توییتر هک سازش حسابهای تأیید شده و اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته [PODCAST]

https://www.youtube.com/watch؟v=7Uhr7zFTC-c

میزبانان جس بود ، گرگ فین و کریستین “شپ” زیرنهد با قسمت دیگری از بازاریابی O’Clock ، پادکست اخبار دیجیتال مارکتینگ ژورنال موتور جستجو بازگشتند.

این هفته ، ما در مورد هک عظیم توییتر ، ویژگی های جدید Google Ads و مخاطبان و معیارهای پیش بینی شده در Google Analytics بحث می کنیم.

بعلاوه ، ما افکار خود را در مورد توطئه بریتنی رایگان به اشتراک می گذاریم ، در مورد الگوی رفتاری مورد علاقه جدید ما به مادران بگوییم و از سهمیه ما برای کارهای بد استفاده کنیم.

هر جا که پادکست خود را مصرف می کنید گوش دهید یا ما را در YouTube برای پوشش این داستان ها تماشا کنید:

هک کردن توییتر در حسابهای تأیید شده

حساب های توییتر با علائم آبی آرزو شده در هک توییتر در 15 ژوئیه به خطر افتاد.

مارک های مهم ، افراد مشهور و سیاستمداران تحت تأثیر قرار گرفتند ، در حالی که طرح های رمزنگاری Spammy از حسابشان توییت شدند.

در حالی که این موضوع را مورد بررسی قرار دادند ، توییتر همه حسابهای تأیید شده را از ارسال توییت مسدود کرد و تبلیغ کنندگان خاطرنشان کردند که آنها قادر به ایجاد توییتهای تبلیغاتی در حین قطع نیستند.

مقاله پیشنهادی  الگوریتم فیس بوک به نفع گزارش اولیه و اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته [PODCAST]

بنا بر گزارش ها ، هکرها با بهره گیری از ابزارهای داخلی کارمندان این هک را اجرا کردند.

ویژگی های جدید تبلیغات Google اعلام شد

این هفته ، Google Ads اعلام کرد که تست بتا پسوند تصویر آن رسماً راه اندازی شده است. این پسوندها در سمت راست تبلیغات متنی در نتایج جستجو نشان می دهند.

تبلیغ کنندگانی که از تبلیغات جستجوی پاسخگو استفاده می کنند ، هم اکنون می توانند از عناوین و توضیحات مربوط به گزارش دارایی های متقابل کمپین و سفارشی سازی های شمارش معکوس استفاده کنند.

سرانجام ، گوگل اعلام کرد که کمپین های خرید هم اکنون می توانند برای همه خریدها یا خریدهای مشتریان جدید بهینه شوند.

ویژگی های پیش بینی جدید برای Google Analytics

حساب های Google Analytics که بخشی از بتا + خصوصیات وب هستند به ویژگی های جدید دسترسی دارند.

مقاله پیشنهادی  راهنمای SEO خود را برای مبتدیان دریافت کنید [EBOOK]

پیش بینی مخاطبان احتمالاً خریداران و خریداران احتمالی را برای استفاده در هدف گذاری و پیشنهاد قیمت در Google Ads شناسایی می کند.

پیش بینی Metrics به تبلیغ کنندگان کمک می کند تا کمپین ها را تجزیه و تحلیل کرده و بینش هایی را کشف کنند ، از جمله اینکه این برنامه ها کاربران را با بالاترین احتمال خرید به سایت شما آورده است.

سپس، جانین مونیکو میکروفون را با این حماسه از هفته می ریزد. هر بهانه ای برای استفاده نکردن از مدیر تبلیغات فیس بوک برای ما کافی است!

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

ICYMI ، یک یادآوری دوستانه است تا مطمئن شوید از محافظت از محصول در Google Merchant Center فعال شده اید.

ما به سؤالات سوخته بازاریابی دیجیتال شما در طول بخش دور رعد و برق ما پاسخ خواهیم داد:

  • چه کسی ممنوعیت تبلیغات برای جاسوسی و فناوری نظارت است؟
  • چه سکوی اجتماعی ممنوعیت تبلیغات سیاسی را تا نوامبر در نظر دارد؟
  • چه موقع چرخ فلک توییتر از نتایج جستجوی گوگل ناپدید شد؟
  • جایی که برچسب های موسیقی در نظر دارند میزبان فیلم های موسیقی خود باشند.
  • چرا کاربران TikTok به سمت بایت حرکت می کنند.
  • نحوه استفاده از متریک RPM جدید YouTube برای تجزیه و تحلیل عملکرد.
مقاله پیشنهادی  Google استارت‌آپ AR را در Shift to Ambient Computing خریداری کرد

برای عضویت در نمایش ، از سایت بازاریابی O’Clock دیدن کنید! همچنین می توانید پیوندهایی به تمام مقالات ارائه شده در این قسمت پیدا کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر


اعتبار تصویر برجسته: سرو شمال