تبلیغات Google جزئیات مربوط به اعتبار 340 میلیون دلاری برای SMB را منتشر می کند

امروز گوگل اطلاعات مربوط به اعتبار آگهی تجاری کوچک و متوسط ​​COVID-19 را که ابتدا در پایان ماه مارس اعلام شد ، به روز کرد.

SMB واجد شرایط کیست؟

گوگل تصریح می کند که یک تجارت کوچک و متوسط ​​یک نوع تجارت از پیش تعیین شده توسط آنها است و در حال حاضر یک تیم جهانی داریم که روزانه به این مشتریان کمک می کند.

شرط اصلی صلاحیت در این زیر مجموعه از تبلیغ کنندگان این است که آنها باید برای Google Ads هزینه کرده اند:

  • 10 مورد از 12 ماه گذشته در سال 2019 و
  • در ژانویه و / یا فوریه سال جاری

بنابراین ، اگر در سال 2020 چیزی نکشیده اید ، واجد شرایط نیستید. حساب های برندهای جدید از سال 2020 واجد شرایط نیستند.

مقاله پیشنهادی  Google Discover Now تصاویر بزرگ را برای صفحات غیر AMP نشان می دهد

اگر حساب در MCC تحت مدیریت آژانس باشد

اگر یک حساب MCC (سطح مدیر) وجود داشته باشد که دارای حساب های موجود در آن باشد ، اعتبارات برای هر حساب واجد شرایط توزیع می شود. آنها در سطح MCC توزیع نمی شوند.

اگر مالک MCC (یعنی Google Partner) تجارت خود را با استفاده از Google Ads نیز تبلیغ کند ، آنها برای اعتبار جداگانه خود واجد شرایط هستند. آنها باید همان شرایط لازم برای سایر SMB را داشته باشند.

چقدر مشاغل بدست می آیند

هر تبلیغ کننده واجد شرایط 1 اعتبار تبلیغ می کند. ارزش آن اعتبار توسط مشتری متفاوت خواهد بود. در عوض ، Google جزئیات خاصی از محاسبه را منتشر نمی کند ، در عوض مشخص می کند که این مبتنی بر میزان هزینه های تبلیغاتی گذشته است ، به علاوه کشور و ارز آنها.

مقاله پیشنهادی  متداول ترین بودجه تبلیغ PPC هدر می رود

هر کسب و کار فقط برای یک اعتبار واجد شرایط است ، هر مقدار که محاسبه شود ، است. این در سطح مشتری صادر می شود ، بنابراین چندین حساب یا انواع کمپین هنوز به عنوان یک نهاد اعتباری واجد شرایط رفتار می شود.

این نمی تواند برای هزینه های گذشته اعمال شود ، فقط برای هزینه های آینده.

چه زمانی و چگونه کار خواهد کرد؟

اعتبار آگهی از ماه مه آغاز خواهد شد. مشتریان واجد شرایط اعتبار تبلیغی را اعمال می کنند ، و اعلان دیگری را از این دریافت دریافت می کنند. اعتبارات تا دسامبر سال جاری قابل استفاده است و پس از آن ابطال می شود.

وامها را می توان به هر آنچه در پلتفرم Google Ads شامل جستجو ، نمایش و YouTube است ، همراه با هر هدف یا نوع کمپین در آن ها استفاده کرد.

مقاله پیشنهادی  Google بیش از 70٪ از اوقات ، متا شرح را بازنویسی می کند

تعهد اعتباری تبلیغاتی بخشی از رویکردهای چند جانبه است که موتور جستجو برای کمک به SMB ها در پی Coronavirus مستقر کرده است.

سایر برنامه ها و تعهدات شامل موارد زیر است:

  • کمک هزینه های تبلیغاتی برای سازمان بهداشت جهانی
  • 200 میلیون دلار صندوق سرمایه گذاری به موسسات مالی غیرانتفاعی و کوچکتر
  • 20 میلیون دلار اعتبار در Google Cloud برای کمک به زیرساخت ها در موسسات تحقیق و موسساتی که در حال کار برای درمان COVID-19 هستند
  • همکاری با تهیه کننده خود برای افزایش تولید ماسک صورت به 2-3 متر
  • افزایش تطبیق هدیه در اهداء کارمندان

اطلاعیه کامل را می توانید در اینجا بخوانید.