تجارت الکترونیکی گسترده در فیس بوک و اینستاگرام و اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته [PODCAST]

میزبانان جس بود ، گرگ فین و کریستین “شپ” زیرنهلد تمام اخبار بازاریابی دیجیتال هفته را در اپیزود بازاریابی ساعت این هفته پوشش می دهند.

بعلاوه ، چرا شبکه تبلیغات جدید CVS و خط مشی تبلیغات سنگین گوگل ما را مجبور می کند به طور مکرر در لیست سارا مک لچلان ، Deftones و مرغ دریایی قرار دهیم.

اگر نمی توانید در Spotify گوش دهید ، چهره های خندان ما را در YouTube بررسی کنید! هر هفته می توانید قسمتهای کامل فیلم را بگیرید.

https://www.youtube.com/watch؟v=jr8cb4CBiUE

فروشگاه های اینستاگرام و فروشگاه های فیس بوک

فیس بوک از افزایش تجارب تجارت الکترونیکی در برنامه های فیس بوک و اینستاگرام خبر داد و از کلیه هزینه های فروش تا پایان سال 2020 چشم پوشی می کند.

فروشگاه های Facebook و Checkout اینستاگرام در همه مشاغل و خالقان ایالات متحده گسترش می یابد.

خرده فروشان می توانند از طریق یک فروشگاه اینترنتی آنلاین ، هم فروشگاه های فیس بوک و هم اینستاگرام خود را مدیریت کنند.

فروشگاه ها با Instagram Direct و Facebook Messenger ادغام می شوند تا خرده فروشان بتوانند در هنگام خرید برنامه ها به مشتریان کمک کنند.

مقاله پیشنهادی  دستور اجرایی ترامپ ممکن است وبلاگ ها ، سایت ها و انجمن ها را هدف قرار دهد

سرانجام ، آنها از راه اندازی فیلم های زنده قابل پخش در هر دو برنامه خبر دادند.

گواهینامه های شغلی Google

گوگل برنامه های گواهی حرفه ای شش ماهه را برای مسیرهای شغلی Data Analyst ، Manager Project و UX Designer اعلام کرد.

این برنامه های جدید به شکارچیان شغلی کمک خواهد کرد که بدون توجه به تحصیلات رسمی و تجارب ، شغل خود را سریع دنبال کنند.

گوگل اعلام کرد که آنها در گواهینامه ها به عنوان معادل درجه چهار ساله در زمینه های مرتبط در شیوه های استخدام خود رفتار می کنند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

آیا اپل قصد دارد موتور جستجوگری راه اندازی کند؟

شواهد قابل توجهی وجود دارد که نشان می دهد اپل قصد دارد موتور جستجوی خود را برای رقابت با گوگل توسعه دهد.

به نظر می رسد به روزرسانی های صفحه خزنده وب Applebot و Spotlight Search برنامه های آینده اپل را روشن می کند.

مقاله پیشنهادی  4 دلیل اینکه سایت ها ممکن است رتبه های Google را از دست دهند

فیلم های با فرمت کوتاه در Google Discover مشاهده شد

فیلم های کوتاه Trell و Tangi به تازگی با فرمت چرخ فلک در Google Discover مشاهده شده اند.

آزمون جدید ، همراه با ناهار آتی YouTube “Shorts” دلایل قانع کننده ای برای سرمایه گذاری مارک های تجاری در محتوای ویدئویی کوتاه است.

این هفته از هفته شروع می شود آنا بلانکن، هنگامی که آژانس ها با مشتریان (و مشتری های سابق) سر و کار ندارند ، مشت نمی کشد.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

سپس ، ICYMI ، مارتین مک دونالد ، اعتماد به نفس زیادی به موتور جستجوی جدید اپل ندارید.

ما به این سؤالات مهم بازاریابی دیجیتال در طول بخش دور رعد و برق ما پاسخ می دهیم:

  • چه کسی ناراحت است از اینکه Google Ads نمی تواند در فاکتورهای پرداخت نشده خود به آنها استراحت دهد؟
  • جستجوی “موضوعات پادکست” جدید Spotify چیست؟
  • چه موقع TikTok جریانهای پخش مستقیم قابل پخش را آغاز می کند؟
  • از کجا می توانید داده های جدید در تماس های Google Ads خود را پیدا کنید؟
  • چرا وب مسترها باید بدانند که Google چه چیزی را “تبلیغات سنگین” می داند
  • چگونه می توانید قطعه های برجسته موجود در کنسول جستجوی Google را شناسایی کنید؟

برای اخبار جدید بازاریابی دیجیتال ، به سایت بازاریابی O’Clock بروید. اشتراک در حالی که آنجا هستید فراموش نکنید!


اعتبار ویژه تصویر: سرو شمال