جمع شدن CCPA باعث تبلیغات ناشایست برای تبلیغ کنندگان در فیس بوک می شود

پس از اعلام در سال 2018 ، قانون حفظ حریم خصوصی مصرف کننده کالیفرنیا (CCPA) به بازار عرضه شد – و سردرگمی خود را در پی داشت. خریداران آگهی فیس بوک با تبخیر داده ها و هدف قرار دادن مخاطبان کالیفرنیا درگیر شدند ، در حالی که همزمان سر خود را بر سر آنچه در واقع به معنای مطابقت است خط می زدند.

توجه: ما لایه لایه نیستیم. هیچ یک از موارد زیر را به عنوان مشاوره حقوقی استفاده نکنید. اگر به مشاوره حقوقی واقعی احتیاج دارید ، مشاوره وکالت را جستجو کنید.

CCPA چیست؟

این یک قانون حفظ حریم خصوصی در سطح کشور است. این تا حدودی با روح GDPR است ، با این حال ، در حالی که GDPR “برای به اشتراک گذاری اطلاعات” انتخاب “می کند ، CCPA” امتناع “است.

این امر در حال حاضر فقط در مورد کالیفرنیا اعمال می شود ، گرچه انتظاراتی وجود دارد که سایر کشورها در آینده نوعی از اقدامات حریم خصوصی را به تصویب برسانند.

برخی از قوانین اساسی عبارتند از:

  • اطلاعات جمع آوری شده باید در مورد داده هایی که جمع آوری می کنند ، هدف از آن و هر شخص ثالثی که ممکن است با آنها به اشتراک گذاشته شود شفاف باشد
  • در صورت درخواست کاربر ، یک تجارت باید داده ها را حذف کند
  • مصرف کنندگان می توانند از فروش داده های خود امتناع کنند
  • مقامات CA می توانند برای تخلفات جریمه کنند ، اگرچه هنوز مشخص نیست که چگونه این شرکتها در خارج از کشور اعمال می شود زیرا این قانون فقط قانون CA است
  • برای مشاغل مجاز به ارائه مشوق های مالی برای اجازه جمع آوری داده ها هستند
مقاله پیشنهادی  Google برای جلوگیری از بازنویسی شرح متا پیشنهاداتی را ارائه می دهد

برای همه مشاغل صدق نمی کند. به طور خاص ، این مربوط به مشاغل با درآمد ناخالص سالانه بیش از 25 میلیون دلار است ، اطلاعاتی که دارای اطلاعات شخصی بیش از 50،000 کاربر و یا کسانی که بیش از نیمی از درآمد سالانه خود را از فروش این اطلاعات کسب می کنند ، باشد.

مربوط: CCPA چیست؟ همه چیز شما باید بدانید تا سازگار شوید

چگونه این تبلیغات در فیس بوک و اینستاگرام تأثیر می گذارد؟

فیس بوک از ویژگی جدیدی به نام استفاده محدود از داده ها خبر داد. این به طور خودکار برای همه حساب های تجاری فیس بوک و به طور خاص برای کاربران در کالیفرنیا که تبلیغات را هدف قرار می دهند صدق می کند. نهایتا این امر باعث می شود که تبلیغ کننده با CCPA مطابقت داشته باشد ، با توجه به اینکه خیلی ها احساس می کنند بسیار مبهم هستند چیز کوچکی نیست. هدف این است که “اطلاعات شخصی” محدود شود ، اما دقیقاً درمورد معنی آن چه سردرگمی وجود دارد.

مقاله پیشنهادی  داده های ساختاری اضافی می توانند برای SEO مفید باشند

برنامه نویسان درنهایت یک “پرچم LDU” را در پیکسل فیس بوک اعمال می کنند تا به رویدادهای خاص بپردازند. در این میان ، کالیفرنیا به طور خودکار داده های کاربران کالیفرنیا را محدود می کند. (اطلاعات مربوط به گزینه های پردازش داده را می توان در اینجا یافت). این به روز رسانی ها باید تا اول آگوست انجام شوند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

در صورت اجرای پرچم LDU ، تبلیغ کنندگان می توانند از داده های مشتری استفاده کنند:

CCPA Roll-Out باعث خراب شدن برای تبلیغ کنندگان در فیس بوک

خریداران آگهی چگونه آماده شدند؟

دیوید هرمان ، کارشناس سطح آگهی های فیس بوک در زمینه فضای مستقیم به مصرف کننده (DTC) ، برنامه هایی را برای مشتریان خود در نظر گرفت زیرا واقعیت این بازدید در ماه ژوئیه بود.

وی گفت: “برای ما ، در ماه ژوئیه ، CA را برای فعالیت های خود که بیش از 10٪ از مبلغ تبدیل شده از CA دارند ، تقسیم می کنیم.” “با توجه به ویژگی استفاده محدود ، به خصوص در FB ، ما می خواهیم مطمئن شویم که موارد را در مورد ROAS به طور صحیح ردیابی می کنیم. با توجه به اینکه ظاهراً تبدیل CA به درستی به آنها نسبت داده نشده است ، ما می خواهیم این موضوع را در خاطر داشته باشیم. “

مقاله پیشنهادی  LinkedIn می افزاید: بازاریابی نامزدی برای تبلیغات ویدیویی و سرب

این تأثیرات ظاهراً به سرعت در اواخر هفته گذشته انجام شد. ترس اصلی تبلیغ کنندگان عدم وجود اطلاعات در مورد کاربران کالیفرنیا در هدف قرار دادن و بهینه سازی این سیستم عامل است. این بدان معناست که فیس بوک داده کمتری خواهد داشت و احتمالاً منجر به نتایج کمتری خواهد شد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

مطمئناً ، هرمان این دست اول را دید و آن را در توییتر به اشتراک گذاشت:

CCPA Roll-Out باعث خراب شدن برای تبلیغ کنندگان در فیس بوک

وی بعداً پس از ایجاد یک تغییر اساسی پیگیری کرد: محروم کردن کالیفرنیا از هدف تبلیغ:

CCPA Roll-Out باعث خراب شدن برای تبلیغ کنندگان در فیس بوک

بعد چه اتفاقی می افتد؟

هنوز هم در مورد دسترسی CCPA سردرگمی زیادی وجود دارد. بسیاری از ترسها وجود دارد که مشاغل حتی ممکن است از این امر آگاه نباشند.

تقریباً مانند زمانی که GDPR اتفاق افتاد و مشاغل آمریکایی آمادگی لازم را نداشتند ، به نظر می رسد که قدم زدن در منطقه آسیب دیده قدم فوری است. هرچه پیروی از قوانین و قوانین برای شرکت ها روشن تر شود ، به خصوص با توجه به داده هایی که در آن قرار دارد ، این امر به یک هنجار جدید تبدیل می شود.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

در این میان ، اطمینان حاصل کنید که پیکسل فیس بوک خود را بر این اساس به روزرسانی کرده و برای محافظت از هزینه تبلیغات خود اقدامات کوتاه مدت انجام دهید.