تمام آنچه نیاز است بدانید

غالباً خودم برای انجام وظایف خاص روی استراتژی های خاص تمرکز می کنم.

چگونه می توانم نسخه رتبه بندی را برای رتبه بندی در جستجوی صوتی بنویسم؟

چه داده های ساختاری برنده های آسان را تولید می کند؟

چیزهایی مثل آن.

این سؤالات مهم اغلب در مجله موتور جستجو در مقاله های بسیار مفیدی ارائه می شود.

اما مهم است که فقط نفهمید که چه راهکاری ممکن است برای دستیابی به شما در رتبه بندی کار کند. باید درک کنید چگونه کار می کند.

درک ساختاری که استراتژی در آن کار می کند مهم نیست فقط درک این دلیل که استراتژی چگونه کار می کند ، بلکه چگونه و چه چیزی در تلاش است تا انجام شود.

پیش از این ، ما در مورد چگونگی خزیدن موتورها و اطلاعات فهرست موتورهای جستجو بحث کرده ایم.

در این فصل اصول کار چگونگی کار الگوریتم های جستجو بررسی خواهد شد.

الگوریتم چیست؟ دستور العمل

اگر از گوگل بپرسید که الگوریتم چیست ، می فهمید که موتور (و تقریبا هر کس دیگری) آن را به عنوان “یک فرآیند یا مجموعه ای از قوانینی که باید در محاسبات یا سایر عملیات حل مسئله به خصوص توسط رایانه تعریف شود ، تعریف می کند. “

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

الگوریتم های موتور جستجو چگونه کار می کنند: همه چیز شما باید بدانید

اگر از این تعریف چیزی را برداشتید ، درک این نکته که در متن ما در اینجا نیست ، حائز اهمیت است.

یک الگوریتم است نه یک فرمول

برای اینکه سرمان را به اختلاف بیندازیم ، چرا مهم است ، و چه کاری انجام می دهیم ، بگذارید یک لحظه وعده غذایی را که ممکن است امشب در بشقاب شام بگذارم در نظر بگیریم.

ما با یک مورد علاقه خودم خواهیم رفت:

  • رست بیف
  • ترب کوهی
  • پودینگ یورکشایر
  • لوبیا سبز
  • پوره سیب زمینی
  • سنگین

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

(درست است ، ما کانادایی ها بیشتر از شربت پوسته و افرا می خوریم ، هر چند که هر دو بسیار جذاب هستند اما احتمالاً با هم نیستند.)

گوشت گاو کباب را باید چاشنی و کاملاً طبخ کرد.

ادویه همراه با کباب نمونه ای از فرمول است – چه مقدار از هر چیز برای تولید یک محصول ضروری است.

فرمول دوم مورد استفاده میزان و زمان و در چه درجه حرارت کباب با توجه به وزن آن باید پخته شود. همین اتفاق برای هر مورد موجود در لیست رخ می دهد.

در یک سطح بسیار پایه ، ما 12 فرمول (6 مورد x 2 – یکی برای اندازه گیری و دیگری برای زمان پخت و پز و مدت زمان بر اساس حجم) خواهیم داشت که یک الگوریتم را با هدف ایجاد یکی از وعده های غذایی مورد علاقه Dave تهیه می کنیم.

ما حتی فرمول ها و الگوریتم های مختلف لازم برای تولید خود مواد تشکیل دهنده ، مانند پرورش گاو یا رشد سیب زمینی را شامل نمی شود.

بیایید یک فرمول دیگر اضافه کنیم – فرمولی برای در نظر گرفتن مقدار غذاهای مختلفی که می خواهم در بشقابم بشمارم.

بنابراین ، اکنون الگوریتمی برای انجام این کار بسیار مهم داریم. خارق العاده!

اکنون ما فقط باید آن الگوریتم را شخصی سازی کنیم تا بقیه خانواده من نیز از غذای آنها لذت ببرند.

باید در نظر بگیریم که هر فرد متفاوت است و مقادیر مختلفی از هر ماده را می خواهد و ممکن است چاشنی های مختلفی را بخواهد.

بنابراین ، ما برای هر فرد یک فرمول اضافه می کنیم. بسيار خوب.

مقاله پیشنهادی  استفاده از داستانها در عصر COVID-19

الگوریتم های موتور جستجو چگونه کار می کنند: همه چیزهایی که شما باید بدانید

یک الگوریتم الگوریتم

الگوریتم جستجو و جدول شام چه ارتباطی با هم دارند؟

خیلی بیشتر از آنچه فکر می کنید

بیایید فقط به یک نگاه کنیم تعداد کمی ویژگی های اصلی یک وب سایت برای مقایسه. (“معدود” به معنای هیچ کجا در نزدیکی همه چیز نیست. دوست ندارید حتی نزدیک شوید.)

  • آدرس های اینترنتی
  • محتوا
  • پیوندهای داخلی
  • لینک های خارجی
  • تصاویر
  • سرعت

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

همانطور که با الگوریتم شام خود شاهد بودیم ، هر یک از این مناطق با استفاده از فرمولهای مختلف و در واقع الگوریتم های فرعی مختلف ، بیشتر تقسیم می شوند.

شاید بهتر باشد اگر به آن فکر نکنیم یک الگوریتماما به عنوان الگوریتم ها.

الگوریتم های موتور جستجو چگونه کار می کنند: همه چیز شما باید بدانید

همچنین باید به خاطر داشته باشید که ، در حالی که الگوریتم های بسیاری و فرمول های بی شماری در بازی وجود دارند ، هنوز هم وجود دارد یک الگوریتم

وظیفه این است که تعیین کند وزن این افراد برای تولید نتایج نهایی که در SERP می بینیم ، وزن می شود.

بنابراین ، کاملاً قانونی است که تشخیص دهیم که نوعی الگوریتم در بالا وجود دارد – یک الگوریتم حاکم بر همه آنها ، به اصطلاح ، – اما همیشه تشخیص دهید که الگوریتم های بی شماری دیگر وجود دارند و به طور کلی آنها الگوریتم هایی هستند که وقتی در نظر داریم چگونگی تأثیر آنها بر نتایج جستجو درباره آنها فکر می کنیم.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

اکنون ، دوباره به قیاس ما.

ما تعداد زیادی ویژگی های مختلف وب سایت را داریم که دقیقاً به عنوان تعدادی از عناصر غذایی برای پایان دادن به صفحه شام ​​ما دارای امتیاز هستند.

برای تولید نتیجه مطلوب ، باید تعداد زیادی فرمول و الگوریتم فرعی ایجاد کنیم تا هر عنصر را در صفحه و الگوریتم اصلی ایجاد کنیم تا کمیت و جایگذاری هر عنصر را تعیین کنیم.

به نظر اشنا امدن؟

هنگامی که ما در حال فکر کردن به “الگوریتم گوگل” هستیم که در واقع به آن الگوریتم و فرمولهایی عظیم اشاره می کنیم ، هر یک از آنها یک عملکرد خاص را انجام می دهند و توسط یک سرب جمع می شوند یا به جرات می گویم “هسته” الگوریتم. نتایج را قرار دهید.

بنابراین ، ما:

  • الگوریتم هایی مانند Panda برای کمک به گوگل در داوری ، فیلتر کردن ، مجازات و پاداش دادن مطالب بر اساس ویژگی های خاص ، و این الگوریتم به احتمال زیاد شامل تعداد بیشماری از الگوریتم های دیگر در داخل است.
  • الگوریتم پنگوئن برای داوری پیوندها و پرداختن به اسپم در آنجا. اما این الگوریتم مطمئناً به داده هایی از سایر الگوریتم های از قبل موجود که وظیفه ارزش گذاری لینک ها را بر عهده دارند و احتمالاً برخی از الگوریتم های جدید وظیفه درک ویژگی های مربوط به اسپم پیوند مشترک را دارند نیاز دارد تا الگوریتم بزرگتر پنگوئن بتواند کار خود را انجام دهد.
  • الگوریتم های خاص کار
  • سازماندهی الگوریتم ها.
  • الگوریتم های مسئول جمع آوری تمام داده ها و قرار دادن آن در زمینه ای که نتیجه مطلوب را ایجاد می کند ، SERP که کاربران آن را مفید می دانند.

بنابراین در آنجا ما آن را داریم. اینگونه است که الگوریتم های جستجو در هسته آنها کار می کنند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

الگوریتم های موتور جستجو چگونه کار می کنند: همه چیز شما باید بدانید

چرا الگوریتم ها را جستجو می کنید؟

یکی از زمینه های جستجو که اخیراً توجه مناسبی را به خود جلب می کند ، اگرچه مورد تأکید قرار گرفته است ، ایده اشخاص است.

مقاله پیشنهادی  مؤثرترین راهها برای ایجاد نظرسنجی ها

برای متن ، یک نهاد توسط Google تعریف می شود:

“یک چیز یا مفهوم منحصر به فرد ، منحصر به فرد ، تعریف شده و متمایز است.”

بنابراین ، در قیاس شام ، من هستم. من یک نهاد هستم

هر یک از اعضای خانواده من نیز موجودیت خاص خود را دارند. در حقیقت ، واحد خانواده من یک موجودیت به خودی خود است.

به همین ترتیب ، کباب و هر ماده ای که به داخل آن برود ، موجودات خاص خودشان هستند.

پودینگ یورکشایر نیز همینطور است ، آردی که در ساخت آن نیز به دست می آید.

گوگل دنیا را مجموعه ای از اشخاص می داند. به همین دلیل است:

در جدول شام خودم ، چهار موجودیت فردی دارم که می توانند دولت را “بخورند” و تعداد زیادی از موجودات مصرف کنند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

طبقه بندی همه ما از این طریق ، یک مورد دارد تعداد زیادی فواید Google برای ارزیابی ساده فعالیتهای ما به عنوان یک سری کلمات.

هر موجود غذایی اکنون می تواند اشخاصی را که در بشقاب خود قرار دارند (گوشت گاو کباب ، ترب کوهی ، لوبیا سبز ، سیب زمینی پوره شده ، پودینگ یورکشایر) به آنها اختصاص داده است اما هیچ گونه فایده ای برای موجودی موجود در آن نیست.

Google از این نوع طبقه بندی برای داوری وب سایت استفاده می کند.

به هر موجودیتی که در جدول قرار دارد به عنوان یک صفحه فکر کنید.

موجودیت جهانی که همه ما را نمایندگی می کند (بگذارید این نهاد را “دیویس” بنامیم) مربوط به “شام گوشت گاو کباب” است ، اما هر موجودیت فردی که یک فرد را نشان می دهد (یا صفحه ای در قیاس ما) متفاوت است.

از این طریق ، گوگل به راحتی می تواند ارتباط وب سایت ها و جهان را به طور کلی طبقه بندی و داوری کند.

اصولاً موتورهای جستجوگر مسئولیت داوری یک وب سایت را ندارند – آنها باید همه آنها را رتبه بندی کنند.

موجودیت “دیویس” در مورد “شام گوشت گاو کباب” است ، اما موجود در کنار آن (بیایید این شخص را “رابینسون” بنامیم) درباره “هم زدن سرخ شده” است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

حال اگر یک نهاد خارجی معروف به “Moocher” بخواهد تعیین کند که در کجا غذا بخورد ، گزینه ها را می توان براساس تنظیمات یا سؤال خود در اختیار Moocher قرار داد.

جایی که (به نظر من) ارزش واقعی موجودات موجود در آن چیزی است که روز بعد اتفاق می افتد. ما چند باقیمانده داریم.

با پردازش ماده “گوشت گاو کباب شده” با فرمول متفاوت و اضافه کردن نان ، پنیر و پیاز موجودات:

الگوریتم های موتور جستجو چگونه کار می کنند: همه چیز شما باید بدانید

چگونه الگوریتم های جستجو از اشخاص استفاده می کنند

خوب ، ممکن است به نظر نمی رسد که چقدر این مهم در درک الگوریتم های جستجو و نحوه عملکرد اشخاص از این طریق مهم است.

در حالی که می فهمید چگونه Google می بیند وب سایت به طور کلی دارای ارزش آشکاری است ، ممکن است از شما بپرسید که چرا برای گوگل مهم است که درک کند گوشت گاو کباب و گوشت گاو گوشتی من مرتبط است و در واقع – از همان موجودیت اصلی گرفته شده است.

بیایید در عوض ، Google را در نظر بگیریم که یک صفحه وب مربوط به گوشت گاو کباب است. بیایید این را هم در نظر بگیریم که صفحه دیگری به آن پیوند دارد و آن صفحه در مورد غوطه وری گوشت گاو است.

در این سناریو ، بسیار جالب است که Google بداند که گوشت گاو کباب و شیر گاو از همان موجودیت اصلی کشیده می شوند.

آنها می توانند براساس ارتباط این اشخاص ، ارتباط خود را به این لینک اختصاص دهند.

قبل از اینکه ایده اشخاص وارد جست و جو شوند ، موتورها بر اساس نزدیکی کلمه ، چگالی و سایر عناصر به راحتی نادرست تفسیر و دستکاری شده ، ارتباط را اختصاص می دادند.

دستکاری اشخاص به مراتب دشوارتر است.

یا یک صفحه درباره یک نهاد است یا اینطور نیست.

از طریق خزیدن به وب و نقشه برداری از روشهای متداول مربوط به اشخاص ، موتورهای جستجو می توانند پیش بینی کنند که کدام روابط باید بیشترین وزن را داشته باشند.

بنابراین ، الگوریتم های جستجو چگونه کار می کنند؟

خوب ، ما زمین زیادی را پوشانده ایم و احتمالاً گرسنه می شوید. شما می خواهید برخی از غذای آماده استفاده کنید.

موضوعات زمینه

درک این مسئله که الگوریتمها چگونه می توانند زمینه را برای آنچه تجربه می کنید یا می خوانید ، بکار گیرند ، مهم است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

وقتی خبر از بروزرسانی الگوریتم می شنوید ، مهم است بدانید که به روزرسانی ، احتمالاً یک قطعه کوچک از یک معما بسیار بزرگ است.

دانستن این کمک در تفسیر اینکه کدام یک از جنبه های سایت یا جهان در یک به روزرسانی تنظیم می شود و چگونه این تنظیم در هدف بزرگ موتور جای می گیرد.

اشخاص فوق العاده مهم هستند

علاوه بر این ، پیشرفت فهم این موجودات بسیار مهم است.

  • امروز نقش بزرگی در الگوریتم های جستجو بازی کنید.
  • الگوریتم های خاص خود را دارند.
  • با گذشت زمان نقش فزاینده ای خواهد داشت.

دانستن این موضوع به شما کمک می کند تا درک کنید که نه فقط برای چه محتوا ارزشمند است (آن دسته از اشخاص که می نویسید چقدر نزدیک هستند؟) بلکه همچنین می توانید کدام لینک ها را مطلوب تر قضاوت کنید.

و این فقط برای نامگذاری دو مزیت است.

این همه درباره قصد کاربر است

الگوریتم های جستجو به عنوان مجموعه بزرگی از الگوریتم ها و فرمول های دیگر کار می کنند ، هر یک با هدف و وظیفه خاص خود ، برای تولید نتیجه ای که کاربر از آن راضی باشد ، کار می کنند.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

در حقیقت ، الگوریتم هایی برای نظارت بر این بخش از نتایج و ایجاد تنظیماتی وجود دارد که صفحات رتبه بندی به دلیل عدم تعامل کاربران با آن ، رضایت کاربر را برآورده می کنند.

در این الگوریتم ها شامل الگوریتم هایی هستند که بطور خاص برای درک موجودات و چگونگی ارتباط موجودیت ها به منظور ارائه ارتباط و زمینه با الگوریتم های دیگر طراحی شده اند.


اعتبار تصویر

تصویر برجسته: پائولو بابیتا
تعریف تصویر از الگوریتم: گرفته شده توسط نویسنده
Clock On Chalkboard: Adobe Stock & Adobe Stock
درس الگوریتم Google: Adobe Stock
اما صبر کنید چیزهای بیشتری وجود دارد: Adobe Stock
غوطه وری گوشت گاو: سهام Adobe