توییتر “ناوگان” مانند این داستان و اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته را راه اندازی می کند [PODCAST]

میزبانان جس بود ، گرگ فین و کریستین “شپ” زیرنهلد در اینجا هستند تا اخبار بازاریابی دیجیتال را که ممکن است در این هفته از دست داده باشید ارائه دهند.

اگر قادر به گوش دادن در Spotify نیستید ، حتماً نسخه ویدیویی نمایش را از کانال YouTube Search Engine Journal بگیرید.

https://www.youtube.com/watch؟v=n6TG2NDMI1M

راه اندازی ناوگان برای کاربران توییتر

توییتر سرانجام ویژگی “ناوگان” خود را راه اندازی کرد.

مشابه ویژگی محبوب Story دیگر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، این به روزرسانی ها پس از 24 ساعت منقضی می شوند.

پس از راه اندازی اولیه ، این ویژگی آنقدر در حال آزمایش بود که توئیتر مجبور شد سرعت پخش را کاهش دهد تا برخی از مشکلات برطرف شود.

توییتر تبلیغات چرخ فلک را معرفی می کند

توییتر قالب تبلیغات رسانه های اجتماعی آشنا را برای تبلیغات جهانی ، تبلیغات چرخ فلک راه اندازی کرد.

مقاله پیشنهادی  چرا Google ممکن است نتایج غنی تر سوالات متداول را نشان دهد

بازاریاب ها می توانند حداکثر 6 تصویر یا فیلم اضافه کنند و کاربران می توانند برای دیدن خلاقیت و پیام رسانی بیشتر ، پیمایش کنند.

YouTube ممکن است تبلیغاتی را در مورد محتوای غیر درآمدزا اجرا کند

شرایط خدمات YouTube به روز شده اکنون به پلت فرم پخش جریانی اجازه می دهد تا تبلیغاتی را در فیلم هایی که بخشی از برنامه YouTube Partner نیستند درج کند.

اگر شما خالق هستید ، این تغییر به این معنی است که YouTube اکنون حتی اگر بخواهید انصراف دهید می تواند محتوای شما را تبلیغ کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

سازندگان از تبلیغات در ویدئوهای خود سود نخواهند برد مگر اینکه واجد شرایط YouTube Partner Program باشند و انتخاب را انتخاب کنند.

در بخش بخش هفته ، جو مارتینز برخی از توصیه های حکیمانه ای را که از نماینده Google Ads دریافت کرده است به اشتراک گذاشت.

سپس ، ICYMI ، جیمز وبستر دارای یک راهنمای ساده برای فعال کردن لیست محصولات رایگان در Microsoft Advertising درست به موقع برای فصل تعطیلات!

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

ما در بخش رعد و برق خود به سوالات بازاریابی دیجیتال سوزان شما پاسخ خواهیم داد:

  • چه کسی باید بررسی کند تا مطمئن شود از توصیه های اعمال شده خودکار انصراف داده است؟
  • درباره ابزار حذف محتوای منسوخ Google باید بدانید؟
  • چه زمانی Google Ads خط مشی تبلیغات برنامه خود را به روز می کند؟
  • کجا می توانید ببینید که چند مورد جستجو در گزارش عبارات جستجوی Google Ads شما حذف شده است؟
  • چرا سئو اینستاگرام در آستانه تبدیل شدن به یک موضوع داغ است.
  • چگونه مشاغل کوچک می توانند از مشاوران کسب و کار کوچک Google کمک بگیرند؟
مقاله پیشنهادی  گروه های یاهو در 15 دسامبر سال 2020 کاملاً خاموش می شوند

با تشکر از Upfluence برای حمایت از آنها.

با پلتفرم همه در یک Upfluence ، بازاریابان می توانند کمپین های بازاریابی اینفلوئنسر خود را ساده کرده و برنامه تأثیرگذار خود را در هیچ زمانی مقیاس بندی کنند.


اعتبار ویژه تصویر: سرو شمالی