تمام آنچه نیاز است بدانید

از زمان آغاز به کار ، پروژه AMP مورد بحث و جدال قرار گرفته است.

این وعده سرعت سریع صفحه و دید اضافی را در صفحات نتیجه Google می دهد ، اما نیاز به ارسال به یک شکل از HTML کمرنگ دارد.

اساساً ، قرار دادن وب سایت خود در رژیم غذایی تا جذابیت آن برای کاربران بیشتر شود.

در حالی که مطالعات موردی درخشان وجود دارد ، برای بسیاری از افراد ، اجرای آن بسیار دشوار بود و نتایج گیج کننده بود.

ترک این صنعت بازاریابی با این سؤال:

آیا AMP برای مهم است؟

امروز ، با بررسی این موضوع بررسی می کنیم که آیا AMP ارزش آن را دارد:

در حالی که چارچوب AMP فراتر از صفحات AMP با Stories Web (a.k.a. ، داستانهای AMP) ، AMP Email و AMP Ads است ، همه اینها در مراحل اولیه است. من نمی خواهم این قالب ها را در این مقاله پوشش دهم.

AMP چیست؟

AMP ، که قبلاً با عنوان “صفحات موبایل شتاب” شناخته می شد ، صفحات سبک هستند که به منظور ارائه تجربه سریع و رعد و برق سریعتر به کاربران تلفن همراه طراحی شده است.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

این یک “چارچوب متن باز منبع HTML است که راهی ساده برای ایجاد صفحات وب سریع ، بارگذاری صاف و در اولویت قرار دادن تجربه کاربر بالاتر از سایر موارد” فراهم می کند.

سخنان آنها ، نه مال من.

برای اکثر سایتها ، این کار شامل ایجاد یک نسخه AMP از بین رفته و بهینه شده همراه با محتوای صفحه HTML5 موجود است.

هنگامی که چنین گزینه AMP در دسترس باشد ، به کاربر نسخه AMP ، در صفحه متعارف ارائه می شود.

تفاوت چندانی با مقالات فوری فیس بوک یا اپل نیوز ، که همچنین هدف اعلام شده مصرف سریعتر و آسانتر مصرف محتوای موبایل را ندارند.

تفاوت اصلی بین فرمت ها چیست؟

AMP بدون اینکه از طریق یک برنامه خاص برای سیستم عامل ، از توزیع محتوا در وب باز پشتیبانی کند.

و اینجاست که سیاسی می شود

بیایید با “منبع باز” شروع کنیم.

این از نظر فنی صادق است.

این پروژه توسط WordPress ، LinkedIn ، Twitter ، Pinterest و Bing پشتیبانی می شود ، فقط برای ذکر چند مورد.

اما گوگل کد دهنده اصلی و تبلیغ کننده اصلی است. به حدی که مردم اغلب از آن به عنوان “Google AMP” یاد می کنند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

AMP از طریق اعمال محدودیت در تبلیغات و طراحی رابط کاربر ، “تجربه کاربر” را در اولویت قرار می دهد.

  • محدود کردن CSS به 75 کیلوبایت.
  • محدود کردن JavaScript به 150KB.
  • همه کرک ها را از مسیر رندر بحرانی خارج می کنید.

در حالی که این محدودیت ها در حال حاضر برای ایجاد “صفحات وب سریع” کافی هستند ، این سس مخفی نیست که آنها را فوری کند.

در اینجا بخش فنی است

نحوه کار صفحات AMP

برای دستیابی به سرعت بار صاعقه ، صفحات AMP ارسال می شوند تا در سرورهای Google میزبانی شوند.

این به Google امکان می دهد قبل از کلیک کاربر روی پیوند نتایج نتایج ، محتوای AMP را ذخیره کند ، از پیش بارگذاری کند و از قبل پیش فرض کند.

Google AMP Viewer vs Scrib Exchange

هنگامی که کاربران روی محتوای AMP در Google کلیک می کنند ، ممکن است به یکی از دو روش نمایش داده شود.

  • Google AMP Viewer: درجایی که منبع ناشر محتوا در بالا نمایش داده می شود ، اما URL یک دامنه گوگل است.
  • مبادله امضا شده (SXG): که به مرورگر این امکان را می دهد تا صفحه را مانند اینکه متعلق به دامنه شما است ، رفتار کند. محتوای AMP امضا شده علاوه بر ، به جای AMP HTML معمولی ، ارسال می شود. از میان این دو ، Google پیوند با محتوای امضا شده را اولویت بندی می کند اما فقط برای مرورگرهایی که از آن پشتیبانی می کنند ، که در حال حاضر فقط Chrome است ، و فقط برای نتایج استاندارد است و نه چرخ فلک داستان های برتر. این باعث می شود دامنه SXG محدود شود.

به طور کلی ، Google با “Forking” HTML ، پیش نمایش محتوای AMP و ارائه رفتارهای ترجیحی به صفحات AMP ، Google می تواند بر نحوه ایجاد و کسب درآمد وب سایت ها تأثیر بگذارد تا بتواند اینترنت را به نفع خود شکل دهد.

بنابراین جای تعجب آور نیست که همه این اقدامات توسط بسیاری از افراد در فناوری و سئو به عنوان تلاشی از Google برای اعمال کنترل بیشتر بر وب مورد انتقاد قرار گرفته است.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

با وجود این محکومیت ، سایت ها به سمت AMP جلب می شوند زیرا این مزایای جذاب دارد.

مزایای استفاده از صفحات AMP

تعداد زیادی وجود دارد پتانسیل مزایای استفاده از AMP بسته به سایت شما – از جمله مصرف کمتر داده ها ، عملکرد بهتر سرور ، CDN رایگان و مشاهده تبلیغات بالاتر.

اما من می خواهم به این دو متداول توجه کنم متوجه شدم مزایای AMP برای سئو.

بارهای سریعتر صفحه

در حالی که خود AMP یک عامل رتبه بندی نیست، سرعت است

این امر به ویژه برای سال 2021 است که ویتامین های اصلی وب به یک عامل رتبه بندی تبدیل شده اند.

در صورت اجرای صحیح ، پیشرفت زمان بار اغلب قابل توجه است.

گوگل ادعا می کند مدت زمان متوسط ​​برای یک صفحه AMP کمتر از یک ثانیه است. این به خوبی در شرایط اصلی حیاتی وب است.

به علاوه ، سرعت اغلب دارای یک اثر عملی از یک تجربه کاربری بهینه تر است که شاهد آن است:

  • نرخ گزاف گویی پایین
  • زمان بالاتر در سایت
  • افزایش نرخ تبدیل

قابلیت مشاهده دیگر در نتایج جستجوی Google

صفحات AMP هستند همیشه همراه با ظاهر پیشرفته در Google SERPs در تلفن همراه.

AMP نتیجه جستجوی Google

نماد چراغ روشنایی در SERP های Google

در ابتدایی ترین سطح ، صفحات AMP با نماد چراغ برق در SERP های Google برجسته می شوند.

برخی از SEO می گویند که این تعیین نرخ کلیک صفحات را افزایش می دهد زیرا کاربران نتایج AMP را می دانند و می دانند که آنها را به صفحه بارگیری سریع منتقل می کند.

در حالی که این ممکن است منجر به افزایش حاشیه ای در صنایع انتخاب شده ، من هیچ داده ای آماری از نظر آماری برای پشتیبان گیری از این ادعا برای بازار انبوه ندیدم.

AMP + داده های ساخت یافته = تغییرات بیشتر در دستیابی به نتایج غنی

ثانیا ، AMP در ترکیب با داده های ساختاری معتبر ، میزان افزایش را افزایش می دهد احتمال برای نمایش با یک چرخ فلک میزبان (نمایش دوره ها ، فیلم ها ، دستور العمل ها و رستوران ها) یا ویژگی های نتیجه غنی مانند متن متن و تصاویر با اندازه بزرگتر.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

اگرچه AMP برای این ویژگی های پیشرفته اجباری نیست.

ضربه تند وشدید زدن AMP برای بازدید در Google Images

کش رفتن به بازدید

سوم ، یک ویژگی منحصر به فرد برای بازدید از صفحات AMP در تصاویر Google در تلفن های همراه برای Swipe برای بازدید وجود دارد.

هنگامی که یک کاربر تصویری را انتخاب کرده است ، پیش نمایش سرصفحه سایت را مشاهده می کند ، که می تواند برای بازدید از صفحه مبدل به سمت بالا بکشید.

Carousel Stories برتر

با این حال ، عامل اصلی دید اضافی این است که AMP است مورد نیاز برای درج در چرخ فلک داستانهای پرطرفدار ، به استثنای محتوای مرتبط با COVID-19.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

اما قرار است در سال 2021 با بروزرسانی Core Web Vitals تغییر کند تا هم صفحات AMP و هم غیر AMP امکان پذیر باشد و معیارهای تجربه در صفحه متمرکز شوند.

با این اعلامیه ، بسیاری از سئو سئوالها شروع به شك كردن دارند كه آیا جوانب مثبت AMP بیشتر از موارد منفی است.

معایب AMP

از دیدگاه یک توسعه دهنده

  • با طراحی ، این یک چارچوب محدود کننده است و به احتمال فراوان همیشه چنین خواهد بود تا بتوانید سرعت وعده داده شده را تحویل بگیرید.
  • اجرای این یک فشار اضافی است و متعاقباً با استاندارد AMP رو به رشد همیشه معتبر باقی می ماند. پلاگین ها می توانند شروع کنند ، اما به ندرت کاملاً از جعبه کار می کنند.
  • بدهی فنی ایجاد می کند زیرا هر دو صفحه AMP و متعارف کد نیاز به همگام سازی دارند ، مگر اینکه همه آنها را بصورت AMP بومی کنید.
  • سرعت نور بدون حافظه نهان AMP تضمین نمی شود. برای منابعی که بدون استفاده از حافظه نهان AMP (به عنوان مثال توییتر) به صفحات AMP پیوند دارند ، بهینه سازی عملکرد اضافی برای سرعت مطلوب مورد نیاز است.

از منظر فروش

  • صرف موجودی موجود در AMP پیچیدگی ایجاد می کند به نظر می رسد اگر شما بهترین گزارش را با واحدهای تبلیغی جداگانه برای گزارش دقیق اجرا می کنید ، واحد مدیریتی را برای مدیریت دو برابر کرده اید.
  • چارچوب ویژگی های تبلیغ را محدود می کند. نکته قابل توجه ، AMP از تبلیغات “مختل کننده” مانند فضای بینابینی یا قابل توسعه پشتیبانی نمی کند و تبلیغات با فروش مستقیم می تواند برای اجرای پیچیده باشد.

از دیدگاه یک بازاریاب

  • هزینه آن برای خلال یک قطعه محتوا دو برابر است از آنجا که Google می خواهد از برابری اطمینان یابد.
  • برای بسیاری از ناشران ، برداشتها را در بر می گیرد اما نه معیارهای نامزدی با توجه به قابلیت های برتر چرخش چرخ دستی-چرخش ، کاربران را ترغیب به مطالعه بیشتر از منابع دیگر می کند.
  • این یک بار اضافی برای بهینه سازی است. مانند یک صفحه معمولی ، فقط به این دلیل که زنده است به معنای دوستانه SEO نیست. برای به دست آوردن بیشترین استفاده از AMP باید با تیم توسعه خود شریک شوید.
  • Google AMP Viewer هویت برند را رقیق می کند به عنوان دامنه Google ، نه ناشر ، در نوار آدرس نشان داده شده است. این می تواند برای کاربرانی که آموزش دیده اند که URL در نوار آدرس اهمیت دارد ، گیج کننده باشد. رفع نشان دادن سایت واقعی در بالای صفحات AMP فضای گرانبهای بالای برابر را می گیرد. صرافی امضا شده گامی در جهت درست است ، اما برای بیشتر ترافیک در دسترس نیست.

نحوه بهینه سازی صفحات AMP

این همیشه اتفاق نمی افتد که پذیرندگان AMP نتایج را افزایش می دهند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

وقتی اینگونه نباشد ، دو دلیل احتمالی وجود دارد.

  • هر دو مناسب نبودند ، در بخش بعدی به این موضوع می رسیم.
  • یا به طور کامل و صحیح اجرا نشده است. AMP اغلب به آسانی به عنوان افزونه و بازی نیست.

بنابراین چه چیزی از منظر سئو برای دستیابی به افزایش دید با AMP درگیر است؟

خارج از بیان بدیهی که صفحات AMP باید خزنده و فهرست بندی شوند ، در اینجا بهترین اقدامات بهینه سازی ارائه شده است.

از قابلیت کشف اطمینان حاصل کنید

اطلاعات مربوط به صفحه AMP را به صفحه غیر AMP اضافه کنید و برعکس ، به شکل rel = “amphtml” (در AMP) و rel = “canonical” (روی نسخه های غیر AMP) به عنوان برچسب ها در .

URL های AMP SEO-Friendly

روشهای زیادی وجود دارد که می توانید URL را AMP برقرار کنید.

  • پارامتر:؟ آمپر
  • زیر دامنه: amp.domain.tld
  • زبان جلویی: domain / folder / Article.amp.html
  • زیر پوشه: دامنه / پوشه / مقاله / آمپر

گزینه subfolder معمولاً دوستانه ترین و انعطاف پذیر ترین سئو است.

این گزینه به همراه زبان جلویی نیز تنها دو مورد توصیه شده توسط گوگل است.

رابط کاربری سازگار

در حالی که ممکن است به دلیل محدودیت های AMP نیاز به تغییرات جزئی داشته باشیم ، رابط کاربری و طرح طراحی باید هنگام نگاه کردن به نسخه های AMP در مقابل متعارف در همان صفحه ، از نظر مادی مشابه باشند.

کاملا کاربردی

شخصی سازی و عناصر تعاملی مانند منوی ناوبری ، نمادهای به اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی ، محتوای مرتبط ، فرم ها ، ورود به سیستم ، و – بله – حتی تبلیغات ، باید به همان روشی که نسخه متعارف دارند کار کنند.

برابری عنصر SEO را تأیید کنید

کد پشت صحنه ، مانند hreflang ، H1s ، متن تصویر alt و به ویژه داده های ساختاری معتبر نه تنها باید موجود باشند بلکه باید یکسان در هر دو صفحه معمولی و AMP به عنوان ناسازگاری می تواند مانع از مشاهده سئو شود.

آرم دوستانه AMP

آرم های مورد استفاده باید مطابق با دستورالعمل های AMP باشند ، در غیر این صورت ضعیف یا اصلاً در چرخ فلک داستان برتر نمایش داده نمی شود.

آدرسهای AMP را به نقشه سایت XML اضافه نکنید (مگر اینکه شما بومی AMP باشید)

فقط URL های متعارف در نقشه های XML تعلق دارند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

rel = “amphtml” سیگنال های کافی برای Google برای کشف صفحات AMP فراهم می کند.

هنگامی که یک صفحه AMP به طور صحیح جفت شده توسط Google نمایه می شود ، نسخه ای است که به کاربر ارائه می شود.

این یک تلاش کوچک نیست و بسیاری از بازاریابان را متعجب می کند ، آیا AMP ارزش این تلاش را دارد؟

کدام سایت ها باید AMP را پیاده سازی کنند؟

وب سایت رسمی AMP مملو از مطالعات موردی است که نشان دهنده تأثیر مثبت چارچوب بر ناشران ، خرده فروشان و سایر صنایع است.

از طرف دیگر ، مقالاتی جالب از طرف کارشناسان صنعت نیز وجود دارد و بسیاری از موارد مورد مطالعه در این زمینه ناکام است.

تصمیم در مورد AMP برای همه سایت ها قطع نیست.

حلقه “بستگی دارد” درست است.

با این حال ، عوامل تصمیم گیری روشنی برای پاسخ بهینه وجود دارد.

اگر کاربران شما در درجه اول از دسک تاپ هستند ، AMP برای شما نیست.

در حالی که صفحات AMP روی دسک تاپ کار می کنند ، آنها با ویژگی های غنی نمایش داده نمی شوند و از حافظه نهان AMP ارائه نمی شوند. به همین ترتیب ، هر دو مزیت اصلی در دسترس نیست.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

اگر محتوای “خبری” ایجاد کرده اید و AMP را اجرا کرده اید ، ارزش آن را دارید تا AMP دیگر دروازه بان کاروسل داستان برتر نباشد.

در آن زمان ، بررسی کنید که آیا نتایج برتر داستان در بخش شما تحت سلطه صفحات AMP است یا خیر ، آیا سایتهای غیر AMP غالباً در کنار آنها قرار می گیرند ، و اگر چنین است شرایط مورد نیاز چیست.

فقط اگر شرایط مطلوب است ، تأثیر حذف AMP را آزمایش کنید (حتما بهترین اقدامات را دنبال کنید) اگر صفحات غیر AMP شما می توانند در 2.5 ثانیه از زمان شروع بارگذاری صفحه ، به نیاز اصلی ویتامینهای وب به بزرگترین رنگ محتوایی (LCP) برسند.

برای سایتهایی که مایل به مهارت کافی و کافی برای دستیابی به استاندارد کمتر از 2.5 ثانیه هستند ، سرعت احتمالی و افزایش جلسه ارگانیک بعید است که یک مورد قانع کننده برای تبدیل به و یا حفظ AMP باشد.

احتمالاً زمان بهتری در فرصتهای دیگر سرمایه گذاری می شود.

برای سایتهایی که به تنهایی قادر به رسیدن به استاندارد 2.5 ثانیه ای نیستند ، داشتن صفحات فرود اصلی در راه حل استاندارد از AMP می تواند مسیری سریع برای برنده شدن این SEO باشد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

اما بررسی کنید که آیا این قابلیت ها با اجزای AMP قابل اجرا هستند یا خیر.

و به یاد داشته باشید ، مگر اینکه شما قصد دارید کل سایت را به AMP بومی منتقل کنید ، سرعت افزایش یافته برای همه صفحات مشاهده نمی شود ، فقط افرادی که از منابع توزیع شده پشتیبانی می کنند از AMP پشتیبانی می کنند.

در مورد سایتهایی که هنوز توسعه نیافته اند یا سایت هایی که از طریق تعمیرات اساسی مانند تغییر طراحی مجدد یا تغییر CMS می روند ، از خود بپرسید که آیا AMP بومی بهترین راه حل برای ارائه کلیه عملکردهای لازم در حال حاضر و در آینده قابل پیش بینی است.

هشدار Spoiler ، پاسخ به احتمال زیاد خیر.

ارزیابی تأثیر AMP

مهم نیست که آیا شما AMP را در آغوش می گیرید ، AMP را رها می کنید یا فقط یک کاربر در حال انجام ، باید تأثیر واقعی آن را بر تجربه کاربر و دید سایت سنجید.

این کار را در چهار مرحله انجام دهید.

1. اعتبار نامه های AMP را در تمام صفحات مرتبط تأیید کنید

گزارش وضعیت AMP در کنسول جستجوی گوگل

چک کردن چند صفحه با ابزار تست AMP یک شروع است ، اما کافی نیست.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

کنسول جستجوی Google دارای گزارشی از وضعیت AMP اختصاصی است و به شما هشدار می دهد که چرا URL های AMP شما واجد شرایط ایندکس شدن نیستند (خطاها) یا ممکن است در SERP ها (هشدارها) عملکرد نکنند.

2. بررسی پارس داده های صحیح

AMP معتبر در ابزار تست نتایج غنی

در مورد انواع محتوای AMP قابل استفاده ، ابزار Rich Rezultate Test برای بررسی های یک بار در هر نقطه مفید است – حتما URL AMP را وارد کنید ، نه متعارف.

مقاله پیشنهادی  8 نکته ساده در مورد تبلیغات Google که درآمد بیشتری کسب می کند

من می دانم که گزارش های مربوطه مربوط به کنسول جستجوی Google نیز مفید هستند ، اگرچه داده های ساختار یافته مقاله نیز پوشیده نیستند.

یک ابزار خزنده معتبر SEO اغلب بهترین گزینه برای مقیاس است.

3. درایورهای دید AMP را در Google درک کنید

گزارش عملکرد کنسول جستجوی Google برای AMP

در گزارش عملکرد Google Console Search ، چند بعد برای تجزیه و تحلیل وجود دارد:

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

  • نوع جستجو: وب ، ظاهر جستجو: نتایج غیر غنی AMP: این گزارش اندازه گیری های پیوندهای آبی با پیچ و تاب های رعد و برق را نشان می دهد.
  • نوع جستجو: وب ، ظاهر جستجو: مقاله AMP: این معیارها را برای نتایج جستجو بصری تزئین شده مانند موارد موجود در چرخ فلک یا با تصویر نشان می دهد. توجه داشته باشید که اینها همچنین در نتایج غنی به حساب می آیند ، آنها متقابلاً منحصر به فرد نیستند.
  • نوع جستجو: تصویر ، ظاهر جستجو: AMP در نتیجه تصویر: این معیارهای نتایج جستجوی تصاویر را که در صفحات AMP در داخل برگه تصاویر Google میزبان هستند نشان می دهد.
  • نوع جستجو: فیلم ، ظاهر جستجو: مقاله AMP: این گزارش معیارهایی را برای نتایج ویدئویی که در صفحات AMP در برگه Google Videos ارائه شده اند نشان می دهد.
  • نوع جستجو: اخبار ، ظاهر جستجو: مقاله AMP: معیارهای صفحات AMP را در برگه Google News در نتایج جستجو نشان می دهد ، نه برنامه Google News.
  • کشف ، کشف ظاهر: مقاله AMP: این معیارهای مربوط به صفحات AMP در Google Discover را نشان می دهد.

هنگام تجزیه و تحلیل داده ها ، به یاد داشته باشید که فیلتر با ظاهر جستجو باعث جمع آوری داده های صفحه به جای خاصیت در جدول فقط می شود و به ابعاد موجود محدود می شود.

داده ها در نمودار هنوز هم توسط خاصیت گروه بندی می شوند.

این می تواند منجر به برخی اختلافات بزرگ در تصویر ، ویدیو و زبانه های خبری شود.

4. درک رانندگان و عملکرد جلسات AMP

کنسول جستجو فقط سمت Google تصویر را نشان می دهد ، می توانید از Google Analytics اطلاعات بیشتری کسب کنید.

اما قبل از اعتماد به Google Analytics به گزارش دقیق AMP ، باید “جلسات بخیه” را اجرا کنید.

اطمینان حاصل کنید که Google Analytics شما با استفاده از شناسه مشتری برای یکپارچه کردن جلسات در نسخه های AMP و غیر AMP استفاده می کند.

همچنین ، ردیابی رویدادهای دوبار بررسی یا سایر ادغام های تبدیل شده به طور صحیح در صفحات AMP شلیک می شوند.

گزارش AMP Google Analytics

سپس می توانید تعداد جلسات ، تبدیل ها و سایر KPI های AMP را با فیلتر کردن منبع داده به عنوان بعد ثانویه بررسی کنید.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

برخی از جلسات ممکن است از منابع غیر منتظره حاصل شود ، تا زمانی که شما بدانید که چگونه سیستم عامل های مختلف AMP را پیوند می دهند.

منابع مشترک و توضیحات آنها در رابطه با جلسات AMP ، به استثنای برچسب های UTM دستی:

جدول توضیحات منبع / رسانه AMP در Google Analytics

در حالی که UTM با برچسب زدن به پست های اجتماعی و دکمه های اشتراکی در سایت خود می تواند به پاکسازی برخی از این سردرگمی ها کمک کند ، همیشه برخی از منابع غیرمستقیم خارج از ویژگی های Google وجود دارد ، اما بعید به نظر می رسد که قابل توجه باشند.

آنچه اکثر اوقات عملی است ، درک تأثیر KPI های کاربر کاربر مانند نرخ گزاف گویی ، صفحات در هر جلسه یا نرخ تبدیل است.

حتما سیب را با سیب مقایسه کنید.

این مستلزم ایجاد یک گزارش سفارشی برای مقایسه AMP (مشخص شده توسط منبع داده) با نزدیکترین مربوط به غیر AMP (به طور کلی دستگاه به عنوان موبایل و منبع / رسانه به عنوان google / مسیر فرود ارگانیک و regex به تمام انواع صفحات یک نسخه AMP است) از کل عملکرد سایت

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

برای جمع بندی موارد بالا

نتایج دریافت و مطالعه موردی AMP یک کیف مخلوط بوده است.

مشخص است که بسیاری از ناشران از جایگاه اختصاصی AMP چرخ فلک داستانهای برتر لذت می بردند.

اما از آنجا که این ویژگی برای افرادی که الزامات تجربه صفحه را دارند ، باز می شود ، به احتمال زیاد فواید AMP برای دید بسیار کاهش خواهد یافت. بسیار زیاد ، استدلال یک پرونده برای آن ممکن است سخت باشد.

بنابراین ما را با سرعت پشت سر می گذارد – که با تبدیل شدن به Core Web Vitals به یک عامل رتبه بندی SEO تبدیل می شود.

اگر سایت موبایل شما قادر به دستیابی به LCP 2.5 ثانیه ای برای صفحات فرود اصلی است ، بعید به نظر می رسد با AMP بازده سرمایه گذاری منابع را ببینید.

اگر امکان ضربه زدن به 2.5 ثانیه امکان پذیر نباشد ، پشتیبانی از AMP برای صفحات فرود اصلی امری است که باید مورد توجه قرار گیرد ، خصوصاً اگر بخش قابل توجهی از جلسات google / organical همراه داشته باشید که متعاقباً می تواند از مزایای prerendering cache AMP برخوردار باشد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

و سرانجام ، برای کسانی که انتخاب می کنند AMPd شوند ، تعهد مداوم را به خاطر بسپارید.

به طور مرتب کنسول جستجوی Google و گزارشگر Google Analytics را مرور کنید تا AMP را به طور کامل مورد استفاده قرار دهید.

در غیر این صورت ، شما ممکن است بدهی فنی توسعه ، پیچیدگی فروش و مشکلات AMP SEO را جبران نکنید.

منابع بیشتر:


اعتبار تصویر

تصویر برجسته: ایجاد شده توسط نویسنده ، ژوئیه 2020
تمام تصاویر گرفته شده توسط نویسنده ، ژوئیه 2020