دامنه .STORE چیست؟ یک راهنمای کامل برای مارک گذاری کاملاً آنلاین فروشگاه

2. رتبه بندی بهتر

پیوندهای مرتبط تنها چیزی نیستند که به مرور رتبه شما را در جستجوی Google بهبود می بخشند. وقتی از پسوند دامنه مربوطه استفاده می کنید ، ممکن است در ترافیک ارگانیک خود افزایش پیدا کنید. این به دو دلیل اتفاق می افتد:

  • ترافیک مرتبط تری خواهید داشت. افرادی که به دنبال “فروشگاه هالووین” هستند در حالی که URL شما را به معنای واقعی کلمه در Google تایپ می کنند ، با سایت شما روبرو می شوند. به احتمال زیاد آنها روی پیوند شما کلیک خواهند کرد زیرا شما همان چیزی هستید که آنها به دنبال آن هستند.
  • دامنه شما از لحاظ معنایی با گزینه .com یکسان است. اگرچه گوگل یک بار ادعا کرد که پسوندهای دامنه در کلمات کلیدی به حساب نمی آیند ، اما موتور جستجو به وضوح آنها را نادیده نمی گیرد. بررسی کنید چه اتفاقی می افتد هنگام جستجوی “فروشگاه درب کابینت” و “فروشگاه درب کابینت com”

دامنه .STORE چیست؟ راهنمای کاملی برای مارک فروشگاه اینترنتی کاملا

3. فرصت های بهتر کلمه کلیدی

عکس صفحه بالا ویژگی جالب دیگری را نیز در مورد پسوندهای خاص دامنه بیشتر نشان می دهد: آنها می توانند به عنوان یک کلمه کلیدی دو برابر شوند.

Google در کلمات کلیدی پررنگ و مرتبط با سال شما برجسته می کند. در مورد ما ، “درب کابینت” یکی از آنهاست:

در این حالت ، فراداده با کلمه کلیدی “ذخیره” ارائه می شود. با این حال ، هنگامی که “com” را در جستجو قرار دادیم ، همچنان در رتبه های برتر قرار گرفتیم زیرا گوگل هدف جستجوی ما را شامل خرید درهای کابینت (نه لزوما دامنه .STORE) دانست.

نام دامنه .com این مزیت را ندارد. باهوش است ، نه؟

اگر متقاعد نشده اید ، در اینجا یک مثال دیگر از آن وجود دارد که هیچ ارتباطی با ثبت نام دامنه ندارد:

مقاله پیشنهادی  تماس با فرم آسیب پذیری 7 در +5 میلیون سایت

Emirates یک فروشگاه آنلاین با نام دامنه .STORE و وب سایت تجاری خود با نام دامنه .com دارد. وقتی “کالاهای امارات” را جستجو می کنید ، حدس بزنید کدام نام دامنه در بالا قرار می گیرد؟

دامنه .STORE چیست؟ یک راهنمای کامل برای مارک فروشگاه اینترنتی کاملا

دیدن؟ دامنه .STORE برای سئو خوب است.

4. درک کاربر بهبود یافته است

مثال Emirates همچنین مزیتی را که دامنه .STORE از نظر درک کاربر دارد برجسته می کند. در این حالت ، www.emirates.store است:

  • واضح تر بخشی از علتی که در وهله اول www.emirates.store خاتمه یافت ، خاص بودن URL بود. مشتریان کلیک کردند و گوگل توجه کرد.
  • به عنوان مفصل ران و بالاتر دیده می شود. پسوند دامنه .STORE با مارک Emirates به خوبی کار می کند. در حالی که پسوند .com تاسیس شده و از مدارس قدیمی استفاده می شود ، پسوند .STORE طراوت و حسی را ایجاد می کند که برند با زمان حفظ می کند.

کریستیانو رونالدو ، بازیکن فوتبال در کلاس جهانی ، از این دو امتیاز به خوبی با نام تجاری خود استفاده می کند.

به عنوان مثال ، www.cr7denim.store نه تنها دقیقاً به ما می گوید چه چیزی در پس آن پیوند نهفته است بلکه باعث ایجاد نشاط تجاری می شود. تا زمان بارگیری صفحه ، ما از قبل می دانیم که می خواهیم چیزی تازه و مدرن بدست آوریم.

5. حافظه پیشرفته

در دسترس بودن نام دامنه .STORE به معنای ایجاد یک نام دامنه واقعاً به یاد ماندنی است که باعث افزایش نام تجاری شما می شود.

به طور کلی ، انتخاب درست نام های دامنه ای که خواندن ، تایپ و گفتن آنها آسان باشد ، روش خوبی است. اما دامنه .STORE به شما امکان می دهد یک قدم جلوتر بروید. مثلا:

  • www.yummybakery.org در مقابل www.yummybake.store
  • www.s southernstyle.com vs. www.southernstyle.store
  • www.goodvibestore.net vs. www.goodvibes.store
مقاله پیشنهادی  توافق نامه FTC برای بهبود امنیت به بزرگنمایی نیاز دارد

6. بهینه شده برای جستجوی صوتی

جستجوی صوتی نقشی بزرگتر و بزرگتر در موتورهای جستجو دارد و پسوندهای نام دامنه می تواند به شما در تطبیق کمک کند.

به عنوان مثال ، در مورد این دو نام دامنه فکر کنید:

  • www.qrious-jewelry.com
  • www.curiousjewel.store

اگرچه مورد اول یک روش بصری هوشمندانه برای نوشتن “کنجکاو” است ، اما همچنین هیچ فرصتی برای رتبه بندی در جستجوی صوتی ندارد زیرا این کلمه اول برای Google “کنجکاو” نیست.

اگر می خواهید با استفاده از voice به دامنه اول بروید ، باید آن را هجی کنید. این یک تجربه کاربری عالی نیست.

7. پس انداز بیشتر

در دسترس بودن نام دامنه .STORE به این معنی است که آنها در مقایسه با گزینه های .com یا .net اغلب ارزان قیمت هستند.

به عنوان مثال ، آیا تا به حال سعی کرده اید نام دامنه ای را ثبت کنید و از این با استقبال مواجه شوید؟

دامنه .STORE چیست؟ یک راهنمای کامل برای مارک فروشگاه اینترنتی کاملا

این اتفاق می افتد به این دلیل که افرادی (یا شرکت هایی) که به نام جستجوگران دامنه هستند ، نام دامنه های ارزشمندی را خریداری می کنند و سپس آنها را با سود فروش می دهند.

اما تصور کنید اگر این کار را می کردید:

دامنه .STORE چیست؟ یک راهنمای کامل برای مارک فروشگاه اینترنتی کاملا

از آنجا که www.bakingupply.com در Google با www.bakingsupply.store یکسان است ، شما فقط 118 دلار پس انداز کرده اید.

8. بدون محدودیت جغرافیایی

برخی از شرکت ها با استفاده از پسوندهای دامنه خاص کشور سعی در جابجایی در فضای شلوغ .com یا .net دارند. به عنوان مثال ، ممکن است سایتی با پسوند .com.au – استرالیا دیده باشید.

هر کشوری یکی دارد و می تواند برای بسیاری از شرکت ها گزینه مناسبی باشد. با این حال ، اگر در سطح جهانی تجارت می کنید ، کار نمی کند.

مشکل اصلی در مورد پسوندهای دامنه خاص کشور مربوط به درک کاربر است. ممکن است تجارت شما محدود به استرالیا نباشد ، اما یک دامنه داخلی استرالیا پیشنهاد می کند که چنین باشد. این به راحتی می تواند برای خنثی کردن فروش بالقوه کافی باشد.

مقاله پیشنهادی  آسیب پذیری بحرانی Elementor Pro - مجله موتور جستجو

ایده های نام دامنه فروشگاه آنلاین: چگونه بهترین دامنه را برای فروشگاه آنلاین خود انتخاب کنیم

استفاده از دامنه .STORE برای سئو و نام تجاری خوب است ، اما هنوز هم باید این کار را به درستی انجام دهید. در اینجا پنج نکته وجود دارد که باید هنگام ایده پردازی ایده های نام دامنه فروشگاه آنلاین در نظر بگیرید.

1. ابتدا یک تحلیل رقابتی انجام دهید

مزیت اصلی دامنه .STORE فرصت رقابت برای کلمات کلیدی در کنار رقبایی با دامنه .com است. به این ترتیب ، ابتدا اطمینان حاصل کنید که یک تحلیل رقابتی انجام دهید. مواردی از جمله را درج کنید:

  • نام دامنه رقبای شما چیست؟
  • برای چه کلمات کلیدی رتبه بندی می شوند؟
  • چه کلمات کلیدی هستند نه رتبه بندی برای آن می تواند به شما کمک کند ترافیک ارگانیک را برنده شوید

2. به آنچه مشتریان شما جستجو خواهند کرد ، فکر کنید

Google تأکید زیادی بر قصد جستجو دارد ، بنابراین وقت خود را صرف فکر کردن در مورد آنچه مشتری های شما بیشتر جستجو می کنند ، کنید. اگر بتوانید دقیقاً آنچه را که آنها در Google تایپ می کنند شناسایی کرده و به یک نام دامنه تبدیل کنید ، درست در مسیر آنها قرار خواهید گرفت. به عنوان مثال ، www.babyclothes.store. انجام دادن:

  • به یاد داشته باشید که .STORE به عنوان یک کلمه کلیدی دو برابر می شود
  • برای مشاهده رتبه بندی در حال حاضر ، کلمات کلیدی بالقوه را جستجو کنید
  • حدفاصل بین کلمات عمومی و خاص را پیدا کنید