تغییر تاریخ در صفحات رتبه بندی را بهبود نمی بخشد

جان مولر از گوگل توصیه می کند که اگر تغییرات مهمی در محتوا ایجاد نشود ، تغییر تاریخ انتشار در صفحات وب رتبه بندی جستجو را بهبود نمی بخشد.

مولر این توصیه را هنگام پاتوق Google Search Central SEO ضبط شده در اول آوریل ارائه می دهد.

یک مالک سایت هر بار که تغییرات جزئی ایجاد می کند ، در مورد به روزرسانی تاریخ در گالری عکس وب سایت خود س Muالی را به مولر ارسال می کند.

آنها از مولر س askال می کنند که آیا به روزرسانی تاریخ انتشار هیچ مزیتی برای رتبه بندی در نتایج جستجوی Google ندارد.

در حالی که س toال مربوط به گالری عکس است ، اما توصیه مولر در مورد تغییر تاریخ انتشار در هر نوع صفحه وب است.

صاحبان سایت معمولاً از این س askال متنوعی می پرسند ، زیرا فکر می کنند Google ممکن است به صفحه ای پاداش دهد زیرا به نظر می رسد محتوای تازه منتشر شده ای دارد. اما الگوریتم Google به این ترتیب کار نمی کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

پاسخ مولر به سوال زیر را بخوانید.

هیچ مزیتی برای به روزرسانی تاریخ انتشار ندارد

مولر ابتدا هنگام ایجاد تغییرات جزئی ، با ملاحظات تجربه کاربر در به روزرسانی تاریخ انتشار در یک صفحه صحبت می کند.

مقاله پیشنهادی  Google پیوندهایی را در محتوای اصلی ارائه می دهد که ارزش بیشتری دارند

صاحبان سایت می توانند هر زمان که بخواهند تاریخ و زمان را در صفحات وب به روز کنند ، اما مولر معتقد است که در برخی موارد ممکن است گمراه کننده باشد.

“شما قطعاً می توانید تاریخ و زمان یک صفحه را هر زمان که تغییر دهید در یک صفحه وب به روز کنید. اگر فقط در یک گالری تصاویر را به هم می زنید که به نوعی گمراه کننده است ، در رابطه با به روزرسانی تاریخ فقط به این دلیل که تصاویر را در اطراف خود مرتب می کنید. بنابراین از نظر کاربر این موضوع را کمی ناجور می دانم. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مولر ادامه داد ، در حالی که توصیه نمی کند تاریخ و زمان را به طور مداوم در صفحات وب به روز کنید ، اما تاثیری در نتایج جستجو نخواهد داشت.

“من فکر نمی کنم که از نظر جستجو تغییری ایجاد شود و ما قطعاً به این دلیل که شما تاریخ و زمان را در یک صفحه تغییر می دهید ، آن صفحات را به طور متفاوت رتبه بندی نمی کنیم.”

باز هم ، مولر توصیه می کند که پس از ایجاد تغییرات کوچک ، تاریخ ها را در صفحه به روز نکنید. وی توصیه می کند فقط هنگام ایجاد تغییرات چشمگیر در محتوا ، تاریخ ها را به روز کنید.

مقاله پیشنهادی  آیا می خواهید بیشتر کسب کنید آنلاین؟ بیایید در مورد تبدیل صحبت کنیم

با این حال ، اگر شما با CMS که به طور خودکار تاریخ را به روز می کند گیر کرده اید ، خوب است. این به سایت شما آسیب نمی رساند.

“بنابراین اگر CMS شما به طور پیش فرض این کار را انجام دهد و شما نتوانید آن را کنترل کنید ، توصیه من وجود دارد ، پس خوب است. اگر این کار را به صورت دستی انجام می دهید ، به نوعی می خواهید هر زمان که تغییر کوچکی مانند تغییر تصاویر ایجاد می کنید ، تاریخ را دستکاری کنید ، من توصیه می کنم فقط از آن صرف نظر کنید و فقط وقتی تاریخ را اعمال می کنید که تغییرات قابل توجهی در یک صفحه ایجاد کنید ، تاریخ را به روز کنید.

پاسخ کامل وی را در فیلم زیر بشنوید:

مقاله پیشنهادی  10 ابزار برتر برای استراتژی های محتوای سئو ضد گلوله

https://www.youtube.com/watch؟v=ac79Od8aUy0

توصیه های اخیر مولر با یک پست وبلاگی که در سال 2019 نوشت ، مطابقت دارد ، جایی که به صاحبان سایت می گوید که “به طور مصنوعی” مقاله ها را با تاریخ جدید تازه نکنند.

وی افزود: “اگر مقاله ای به طور اساسی تغییر كرده باشد ، تعیین تاریخ و زمان تازه برای آن منطقی است. با این حال ، بدون افزودن اطلاعات قابل توجه یا دلیل قانع کننده دیگری برای تازه سازی ، یک داستان را به طور مصنوعی تازه نکنید. “

در آن پست وبلاگ ، مولر می گوید که گوگل همیشه نتایج را در نتایج جستجو نشان نمی دهد حتی زمانی که صفحه حاوی تاریخ باشد. Google زمانی که هیچ ارتباطی با محتوا ندارد ، انتخاب می کند تاریخی را نشان ندهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

“Google وقتی صفحه ای را نشان می دهد كه سیستم های خودكار تشخیص دهند كه انجام این كار از اهمیت بالایی برخوردار است ، مانند صفحاتی كه می توانند به زمان حساس باشند ، از جمله محتوای اخبار.”