدهم برنامه ریزی ، “بیایید اطمینان حاصل کنیم که این به رتبه بندی ما آسیب نمی رساند.”

با این وجود مهمترین تصمیماتی که بر سئو تأثیر می گذارد قبلاً اجرا شده اند.

تنها گزینه SEO برای به دست آوردن بهترین استفاده از آنچه که وی دست داده است یا همه را ترغیب می کند که دوباره از قبل به کار خود دست یابند. (نه مکان مناسبی برای یافتن خود است).

ارتباطات بازاریابی

تیم بازاریابی تصمیم می گیرد محصولی جدید ایجاد کند یا یک موقعیت جدید شرکت ایجاد کند که شیوه بیان مخاطبان خود را به صورت آنلاین در نظر نگیرد.

این امر رتبه بندی را دشوارتر می کند ، و می تواند با هدف جستجوی واقعی مشتریان آنها مغایرت داشته باشد.

در مورد نقطه سخت صحبت کنید تا به عنوان یک متخصص جستجوگر باشید!

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

تیم های محتوا

تیم های محتوا از داده های جستجو استفاده نمی کنند تا به آنها در درک نیازها و نگرانی های مشتریان خود کمک کنند.

مقاله پیشنهادی  چگونه می توان استراتژی SEO شرکت خود را برنامه ریزی کرد

و محتوایی که آنها می نویسند به زبانی که مشتریان هنگام جستجوی پاسخ از آن استفاده می کنند ، صحبت نمی کنند.

این امر باعث ایجاد نزاع بین سئو و تیم تحریریه در مورد به روزرسانی مطالب قدیمی برای جستجو می شود و در آنجا باید تمرکز محتوای جدید باشد.

تیم IT

تیم IT فقط تعداد بسیاری از مسابقات را اجرا می کند و بلیط های زیادی را نیز تحقق می بخشد.

آنها باید نیازهای کل سازمان را متعادل کنند و اولویت بندی کنند.

متخصصان سئو به طور مداوم برای بدست آوردن اولویت در صف می جنگند ، اما اغلب کمبود می شوند ، و خود را برای رسیدن به بعضی اوقات ساده ترین کارها دچار مشکل می کنند. (“منظور شما از CMS من به من اجازه نمی دهد که برچسب عنوان را تغییر دهم؟!”)

در این درگیری ها با تیم های دیگر هیچگونه شرارت وجود ندارد.

هر تیم فقط در تلاش است تا بخش مورد نظر خود را به عنوان پیش بینی شده حرکت کند. اما gridlock نتیجه یک وضع موجود قبل از همه گیر است که به سرعت در حال تغییر است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

تنها راه پیش رو با چشمان ما باز است.

و فقط داده های جستجو تصویر واقعی و غیر قابل رؤیایی از مکان ما به ما می دهد.

بنابراین می پرسم ، چه کسی بهتر از تیم SEO چشم و گوش سازمان است؟

پس از همه ، ما نگهبان اطلاعات جستجو هستیم. ما به درونی ترین افکار و احساسات جهان دسترسی داریم.

SEO امروز باید باشد …

یک قهرمان مخاطبان و نجوا مخاطبان

متخصصان سئو برای درک این موارد باید به برندها ، Comms ، بازاریابی عمومی و تیمهای اجرایی کمک کنند:

  • نگرانی مخاطبان آنها.
  • اصطلاحات مورد استفاده آنها.
  • شرکت ها و اشخاص دیجیتالی که آنها در حال جستجو در هنگام جستجوی راه حل های آنلاین هستند.

مهندس سازه محتوا و داده ها

متخصصان سئو باید برای کمک به نیازهای تعریف شده توسط مصرف کننده ، به تیم ، محتوا ، UX / UI و IT کمک کنند تا دارایی های دیجیتالی سایت را شکل دهند.

بهینه ساز خرد سازمانی به جهان خارج

متخصصان سئو به تیم محصول ، تیمهای فروش ، تیمهای خدمات مشتری اطمینان می دهند که با استفاده از اصطلاحات و راههای بیان روشهای خود ، محتوای ، پیام رسانی و حتی ویژگیها و راه حلها را به نیازهای مشتری برمی گردانند.

بنابراین چگونه در جهان این کار را می کنیم؟

تعهد خود را از بالاترین سطح سازمان دریافت کنید که SEO دیگر به عنوان یک تاکتیک دیده نمی شود ، بلکه یک ذهنیت فرهنگی است: “آیا نمی دانم مردم چگونه آن را جستجو می کنند؟” یا “من نمی دانم که آیا انجام این کار به صفحه کمک می کند / آسیب دیده می شود؟”

این به معنای ایجاد مرکز تعالی است ، محلی که به درستی تأمین اعتبار ، تأمین و پشتیبانی رهبری ارشد شود.

موفقیت این تیم در مورد توانایی آن در حرکت معیارهای سنتی ترافیک ارگانیک ، رتبه بندی ، تبدیل به اندازه توانایی آن برای القای پیشرفت مثبت در سایر مراحل تیم ، روش ها و درک بهترین شیوه های داوری مورد قضاوت قرار خواهد گرفت.

به عنوان مثال ، KPI باید 50٪ از تولید محتوای جدید ما برای سایت باشد ، هم اکنون با داده های جستجو مطلع می شود.

این به معنای توانمندسازی همه تیمها برای دسترسی به منابعی است که بتواند به راحتی آنها را از قصد جستجو آگاه سازد یا نتیجه عملکردهایی که انجام می دهد را اندازه گیری کند ، که این امر باعث می شود SEO بیشتر قابل دسترسی و کمتر عرفانی باشد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

بالا بردن

اکنون زمان آن رسیده است که متخصصان سئو گام بردارند.

سازمان های آنها بینش های خود را – و صادقانه نیاز دارند – می خواهند.

مخاطبان خواستار راه حل هستند و آنها مایل هستند هرگونه کمک معتبری را که می توانند پیدا کنند ، سرگرم کنند.

تنها کاری که باید انجام دهند این است که این تغییرات را به عنوان پیشرفتی که می بینند مشاهده کنند و به مراکز تعالی مورد نظر تبدیل شوند.

در این زمان عدم اطمینان ، جستجو به معنای واقعی کلمه شماره یک مکانی است که افراد برای پاسخ به افراد ناشناس به آن متوسل می شوند.

و این یک فرصت شگفت انگیز برای برنامه ریزی محتوا و بهینه سازی دارایی های وب ایجاد کرده است تا مطمئن شوید که پاسخ های شما سوالات افراد را پیدا می کند.

من دوست دارم به مردم یادآوری کنم که “هیچ کس به نوار جستجوی آنها دروغ نمی گوید.”

دانستن آنچه مردم به آن اهمیت می دهند و در جستجوی حل هستند ، قدرتمندترین داده های کاری است که نیازهای مشتری خود را برآورده می کند.

منابع بیشتر:

تبلیغات

ادامه خواندن زیر


اعتبار تصویر

تصویر برجسته: هادی