جان مولر Google در مورد عیب یابی نتایج غنی

جان مولر از گوگل سه دلیل ممکن را بیان می کند که چرا داده های ساختاری یک وب سایت نتایج غنی در جستجو ایجاد نمی کند.

این موضوع در طی پاتوق جستجوی Google Central SEO که در تاریخ 26 فوریه ثبت شد ، به طور مفصل مورد بحث قرار می گیرد.

استفان پیوسو ، سرآمد جهانی جستجوگرها برای آمازون موسیقی ، به پاتوق می پیوندد و از مولر در مورد داده های ساخت یافته خرده نان سوال می کند.

Pioso در تهیه آرد سوخاری برای نمایش در نتایج جستجو دچار مشکل است.

ذکر شده است که Search Console در حال جمع آوری داده های ساخت یافته با استفاده از پودر سوخاری است ، اما در نتایج جستجو ارائه نمی شود.

او می تواند درمورد مشکل نان خود چه کند؟

در اینجا همان چیزی است که مولر توصیه می کند.

جان مولر گوگل در مورد داده های ساختاری

هنگامی که داده های ساخت یافته در جستجوی Google نتایج غنی ایجاد نمی کنند ، یکی از سه توضیح ممکن است وجود داشته باشد:

  • علامت گذاری معتبر نیست
  • مورد خاص استفاده با خط مشی های Google مطابقت ندارد
  • وب سایت به دلیل نقض کیفیت قبلی امتیازات غنی نتایج خود را از دست داد

مولر اعتراف می کند که بعید است داده های ساخت و ساز با ریز نان نقض سیاست های Google باشد. و اینکه آیا علامت گذاری معتبر است می تواند به سرعت با ابزار آزمایش Google تعیین شود.

“وقتی صحبت از داده های ساختاری و به طور کلی نتایج غنی می شود ، سعی می کنیم در چندین سطح مختلف به آنها نگاه کنیم. من نمی دانم که آیا این مقدار برای آرد سوخاری صدق می کند یا نه.

اولین موارد ، از نظر فنی ، یک نشانه گذاری معتبر است. به نظر می رسد که این مورد است ، شما می توانید این را با ابزار تست آزمایش کنید.

مورد دوم این است که آیا با سیاست های ما مطابقت دارد؟ که احتمالاً برای آرد سوخاری کمتر مسئله ای است. چون ، من نمی دانم ، آرد سوخاری آرد سوخاری است. حدس می زنم انجام آنها به روشی بد دشوار است. “

اگر همه چیز از منظر فنی درست باشد و نشانه گذاری مورد نظر نقض خط مشی های Google نباشد ، الگوریتم کیفیت Google می تواند عاملی باشد.

اگر سایتی قبلاً با استفاده نادرست از داده های ساختاری ، دستورالعمل های Google را نقض کرده باشد ، ممکن است این سایت دیگر از امتیازات غنی نتایج برخوردار نباشد.

مقاله پیشنهادی  رتبه بندی Google Passage - سوالات پاسخ مارتین اسپلیت

در اینجا مولر توضیح می دهد:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

“آخرین مورد بیشتر یک سیگنال عمومی و معمولاً گسترده در سایت است که در کل کیفیت سایت است. آیا می توانیم به این سایت اعتماد کنیم تا با داده های ساختاری که بتوانیم در نتایج غنی نشان دهیم ، چیزی منطقی ارائه می دهد؟

و معمولاً چه اتفاقی می افتد که همه چیز از نظر فنی به درستی تنظیم شود و ما وقت کافی برای پردازش آن را برای نمایه سازی داشته باشیم و هنوز هم نشان داده نمی شود ، پس این معمولاً نشانه آن است که الگوریتم های کیفیت ما در مورد ثروتمندان به نتیجه می رسند به طور کلی 100٪ از وب سایت شما راضی نیستند. نمی دانم اینجا چنین است. “

یک راه آسان برای دارندگان سایت برای تعیین اینکه آیا الگوریتم کیفیت Google مانع از نمایش نتایج غنی در جستجو می شود وجود دارد.

برای وب سایت خود یک جستجوی ‘site:’ انجام دهید. اگر نتایج غنی در آنجا نشان داده شده باشد ، اما در سeriesالات عادی نشان داده نشود ، این نشان می دهد که Google کاملاً از سایت شما راضی نیست. مولر توضیح می دهد:

وی افزود: “یك راه برای تخمین تقریبی این مورد ، انجام پرسش” سایت: “برای وب سایت خود و دیدن نتایج غنی در آنجا است. اگر نتایج غنی در آنجا نشان داده شده باشد ، اما برای سeriesالات عادی نشان داده نشده است ، از نظر کیفیت ، این یک سیگنال کاملاً قوی است که ما کاملاً از سایت شما راضی نیستیم. یا حداقل الگوریتم داده ساختار یافته در آنجا وجود دارد.

اگر در پرسش «سایت:» ، انواع نتایج غنی را نیز نمی بینید ، این بیشتر نشانه این است که به هر دلیلی ، ما قادر به پردازش کامل آنها نیستیم. بنابراین این چیزی است که شما می خواهید در آنجا دوباره بررسی کنید. “

اگر همه موارد دیگر ناموفق بود ، به انجمن های پشتیبانی Google بروید.

“آنچه در غیر این صورت انجام می دهم این است که ، اگر این کار را در مدت زمان طولانی تری مشاهده کنید – مثل اینکه چند هفته به آن فرصت دهید و هنوز هم نشان داده نشود – من قطعاً در انجمن راهنمایی ارسال می کنم و از افراد دیگر در آنجا با سeriesالات خاصی که از آنها استفاده می کنید و URL های خاصی که مشاهده می کنید. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

پاسخ کامل مولر را در فیلم زیر بشنوید:

مقاله پیشنهادی  آینده جستجوی سازمانی: تصویری ، صوتی و عمودی

https://www.youtube.com/watch؟v=PQrnhpNTOtE