داده های ساختاری اضافی می توانند برای SEO مفید باشند

جان مولر گوگل در پاسخ گفت اگر فایده ای برای استفاده از داده های ساخت یافته وجود دارد که خارج از آنچه توصیه می شود توسط صفحات توسعه دهنده Google باشد. مولر پاسخ داد كه در بعضی موارد می تواند سایتی برای سئو به دست آورد.

اما او همچنین هشدار داد که خیلی با آن فاصله نگیرید.

آیا داده های ساختاری اضافی می توانند به SEO کمک کنند؟

صفحات توسعه دهنده Google مقدار کمی از داده های ساخت یافته را برای کمک به ناشران برای دستیابی به نتایج غنی توصیه می کنند. اما گوگل فقط مقدار کمی از داده های ساختار یافته موجود را توصیه می کند زیرا محتوای صفحه برنامه نویس محدود به مورد استفاده از نتایج غنی است.

داده های ساختاری زیادی وجود دارد که صفحات توسعه دهنده Google درباره آنها بحث نمی کنند اما با این وجود در دسترس هستند.

Google درباره آن بحث نمی کند زیرا نتیجه غنی با آن حاصل نمی شود.

به عنوان مثال ، در زیر داده های ساختاری برای توصیف دو نفر در حال بازی Angry Birds وجود دارد:

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

داده های ساختاری فوق العاده ناچیز به نظر می رسند. اما طبق گفته جان مولر ، گوگل همچنان می تواند از این نوع داده های ساختاری غیر مستند و تحت شرایط خاص استفاده کند.

در اینجا سوالی که در یک Hangout وب مستر پرسیده شده است:

“… اگر در وب سایت Schema.org برخی از علائم مشخصه وجود دارد اما در راهنمای برنامه نویسان Google درج نشده است ، آیا می توانم به طور خاص از هر طریق در سئو سود ببرم؟”

مربوط: نحوه استفاده از داده های ساخت یافته برای پشتیبانی از E-A-T

مقاله پیشنهادی  نحوه یافتن و بهبود محتوای کم فشار: یک راهنمای عملی

داده های ساخت یافته غیر توصیه شده می توانند کمک کنند

مولر پاسخ داد كه داده های ساختاری كه در صفحات برنامه نویسی ثبت نشده اند می توانند از یك سایت بهره مند شوند. اما فقط هنگامی که به Google کمک کرد تا محتوا را بهتر درک کند.

وی با تأیید این نکته که همه موارد استفاده شده توسط Google برای رتبه بندی در صفحات نتایج جستجو (SERPs) نشان داده نمی شود ، شروع می کند.

وی گفت: “من فکر می کنم این یکی از سؤال های پیچیده در رابطه با کلیه داده های ساخت یافته است ، به این دلیل که ما چیزهای زیادی را در اختیار داریم که سعی می کنیم یک صفحه و محتوای صفحه را بفهمیم که لزوماً مستقیماً در آنها نشان نمی دهیم. نتایج جستجو. “

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

سپس او متذکر می شود که چگونه آزمایش داده های ساخت یافته فقط روی داده های ساختاری متمرکز شده است که به نتایج Rich متصل هستند.

“بنابراین ، در آزمون نتایج غنی ، ما روی چیزهایی متمرکز می شویم که در واقع اثرات قابل مشاهده مستقیم دارند یا می توانند جلوه های دیداری مستقیم داشته باشند.”

اینجاست که مولر ایده ای در مورد چگونگی استفاده بیشتر Google برای درک یک صفحه وب ارائه می دهد:

اما بسیاری از موارد به ما کمک می کنند تا محتوا و زمینه یک صفحه خاص را بهتر بشناسیم.

و اینها مواردی هستند که در نوع خود مانند یک نشانه گذاری عمومی Schema.org هستند که می توانید کارهای مختلفی انجام دهید.

و این نوع من می گویم ، تقریبا شرم آور است که ما آن را در آزمون نتایج غنی برجسته نمی کنیم. “

بنابراین او می گوید که می توان از داده های ساختاری استفاده کرد که به طور خاص در صفحات توسعه دهنده توصیه نمی شوند تا به Google در درک یک صفحه وب کمک کنند.

مقاله پیشنهادی  تکنیک های الهام گرفته از سرمایه گذاری برای متنوع کردن نمونه کارها مشتری آژانس جستجوگرها

مولر با بیان احتیاط آمیز ادامه می دهد:

“اما این نیز در جایی که عبور از آن بسیار آسان است زیرا چیزهای مختلف زیادی وجود دارد که می توانید با Schema.org در آن ثبت شوید.

و می توانید زمان زیادی را برای مشخص کردن همه عناصر جداگانه صرف کنید و تأثیر کاملاً صفر در نتایج جستجوی شما وجود دارد ، حتی اگر بخواهیم آن را پردازش کنیم.

بنابراین ، اگر مواردی وجود دارد که احساس می کنید ناامیدانه باید روابط آیتم های صفحه شما را کمی بهتر درک کنیم ، پیش بروید و آن نشانه گذاری را به صفحه اضافه کنید.

اما اگر دقیقاً شبیه این باشد … پنج نوع مختلف از schema.org وجود دارد که می توانند در این صفحه اعمال شوند ، بنابراین من آن را علامت گذاری می کنم ، احتمالاً هیچ ارزشی نمی دهد.

بنابراین مورد استفاده رایج این است که یک صفحه را به عنوان یک صفحه مشخص کنید. مانند ، ما این کار را در صفحه اصلی Google.com نیز انجام می دهیم.

بنابراین اینگونه نیست که ما از همه دیگران لذت ببریم ، بلکه این چیزی است که شما به عنوان موتور جستجو به آن صفحه نگاه می کنید و مانند آن است … این یک صفحه وب است و می گوید که این یک صفحه وب است ، چه چیز دیگری می تواند باشد؟ این به ما هیچ ارزش اضافی نمی دهد.

بنابراین یافتن مواردی که واقعاً از سطح بالایی برخوردار باشند برای صفحات شما مهم است و نشانه گذاری را برای آن اضافه می کنید ، حتی اگر قابل مشاهده نباشد ، فکر می کنم کاملاً خوب است.

به بالای صفحه بروید و انواع مختلفی از نشانه هایی را که می توانید پیدا کنید اضافه کنید … این به سایت شما آسیب نمی رساند بلکه این یک نوع اتلاف وقت است. “

مربوط: داستان های موفقیت آمیز شما: استفاده از داده های ساخت یافته برای تقویت ترافیک

مقاله پیشنهادی  Google SERP Shows Amazon دارای رتبه 9 از 10 نقطه است. دنی سالیوان می گوید Google Broken نیست

آیا باید از داده های ساختار یافته استفاده کنید؟

اضافه کردن داده های ساختاری اضافی که فراتر از آنچه توصیف شده در صفحات توسعه دهنده Google است ممکن است در شرایط مناسب مفید باشد. در حالت ایده آل ، محتوای شما باید به اندازه کافی واضح باشد که به طور منظم نیازی به نشانه های تکمیلی برای کمک به Google در درک صفحه ندارد.

اما می تواند موارد استفاده ای وجود داشته باشد که داده های ساختاری تکمیلی مفید باشند.

مولر گفت که به هیچ وجه از خرابی وقتهای تلف شده بر دادههای ساختاری که هیچ تأثیری در رتبه بندی ندارند ، صدمه نمی بیند.

شاید این ممکن باشد مفید باشد که از خود بپرسید آیا نشانه اضافی برای کاربر مفید است یا خیر.

اگر چنین است ، ممکن است منطقی باشد که پیش برویم و آن را اضافه کنیم.

تماشا کنید در مورد مولر Google درباره داده های ساخت یافته بحث کنید:

https://www.youtube.com/watch؟v=QPh3T7oemxM