تشخیص عملکرد Google Ads با توضیح ساده تر تغییر می کند

هرکسی که Google Ads را برای مدتی اجرا کرده است ، ورود به سیستم را تجربه کرده و متوجه کاهش تبدیل ها ، برداشت ها یا کلیک در حجم شده است.

این بلافاصله شکار را برای آنچه باعث آن می شود ، انجام می دهد ، که می تواند برای تشخیص وقت گیر باشد.

دلایل مشترک می تواند مواردی از قبیل ردیابی شکسته ، صفحه فرود جدید باشد که دارای کمترین پیشنهادات ، تغییر پیشنهادات ، افزودن شرایط جدید ، تأخیر در گزارش یا بی شمار موارد دیگر کشف شده در هنگام عیب یابی پس از مشاهده مشکل است.

Google Ads برای کمک به سرعت بخشیدن به روند تشخیص این تغییرات ، بتا را برای ابزاری به نام توضیحات اعلام کرده است. آنها آن را به عنوان روشی برای یافتن سریعتر مسائل ، تبلیغ می کنند و زمان صرف حفاری از طریق گزارش ها ، ابزارها و داده ها را کاهش می دهند تا مسئله ای را مشاهده کنند.

انواع کمپین و اندازه گیری های موجود

این فقط برای کمپین های جستجو با استفاده از پیشنهادات دستی یا CPC پیشرفته در دسترس خواهد بود.

این موارد برای نمایش ، فیلم ، خرید ، تنظیمات پیشنهاد قیمت خودکار یا تبلیغات جستجوی پویا در دسترس نخواهد بود.

مقاله پیشنهادی  چگونه با تحقیقات کلمات کلیدی عمیق تر برویم: از طریقmindyweinstein به ابزارها و تکنیک ها بروید

این داده ها را برای برداشت ، کلیک ، هزینه و تبدیل پشتیبانی می کند ، با داده هایی که فقط تا یک پنجره 90 روزه در دسترس هستند. خود تغییرات هنوز هم می توانند در یک پنجره طولانی تر مشاهده شوند ، اما توضیحات فعال نمی شوند.

نحوه دستیابی به توضیحات

این عملکرد در برخی از سطوح پایین در مکانیسم های گزارش دهی Google Ads ، بر خلاف نمایش برجسته ، کاهش یافته است.

شما باید یک کمپین جستجو انتخاب کنید (به یادداشت های بالا در مورد انواع کمپین های واجد شرایط مراجعه کنید) ، و سپس ابتدا یک کمپین یا یک گروه تبلیغاتی باشید.

سپس دامنه تاریخ خود را در بالا سمت راست انتخاب می کنید ، و باید عملکرد “مقایسه با” را برای یک محدوده تاریخ مقایسه فعال کنید. توجه داشته باشید که برای دسترسی به توضیحات باید مدت زمان مساوی باشد و مدت زمان مجاور آنها باشد.

به عنوان مثال ، شما نمی توانید هفته اول یک ماه را در مقابل هفته اول ماه قبل مشاهده کنید.

ستون را برای هر متریک مشاهده می کنید که با درصد تغییر مانند همیشه نمایش داده می شود ، اما تغییرات قابل توجه اکنون به رنگ آبی برجسته خواهد شد ، مانند این:

تشخیص Google Ads & # 8217؛ عملکرد با توضیحات سریعتر تغییر می کند

این امر توسط یک آستانه محاسبه داخلی و تغییر در محاسبه معیارها انجام می شود.

با کلیک بر روی تغییر درصد آبی ، یک فراخوان از تغییر ظاهر می شود و گزینه “مشاهده توضیحات”:

تشخیص Google Ads & # 8217؛ عملکرد با توضیحات سریعتر تغییر می کند

با کلیک بر روی آن ، صفحه توضیحات در سمت راست صفحه باز می شود. این صفحه نمایش بار را نشان می دهد زیرا دلایل احتمالی افزایش برداشت را اسکن می کند:

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

تشخیص Google Ads & # 8217؛ عملکرد با توضیحاتی سریعتر تغییر می کند

سپس داده های مربوطه را برای پشتیبانی از یافته های خود توضیحی ارائه می دهد:

تشخیص Google Ads & # 8217؛ عملکرد با توضیحات سریعتر تغییر می کند

در این مثال ، این امر به دلیل افزایش جستجوها بوده و شرایط خاص را در جایی كه این افزایش رخ داده است ، یادداشت می كند.

در اینجا یک انیمیشن از کل مراحل دسترسی به توضیحات از زمان ورود به حساب کاربری خود آورده شده است:

تشخیص Google Ads & # 8217؛ عملکرد با توضیحاتی سریعتر تغییر می یابد

انواع توضیحات

گوگل خاطرنشان می کند که در صورت تغییر شدید ، در توضیحات توضیحات توضیحاتی در زیر آمده است:

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

  • پیشنهاد قیمت تغییر می کند
  • تغییرات اصلاح قیمت پیشنهاد: چگونگی تغییر در مواردی مانند دستگاه ، موقعیت مکانی ، جمعیتی و تعدیل پیشنهادات مخاطب ممکن است عملکرد را تحت تأثیر قرار دهد.
  • تغییر بودجه
  • تخصیص بودجه: گسترش بودجه شما در چندین نهاد ممکن است بر عملکرد تأثیر بگذارد ، مانند اضافه کردن گروه های تبلیغاتی جدید که اکنون بودجه را با چیزی که قبلاً عملکرد ثابت تری داشته است ، به اشتراک بگذارند.
  • میزان فرسودگی بودجه: اگر تغییر CPC شما باعث شود بودجه تمام شود
  • تبدیل ها: اگر برای تبدیل یا عدم حساب در محاسبات خود ، اقدامات تبدیل را تغییر داده اید ، یا ممکن است تنظیمات روی کل اینها تأثیر داشته باشد. همچنین داده های مربوط به تاخیر در تبدیل و فرکانس شلیک برچسب را شامل می شود.
  • شایستگی: این که آیا عوامل مختلف ممکن است تحت تأثیر چه مدت تبلیغات شما واجد شرایط بودن باشند نمایش داده می شود.
  • تغییر هدفمندی
  • مسابقات حراج و علاقه جستجو
  • تغییر تاریخ: چگونه ممکن است تغییرات دیگر در حساب شما روی عملکرد حساب شما تأثیر داشته باشد.
مقاله پیشنهادی  10 مهمترین برچسب متا که برای سئو باید بدانید

اعلان Google را می توانید در اینجا با اسناد بیشتر در اینجا بیابید.