توییتر در یک مدل اشتراک ، این ویژگی های حق بیمه را در نظر گرفته است

توییتر بطور فعال گزینه ای را برای اضافه کردن یک مدل اشتراک حق بیمه که به کاربران امکان دسترسی به ویژگی های منحصر به فرد را فراهم می کند.

هنوز در مراحل برنامه ریزی ، توییتر اکنون در حال بررسی کاربران است که از چه نوع ویژگی هایی که مایل هستند از یک حساب پرداخت شده خارج شوند ، نظرسنجی می کند.

گزارشگر اندرو روت از نظرسنجی هایی که برای وی ارسال شده است ، به اشتراک گذاشت و از کاربران می خواهد که مشخص کنند ویژگی برای آنها مهم است یا خیر.

در این نظرسنجی سؤال شده است: “کدام یک از ویژگیهای زیر را بیشترین / کمترین میل خود را می خواهید؟”

این ویژگی های بالقوه ای است که می تواند در عضویت حق بیمه توییتر درج شود.

  • واگرد ارسال: یک پنجره 30 ثانیه برای یادآوری / برداشتن توییت قبل از اینکه هرکسی بتواند آن را ببیند.
  • رنگ های سفارشی: علاوه بر “حالت شب” ، می توانید فونت ها و رنگ موضوع توییتر را در تلفن و رایانه خود تغییر دهید. رنگ پس زمینه ، پیوندها ، ذکرها ، هشتگ ها و نمادها به هر رنگ دلخواه خود انتخاب می شوند.
  • انتشار ویدئو: شما می توانید فیلم ها حداکثر 5 برابر بیشتر از پیش فرض فعلی ، که حداکثر رزولوشن حداکثر بالاتر است (8192 19 8192) منتشر کنید.
  • نشانها: در نمایه خود نشان (های) دریافت می کنید که به مشاغلی که شما در آن هستید یا برای آنها کار می کنید پیوند می یابد (مثال: یک روزنامه نگار می تواند نشانهایی را نشان دهد که مجله هایی را که برای آنها می نویسند نشان می دهد.)
  • پاسخ خودکار: قادر به نوشتن و تنظیم منوی پاسخهای خودکار برای استفاده در پاسخها هستید.
  • گوش دادن به اجتماعی: می توانید مکالمه درمورد حساب خود را در توییتر مشاهده کنید ، از جمله حجم کل ، افراد و مشاغل که بیشتر صحبت می کنند ، و آنچه می گویند.
  • بررسی برندها: می توانید درمورد آگهی هایی که اجرا می کنید ، مردم را مورد بررسی قرار دهید تا درک کنید که آیا این تبلیغ به یاد ماندنی است و آیا احتمال دارد مردم محصولات یا خدمات ارائه شده را خریداری کنند.

در یک مجموعه جداگانه از سوالات نظرسنجی مربوط به تبلیغات ، توییتر از کاربران سؤال می کند که آیا مایل به دیدن تبلیغات کمتر هستند یا خیر.

توییتر در حال بررسی این ویژگی های حق بیمه در مدل اشتراکی

با توجه به اینکه انتظارات کسی بیش از حد زیاد نیست ، نظرسنجی توییتر سلب مسئولیت زیر را درباره این ویژگیهای احتمالی اضافه می کند:

“این لزوماً منعکس کننده ویژگی های توئیتر در آینده نخواهد بود.”

این ویژگی های دقیق ممکن است در آینده به توئیتر اضافه نشود یا نباشد ، اما نکته ای که مسلم است اینست که توییتر قصد دارد عضویت های ممتاز را راه اندازی کند.

مقاله پیشنهادی  چرا خطای کنسول جستجوی Google خطاهای سرور 5XX را گزارش می کند

جزئیات در این مرحله کمیاب است – اینجا چیزی است که ما تاکنون می شناسیم.

حساب های توییتر حق بیمه تأیید شده توسط مدیر عامل شرکت جک دورسی

چندین شواهد وجود دارد که نشان می دهد توییتر یک مدل اشتراک در آینده را در آینده نزدیک ایجاد می کند.

اولین اثبات در اوایل ماه ژوئیه هنگامی که الف لیست شغل پیدا شد که نشان می دهد توییتر تیمی را برای کار در یک بستر اشتراکی جمع می کند.

چند هفته بعد ، در 23 ژوئیه ، مدیر عامل شرکت جک دورسی به سرمایه گذاران گفت که توییتر به دنبال کاهش درآمد در آگهی ، به دنبال گزینه های اشتراک است.

براساس گزارش CNN ، آزمایش گزینه های اشتراک مشترک ممکن است اوایل سال جاری آغاز شود.

در همان روز که این گزارش منتشر شد ، توییتر یک حرف به سهامداران با بند زیر:

وی گفت: “ما همچنین در مراحل اولیه کاوش در فرصت های اضافی محصول احتمالی درآمدی برای تعریف تبلیغات تجاری هستیم. اینها ممکن است شامل اشتراک و رویکردهای دیگر باشد ، و گرچه اکتشاف ما خیلی زود است و ما انتظار نداریم درآمدی را که در سال 2020 به این فرصتها تعلق می گیرد ، منتقل کنیم ، اما ممکن است با پیشرفت کار ما ، آزمایش هایی را مشاهده کرده یا از ما بشنوید.

با افت کسب و کار تبلیغاتی در توییتر به همان اندازه شدید ، فشار بر روی باز کردن درآمد بیشتر است.

من شرط می بندم که زودتر از این در مورد این مدل های اشتراک بیشتر بشنویم.