جستجوی SEO برای کاربران جدید

مهاجرت به هر سیستم جدید CMS یا سیستم اتوماسیون بازاریابی یک چالش است.

از انتشار محتوا گرفته تا اطمینان از بهینه بودن صفحات ، کارهای زیادی وجود دارد که باید برای موفقیت انجام دهید.

اگر در HubSpot CMS تازه وارد هستید ، در اینجا یک نقشه راه SEO آورده شده است که شما را راهنمایی می کند:

  • عملکرد و ادغام اصلی SEO اصلی بومی.
  • اگر در حال ساخت سایت جدیدی از ابتدا هستید یا سایت موجود خود را به HubSpot منتقل می کنید ، چه ویژگی SEO از دست رفته نیست.

(افشای کامل: من با بالاترین رتبه آژانس شریک HubSpot ، SmartBug Media کار می کنم.)

آنچه عملکرد بومی سئو در HubSpot وجود دارد

ابزارهای CMS

میزبانی

هنگام ثبت نام در اشتراک CMS ، HubSpot سایت شما را میزبانی می کند.

این یکی دیگر از سیستم هایی است که هنگام تصمیم گیری در مورد زندگی وب سایت واقعی خود باید نگران آن باشید.

هنگام ساختن سایت خود در WordPress یا CMS های منبع باز دیگر ، باید برای ارائه خدمات به سایت خود با یک سرویس دهنده میزبانی ثبت نام کنید.

شبکه تحویل محتوا (CDN)

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این مورد برای مشاغل جهانی که نیاز به بارگیری سریع وب سایت خود در هر کشوری است و باید خطر حملات DDOS را کاهش دهد ، امری ضروری است.

CDN HubSpot (که از فناوری Cloudflare استفاده می کند) بدون نیاز به هزینه اضافی یا راه اندازی در سیستم مدیریت محتوا ساخته شده است.

گواهی لایه امن سوکت (SSL)

امروزه این امر در سراسر ارائه دهندگان میزبانی بسیار رایج است اما نیاز به سئو است.

داشتن سایت خود در HTTPS برای رتبه بندی در بسیاری از موارد عمودی یک امر ضروری است.

HubSpot یک گواهینامه SSL را به عنوان بخشی از اشتراک شما ارائه می دهد و تا زمانی که سایت شما در HubSpot باقی بماند به طور خودکار تمدید می شود.

تغییر مسیر می دهد

ابزار ریدایرکت HubSpot به شما امکان می دهد ریدایرکت های خود را از طریق CSV به صورت عمده وارد کنید یا آنها را یکی یکی بسازید.

این ابزار WYSIWYG کاربر پسند برای بازاریابانی است که تجربه به روزرسانی فایل های .htaccess یا تنظیم تغییر مسیرها را در قسمت باطن ندارند.

نقشه سایت

HubSpot به طور خودکار یک نقشه سایت ایجاد می کند که می توانید آن را به Google Search Console ارسال کنید ، بنابراین نیازی به ساختن آنها به صورت دستی یا پلاگین های دیگر ندارید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

نظارت و امنیت

مقاله پیشنهادی  4 ستون موفقیت سازمانی در سئو

HubSpot CMS دارای یک سیستم نظارت و فایروال برای شناسایی تهدیدات و جلوگیری از وقوع حملات DDOS است.

اگر از وردپرس یا CMS دیگری استفاده می کنید ، به یک ابزار شخص ثالث مانند Securi یا موارد مشابه نیاز خواهید داشت.

به روز رسانی های در حال انجام

HubSpot همه به روزرسانی های CMS را مدیریت می کند ، بنابراین نیازی نیست نسخه CMS یا نسخه های پلاگین خود را به صورت دستی به روز کنید ، همانطور که اگر در وردپرس یا CMS دیگری هستید.

صفحات همراه سریع (AMP)

HubSpot توانایی فعال کردن AMP را در وبلاگ شما فراهم می کند که به شما امکان می دهد نسخه های AMP وبلاگ های شما را در دستگاه های تلفن همراه پیدا کنند.

ابزارهای جستجوگر On-Page

برنامه ریزی موضوع

ابزارهای برنامه ریزی محتوای HubSpot اگر بخواهید رویکرد خوشه موضوعی را برای سئو سایت خود دنبال کنید ، شماتیک تصویری ارائه می دهد.

این ابزار تحقیق واژه های کلیدی ، پیوند داخلی و تجزیه و تحلیل را ارائه می دهد تا درک کند چگونه موضوعات خاصی به شما در ایجاد ترافیک ارگانیک ، راهنما و مشتری کمک می کند.

در اینجا مثالی از خوشه موضوع رسانه ای پولی با تمام صفحات زیرموضوع (و کلمات کلیدی مرتبط) است که به صفحه ستون پیوند داده شده اند (یا پیوند نمی خورند):

توصیه های موجود در صفحه

این قابلیت به شما امکان می دهد توصیه های خاصی را در سطح URL و تأثیر نسبی رفع این مسائل را مشاهده کنید.

به عنوان مثال:

اصلاحات جستجوگرها

همچنین توصیه هایی برای بهینه سازی در ویرایشگر صفحه CMS وجود دارد که اطمینان حاصل می کند تمام پایگاه های جستجوگرها در صفحه شما تحت پوشش قرار گرفته اند.

ادغام ابزار SEO و تجزیه و تحلیل

کنسول جستجوی Google

از آنجا که گوگل بیشترین ارجاع کلمات کلیدی ارگانیک را رمزگذاری می کند ، کنسول جستجوی گوگل یکی از تنها منابعی است که می توانید در آن جستجو کنید چه کلمات کلیدی باعث ایجاد ترافیک SEO به سایت شما می شوند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

ادغام کنسول جستجوی Google به ابزارهای انتشار صفحه شما گره خورده است.

برای هر صفحه ، ادغام به شما امکان می دهد موارد زیر را مشاهده کنید:

  • پرسشهای برتر جستجو
  • موقعیت متوسط
  • کل برداشت ها
  • میانگین نرخ کلیک
  • کلیک می کند

این داده ها برای تلاش های CRO شما موثر است.

هنگامی که در حال طراحی تماس برای اقدام در صفحه هستید ، برای کمک به بهبود نرخ کلی تبدیل ، از داده های دقیق کلمات کلیدی بر اساس درخواست های رتبه برتر خود استفاده کنید.

مقاله پیشنهادی  10 نکته محلی در زمینه SEO برای بهبود وب سایت های املاک و مستغلات شما

ادغام کنسول جستجوی گوگل برای HubSpot

تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل

تجزیه و تحلیل مستقل HubSpot برای همه بازاریابان کافی نیست.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اکثر مشتریان ما از Google Analytics در رابطه با تجزیه و تحلیل HubSpot برای برداشتن اطلاعات ریز از طریق صفحه ، دستگاه ، کانال و غیره استفاده می کنند.

ادغام HubSpot در Google Analytics برای اطمینان از پیگیری صحیح تمام صفحات محتوای میزبان HubSpot شما مفید است.

در حال حاضر ، به غیر از اطمینان از اینکه همه صفحات شما دارای کد رهگیری Google Analytics هستند ، کاربرد دیگری برای این ادغام وجود ندارد.

تنظیمات hubspot یکپارچه سازی google analytics

قابلیت ردیابی مشابهی برای Google Search Console و AdRoll وجود دارد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

ادغام CMS شخص ثالث

HubSpot یک شرکت پلتفرم است که به سایر برنامه های بازاریابی ، فروش و موفقیت مشتری امکان ادغام می دهد.

بازار برنامه آن تمام ادغام های شخص ثالث را لیست می کند.

تا زمانی که بسته نرم افزاری یکپارچه را خریداری کنید ، بسیاری از ادغام ها رایگان یا کم هزینه هستند.

چه ابزارهای جستجوگر جستجوگر HubSpot CMS وجود ندارد؟

اگرچه HubSpot یک پلتفرم همه در یک است ، اما از هر ابزاری برای جستجوگرها که سئوکاران داخلی یا آژانس های جستجوگر SEO روزانه استفاده می کنند ، برخوردار نیست.

کلمات کلیدی ابزارهای کشف

اگرچه ابزارهای اصلی کشف کلمات کلیدی در ابزار انتشار صفحه و ستون HubSpot یافت می شود ، اگر می خواهید تحقیقات کلمات کلیدی را از صفحاتی که در Google برای آنها رتبه بندی نمی کنید ، از Moz ، Ahrefs و SEMrush استفاده کنید.

خزیدن ابزارهای تشخیصی

برخی ابزارهای تشخیصی خزنده برای سئو در HubSpot وجود دارد.

با این حال ، اگر می خواهید یک ممیزی فنی SEO در مقیاس کامل انجام دهید یا ساختار سایت سایر سایت های صنعت خود را درک کنید ، به Screaming Frog ، DeepCrawl ، Sitebulb و غیره نیاز خواهید داشت.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

خزیدن ابزارهای تشخیصی

اگر به دنبال ردیابی مجموعه ای ثابت از کلمات کلیدی در طول زمان هستید ، ردیابی رتبه کلمات کلیدی به صورت بومی ساخته نشده است.

اگرچه می توانید کلمات کلیدی خاصی را که صفحات جداگانه برای آنها رتبه بندی می کنند مشاهده کنید ، اما برای ردیابی رتبه بندی روزانه یا هفتگی باید از ابزار دیگری استفاده کنید.

ابزار ساخت پیوند

کمی خارج از استفاده خاص از CMS ، ابزار ساخت پیوند در HubSpot کمترین است.

مقاله پیشنهادی  YouTube پس از تغییر به هوش مصنوعی ، دو برابر تعداد ویدیوها را حذف کرد

می توانید پیوندهای ورودی را که صفحات شما از سایت های دیگر دریافت می کنند مشاهده کنید ، اما اگر به دنبال اهداف جدید خرید هستید ، در HubSpot ابزاری برای انجام تحقیقات ایجاد لینک وجود ندارد.

همچنین داشبورد ساخت پیوند متمرکز برای دیدن همه پیوندهایی که کل وب سایت شما با گذشت زمان کسب یا از دست داده است ، ندارید.

خدمات حرفه ای برای مهاجرت یا طراحی مجدد

در حال مهاجرت به سایت خود هستید و وقت ندارید ، تیمی دارید یا می دانید چگونه خودتان این کار را انجام دهید؟

در اینجا دو گزینه وجود دارد:

خدمات مهاجرت HubSpot

HubSpot سرویس های مهاجرت را برای بازسازی وب سایت موجود صفحه شما به صفحه در HubSpot CMS ارائه می دهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اگر شما یک برنامه نویس نیستید و به دنبال حفظ ظاهر و ظاهر مشابه سایت موجود خود هستید ، این یک راه حل خوب است.

اگر وب سایت پیچیده و بزرگی نداشته باشید می تواند یک گزینه مقرون به صرفه باشد.

محدودیت هایی در مورد مهاجرت HubSpot به عنوان بخشی از این پروژه وجود دارد ، اما اگر این گزینه را در نظر بگیرید می توانید مشخصات کامل و قیمت گذاری را در اینجا مشاهده کنید.

همکاران آژانس HubSpot

از طرف دیگر ، اگر نیازهای پیچیده تری دارید یا نیاز به یک طراحی مجدد کامل دارید ، هزاران شریک آژانس HubSpot نیز وجود دارند که پروژه های مهاجرت و طراحی مجدد را برای مشتریان اجرا می کنند.

غذای آماده

هر پروژه مهاجرت یا طراحی مجدد ماهها به برنامه ریزی ، اجرا و بهینه سازی نیاز دارد.

اگرچه HubSpot از نظر میزبانی / اشتراك مداوم قیمت برچسب بالاتری نسبت به سایر CMS دارد ، اما تعدادی از ویژگی ها و پشتیبانی های تعبیه شده وجود دارد كه می تواند جایگزین نیاز به میزبانی اضافی ، CDN ، امنیت و درخواست های مداوم IT برای به روزرسانی های CMS شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

متخصصان پیشرفته سئو هنوز ممکن است از SEO فنی ، ایجاد پیوند و ابزار تحقیق کلمات کلیدی استفاده کنند.

اما برای اکثر بازاریابان عام ، HubSpot CMS تمام ابزارهای بنیادی انتشار ، ادغام و تجزیه و تحلیل محتوای اساسی را دارد که برای یک پروژه موفقیت آمیز مهاجرت یا طراحی مجدد لازم است.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تمام تصاویر صفحه گرفته شده توسط نویسنده ، سپتامبر 2020