جان مولر گوگل درباره تغییرات اخیر در جستجو بحث می کند

در یک Hangout Webmaster ، از جان مولر Google سؤال شد که آیا اخیراً بروزرسانی رخ داده است یا خیر. مولر وقت گرفت تا توضیح دهد منظور از بحث در مورد تغییرات در جستجوی چیست و بهترین عکس العمل نسبت به آنها چیست.

این سؤالی است از ناشر در استرالیا:

“آیا Google تأثیر تغییر در نتایج جستجو را تأیید می کنید؟

از آنجا که من در وب سایت مستقر در استرالیا ، رتبه بندی از دست دادن و نوسانات زیادی را در رتبه بندی های موجود مشاهده می کنم.

جان مولر بروزرسانی الگوریتم هسته را تأیید نکرد

نکته قابل توجه این است که مولر یک بروزرسانی اصلی الگوریتم را تأیید نکرد. این به روزرسانی هایی هستند که شما را برای دستیابی به یک آنتی اکسید آماده می کنند.

وی مشاهده کرد که گوگل دائماً تغییرات الگوریتمی را در الگوریتم ایجاد می کند.

آنچه که مولر تأیید کرد ، به روزرسانی های معتبری بودند که همه وقت اتفاق می افتد.

Quotidian به معنای اتفاقی است که روزانه اتفاق می افتد و اغلب اوقات که اکثر اوقات به دلیل اینکه عموماً از آن غافل می شوند ، دنیوی به نظر می رسد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

این چیزی است که مولر گفت:

ما همیشه تغییر می کنیم. بنابراین از این نقطه نظر تقریبا می توانم تأیید کنم که ما در نتایج جستجو تغییراتی ایجاد کرده ایم. “

نکته حائز اهمیت این است که Google هر ساله هزاران تغییر در الگوریتم خود ایجاد می کند. این به خوبی ثابت شده است که به سالهای زیادی بر می گردد.

اینها به روزرسانی های متناسب هستند.

به عنوان نمونه ، در سال 2018 گوگل آمارهای زیر را در مورد به روزرسانی های سه بعدی در جستجو منتشر کرد:

  • 3،620 الگوریتم زنده راه اندازی می شود
  • 17،523 آزمایش ترافیک زنده
مقاله پیشنهادی  راهنمای کامل الگوریتم Google RankBrain

این بیش از 20،000 تست است. با تقسیم تعداد روزهای یک سال ، تعداد تغییرات زنده و آزمایشهای جستجوی زنده برابر با 58 تغییر جستجو در روز است.

اگر فقط بخواهیم در مورد پرتاب های زنده صحبت کنیم ، پس از آن تقریباً ده تغییر در روز برای جستجو است ، هر روز هر سال.

این به این معنی است که مولر وقتی می گوید می تواند تأیید کند که تغییری اتفاق افتاده است. این به این معنی است که نظر وی وقتی اظهار داشت ، “ما همیشه تغییر می کنیم.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

نکته دیگری که باید به آن توجه داشت این است که وی بروزرسانی اصلی الگوریتم را تأیید نکرد.

یک به روز رسانی اصلی الگوریتم یک بروزرسانی گسترده است که عمیقاً چندین جنبه جستجو را تغییر می دهد. اینها مواردی هستند که معمولاً به عنوان بروزرسانی های واقعی در نظر گرفته می شوند.

قابل توجه است که مولر گفت که هرچه تغییراتی در آن دیده می شود ناشی از تغییرات روزمره است.

سپس مولر یک سؤال بلاغی پرسید که چرا برخی تغییرات در جستجو احساس می شود و برخی دیگر بدون توجه به آن می روند.

این همان چیزی است که او در ادامه با وی گفت:

“من فکر نمی کنم که واقعاً مفید باشد ، به این معنا ، زیرا … اگر شما همیشه مرتباً تغییر می کنید ، چرا اکنون شاهد تغییراتی هستم؟

بلکه این چیزی است که من به طور کلی توصیه می کنم … بدیهی است که شناختن این نوع موقعیتها اولین قدم خوب است.

اما همچنین اجازه می دهد تا حل شود ، ببیند که در پایان چه اتفاقی می افتد ، با سایر مسئولان وب معاینه می شود … تا ببیند چه نوع تغییراتی ممکن است آنها نیز ببینند. “

بنابراین درست در اینجا او اذعان می کند که بله ، ناشران ممکن است شاهد تغییراتی باشند. اما صبر کنید تا ببینید که آیا اوضاع بازگردد یا اینکه او آن را بیان می کند ، “حل و فصل کنید

مقاله پیشنهادی  آیا آنها بر نرخ باز تأثیر می گذارند؟ [DATA]

سپس مولر در ادامه توصیه می کند طیف گسترده تری از پیشرفت های سایت را متمرکز کنید.

من فکر می کنم آنچه او ممکن است بدست بیاورد این است که اگر به شدت به محتوا توجه کنید ، شاید شاید مفید باشد که مدتی را برای تبلیغ قرار دهید.

و اگر اگر به سرعت سایت یا پیوندها توجه شدید کنید ، شاید شما باید بیشتر روی محتوا تمرکز کنید.

ایجاد یک وب سایت سالم که در برابر تغییرات الگوریتم مقاوم باشد به معنای تمرکز بر طیف گسترده ای از کیفیتهایی است که باعث می شود سایت در بین کاربران محبوب شود.

این چیزی است که جان مولر گفت:

“و سپس از یک طرف به این فکر کنید که چه کاری می توانید برای بهتر کردن سایت های خود انجام دهید ، به گونه ای که آنها کمی پایدار تر باشند و به این یک عامل خاص که در آن کار می کنید اعتماد ندارند.

و از طرف دیگر ، شاید در جستجوی نتایج جستجو در جایی که شاهد تغییرات بوده اید و به این فکر کنید که چگونه همه اینها می توانند در کنار هم قرار گیرند.

بنابراین در این رابطه ، من واقعاً جواب این سؤال را ندارم ، دوست دارید تغییراتی را در جستجو مشاهده کنید ، بنابراین باید ترمز دستی را در وب سایت خود بکشید و همه چیز ثابت خواهد بود.

این اتفاق نمی افتد

این تغییرات در جستجوی مواردی است که ما برای بهبود نتایج جستجو انجام می دهیم.

بعضی اوقات اشتباه می کنیم اما بارها فکر می کنم ما در جهت صحیح حرکت می کنیم و ارزشمند است که راه هایی را پیدا کنید که بتوانید وب سایت خود را بهبود ببخشید و از نحوه بهبود وب به طور کلی پیروی کنید. “

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

مربوط: بروزرسانی الگوریتم هسته ای Google Broad چیست؟

مقاله پیشنهادی  Google Now دارای 6 راه برای اندازه گیری ویتامین های هسته اصلی است

غذای آماده

خوب است که به این تغییرات الگوریتم غیر هسته ای به عنوان تغییرات افزایشی فکر کنید که ممکن است نشانه ضعف در بخشی از شیوه های انتشار شما باشد.

از طرف دیگر ، این یک ضعف در سایتهایی است که به شما پیوند می دهند و بنابراین ممکن است یک موضوع غیرمستقیم با سایت شما باشد ، به این معنی که هر کاری که برای ارتقاء سایت انجام می دهید ممکن است به پیشرفت هایی نیاز داشته باشد.

همچنین ، ممکن است مفید نیست که وحشت نکنید زیرا بعضی اوقات تغییرات به عقب بر می گردند.

سرانجام ، عمده پیشگویی این است که این نوع تغییرات مشاهده شده و بدون توجه هر روز اتفاق می افتد و به این معنی نیست که یک بروزرسانی اصلی الگوریتم اصلی اتفاق می افتد.

پاسخ مولر را درباره تغییرات اخیر جستجو جستجو کنید:

https://www.youtube.com/watch؟v=_UGEeGlKQ2o

استناد

چه تعداد به روزرسانی و تغییر در جستجو در سال 2018