جستجوی تصویر بهترین روشها و تغییرات در طول سال ها

تغییرات در نتایج جستجوی تصویر Google در طی سالها و بهترین شیوه های فعلی ، در ارائه جدید بارگذاری شده مورد بحث قرار می گیرد.

این ارائه توسط Francois Spies ، مدیر محصول Google+ تصاویر ، در کنفرانس Webmaster Google در ماه نوامبر ارائه شد.

گوگل به تازگی دسته ای از فیلم ها را از کنفرانس منتشر کرده است ، بنابراین ، برای اکثر افراد ، این اولین بار است که آنها آن را می بینند.

در اینجا گزارشی از ارائه جاسوسان در Google تصاویر آورده شده است.

تصاویر Google در مقابل جستجوی Google

ارائه با مقایسه بین نحوه استفاده مردم از Google تصاویر و نحوه استفاده منظم از جستجوی وب آغاز می شود.

مردم فقط برای یافتن تصویر به جستجوی تصویر نمی آیند؛ آنها از جستجوی تصویر برای انجام کارها در دنیای واقعی استفاده می کنند.

برخی از موارد کاربردهای مختلف شامل خرید ، ایده های طراحی داخلی ، الهام بخش ، یادگیری نحوه انجام کارها و غیره است.

مقاله پیشنهادی  مخاطبان بازار برای کمپین های خرید Google و اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته [PODCAST]

جستجوی تصویر فقط ابزاری است که به افراد کمک می کند تا اطلاعات سریعتر از خواندن یک صفحه وب را پردازش کنند.

در طول سالها ، گوگل جستجوگر تصویر را تغییر داده است تا موارد مختلف استفاده را منعکس کند.

اطلاعات بیشتر در مورد آن در بخش بعدی.

تکامل جستجوی تصویر Google

در زیر مثالی از نگاه Google تصاویر به دو سال پیش مشاهده کنید.

Google SEO 101: بهترین روشهای جستجوی تصویر & # 038؛ تغییرات در طول سال

همانطور که می بینید اکثراً تصاویر بدون زمینه بودند ، که مسلماً حرکت برای کاربران دشوار است وقتی می خواهند کاری را انجام دهند.

در سالهای گذشته ، Google تغییرات زیادی در جستجوی تصویر ایجاد کرده است.

گوگل با نمایش قطعات متن ، و همچنین دامنه ای که در آن تصویر پیدا شد ، زمینه ارائه تصاویر بیشتر را فراهم کرد.

Google SEO 101: بهترین روشهای جستجوی تصویر & # 038؛ تغییرات در طول سال

این زمینه اضافی به کاربران این امکان را می دهد تا بسته به مورد استفاده آنها ، مشخص کنند که کدام نتیجه بیشتر مربوط به آنها است.

مقاله پیشنهادی  بیشترین میزان فروش خود را در آمازون به دست آورید

در پس زمینه ، گوگل از رتبه بندی نه تنها تصاویر ، بلکه رتبه بندی تصاویر از بهترین صفحات فرود ، بسته به آنچه کاربر می خواهد به انجام برساند ، استفاده می کند.

Google به طور اساسی نحوه رتبه بندی نتایج را برای کمک به کاربران در یافتن محتوای پشت تصویر تغییر داده است.

Google همچنین داده های ساختاری را برای جستجوی تصویر برای محصولات ، دستور العمل ها و فیلم ها معرفی کرده است.

اطلاعات موجود در داده های ساخت یافته هنگام کلیک بر روی تصویر ، برای کاربران باز می شوند تا پیش نمایش بزرگتری را باز کنند.

تغییرات اخیر در تصاویر Google

تغییراتی که در بخش فوق مورد بحث قرار گرفته است طی چند سال گذشته به پایان رسیده است.

در اینجا برخی از تغییرات اخیر در جستجوی تصویر Google که طی چند ماه گذشته آغاز شده است ، آمده است.

بهترین اقدامات بهینه سازی جستجوی تصویر

آخرین قسمت ارائه Google بیش از بهترین روشهای بهینه سازی برای جستجوی تصویر است.

مقاله پیشنهادی  Facebook امکان پخش زنده 50 نفره با اتاق های مسنجر را فراهم می کند

گوگل نکات بهینه سازی تصویر خود را به این سه روش برتر محدود می کند.

  • از داده های ساخت یافته استفاده کنید (مخصوصاً برای محصولات ، فیلم ها و دستور العمل ها).
  • از عناوین توضیحات ، توضیحات و نام پرونده ها استفاده کنید.
  • از تصاویر با کیفیت بالا و بهینه سازی شده ، در کنار متن ، در صفحات سازگار با تلفن همراه استفاده کنید.

ارائه کامل در ویدیوی زیر را مشاهده کنید:

https://www.youtube.com/watch؟v=kYwo10wBd_s

سؤالات متداول

از کدام نوع نشانه گذاری داده های ساخت یافته در نتایج جستجوی تصویر استفاده می شود؟

Google در حال حاضر از داده های ساختاری محصول ، ویدئو و دستور العمل ها در نتایج جستجوی تصویر پشتیبانی می کند.

آیا نام پرونده ها هنگام رتبه بندی جستجوی تصویر اهمیت دارد؟

بله ، Google رسماً بهینه سازی نام فایل های تصویری را توصیه می کند.