خرید بتا Google Smart Testa فقط هدف مشتری جدید

محصول هوشمند خرید گوگل در حال آزمایش بتا است که یک هدف جدید تبدیل: خرید مشتری جدید را دارد. این نوع هدف جدید که “NCA” نامیده می شود ، به تبلیغ کنندگان امکان می دهد تا کمپین های خرید هوشمند را تنظیم کنند تا به طور خاص به سمت دستیابی به مشتریان جدید بهینه باشند.

این اطلاعات در LinkedIn امروز ، از طریق استیون جانس ، مشاور بازاریابی دیجیتال در Door4 ظاهر شد:

خرید و فروش بتا Google Smart Testa فقط مشتری جدید هدف

خرید هوشمند چیست؟

برخلاف فعالیتهای خرید دستی در گوگل ، Smart Shopping با استفاده از یادگیری دستگاه خود ، توزیع و تست کردن آگهی ها را به صورت خودکار ، این کمپین را خودکار می کند. هنوز از داده های مبتنی بر فید در یک کمپین خرید معمولی استفاده می کند ، و تبلیغات شما واجد شرایط برای جستجو ، نمایش ، YouTube و Gmail هستند.

مقاله پیشنهادی  Ahrefs Webmaster Tools قدرتمند است ... و رایگان است

نصب برچسب برای خرید مشتری جدید

برای اینکه سیستم از اینکه کاربر جدید است یا خیر ، سه مورد را در نظر گرفت:

  • اطلاعات بومی Google: از یک پنجره بازگرداندن 540 روزه بر اساس داده های خاص خود استفاده می کند. این به طور خودکار با انتخاب NCA Goal اتفاق می افتد.
  • داده های خود گزارش شده: تبلیغ کنندگان می توانند با ترکیبی از Tag Site Global و پارامترهای جدید مشتری ، مشتریان جدید را برچسب گذاری کنند.
  • لیست شخص اول: تبلیغ کنندگان می توانند لیست مشتری خود را در Google Ads بارگذاری کنند

گوگل توصیه می کند که تبلیغ کنندگان از هر سه برای بیشترین دقت ممکن استفاده کنند.

خرید و فروش بتا Google Smart Testa فقط مشتری جدید هدف

پارامتر جدید مشتری به روش زیر پیاده سازی می شود:

خرید و فروش بتا Google Smart Testa فقط مشتری جدید هدف

برچسب جدید همچنین می تواند برای کمپین های برنامه از طریق Firebase تنظیم شود.

مقاله پیشنهادی  YouTube سازنده فیلم و اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته را راه اندازی می کند [PODCAST]

محاسبه تبدیل کل

ارزش مشتری جدید در کنار ارزش خرید برای تعیین ارزش کل تبدیل استفاده می شود. این مقدار در تعیین پیشنهادات و ورودی هنگام تنظیم کمپین خود استفاده می شود.

از آنجا که استراتژی پیشنهاد کمپین های خرید هوشمند حداکثر رساندن ارزش تبدیل است ، به ارزش کل تبدیل شما محاسبه می کنید.

در اینجا مثالی از نحوه انجام این کار آورده شده است:

خرید و فروش بتا Google Smart Testa تنها مشتری جدید هدف

نحوه تنظیم آن در Google Ads

در بخش اهداف تبدیل برنامه تبلیغات شما گزینه جدیدی برای “خرید مشتری جدید” وجود خواهد داشت. این باید انتخاب شود ، و یک نقطه خالی برای شما وجود داشته باشد تا مقدار ارزش محاسبه شده برای کل مقدار تبدیل را محاسبه کنید.

خرید و فروش بتا Google Smart Testa فقط مشتری جدید هدف

فقط می توانید یک ارزش جهانی را برای تلاش اختصاص دهید ، و آن را برای همه کمپین های خرید هوشمند که در آن از این نوع هدف جدید استفاده می شود ، اعمال می شود.

مقاله پیشنهادی  چه چیزی برای صفحات محصول و سئو بهتر است: محتوا یا بک لینک؟

علاوه بر برچسب ارزش طول عمر در آینده

گوگل توجه دارد که در آینده یک پارامتر برچسب نیز وجود خواهد داشت که می تواند برای کاربرانی که می خواهند ارزش طول عمر را بر اساس معیارهای سفارشی اندازه گیری کنند ، پیاده سازی شود.

این داده ها در یک ستون Lifetime Value گزارش می شوند و سپس می توانند برای بهینه سازی پیشنهادات استفاده شوند.

این اطلاعات مربوط به آن برچسب آینده است:

آزمایش هوشمند خرید بتا Google Smart فقط هدف جدید مشتری

نحوه دسترسی به بتا

از آنجا که این در حال حاضر در بتا است ، تبلیغ کنندگان برای دسترسی به لیست سفید ، باید با نماینده Google خود تماس بگیرند.


اعتبار تصویر: Google