تست های اینستاگرام جایگزین برگه فعالیت با برگه خرید

اینستاگرام در حال جایگزین کردن برگه فعالیت با یک برگه “فروشگاه” برای کاربران انتخاب شده به عنوان بخشی از یک آزمایش جهانی است.

نماد قلب سنتی در منوی ناوبری اینستاگرام با نماد کیف خرید جایگزین خواهد شد.

تست های اینستاگرام جایگزین برگه فعالیت با برگه خرید

بهره برداری بر روی نماد جدید ، کاربران را به بخش فروشگاه اینستاگرام که در ماه مه معرفی شد ، سوق می دهد.

پیش از این فقط در ایالات متحده موجود بود ، کاربران اینستاگرام در سراسر جهان هم اکنون می توانند به بخش فروشگاه دسترسی پیدا کنند.

خرید اینستاگرام مکانی است که کاربران می توانند بدون ترک برنامه ، محصولات را فهرست و خریداری کنند.

قبل از داشتن یک برگه اختصاصی در منوی پیمایش ، از طریق بخش کاوش می توانید به خرید اینستاگرام دسترسی پیدا کنید. این مکان همچنان برای کاربرانی که بخشی از این آزمون نیستند اقامت دارد.

نسخه بروز شده فروشگاه اینستاگرام

نسخه فروشگاه اینستاگرام قابل دسترسی از منوی پیمایش با نسخه قبلی کمی متفاوت است.

مقاله پیشنهادی  Pinterest الگوریتم را به روز می کند تا انواع محتوا را بیشتر سطحی کند

در این نسخه ، کاربران فقط محصولاتی از مارک های مورد نظر خود را مشاهده می کنند. این مانند یک فید شخصی از محصولات مارک هایی است که کاربران از قبل علاقه مند به آن هستند.

تست های اینستاگرام جایگزین برگه فعالیت با برگه خرید

نسخه دیگر فروشگاه اینستاگرام ، که از طریق برگه کاوش در دسترس است ، برای سطح بندی محصولات از انتخاب گسترده تری از خرده فروشان طراحی شده است.

محصولات را می توان بر اساس طبقه بندی کرد ، مانند زیبایی ، پوشاک و لوازم جانبی ، خانه ، جواهرات و ساعتها و سفر.

برخی از محصولات را می توان مستقیماً در اینستاگرام خریداری کرد ، در حالی که سایر آنها باید در وب سایت خرده فروش خریداری شوند.

هدف از آزمایش دو نسخه مختلف از فروشگاه اینستاگرام تعیین بهترین روش برای بیرون کشیدن این ویژگی برای همه در آینده است.

سخنگوی اینستاگرام به TechCrunch می گوید:

وی گفت: “این یک آزمایش جهانی کوچک از تب فروشگاه Instagram است که در ماه مه اعلام کردیم. ما از این آزمون برای ارزیابی چگونگی تصمیم گیری بیشتر به این مرحله استفاده خواهیم کرد. “

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

کسانی که بخشی از آزمون هستند ، می توانند داده های فعالیت خود را در جای دیگری در برنامه اینستاگرام پیدا کنند.

مقاله پیشنهادی  Googlers به ​​پیام های مستقیم پاسخ نمی دهند. این چرا است

اطلاعات فعالیت من کجاست؟

کاربرانی که برگه فعالیت خود را با برگه فروشگاه جایگزین کرده اند می توانند مطمئن باشند که بخش فعالیت آنها به کلی از بین نرفته است.

اگر بخشی از این آزمایش هستید ، اکنون می توانید برگه فعالیت را در سمت راست بالای فید اصلی (در کنار نماد پیام مستقیم) پیدا کنید.

نگران نباشید ، این یک تکرار دیگر در اینستاگرام نیست که دائماً بخش فعالیت پیروان را از بین ببرد – این حرکتی است که بسیاری از مردم هنوز هم به تاسف می روند.

این آزمایش در نظر گرفته نشده است که به هیچ وجه از برگه فعالیت خارج شود. در عوض ، اینستاگرام می خواهد کاربران بیشتری را به سمت بخش خرید خود جلب کند.

مقاله پیشنهادی  Google در استفاده از Quora برای پیوندها

مشاغل از انواع مختلف می توانند در بخش خرید اینستاگرام به صورت رایگان لیست محصولات را بدست آورند که این امر باعث می شود راهی مناسب برای گرفتن محصولات در مقابل بیشتر افراد باشد.

برای مشاغل واقع در یکی از بازارهای پشتیبانی شده در اینستاگرام ، تمام آنچه را که نیاز دارد یک فروشگاه کالا و صفحه کسب و کار اینستاگرام است.

تبلیغات

ادامه خواندن زیر

حساب Instagram این کسب و کار نیز باید به صفحه کسب و کار Facebook آنها وصل شود.

اتصال این دو در کنار هم باعث می شود صفحه کسب و کار اینستاگرام به مدیر فروشگاه فهرست Facebook دسترسی پیدا کند.

از آنجا می توان محصولات را برای خرید در Instagram Instagram واجد شرایط ساخت.

برای اطلاعات بیشتر ، به راهنمای فیس بوک برای تنظیم خرید اینستاگرام مراجعه کنید.

منبع: TechCrunch