توییتر بررسی خواهد کرد که آیا مقالات قبل از اشتراک گذاری خوانده می شوند

توییتر از ویژگی جدیدی خبر داد که کاربران توییتر اندرویدی را تشویق به خواندن مقاله قبل از خواندن آن می کند. این ظن باعث می شود که توییتر در حال ردیابی کلیک کاربران باشد.

این اقدام بخشی از هدف اعلام شده توییتر برای تشویق “بحث آگاهانه” است. اغلب افراد بدون خواندن مقاله پیوندی را به اشتراک می گذارند.

این نتایج باعث می شود عناوین طعمه کلیک بدون توجه به محتوا به طور گسترده ای تبلیغ شوند.

طعمه کلیک به طور کلی ایجاد می شود تا با تأیید یا واژگون کردن یک باور ، یک واکنش عاطفی ایجاد شود در حالی که خود مقاله ممکن است از آنچه عنوان عنوان داده شده کمتر باشد.

این باعث می شود عنوان طعمه کلیک به پیام تبدیل شود حتی اگر آن پیام نادرست باشد.

مطابق با خبرگان توییترt:

وی افزود: “به اشتراک گذاشتن یک مقاله می تواند گفتگو را برانگیزد ، بنابراین ممکن است بخواهید قبل از توییت آن را بخوانید.

برای کمک به بحث و گفتگو آگاهانه ، ما فوریت جدیدی را در Android آزمایش می کنیم – وقتی مطلبی را باز نکردید که در Twitter باز نکردید ، ممکن است سؤال کنیم که آیا می خواهید اول آن را باز کنید. “

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

توییتر با توییتی دنبال کرد که توضیح داد هدف از این قرار گرفتن “سلامتی را بهبود بخشید“بحث به محض شروع:

علاوه بر این ، این ویژگی فقط مربوط به پیوندها به حوزه های اخبار است:

مربوط: 11 راه برای افزایش اشتغال کاربر و چرا برای SEO اهمیت دارد

مقاله پیشنهادی  افزونه های وردپرس Stories Web: 9 نکاتی درباره SEO باید بدانید

ویژگی آزمایشی

توییتر گفته است که این یک ویژگی آزمایشی است و احتمالاً برای رفع اشکالات ، آن را در Android محدود کرده است.

نگرانی درباره ملاحظات حریم خصوصی

برخی در توییتر نگرانی خود را در مورد ردیابی کاربران توییتر نشان دادند که آیا مقاله ای را خوانده اند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

اما به این ترتیب نحوه عملکرد سریع nag نیست:

توییتر عملکرد کاربران در سایت دیگری را ردیابی نمی کند. توییتر فقط بررسی می کند که شما قبل از به اشتراک گذاری مقاله ، روی پیوند مقاله در خود توییتر کلیک کرده اید یا خیر.

مقاله پیشنهادی  جستجوی اطلاعات جدید وام در Google

توییتر همچنین به ایجاد روشی جدید برای نمایش تبلیغات بیشتر متهم شد. اما توییتر پاسخ داد که این طور نبود.

اشکال احتمالی در سریع توییتر

شخصی توییت کرد که در خارج از اکوسیستم توییتر مشترک هستند و روزنامه ها را می خوانند. بنابراین اگر آنها چیزی را که در خارج از توییتر خوانده شده به اشتراک بگذارند ، باعث می شود اعلان از توییتر باعث شود مقاله بخواند.

آلن بیلیوس با همان نگرانی مشترک داشت:

بردن:

اگر از پیوند توییتر به مقاله کلیک کرده اید ، توییتر این اعلان را نشان نمی دهد.

مقاله پیشنهادی  تبلیغات فیس بوک در مقابل Google Ads: کدام بهتر است؟

اما اگر پیوند مقاله را کلیک نکرده اید ، توییتر اعلامیه ای را نشان می دهد که شما را برای خواندن مقاله ترغیب می کند.

چیزی شبیه به این امکان وجود دارد که کاربران زیادی را که در خارج از توییتر مطالب خوانده شده به اشتراک می گذارند ، ناراحت کند ، بدون اینکه روی پیوند در توییتر کلیک کنید.

در آزمایشی محدود به اندروید ، توییتر باعث می شود کاربران قبل از اشتراک گذاری مقاله ای را بخوانند. هدف تشویق بحثهای “آگاهانه” است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

هدف این ویژگی جدید خوب است. اگر این کار انجام شود ممکن است بسیاری از بحث های بهتری استقبال کنند. دیگران قبلاً از این موضوع شکایت دارند.

مربوط: 7 نوع محتوا که بیشترین جذابیت و پیوند را به دست می آورند