داده های جدید تأثیر خاموش کردن تبلیغات فیس بوک را بررسی می کند [Podcast]

در قسمت این هفته بازاریابی ساعت ، Greg Finn ، Mark Saltarelli و Jess Budde میزبان بزرگترین اخبار بازاریابی دیجیتال در هفته هستند.

اگر نمی توانید در Spotify گوش دهید ، نسخه ویدیویی قسمت این هفته را در کانال YouTube موتور جستجو کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=nFcWbMqSDAE

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

با نگاهی به تحریم تبلیغات فیس بوک در Q3 2020 ، آیا داده ها نشان می دهد که ارزش آن را داشته است؟

چه تاثیری بر تبلیغ کنندگان داشت ، و علاوه بر این ، چگونه بر فیس بوک تأثیر گذاشت؟

طبق مطالعه ای که توسط فارستر انجام شده است ، فقط 7 شرکت از 42 شرکتی که در مطالعه آنها شرکت کرده اند گزارش داده اند که درآمد آنها در Q3 نسبت به Q2 سال 2020 کاهش یافته است.

36 شرکت دیگر از آن افزایش درآمد در همان زمان را گزارش کردند.

این شرکت ها همه در تحریم تبلیغات فیس بوک Q3 2020 شرکت کردند.

بر اساس مقاله MarketingDive’s ، تأثیر این تحریم تأثیر زیادی بر فیس بوک نداشت ، زیرا آنها شاهد رشد درآمد 10 درصدی بودند.

کمپین های خرید هوشمند Google Ads ممکن است داده های بیشتری از آنچه در ابتدا تصور می شد ارائه دهد

هارپال سینگ روش خود برای جمع آوری داده ها از کمپین های خرید هوشمند Google Ads را در توییتر به اشتراک گذاشت.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به دلیل محدودیت هایی که Google Ads در مورد اطلاعاتی که تبلیغ کننده می تواند در رابطه با کمپین خود به آنها دسترسی پیدا کند ، گزارش دهی به کمپین های خرید هوشمند بسیار مشهور است.

با مراجعه به «تبدیلات مساعدت شده» در Google Ads و فیلتر کردن برای دیدن شبکه ها و کمپین ها ، بازاریابان می توانند کمپین های خود را فیلتر کنند تا فقط داده های کمپین خرید هوشمند توسط شبکه را ببینند.

اولنا رومانوا همچنین روش خود را برای مشاهده داده های خرید هوشمند در LinkedIn به اشتراک گذاشت

در برداشت این هفته از بخش هفته ، دیوید هرمان شرکت هرمان دیجیتال یک تشبیه منحصر به فرد از مدیریت فرعی فیس بوک در شرکت ها و بازاریاب هایی که از بستر تبلیغات خود استفاده می کنند ، به اشتراک گذاشت.

بعد ، در بخش ICYMI ما ، آکویل دی فازیو یک روش مفید برای بازاریابان برای استفاده از برچسب های سوال جدید TikTok و Instagram به اشتراک گذاشته شده است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

سپس ما به سوزش های بازاریابی دیجیتال شما در طی بخش رعد و برق پاسخ می دهیم:

  • تبلیغات چه کسانی در Google SERPs تغییر URL داده اند؟
  • چی به نظر شما آیا شبکه رسانه های اجتماعی در آینده می میرد؟
  • برگه “داستان ما” در صفحه فیس بوک من کجا قرار گرفت؟
  • چه زمانی بهترین زمان برای ارسال در شبکه های اجتماعی است؟
  • چرا گوگل مرتباً آنچه را که آنها می خوانند تغییر می دهد؟
  • iOS14 چگونه بر کاربران Google Ads تأثیر می گذارد؟

بررسی کنید ساعت بازاریابی برای عضویت در این برنامه (و خبرنامه ما!) سایت را بخوانید و همه مقالات ارائه شده در نمایش این هفته را بخوانید!


اعتبار ویژه تصویر: سامانتا هانسون

مقاله پیشنهادی  LinkedIn برترین متخصصان بازاریابی سال 2020 را فهرست می کند