تغییر بازی با R&D در SEO فنی

این یک پست حمایت شده است که توسط OnCrawl نوشته شده است. نظرات بیان شده در این مقاله متعلق به طرف حامی است.

تحقیق و توسعه چیست و چرا اهمیت دارد؟

تحقیق و توسعه (R&D) از منابع – زمان ، انرژی ، خلاقیت – برای یافتن راه حل های جدید برای مشکلات سخت استفاده می کند. برای مطالعه علمی ، نوآوری و توسعه فناوریهای جدید ضروری است.

در SEO ، یک زمینه بازاریابی که در آن محبوبیت برنامه نویسی و یادگیری ماشینی در حال رشد است ، اینها تغییرات اساسی است که برای تراز کردن زمین بازی مورد نیاز است.

از BERT تا آنالیز هوش مصنوعی صفحات SERP ، به روزرسانی های اصلی الگوریتم و دستورالعمل مشخص برای مدیران وب ، فناوری موتورهای جستجو به طور فزاینده ای پیچیده می شوند.

امروز ، سازگاری با تغییرات الگوریتم و پردازش پرس و جو جستجو در SEO به نوآوری ارائه شده توسط R&D نیاز دارد.

چه کسی تحقیق SEO را انجام می دهد؟

بخش عمده ای از تحقیق و توسعه در سئو فنی توسط افراد در زمان خود انجام می شود. استناد به جوانب پیشگویی SEO مانند هملت باتیستا ، که مقالات آن در ژورنال موتور جستجو یا JR Oakes منتشر شده است ، آسان است که آزمایش های آنالیز موتور جستجو سال گذشته در TechSEO Boost مورد توجه قرار گرفت.

چند شرکت SEO نیز کارهای تحقیق و توسعه را انجام می دهند. اجرای تحقیق و توسعه دشوار است زیرا درآمد مستقیم ندارد.

آنچه ارائه می دهد اغلب با رشد بلند مدت از طریق نوآوری مرتبط است:

  • اکتشاف یک موضوع بدون محدودیت نیاز به ارائه یک ویژگی قابل بازاری در مهلت.
  • آزمایش روشهای جدید انجام کارها ، که می تواند دور از آنچه که قبلاً تصور می کردیم محدودیتهای سخت بود.
  • آزمایش خلاقانه و آزمایش چندین راه حل برای یک مشکل گسترده.

OnCrawl ، یک پلت فرم سئو فنی برنده جوایز ، نمونه ای از معدود خزنده های سئو و سیستم عامل داده در بازار امروز است که به شدت در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری می کند.

تا حدودی به لطف حضور نوآوران قدرتمند ، مانند مدیر محصول ، وینسنت Terrassi ، که امسال در TechSEO Boost مقام دوم را کسب کرد ، OnCrawl توانسته نتایج ابتکاری و تحقیق را از نخستین نمونه نزدیک خود نشان دهد. تشخیص کپی ، به ادغام فناوری داده های بزرگ.

اما در پشت صحنه چه می گذرد؟

آنچه آزمایشگاههای OnCrawl درباره سؤالات تحقیق و توسعه برای سئو نشان می دهد

با استفاده از آزمایشگاههای جدید OnCrawl به عنوان نمونه ، در اینجا یک نگاه اجمالی به زیر آزمایشگاه تحقیق R&D می پردازیم.

آزمایشگاههای OnCrawl سکویی است که تحقیق و توسعه را در جستجوگرهای فنی در قالب نوت بوک های Jupyter ، یک قالب متن و کد برای استفاده از الگوریتم های مبتنی بر پایتون و توضیحات آنها در دسترس قرار می دهد.

این پلتفورم مجموعه ای از راه حل های مبتنی بر کار تحقیق و توسعه را به همراه توضیح هر مرحله برای پیش بینی عملکردهای آنلاین ارائه می دهد.

مقاله پیشنهادی  5 راه درخشان برای ترکیب بازاریابی سنتی و دیجیتال

تغذیه نقشه راه محصول از طریق متنوع موضوعات

راه حل های مختلف موجود در آزمایشگاه های OnCrawl وسعت و غنای تحقیقات در هر بخش تحقیق و توسعه را نشان می دهد.

یک بخش تحقیق و توسعه معمولاً در همان زمان موضوعات زیادی را در دست اجرا دارد: از ساختار پیوندهای داخلی ، گرفته تا پیش بینی و از فهرست بندی ، از تولید متن با کیفیت ، آزمایشگاه OnCrawl طیف گسترده ای از موضوعات و تکنیک های SEO را در بر می گیرد.

این نقشه های محصول OnCrawl را تغذیه می کند و از نوآوری برای بهبود کیفیت محصول استفاده می کند.

تغییر بازی با R & # 038؛ D در SEO فنی

ایجاد دانش فنی چگونه از طریق تحقیقات پیش زمینه

تقریباً تمام راه حلهای موجود خواندن زمینه گسترده ای از جمله منابع GitHub ، مقالات علمی ، و مقالات آکادمیک ، و دوره های آموزشی – چه به صورت رایگان و چه رایگان – در مورد موضوعات یا تکنیک های مورد استفاده توسط راه حل ارائه می دهد.

در واقع ، بخش قابل توجهی از تحقیق و توسعه صرف مستندسازی وضعیت فعلی هنر می شود. بدون درک عمیق موضوعاتی مانند تکنیک های یادگیری ماشین ، تولید متن طبیعی زبان یا محاسبه مقادیر عادی در یک سیستم ، سازگاری این تکنیک ها با سئو غیرممکن است.

سازگاری با نیازهای SEO از طریق اثبات مفهوم ، آزمون ها و مثال ها

راه حل ها همه با یک مثال شروع می شوند ، یا به شما پیشنهاد می دهند که یک آزمایش (با حجم محدود داده یا استفاده از زمان محاسبه کوتاه تر) انجام دهید. این نه تنها نشان می دهد که چگونه راه حل کار می کند ، بلکه ثابت می کند که با داده های SEO قابل دوام است.

تحقیق و توسعه شامل آزمایش قابل توجهی است. آنچه روی کاغذ خوب به نظر می رسد ممکن است در هنگام اجرای کار نکند. حتی مطالعات علمی غالباً فقط با هدف اثبات اینكه راه حل آنها بصورت تئوریك كار می كند ، انجام می شود ، اما ممكن است آن را براساس نوع داده هایی كه SEO می تواند ارائه دهد آزمایش نكرده باشد.

تغییر بازی با R & # 038؛ D در SEO فنی

چگونه تحقیق و توسعه در سئوی فنی پیشرفت می کند

با نگاهی به دو راه حل موجود موجود در آزمایشگاههای OnCrawl ، “تشخیص ناهنجاری” و “نمایه سازی در زمان واقعی” ، می توان استراتژی های مختلف تحقیق و توسعه را در محل کار مشاهده کرد.

تشخیص ناهنجاری: عملکرد وب سایت چیست؟

برخی از راه حل ها نتیجه آزمایش با الگوریتم جالبی است که مهندسان تحقیق و توسعه می خواستند از آنها برای اهداف سئو استفاده کنند. درک نحوه کار یک الگوریتم می تواند ایده هایی را در مورد نوع ورودی مورد نظر در پردازش ارائه دهد ، که به نوبه خود می تواند راهی برای تولید آن اطلاعات از کار SEO باشد.

مقاله پیشنهادی  چرا Google در جستجوی سوسیالیسم و ​​نژادپرستی سرمایه داری را نشان می دهد

این مورد با راه حل “تشخیص ناهنجاری” در آزمایشگاه های OnCrawl است.

تغییر بازی با R & # 038؛ D در SEO فنی

با شروع یک الگوریتم یادگیری ماشینی که برای تشخیص ناهنجاری ها در یک مجموعه داده پیچیده استفاده می شود ، OnCrawl آن را برای سئو استفاده کرد. این راه حل “می آموزد” که عملکرد طبیعی وب سایت براساس یک سری ورودی ها چگونه است. مبانی اولیه نوساناتی که در طی این آموزش آموخته است به آن اجازه می دهد تا تصمیم بگیرد که آیا برخی از داده ها غیرمعمول هستند یا خیر.

این الگوریتم با استفاده از نتایج حسابرسی فنی OnCrawl از خزیدن های متعدد به عنوان ورودی ، می تواند به خزنده هایی اشاره کند که در آن وب سایت بیش از حد انجام شده یا تحت عمل قرار نمی گیرد. این ورودی می تواند بسیار پیچیده باشد تا به راحتی با دست تجزیه و تحلیل شود.

رتبه بندی ، همانطور که از طریق کنسول جستجوی Google گزارش شده است ، نمونه خوبی از یک معیار ارزشمند برای این نوع تحلیل است.

وقتی می پرسیم ، “چگونه رتبه سایت با گذشت زمان تغییر می کند؟” ، بیشتر متخصصان سئو می دانند که برخی از صفحات در صفحات نتایج موتور جستجو موقعیت خود را از دست می دهند ، در حالی که برخی دیگر موقعیت هایی کسب می کنند. این نوسان طبیعی است.

  • نوسانات چقدر غیر طبیعی است؟
  • چه موقع باید نگران باشیم؟

نتیجه یک راه حل ارائه شده در آزمایشگاههای OnCrawl است که می تواند ممیزی هایی را تشخیص دهد که عملکرد رتبه بندی یک وب سایت را پایین آورده است از آنچه باید به عنوان تغییرات عادی در رتبه بندی در نظر گرفته شود.

نمایه سازی در زمان واقعی: جلوگیری از تأخیرهای نمایه سازی برای صفحات جدید

یکی دیگر از استراتژی های تحقیق و توسعه با یک مشکل استراتژیک سئو ، از جمله دریافت URL های جدید به صورت سریع فهرست بندی می شود و تلاش برای یافتن یک یا چند راه حل آغاز می شود.

ایندکس کردن URL های جدید می تواند برای وب سایتهایی که دارای نوسان زیادی در صفحات خود هستند ، مهم باشد: ناشران آنلاین با مقالات جدید در روز ، سایت های تجارت الکترونیکی با تغییر در سهام و غیره.

  • اگر نتوانید لیستی از صفحات جدید بگیرید ، چه اتفاقی می افتد؟
  • چه می شود اگر این لیست خیلی طولانی باشد تا به صورت دستی درخواست خزیدن برای هر صفحه جدید داشته باشید؟
  • اگر شما گمان می کنید موتورهای جستجو خیلی طولانی طول می کشد برای کشف صفحات جدید شما؟

در این حالت ، در نمایه شدن صفحات مشکل فنی وجود دارد: شناسایی و ارسال صفحات جدید بسیار پیچیده است که با روشهای عادی قابل انجام است.

یک مهندس تحقیق و توسعه این مشکل را به قطعات کوچکتر تقسیم می کند:

  • اول ، چگونه می توانم به طور خودکار لیستی از صفحات جدید ایجاد کنم؟
  • سپس ، چگونه می توانم آنها را به موتور جستجو ارسال کنم؟ آیا همه موتورهای جستجو به همان روش کار می کنند؟
مقاله پیشنهادی  چگونه Google گذرهای فردی یک صفحه وب را شناسایی می کند

یک پاسخ تحقیق و توسعه سعی خواهد کرد تا حد ممکن بسیاری از قسمتهای جداگانه این معما را پوشش دهد ، مانند “فهرست بندی در زمان واقعی آزمایشگاه OnCrawl”.

تغییر بازی با R & # 038؛ D در SEO فنی

با استفاده از ویژگی مقایسه خزنده OnCrawl ، راه حل می تواند به محض تحلیل وب سایت لیستی از آدرس های اینترنتی جدید ایجاد کند.

سپس از روشهای مختلف ارسال URL برای هر موتور جستجو استفاده می کند: API ارسال جدید URL از بینگ ، و ترکیبی از API Indexing و به روزرسانی های نقشه سایت برای Google.

با برنامه ریزی هر دو مورد تجزیه و تحلیل وب سایت و اجرای این اسکریپت به طور منظم ، امکان خودکار سازی درخواستهای خزیدن برای URL های جدید امکان پذیر است – حتی اگر نمی دانید کدام URL جدید است.

آزمایشگاه های OnCrawl: R&D را برای ویژگی های سئو باز کنید که هنوز در دسترس عموم نیست

همه راه حلهای تحقیق و توسعه را نمی توان در ابزارها یا ویژگیهای تمام عیار قرار داد ، اما این بدان معنی نیست که آنها برای متخصصان سئو هیچ ارزشی ندارند.

با این حال ، کار تحقیق و توسعه معمولاً به دلایل مختلف در معرض دید عموم قرار نمی گیرد.

اول ، اغلب “ناتمام” است: ممکن است فقط در شرایط خاص کار کند ، یا ممکن است به راحتی بشکند ، یا ممکن است کاملاً مستند نباشد. برای اینکه بتوانیم R&D را در موقعیتهای خاص خود به کار گیریم ، کاربران عمومی ممکن است نیاز به ارائه لمسهای نهایی داشته باشند.

علاوه بر این ، کار تحقیق و توسعه غالباً نیاز دارد که کاربران از دانش فنی پیشرفته ای در مورد عناصر فنی ، الگوریتم ها و تکنیک هایی برخوردار باشند که ممکن است عموم مردم از آن برخوردار نباشند.

سرانجام ، تحقیقات R&D از اهمیت زیادی برای نوآوری برخوردار است اما می تواند برای کاربرانی که از راه حل های افزونه و بازی استفاده می کنند ، بسیار دشوار و گران باشد.

به همین دلیل ، تحقیق و توسعه به ندرت در معرض دید عموم است تا زمانی که به یک محصول یا ویژگی قابل فروش تبدیل شود.

این چیزی است که در مورد آزمایشگاه های OnCrawl بسیار غیر معمول است: OnCrawl تصمیم گرفته است تحقیق و توسعه خود را برای کاربران پلتفرم خود که از قبل به API OnCrawl دسترسی دارند در دسترس قرار دهد.

این دسترسی به راه حل های SEO که هنوز در بازار موجود نیست – از جمله برخی از آنها که ممکن است هرگز در دسترس نباشند ، از نظر تجاری امکان دسترسی را فراهم می کند.

تغییر بازی با R & # 038؛ D در SEO فنی فنی


اعتبار تصویر

تصویر برجسته: تصویر توسط OnCrawl. با اجازه استفاده می شود
عکس های ارسال شده: تصاویر توسط OnCrawl. با اجازه استفاده می شود