تبلیغ کنندگان Google Ads اکنون می توانند از YouTube دریافت کنند

Google با افزودن برنامه های افزودنی شکل سرب به YouTube و کمپین های Discovery ، به تبلیغ کنندگان روشهای جدیدی برای گرفتن اسناد منجر می کند.

پسوند فرم سرب برای اولین بار سال گذشته معرفی شد که Google آنها را برای فعالیتهای جستجو فعال کرد.

این برنامه های افزودنی به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد که فرم های اصلی تبلیغاتی را در نتایج جستجو نشان دهند – و هم اکنون نیز YouTube و Discover.

این فرم پس از آن ظاهر می شود که کاربران با کلیک کردن روی آنها ، به تبلیغات ابراز علاقه کنند.

سپس تبلیغ به یک فرم تبدیل تبدیل می شود ، که کاربران می توانند بدون ترک صفحه ای که در آن هستند ، آن را پر کرده و ارسال کنند.

اگر یک کاربر به حساب Google خود وارد شده باشد ، می توانید فرمهای اصلی را به طور خودکار با فقط چند کلیک پر کرده و ارسال کنید.

وی افزود: “با پسوندهای جدید فرم سرب در Google Ads ، اکنون می توانید مستقیماً در آگهی خود یک فرم سرب نشان دهید ، و به افراد روش ساده ای برای اشتراک گذاری اطلاعات در هنگام جستجو ، کشف و تماشای مطالب مرتبط می دهد. این جریان یکپارچه می تواند به شما در یافتن سرب با کیفیت بالا به روشی کارآمد کمک کند. “

در آزمایش اولیه افزونه های فرم سرب در یوتیوب ، طبق گزارش ها ، Jeep شاهد افزایش 10 برابر در لیست های کامل شده بود.

مقاله پیشنهادی  LinkedIn به طور موقت از Google تغییر یافت

جیپ ادعا می کند که پسوندهای سرب منجر به مقرون به صرفه ترین روش برای تولید سرب در بین همه سیستم عامل های تبلیغاتی هستند.

در اینجا مثالی از افزونه فرم سرب از جیپ آورده شده است که کاربران می توانند برای رزرو یک درایو تست ، آن را پر کنند.

تبلیغات Google Ads اکنون می توانید از YouTube دریافت کنید تبلیغات Google Ads اکنون می توانید از YouTube دریافت کنید تبلیغات Google Ads اکنون می توانید از YouTube دریافت کنید

چگونه افزونه های فرم سرب کار می کنند

فرم های سرب به تبلیغ کنندگان کمک می کند تا مستقیماً از تبلیغات استفاده کنند ، نه اینکه کاربران را به صفحه فرود بفرستند.

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

برای تبلیغات جستجو ، فرم های اصلی به عنوان برنامه های افزودنی می توانند به کمپین های موجود اضافه شوند.

برای کمپین های ویدیویی ، فرم های سرب در طی فرآیند ایجاد کمپین اضافه می شوند. آنها همچنین می توانند از فهرست تنظیمات کمپین اضافه شوند.

مقاله پیشنهادی  توییتر به کاربران اجازه می دهد تا پاسخ ها و اخبار بازاریابی دیجیتال را محدود کنند [PODCAST]

هنگام ایجاد کمپین های ویدئویی ، تبلیغ کنندگان می توانند نوع هدایایی را که می خواهند ضبط کنند انتخاب کنند.

تبلیغ کنندگان می توانند از گزینه های زیر استفاده کنند:

  • قصد بالاتر: به افراد بیشتر علاقه مند شوید که به محصول شما علاقه مند شوند.
  • حجم بیشتر: به حداکثر تعداد افراد برسید.

در حین ایجاد کمپین ، از تبلیغ کنندگان سؤال می شود که چه اطلاعاتی را می خواهند از کاربران جمع کنند.

انواع تبلیغ کنندگان اطلاعاتی که می توانند درخواست کنند شامل موارد زیر است:

  • نام
  • شماره تلفن
  • پست الکترونیک
  • شهر
  • پستی / کد پستی
  • ایالت / استان
  • کشور
  • شرکتی که برای آن کار می کنند
  • عنوان شغل
  • ایمیل کار
  • شماره تلفن کار

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

علاوه بر این مجموعه استاندارد سؤالات ، همچنین سؤالات خاص تری برای هر عمودی وجود دارد.

مانند سؤالات ویژه برای خریداران منزل ، سؤالات اختصاصی برای صنعت خودرو ، سؤالات اختصاصی برای شکارچیان شغلی و غیره.

اگر همه این گزینه ها کافی نباشند ، تبلیغ کنندگان می توانند سوالات سفارشی خود را برای نوشتن در فرم انتخاب کنند.

مقاله پیشنهادی  اپل سافاری برای جلوگیری از جمع آوری داده های Google Analytics

هنگامی که سرب ها ضبط می شوند ، می توانند در یک پرونده CSV بارگیری و مدیریت شوند. اگرچه فقط 30 روز گذشته بارگیری در دسترس است.

در اواخر سال جاری ، Google برای نمایش تبلیغات ، افزونه های اصلی سرب را نیز به نمایش می گذارد.

این بدان معناست که تبلیغ کنندگان به زودی قادر خواهند بود تقریبا از هر گوشه وب را هدایت کنند.

نظرسنجی از خریداران آمریکایی نشان می دهد که آنها از داشتن راه‌های مختلفی برای برقراری ارتباط با مشاغل ، مانند این فرمهای اصلی ، قدردانی می کنند.

“اکنون مصرف کنندگان ترجیح می دهند از روشهای متنوع تری برای برقراری ارتباط با یک تجارت استفاده کنند. در حقیقت ، تحقیقات ما از ماه مارس نشان می دهد که یک یا سه خریدار ترجیح می دهند از شرکتی خریداری کنند که طیف گسترده ای از راه های دستیابی به آنها را فراهم کند – مانند فرم وب و تماس. “

تبلیغات

ادامه خواندن در زیر

منبع: بلاگ تبلیغات و تجارت Google