تقسیم گوگل: توضیحات متا خلاصه مطالب را ارائه می دهد

مارتین اسپلیت گوگل توئیت کرد که توضیحات متا خلاصه آنچه در مورد یک صفحه مهم است را به Google ارائه می دهد. به نظر می رسد این امر باعث افزایش اعتقاد SEO در مورد عناصر توضیحات متا می شود.

عناصر توضیحات جستجوگرها و متا

توضیحات متا عناصر HTML (همچنین به عنوان برچسب های توضیحات متا شناخته می شوند) به طور کلی دارای ارزش SEO محدود هستند. در گذشته گفته می شد که داشتن عناصر توضیحات متا کپی در کنار هم دارای یک رتبه بندی منفی بوده است. به عبارت دیگر ، توضیحات متا می تواند یک اثر رتبه بندی SEO را ایجاد کند.

با این حال ، همچنین درک شد که توضیحات متا عوامل رتبه بندی نیستند.

بنابراین چگونه می توان هر دو مشاهده را درمورد ارزش سئو توضیحات متا آشتی داد؟ چطور ممکن است یک موضوع تأثیر منفی در رتبه بندی داشته باشد اما هنوز یک عامل رتبه بندی نیست؟

مارتین اسپلیت در مورد چگونگی استفاده گوگل از توضیحات متا ، جمله جالبی ارائه داد.

وی گفت که توضیحات متا (همراه با عنصر عنوان) خلاصه سطح بالای صفحه وب را در اختیار گوگل قرار می دهد.

اینجا چیزی است که وی توییت کرد:

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

“خوب ، آنها و عنوان اولین تصور آنچه را که شخصی جستجو می کند از سایت شما می بیند را تشکیل می دهند و به جستجوی Google کمک می کنند تا خلاصه ای کوتاه از آنچه را که در مورد صفحه مهم می دانید بدست آورید.”

هنگامی که از وی درخواست شفاف سازی شد ، مارتین آنچه را كه گفته بود دوباره استراحت كرد:

آنچه به نظر می رسد مارتین این است که عنصر توضیحات متا در کمک به گوگل در فهمیدن صفحه وب کمک می کند.

مقاله پیشنهادی  چگونه Google گذرهای فردی یک صفحه وب را شناسایی می کند

John Mueller ، تحلیلگر گرایشگاه وب گوگل ، وارد این کار شد و پیشنهاد داد که توضیحات متا عوامل رتبه بندی نیستند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

سهم مولر در بحث ، اینکه توضیحات متا عوامل رتبه بندی نیستند با آنچه بازاریابی جستجو در مورد توضیحات متا درک می کند.

مقاله پیشنهادی  گزارش های هرزنامه در اقدامات دستی نتیجه ای حاصل نمی شود

جالب است که مولر در مورد توضیحات متا با ارائه یک خلاصه سطح بالا از آنچه در مورد یک صفحه است ، نظر نداد ، نقشی که شبیه عنصر عنوان است.

عنصر عنوان به طور سنتی به عنوان یک عامل رتبه بندی دیده می شود. کنار گذاشتن این که آیا این واقعیت امروز صحیح است یا خیر ، نقش دیگر عنصر عنوان ارائه توضیحی در مورد صفحه وب است.

آنچه به نظر می رسد مارتین اسپلیت گفته است این است که عنصر توضیحات متا تا آنجا که خلاصه آنچه در صفحه وب است ، نقش مشابهی با برچسب عنوان دارد.

این متفاوت از آنچه جامعه بازاریابی جستجو در مورد عنصر توضیحات متا می داند ، متفاوت است.

مقاله پیشنهادی  نحوه تسلط تجارت الکترونیکی در سال 2020 [SEJ eSummit Webinar]

آیا چیزی تغییر کرده است ، مارتین چیز جدیدی به ما می گوید؟

مربوط: بهترین روش های SEO: چگونه می توان توصیف های فوق العاده متا را ایجاد کرد

توضیحات متا به Google در درک مطلب کمک می کند؟

مارتین اسپلیت در گذشته گفته است که او در بخش رتبه بندی جستجو شرکت نمی کند. این جمله تعجب آور از طرف کسی است که در ویدیوهای SEO Myth Busting Google دخیل است.

این همان چیزی است که وی در یک ویدئو SEO JavaScript گفت:

“من واقعاً به سؤالات رتبه بندی پاسخ نمی دهم زیرا … من در بخش رتبه بندی موارد کار نمی کنم.”

آیا جستجوی گوگل واقعاً از توضیحات متا برای درک اینکه صفحه وب چیست ، شبیه به نحوه استفاده گوگل از یک عنصر عنوان استفاده می کند؟

مارتین صریحاً در توییتی اظهار داشت که توضیحات متا به Google کمک می کند تا درک کند “آنچه از نظر محتوا به شما اهمیت می دهد …

اما به نظر نمی رسد جان مولر آن را تأیید کند.

به مارتین اسپلیت نگاه کنید که بخشی از رتبه بندی جستجو نیست

https://www.youtube.com/watch؟v=vC-Bh_c2sQg

مربوط: Google برای جلوگیری از بازنویسی شرح متا پیشنهاداتی را ارائه می دهد