جستجوی Google ظاهراً نتایج YouTube را در مقابل رقبا افزایش می دهد

براساس گزارش جدید در وال استریت ژورنال ، گوگل رتبه بندی محتوای YouTube را نسبت به سایر منابع ویدیویی ترجیح می دهد.

هنگامی که فیس بوک و سایر رقبا میزبان ویدئویی هستند که در YouTube نیز ظاهر می شود ، گوگل ظاهراً نتیجه یوتیوب را در نتایج جستجو از سایرین سوق می دهد.

وال استریت ژورنال ادعا می کند آزمایشات YouTube اغلب در اولین بار در چرخ فلک ویدیویی جستجوی Google بیشتر از نه به پایان می رسد.

علاوه بر این ، نتایج YouTube غالباً بیشتر اسلات های چرخ فلک ویدیویی Google را به خود اختصاص می دهد.

این مجله جستجوی گوگل را برای انتخاب سایر فیلم ها و کانال های موجود در YouTube و همچنین بر روی سیستم عامل های رقبا انجام داد. نسخه های YouTube در اکثر موارد از نتایج برجسته تر بودند. “

در صورت صحت ، می توان موردی ایجاد کرد که Google درگیر رفتار ضد رقابتی است.

با این حال ، اثبات این ادعاها دشوار است.

در اینجا نکات برجسته تری از گزارش WSJ ، از جمله نحوه دستیابی به این نتیجه گیری وجود دارد.

آیا YouTube از جستجوی ناعادلانه در جستجوی Google برخوردار است؟

وال استریت ژورنال درمورد آنچه در تلاش است اثبات کند در گزارش خود روشن است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

مهندسان گوگل تغییراتی را انجام داده اند که به گفته افراد آشنا با این موضوع ، YouTube را نسبت به سایر منابع ویدیویی ترجیح می دهد.

مدیران Google در سالهای اخیر تصمیماتی را برای اولویت بندی YouTube در صفحه اول نتایج جستجو اتخاذ کردند ، تا حدودی برای هدایت ترافیک به YouTube و نه به رقبا … “

وال استریت ژورنال آزمایشی را انجام داد که شامل جستجوی Google برای عناوین ناشران منتخب است که محتوای تقریباً یکسان را در YouTube و یک پلتفرم ویدیویی رقیب ارسال کرده بودند.

مقاله پیشنهادی  وردپرس 5.5.1 میلیون ها سایت شکسته را برطرف می کند

در اینجا یافت شد که اغلب در اولین نقطه از چرخ فلک ویدیویی Google نمایش داده می شود.

  • YouTube در مقابل Watch Watch: YouTube برای اولین بار 95٪ از زمان و 5٪ زمان برای Facebook است.
  • YouTube در مقابل Twitch: YouTube برای اولین بار 86٪ از زمان و 14٪ زمان برای Twitch است.
  • YouTube در مقابل Dailymotion: YouTube برای اولین بار 82٪ از زمان و در حالی که 18٪ برای Dailymotion است.

WSJ می یابد که فیلم ها در یوتیوب حتی در صورت دریافت بازدید و مشغول بیشتر بر روی سیستم عامل های دیگر ، رتبه اول را کسب می کنند.

در حقیقت ، WSJ به منظور شناسایی نتایج “تند” در جستجوی گوگل ، عمداً محتوا را با درگیری بیشتر بر روی سیستم عامل های دیگر انتخاب کرد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

“این آزمایشات نشان می دهد که نتایج ویدئویی در اکثر موارد ، فیلم های YouTube را در مقابل نسخه های مشابه یا بسیار مشابه فیلم های موجود در سایت های رقیب ، حتی هنگامی که نمایش ها و دنبال کنندگان واقعی در سایت های رقیب بالاتر بودند ، نشان می دهد.”

این اختلاف در مقایسه نتایج YouTube با Twitch کاملاً مشهود است.

مقاله پیشنهادی  YouTube برای نشان دادن به سازندگان چه ساعتی از روز مخاطبان آنها آنلاین است

هنگام جستجوی گوگل برای هفت مورد از محبوب ترین برنامه های پخش در Twitch ، چرخ فلک ویدئویی نتایج YouTube اغلب در موقعیت اول قرار می گیرد.

در این گزارش آمده است: “از مجموع 69 شیار چرخ فلك ، توویچ تنها چهار نفر را اشغال كرده است.”

برای آنچه ارزش دارد ، سیگنال های جذب کاربر مانند نمایش ها و نظرات سیگنال های رتبه بندی شده برای فیلم ها در جستجوی Google نیستند. اگرچه تفاوت رتبه بندی هنوز هم قابل ذکر است.

این برای بازاریابان چه معنی دارد؟

باز هم ، این ادعاها ادعا شده است ، و موضع رسمی گوگل این است که در نتایج جستجو به YouTube اولویت نمی دهد.

با خاموشی از داده های جمع آوری شده توسط وال استریت ژورنال – بازاریابان باید بارگیری همه فیلم ها در YouTube را در نظر بگیرند تا بهترین فرصت برای یافتن آنها در نتایج جستجو را داشته باشند.

این بدان معناست که اگر ویدیویی دارید که در Facebook به ویروس تبدیل شده است ، اگر قبلاً آن را در YouTube بارگذاری نکردید.

صرف نظر از میزان جذب ویدیو در سیستم عامل های دیگر ، این گزارش نشان می دهد که این ویدیو در جستجوی Google تحت تأثیر قرار می گیرد ، مگر اینکه در YouTube بارگذاری نشود.

خود ناشران ویدیو وظیفه دارند ترافیک خود را در جایی که به بهترین وجه در خدمت آنهاست هدایت کنند.

مقاله پیشنهادی  استفاده از برنامه برنامه های تلفن همراه به عنوان کاربران در حال رشد 3 ساعت در روز در برنامه ها هستند

اگر فیس بوک در اولویت شماست ، ممکن است افزودن یک سلب مسئولیت در YouTube که گفته است: این ویدئو برای اولین بار در صفحه فیس بوک ما ظاهر شد. اکنون برای ویدیوهای مشابه دنبال کنید. “

جریان سازان Twitch از این نظر فوق العاده خوب هستند. پیدا کردن یک فیلم YouTube از یک پخش کننده Twitch و بدون انجام چندین تماس برای اقدام به دنبال آنها در سیستم عامل های دیگر نادر است.

این یک استراتژی صوتی در حال حاضر برای همه ناشران است ، مگر اینکه Google تصدیق کند مشکلی در چرخ فلک ویدیو وجود ندارد و آن را تغییر می دهد.

روش شناسی

وال استریت ژورنال تست هایی را با جستجوی Google برای عناوین دقیق 98 فیلم اخیر در فیس بوک و Dailymotion که در YouTube ارسال شده بود ، انجام داد.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

از میان جستجوها ، 82 کاروسل ویدیویی را برگرداندند. محل قرارگیری نسبی نتایج مقایسه شد.

برای آزمایشات Twitch به طور خاص ، WSJ در Google برای جستجوی فیلم های خود ، دسته های هفت دنباله ای که هنوز هم در توییچ فعال هستند را جستجو کرد.

برای انجام این آزمایشات ، WSJ رایانه هایی را در ابر ایجاد کرده که آدرس های IP منحصر به فردی را برای هر جستجو ارائه می دهد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این تست ها و نحوه انجام آنها ، گزارش کامل را در اینجا ببینید.