گرگ فین ، مارک سالتارلی و کریستین “شپ” زیرنهد در مورد تنظیمات جدید گفتگو بر ضد Troll ، بحث در مورد جستجوی موقت جستجوی ارگانیک Google ، و سفر به New Dehli برای افزودن کارتهای ویزیت ما به نتایج جستجوی Google.
پاسخهای محدود به توییتها
توییتر به افراد اجازه می دهد تا با تنظیمات مکالمه به روز شده ، به توییت های خود پاسخ دهند. تنظیم پیش فرض این امکان را به شما می دهد که همه به یک توییت پاسخ دهند.
کاربران همچنین می توانند فقط به افرادی که از آنها پیروی می کنند ، اجازه دهند فقط افراد ذکر شده یا اصلاً کسی به طور مستقیم به توییت های خود پاسخ ندهد.
این موضوع برای موضوعات به سبک مصاحبه و نگه داشتن ترول های اینترنتی از پاسخ در سیستم عامل مفید خواهد بود. این ویژگی در سطح جهانی برای همه کاربران توییتر در دسترس است.
Glitch اصلی در جستجوی Google
بسیاری از افراد جامعه سئو تصور می کردند که به دلیل نوسانات عمده در رتبه بندی جستجو ، در 10 آگوست سال 2020 بروزرسانی اصلی الگوریتم گوگل وجود دارد.
همانطور که به نظر می رسد ، این اختلال به دلیل یک مشکل اساسی درگیر سیستم های نمایه سازی Google بوده است.
این جلوه توسط مهندسان گوگل اصلاح شد و مدت کوتاهی بعد نتایج جستجو به حالت عادی بازگشت.
Google کارتهای افراد را معرفی می کند
که به عنوان کارت ویزیت های مجازی توصیف می شود ، در حال حاضر افراد کارت فقط در هند برای تلفن همراه در دسترس کاربران قرار می گیرند.
کاربران با جستجوی “اضافه کردن من برای جستجو” در Google ، کاربران می توانند اطلاعات مخاطب ، تصاویر و پیوندهای رسانه های اجتماعی را اضافه کنند تا خود را در نتایج جستجو برجسته کنند.
کاربران پس از ایجاد کارت شخصی خود ، هنگامی که نام شما را با نام ، حرفه و مکان خود جستجو می کنند ، ماژولی را مشاهده می کنند.
سپس می توانند بر روی ماژول کلیک کنند تا کارت کامل افراد را ببینید.
این ICYMI این هفته از آنجا آمده است لیلی ری، که این هفته تعداد زیادی از sass SEO را خدمت کرده است.
شخصی باید منبعی را برای صاحبان مشاغل ایجاد کند به نام:
“چگونه می توان گفت اگر كلمه سئو شما واقعاً نسخه زیبایی از خزیدن سریع سایت است كه تعداد انگشت شماری از موارد غیرقانونی را ارائه می دهد ، گویی این مشکلات واقعی هستند.”
💁🏽♀️💅🏽
– لیلی ری 😏 (lilyraynyc) 6 آگوست 2020
تبلیغات
ادامه خواندن در زیر
ICYMI ، چت PPC این هفته یکی از مشکلات نیست. کارشناسان PPC در تبلیغات B2B فعالیتهای گسترده ای داشتند و طیف گسترده ای از موضوعات و نظرات را تحت پوشش قرار می دادند.
اگر از دست ندیدید ، می توانید در وبلاگ کاروویا یا پادکست گردآوری توییتر PPCChat توافق کنید.
سپس ، ما به این سؤالات مهم بازاریابی دیجیتال در طول بخش صاعقه خود پاسخ می دهیم:
- چه کسی SlideShare را از LinkedIn به دست آورد؟
- آخرین وضعیت به روزرسانی وضعیت TikTok در ایالات متحده چیست؟
- چه کسی دقیقاً چه زمانی “$” را از نام او انداخت؟
- مکان جدیدی که مردم در حال مشاهده تبلیغات Google Shopping هستند کجاست؟
- چرا فیس بوک هزاران گزینه هدفمند را برای تبلیغ کنندگان از بین می برد؟
- چگونه فیسبوک در حال خاموش کردن نهادهای خبری تحت حمایت سیاسی است؟
فراموش نکنید ، اکنون می توانید تمام قسمت های ما را در YouTube تماشا کنید!
به کانال YouTube YouTube Engine Engine بروید تا چهره های خندان (و گاه چشم نواز) ما را ببینید!
https://www.youtube.com/watch؟v=kqWJgZa9YEg
اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخبار این هفته هستید ، به سایت Market O OClock بروید.
تبلیغات
ادامه خواندن در زیر
حتماً وقتی در آنجا هستید مشترک شوید!
اعتبار تصویر برجسته: سرو شمال