توییت های صوتی و اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته [PODCAST]

جس بوده ، گرگ فین و کریستین “شپ” زیرنهد با قسمت جدید جدید بازاریابی O’Clock در اینجا هستند.

ما در مورد همه اخبار بازاریابی دیجیتال در هفته صحبت می کنیم و سعی می کنیم یک توییت صوتی جدید برای توییت های جدید توییتر با خود بکشید.

با ویژگی توییتر جدید با توییتر صحبت کنید

توییتر در حال آزمایش ویژگی جدید است که به کاربران امکان می دهد پیام صوتی را به توییت ضبط کنند.

این ویژگی در حال حاضر برای یک گروه انتخابی از کاربران iOS زنده است و به زودی برای همه کاربران iOS پخش می شود.

Google موقعیت مکانی و هدفگذاری جمعیتی را برای انواع خاصی از تبلیغات محدود می کند

Google دیگر به تبلیغ کنندگان اجازه نخواهد داد که از طریق کد پستی برای مسکن ، اشتغال یا تبلیغات مرتبط با اعتبار استفاده کنند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

تبلیغات این دسته بندیها علاوه بر این دیگر امکان هدف گذاری بر اساس جنسیت ، سن ، وضعیت والدین یا وضعیت تأهل را نخواهد داد.

مقاله پیشنهادی  کدام نتایج ثروتمند بیشترین کلیک را دارند؟

سیاست فعلی آنها هدفگذاری بر اساس ، نژاد ، مذهب ، قومیت ، گرایش جنسی ، معلولیت یا منشا ملی را منع می کند.

گوگل گفت كه آنها با همكاری نزدیك و راهنمایی وزارت مسكن و شهرسازی آمریكا (HUD) در مورد این تغییرات دریافت كرده اند.

Spotify تبلیغات ویدیویی سلف سرویس را اعلام کرد

تبلیغ کنندگان قادر به ایجاد تبلیغات ویدیویی در Spotify Ad Studio برای اجرای بر روی سکو هستند.

این اطلاعیه در حالی منتشر می شود که Spotify همچنان به پخش پادکست ها برای اجرای انحصاری بر روی پلتفرم از جمله قالب های پادکست ویدئویی ادامه می دهد.

پینترست در حال آزمایش نسخه داستان خود است

Pinterest در حال آزمایش ویژگی جدیدی برای سازندگان است که به آنها امکان می دهد “محتوای الهام بخش” را با فرمت داستان مانند به اشتراک بگذارند.

برنامه تأیید آگهی اسنپ چت

هفته گذشته اسنپ پس از اعلام ویژگی های جدید در اجلاس پارتنر خود ، پورتال یادگیری جدیدی را با نام اسنپ فوکوس اعلام کرد.

تبلیغ کنندگان و بازاریابان می توانند دوره هایی را برای به روز ماندن در آخرین ویژگی های Snap و فرصت های تبلیغاتی انجام دهند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

در بخش هفته ما ، برایان گاروین تبلیغات YouTube را دوست دارد و از ترس نشان دادن آن نمی ترسد! ممکن است شما از چند ساعت کاربران برای تماشای تبلیغات روی سیستم عامل تعجب کنید.

سپس ، ICYMI ، هیچ راز نیست که تبلیغ کنندگان از تبلیغات فیس بوک ناراضی هستند ، اما دیوید هرمان یک سری توییت را نشان می دهد که مخزن عملکرد را نشان می دهد.

ما به سؤالات سوخته بازاریابی دیجیتال شما در طول رعد و برق ما پاسخ می دهیم:

  • چه کسی در تلاش است با ارائه تبلیغات جدید کمپین Display & Video 360 خود را جذب کند؟
  • Google درباره استفاده از حمایت مالی مجدد در پست های بلاگ بدون پرداخت هزینه می گوید چه می گوید؟
  • چه موقع Google خط مشی تبلیغاتی جدید ضد کلیک را اجرا می کند؟
  • مکان شگفت انگیز که مردم در سال 2020 به دنبال اخبار هستند ، کجاست؟
  • چرا گوگل در بخش نظرات خود از تبلیغات وب سایت ها برای محتوا استفاده می کند؟
مقاله پیشنهادی  Google Ads برای شروع پنهان کردن برخی از داده های جستجوی جستجو

به علاوه ، کدام موزیکال را باید از تماشای بچه های خود اجتناب کنید؟

آیا گروه های فیس بوک در تلاشند آمریکا را نابود کنند؟

و ، برنامه های مورد علاقه ما برای تماشای QVC چیست؟

برای پیدا کردن تنظیم کنید

اگر آنچه را که شنیده اید دوست دارید ، به سایت بازاریابی O’Clock بروید تا مشترک شوید و تمام مقالات امروز را بخوانید.

مقاله پیشنهادی  LinkedIn تولید محتوا نسبت به سال گذشته 60٪ افزایش یافته است

از حامیان مالی خود تشکر می کنیم.

  • Ahrefs – یک ابزار جستجوگرها همه در یک که به شما ابزارهایی را می دهد که می توانید وب سایت خود را در گوگل رتبه بندی کنید و ترافیک جستجو را بدست آورید.
  • Opteo – به مدیران Google Ads کمک می کند تا کارهای دستی وقت گیر را به طور خودکار انجام دهند تا بتوانند زمان بیشتری را صرف استراتژی سطح بالا و کارهای خلاقانه کنند.

اعتبار تصویر برجسته: سرو شمال